quote:Op zondag 23 november 2008 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof hé. Dat ik opmaak gebruik in mijn reacties.
hoezoquote:Op zondag 23 november 2008 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je haar smst.
Jezus wat kutdag vandaag zeg.
Ik snap 't zelf ook niet meerquote:Op zondag 23 november 2008 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik denk eerlijk gezegd namelijk niet dat ze erop zit te wachten... Wat wil je nou precies, Fas?
Volgens mij was het serieuzer dan je het wil laten zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap 't zelf ook niet meer.
Bovendien was 't niet helemaal serieus.
Dat jij een luie aap bent kan ik niks aan doen. Als je die cijfers wil ga je zelf maar zoekenquote:
nee das waarquote:
Stomme mensenquote:
Van mij mag jij de tering krijgen, walgelijk ventje.quote:Op zondag 23 november 2008 23:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat jij een luie aap bent kan ik niks aan doen. Als je die cijfers wil ga je zelf maar zoeken
Je vergeet de pomper van al u dochters in Nederland.quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Skaff-a het volgende:
De gangsta, De playa, De baas, De Quatro spam lapo pakker.......
Ik ben er weer
ohquote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zie T_T niks verkeerds doen.
die zijn er altijd moet je je niet door gek laten makenquote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stomme mensen.
"Take me now, fuck me later." Godver wat een verslavend lied.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Van mij mag jij de tering krijgen, walgelijk ventje.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar wel een guppekop met haren op zijn tanden
ik ben geen hosselaarquote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je vergeet de pomper van al u dochters in Nederland.
En ik zie boem niets verkeerds doen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zie T_T niks verkeerds doen.
Nee weet ik, gelukkig zijn er ook mensen die me mogen, thank godquote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef gers het volgende:
[..]
die zijn er altijd moet je je niet door gek laten maken
quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens doodverwensing jegens moderator, kan iemand Vandaw in de prullebak gooien?
Remmie, kom der maar in.quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens doodverwensing jegens moderator, kan iemand Vandaw in de prullebak gooien?
wij mogen je ookquote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee weet ik, gelukkig zijn er ook mensen die me mogen, thank god![]()
.
vielleichtquote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
HET IS GODVERDOMME BIJNA KERST!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Hij zegt dat je het van hem best mag krijgen. Je kan het ook attent noemen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee weet ik, gelukkig zijn er ook mensen die me mogen, thank god![]()
.
Een echte baas is altijd hosselaarquote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik ben geen hosselaar
te arrogantik laat me hosselen voor wie dat lukt
Laatste waarschuwing, als ie doorgaat gaat ie er af.quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Een echte baas word gehosseldquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Een echte baas word gehosseldwaarom moeite doen als de smaatjes mij willen
De laatste?quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, als ie doorgaat gaat ie er af.
serieusquote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net je vierde en vijfde gezetquote:Op zondag 23 november 2008 23:29 schreef Vandaw het volgende:
[..]
De laatste?
Dit is pas mijn eerste note!
Wat vind je dan van een opmerking als onderstaande?quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:
Misschien maakt hij er wel een einde aan.
Wishfull Thinking.
En waarom weet ik daar niks vanaf?quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net je vierde en vijfde gezet
Wat?quote:Op zondag 23 november 2008 23:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
serieus
iedereen kankert op je maar godverredomme je bent ook een schatje
Das waarquote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Een echte baas word gehosseldwaarom moeite doen als de smaatjes mij willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |