Zo ziek dat ik vannacht in mijn ouders slaapkamer in een hoopje op de grond lag en m'n mamma smeekte me te helpenquote:Op maandag 24 november 2008 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je bent het oneens met onregelmatige werkwoorden?
Maarre...hoe ziek ben je dan?
Zo, dat is wel ziek jaquote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo ziek dat ik vannacht in mijn ouders slaapkamer in een hoopje op de grond lag en m'n mamma smeekte me te helpenEn dat mn ma uitindelijk de halve nacht bij me heeft geslapen. En dat ik zelfs oppassen heb afgezegd
Dus ga niet op mn spelling zitten, wil je?
quote:Op maandag 24 november 2008 17:27 schreef Soempie het volgende:
Beterschap PS.
Er zit een spin achter m'n beeldscherm.
Meldt dan wel even als je weer beter bent? Dan kan ik er weer tegenaanquote:Op maandag 24 november 2008 17:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dank jullie
Soemp voor de beterschap
Nem voor de belofte
Er achter. Af en toe komt hij even buurten bij m'n toetsenbord.quote:
Of je moet even wachten tot die sterke man thuis isquote:Op maandag 24 november 2008 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er achter. Af en toe komt hij even buurten bij m'n toetsenbord.![]()
Zo even kijken of de kat zo'n groot hapje lust.
Uitgelachen worden en geen spin meer of gefrusteerd een kat aansturen die Oostindisch doof is en met een spin blijven zitten. De keuze lijkt me makkelijkquote:Op maandag 24 november 2008 17:44 schreef Soempie het volgende:
Dan word ik uitgelachen, dus ik denk dat ik toch maar de kat inschakel.
De kat is alleen wel lui en begrijpt me niet.
quote:Op maandag 24 november 2008 17:48 schreef Soempie het volgende:
Stomme kattenZe begrepen me niet, dus ik die spin naar ze toe mikken met een blaadje...springt dat beest op me!
![]()
Door m'n gegil zitten de katten nu onder de bank.
quote:Op maandag 24 november 2008 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm ik wil dat er iemand thuiskomt
Ach joh, kan toch niks gebeuren? En je kan nog fokken dus je ligt nog niet op apegapen hoorquote:Op maandag 24 november 2008 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Omdat ik alweer een poosje alleen ben en dat in tegenstelling tot normaal echt niet prettig vind als ik me zo rot voel...
Wtf? Ik zou ook behoorlijk gepikeerd zijnquote:Op maandag 24 november 2008 18:49 schreef B.ertha het volgende:
godverdegodverdegodverdegodver
Ik werk in een dure slagerij, dus daar kopen we niet zo vaak iets. Nou hebben we daar hele lekkere ham (3,90 per 100g) en hele lekkere salade (ook duur, weet niet hoeveel). En deze week was er een kip in braadzak in de aanbieding.
Dus dacht ik: Ik verwen ze thuis en ik neem die kip mee. Zomaar. En voor mezelf een heel klein beetje van die ham en die salade. Die kip hebben we gisteren met zijn zeven gedeeld, de salade heb ik toch ook gedeeld. Die ham had ik echt voor mezelf.
Nu krijg ik gewoon godverdomme een preek, ruzie zelfs, omdat ik geen eten meer mee mag nemen als ik daarmee 'anderen de ogen uit wil steken' (citaat). Ik mocht mijn 4 plakjes dure ham niet in mijn eentje opeten!Want ik "vond het ook niet leuk toen mijn broer en schoonzus steeds niks wilden delen" (dat ging over chips tijdens de film. Ik deel normaal gesproken altijd alles).
Dus ik kom thuis met eten voor iedereen, wat ik niet had hoeven doen, en een kleinigheidje voor mezelf en dat mag ik nóóit meer doen! Dat is dus ook de laatste keer dat ik een verrassing meebreng. Ik zou zeggen dat alle cadeautjes welkom zijn.
Ik ben echt best boos nu
Oeh!quote:Op maandag 24 november 2008 18:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een pm dat Maf(f?)ia weer begint, dus iedereen is gewaarschuwd
wtfquote:Op maandag 24 november 2008 18:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik werk in een dure slagerij, dus daar kopen we niet zo vaak iets. Nou hebben we daar hele lekkere ham (3,90 per 100g) en hele lekkere salade (ook duur, weet niet hoeveel). En deze week was er een kip in braadzak in de aanbieding.
Dus dacht ik: Ik verwen ze thuis en ik neem die kip mee. Zomaar. En voor mezelf een heel klein beetje van die ham en die salade. Die kip hebben we gisteren met zijn zeven gedeeld, de salade heb ik toch ook gedeeld. Die ham had ik echt voor mezelf.
Nu krijg ik gewoon godverdomme een preek, ruzie zelfs, omdat ik geen eten meer mee mag nemen als ik daarmee 'anderen de ogen uit wil steken' (citaat). Ik mocht mijn 4 plakjes dure ham niet in mijn eentje opeten!Want ik "vond het ook niet leuk toen mijn broer en schoonzus steeds niks wilden delen" (dat ging over chips tijdens de film. Ik deel normaal gesproken altijd alles).
Dus ik kom thuis met eten voor iedereen, wat ik niet had hoeven doen, en een kleinigheidje voor mezelf en dat mag ik nóóit meer doen! Dat is dus ook de laatste keer dat ik een verrassing meebreng. Ik zou zeggen dat alle cadeautjes welkom zijn.
Ik ben echt best boos nu
omgquote:Op maandag 24 november 2008 18:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben echt best boos nu
Nee, gewoon uitgebreid gaan zitten opeten. Ze récht aankijken en die plak ham in je mond stoppenquote:Op maandag 24 november 2008 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omg
gewoon weer meenemen volgende keer, maar niet laten zien
dan mocht het wel. Maar wat moet ik met ham als ik dat niet aan tafel op mag eten? Het was tijdens het ontbijt, dan zijn er altijd meerdere mensen. Sowieso altijd welquote:Op maandag 24 november 2008 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omg
gewoon weer meenemen volgende keer, maar niet laten zien
Spannooond!quote:Op maandag 24 november 2008 20:39 schreef iamredleader het volgende:Nemo is weer gekeurd, alles gaat goed
Keurige ligging, netjes gegroeid, even kort gespiekt met het echo-apparaat, en afspraak over 2 1/2 week
Langzaamaan wordt het menens
Balen, en vooral kinderachtig. Zeker een groenlinks/sp stemmer? Alles zullen we eerlijk delen, ik een beetje meer dan jij...quote:Op maandag 24 november 2008 18:49 schreef B.ertha het volgende:
*stomme huisgenoot*
Joah, zo ongeveerquote:Op maandag 24 november 2008 20:55 schreef Etcetera het volgende:
gekeurd![]()
'ja doe ons even een apk'tje, hebben we dat weer gehad'
quote:Op maandag 24 november 2008 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
Spannooond!
Ik kom ook net onder de douche vandaanquote:Op maandag 24 november 2008 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
Net gedouched en ik ben opeens moe, gekke bende
Volgens mij ging het om haar oudersquote:Op maandag 24 november 2008 20:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Balen, en vooral kinderachtig. Zeker een groenlinks/sp stemmer? Alles zullen we eerlijk delen, ik een beetje meer dan jij...
maar toch ook +1 zelfkennis, ik had dequote:
jongensquote:
Mandarijnenquote:Op maandag 24 november 2008 21:20 schreef wyccie het volgende:
Oh, die van MaJo.
Ik baal een beetje dat ik vergeten ben mandarijntjes te kopen. Had er zo veel zin in.![]()
![]()
quote:A couple had been married for 50 years.
They were sitting at the breakfast table one morning when the wif e says,
'Just think, fifty years ago we were sitting here at this breakfast table
Together.'
'I know,' the old man said. 'We were probably sitting here naked
As a jaybird fifty years ago.'
'Well,' Granny snickered. 'Let's relive some old times.'
Where upon, the two stripped to the buff and sat down at the table.
'You know, honey,' the little old lady breathlessly replied, 'My nipples
Are as hot for you today as they were fifty years ago.'
'I wouldn't be surprised,' replied Gramps. 'One's in your coffee
And the other is in your oatmeal
Van mij mogen ze eigenlijk wel zoet, groot en losser. Anders kan ik net zo goed limoentjes eten.quote:Op maandag 24 november 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
Lekker zuur, klein en vast in de schil
Neeeeeeeequote:Op maandag 24 november 2008 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze eigenlijk wel zoet, groot en losser. Anders kan ik net zo goed limoentjes eten.
iddquote:Op maandag 24 november 2008 21:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze eigenlijk wel zoet, groot en losser. Anders kan ik net zo goed limoentjes eten.
Brisingr, het derde deel, is gewoon in twee stukken gehakt omdat het te veel zou zijn toch?quote:Op maandag 24 november 2008 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja da's wel handigeen boek
derde deel van een trilogie (alhoel Brisingr het einde van Eragon zou moeten zijn, maar daar komt een vierde deel bij dus dat zegt niks)
Mijn vader jaquote:Op maandag 24 november 2008 20:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Balen, en vooral kinderachtig. Zeker een groenlinks/sp stemmer? Alles zullen we eerlijk delen, ik een beetje meer dan jij...
zoetzurig, heerlijkquote:Op maandag 24 november 2008 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mandarijnen
Ieder jaar weer een feest. Een slechte mandarijn kan me ook in een slecht humeur brengen
Denk je een mandje lekkere te hebben liggen, zijn het van die oude waarvan de schil los zit en die uitgedroogd zijn. Of vol me pitten.
Lekker zuur, klein en vast in de schil
aaah okay. Heb toen Eragon gezien. Was niet zo'n geweldige film en ik geloof dat de fans er ook niet echt over te spreken warenquote:Op maandag 24 november 2008 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja da's wel handigeen boek
derde deel van een trilogie (alhoel Brisingr het einde van Eragon zou moeten zijn, maar daar komt een vierde deel bij dus dat zegt niks)
quote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef wyccie het volgende:
Klinkt goed, maar slagroom opwarmen...gaat dat wel goed?
Eensquote:
quote:Lekker zuur, klein en vast in de schil
geen idee, ik kwam er pas achter dat er een vierde deel kwam toen ik het boek kochtquote:Op maandag 24 november 2008 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Brisingr, het derde deel, is gewoon in twee stukken gehakt omdat het te veel zou zijn toch?
Ik ging op mandarijntjesjacht, maar helaas pindakaas.
Ik heb wel brownie met ijs, mango en ananas.![]()
ik heb de film nooit gezien omdat ik hoorde dat het slecht verfilmd wasquote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
aaah okay. Heb toen Eragon gezien. Was niet zo'n geweldige film en ik geloof dat de fans er ook niet echt over te spreken waren
Ik wel, zussie waarschijnlijk niet. Mijn cadeau voor je broer is binnen, denk dat het wel een succes wordtquote:Op maandag 24 november 2008 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Arme spin...
Hee, tim, ben jij er nou zaterdag of niet?
quote:Per telefoon heeft hij de zender na het vraaggesprek laten weten dat het verhaal is verzonnen.
ja hoe help je verzinsels de wereld inquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap geen flikker van Nu.NL
"Holloway verkocht aan man uit Venezuela"
http://www.nu.nl/news/185(...)ezuela'_(video).html
Heel verhaal van Joran. Ik denk nog: ik geloof niets meer, die gast is één grote duim en er wordt flink aan gezogen.
En dan HELEMAAL onderaan staat 1 zin:
[..]
Dus eerst schrijven ze een heel artikel en doen ze alsof het echt is om het vervolgens te ontkrachten met een klein zinnetje op het laatst wat misschien door de helft niet eens gelezen wordt.
truequote:Op dinsdag 25 november 2008 11:05 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind heel de aandacht voor dit soort mensen overbodig.
Net als die Gucci-luier, Paris Hilton. Of alcoholfabriek Amy Winehouse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |