Zijn wat?quote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef IJsbergsla het volgende:
Ze vallen jouw er toch niet mee lastig, mischien wordt het wel een echte gemeenschap
'Anders denkenden'quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef dikkemongul het volgende:
Grappig trouwens, dat elk mens zich probeert af te zetten tegen een andersdenkende.Probeer dat maar eens niet te doen, tegen alle natuur in. Maak je het jezelf lekker moeilijk op een of andere manier.
Dat kan je ook zeggen over bijna 2000 posts in iets meer dan anderhalve maand tijd..quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat kan je ook zeggen over bijna 2000 posts in iets meer dan anderhalve maand tijd..
Waaraan ontleen jij het feit dat pedofiel slecht is? Juist ja, normen en waarden. Ik zelf vind dat een pedofiel inderdaad niet goed bezig is. Maar je kunt niet stellen dat een pedofiel "slecht" is want volgens welke normen en waarden leeft dit persoon?quote:Op zondag 23 november 2008 22:51 schreef Crane het volgende:
[..]
'Anders denkenden'Je gaat een pedofiel iemand toch ook niet zo noemen?
'Goed' en 'slecht' bestaat wel degelijk.
Daarom is een pedofiel wel slechtquote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Waaraan ontleen jij het feit dat pedofiel slecht is? Juist ja, normen en waarden. Ik zelf vind dat een pedofiel inderdaad niet goed bezig is. Maar je kunt niet stellen dat een pedofiel "slecht" is want volgens welke normen en waarden leeft dit persoon?
Misschien vind hij jou wel "slecht" want jij drinkt namelijk een kopje koffie bij het ontbijt. En volgens zijn normen en waarden hoort dat niet!
Naja het blijft nog steeds relatief. Vinden ze in het midden oosten vrouwen slaan normaal, hier is dat fout. Gewoon even willekeurig voorbeeldje hoorquote:Op zondag 23 november 2008 22:51 schreef Crane het volgende:
[..]
'Anders denkenden'Je gaat een pedofiel iemand toch ook niet zo noemen?
'Goed' en 'slecht' bestaat wel degelijk.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef Biogarde het volgende:
Mislukte poging tot trollen.
Bagger is het iig wel.quote:Op zondag 23 november 2008 23:00 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is dan ook geen poging tot trollen, vandaar dat ie ook mislukt.
Ach, hij heeft tenminste een klachtquote:
Verklaar je nader.quote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Daarom is een pedofiel wel slecht![]()
Wtf man![]()
Je moet voor de grap die foto's es bekijken. Ze zijn werkelijk waar stuk voor stuk allemaal kankerlelijk en sowieso zijn er voor elke vrouw op een meet 20 mannen. Te kansloos.quote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
Fok!meets zijn ook redelijk kansloos.
Ik zit hier weer met een enorme grijns achter mijn pc eenzaam kansloos alleen te lezen. En toch moet ik hier enorm om lachen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet voor de grap die foto's es bekijken. Ze zijn werkelijk waar stuk voor stuk allemaal kankerlelijk en sowieso zijn er voor elke vrouw op een meet 20 mannen. Te kansloos.
Waar zijn die pics dan? Link eens svp? Ik ben te lui om te zoeken.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet voor de grap die foto's es bekijken. Ze zijn werkelijk waar stuk voor stuk allemaal kankerlelijk en sowieso zijn er voor elke vrouw op een meet 20 mannen. Te kansloos.
Nou, daar zit ik mee hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 23:04 schreef Rhythm het volgende:
TS durft gewoon niet in de SC te komen omdat hij er als een blikje knakworst vandaan zou komen.
Om daar over te kunnen oordelen zou jij mij eerst moeten kennen, en dat doe jij nietquote:Op zondag 23 november 2008 23:08 schreef Crane het volgende:
[..]
Oeh, ben ik negatief over jou en je vriendjes, Juup?
Zou je met deze reden niet beter heel KLB kunnen opheffen? Maar Jajong heeft gewoon gelijk over de mensen op die meetings.quote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef dikkemongul het volgende:
Wie ben jij in godsnaam om mensen die zoiets leuk vinden te veroordelen tot kansloos? Ja ik sta morgenavond ook weer gewoon in de kroeg te pilsen dus daar kun je me niet op pakken. Maar dat is iets wat IK, denk erover na, leuk vind. Als iemand anders uiterst genoegen kan halen uit dit forum moet dat toch gewoon kunnen?
Ik wacht op ook op picsquote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waar zijn die pics dan? Link eens svp? Ik ben te lui om te zoeken.
Royal Sadness dat jij dat volk hun gang niet kan laten gaan.quote:Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef DurumDoner het volgende:
Royal sadness idd die meetings en shit
quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mensen die op Fok! een KLB topic openen over Fok!
Het is ook niet mijn ding. Het is ook niet iets waar ik me aan erger.quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef Crane het volgende:
[..]
Zou je met deze reden niet beter heel KLB kunnen opheffen? Maar Jajong heeft gewoon gelijk over de mensen op die meetings.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef dikkemongul het volgende:
Het feit dat TS zich daar druk over maakt geeft mij eerder het gevoel dat TS kansloos is.
Ik moet altijd zo lachen om die pics in jouw fobo, zo ontzettend stoer!quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Jajong het volgende:
Leuke aanname, verklaar je nader.quote:Op zondag 23 november 2008 23:15 schreef Crane het volgende:
[..]Als ik kansloos was, dan zat ik juist op die meetings.
Het FEIT dat je in je echte leven sociaal gezien zo slecht bent, dat je met andere nerds via internet moet afspreken.quote:Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Leuke aanname, verklaar je nader.
Jajong is ook stoerquote:Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die pics in jouw fobo, zo ontzettend stoer!
Dus jouw definitie van kansloos is: "Het sociaal minder capabel zijn"quote:Op zondag 23 november 2008 23:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Het FEIT dat je in je echte leven sociaal gezien zo slecht bent, dat je met andere nerds via internet moet afspreken.
Ach Jajong vindt voetballen vast ook kansloos omdat je met 23 mannen in één veld staat en er geen enkel wijf te bekennen is.quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef Crane het volgende:
Maar Jajong heeft gewoon gelijk over de mensen op die meetings.
Jajong zoekt bevestiging. Hij komt zichzelf ooit nog wel eens tegen als er eens geen medestand is.quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Herald het volgende:
[..]
Ach Jajong vindt voetballen vast ook kansloos omdat je met 23 mannen in één veld staat en er geen enkel wijf te bekennen is.
En als de enige reden is om überhaupt op internet te komen om mensen op internet af te zeiken, omdat jij wél zo'n toffe gast bent die helemaal niks online te zoeken heeft, want zijn vrienden houden hem altijd wel bezig dan ben je volgens mij best verkeerd bezig.
Dat is niet mijn definitie van kansloos. Sociale mensen kunnen ook kansloos zijn aan de hand van andere dingen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Dus jouw definitie van kansloos is: "Het sociaal minder capabel zijn"
Ah, nu ga je opleidingsniveau erbij halen? Is totaal wat anders.quote:Als we zo gaan definiëren dan ken ik er ook nog wel een. Wat doe jij voor een studie/opleiding?
Ach ja, Jajong bokst en ik wil niet weten wat die mannetjes na hun 'partijen' samen onder de douche doen. Niets mis mee ook, maar een iets minder grote bek zou dan wel op zijn plaats zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Herald het volgende:
Ach Jajong vindt voetballen vast ook kansloos omdat je met 23 mannen in één veld staat en er geen enkel wijf te bekennen is.
En als de enige reden is om überhaupt op internet te komen om mensen op internet af te zeiken, omdat jij wél zo'n toffe gast bent die helemaal niks online te zoeken heeft, want zijn vrienden houden hem altijd wel bezig dan ben je volgens mij best verkeerd bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |