quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Oh, net m'n eigen pc gefixedkreeg een bsod, heb de melding opgeschreven, op internet uitgezocht waar het over gaat en bestand eruit gesloopt
![]()
Hey meis, laat ff van je horen vanavondquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:39 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nu naar de psych omdat het een beetje de verkeerde kant op goed met mijn medicijnen. Ik hou jullie op de hoogte
Whehe, dat is wel een mooie omschrijving.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:05 schreef iamredleader het volgende:
Net als die Gucci-luier, Paris Hilton.
Ja, of Prada-Tissue, Versace-slet en Vuitton-vuilnis.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:15 schreef wyccie het volgende:
Whehe, dat is wel een mooie omschrijving.
Sta ik daar in Amsterdam....!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:39 schreef MaJo het volgende:
Nem, helemaal vergeten te smsenIk werk vandaag niet, rest van de week wel
Ik ben nu naar de psych omdat het een beetje de verkeerde kant op goed met mijn medicijnen. Ik hou jullie op de hoogte
Kijk, ik heb gisteren cacao op het lijstje gezet. Vraag me af of het ook gehaald is want daar heb ik nou echt flinke trek in.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel een mooie omschrijving.
Ik zit hier met mandarijntjes en chocolademelk. Het kind in mij is blij!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sta ik daar in Amsterdam....!
Nee hoor, ik had al een vermoeden dat het één met het ander verband hield. Heb er dus begrip voor
Ik kom morgen of overmorgen even langs
Jij lααt je boodschappen doen? Toe maar....quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, ik heb gisteren cacao op het lijstje gezet. Vraag me af of het ook gehaald is want daar heb ik nou echt flinke trek in.
ik heb meer aan een complete getextured huis op dit moment, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
awww...
kusje om het leed te verzachten?
Ja, hebbesquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maarvoor de toekomst: ik werk vrijwel nooit op dinsdag. Behalve volgende week
ik sms je even mijn tijden
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef wyccie het volgende:
Jij lααt je boodschappen doen? Toe maar....![]()
Ja hoogstwaarschijnlijk welquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef wyccie het volgende:
Gaan jullie de deadline halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |