Delenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:25 schreef Supersheep het volgende:
En ik heb ook net een mandarijn op
Oehquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, ik heb gisteren cacao op het lijstje gezet. Vraag me af of het ook gehaald is want daar heb ik nou echt flinke trek in.
Die.Is.Dom.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:43 schreef wyccie het volgende:
Iemand met een minderwaardigheidscomplexje hier?
Lees dan dit topic en je voelt je zo veel beter: Hotel geboekt..annulering
Dat vooral ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, ik snap een beetje waarom haar ouders erover beginnen. Zij hebben immers al 18 jaar lang de pot betaald
Maarja, om gelijk zo uit te varen vind ik wel een beetje sneu
Ik ging eigenlijk meer zo van: Ja maar jullie zijn met 7 en ik heb 4 plakjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens.
Ik neem ook weleens iets voor mezelf mee als ik denk dat toch niemand anders dat lust/ wil. Als blijkt dat iemand anders dat ook wil hebben, dan zou ik het gewoon delen of bijhalen. Kan dat niet op dat moment, dan is mijn voorstel het voor diegene later bij te halen. Niks aan de hand dan toch?
Alleen heb ik het gevoel dat de houding van B. was dat het haar ham was en dat niemand er sowieso van mocht hebben. Dan gaan bij mij de haren ook wel overeind staan hoor.Maar dat is gewoon een aanname van mijn kant. Hoezo zou je er anders ook ruzie over kunnen krijgen?
Fobie/extreme heimwee ofsoquote:
Jaja, het leven van een computernerd gaat niet over tulpstekkersquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Drukke dagen geweest, gisteren team-dag in de kou van Haarlem en 's avonds naar Herman Finkers geweest.
Programma gaat grotendeels over zijn ziekte (leukemie) en als een ander de grappen zou maken die hij nu deels over zichzelf en zijn ziekte maakte dan zou je denken van 'Hoe durft 'ie'...
Verder schreeuwenddruk op het werk, denk niet dat ik hier heel veel kan rondhangen de komende periode. Ben blij dat ik 's avonds even niet achter de PC hoef te zitten...
ik stop geen tulpstekkers in m'n pcquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaja, het leven van een computernerd gaat niet over tulpstekkers
Ik ben al blij als deze ronde gewoon uitgespeeld wordtquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef Etcetera het volgende:
ja![]()
maar goed, ben benieuwd wat ik nu voor rol krijg
Ik wel, aan de voorkant zit zo'n Soundblaster bay.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Succes met alles MMwas Finker wel leuk verder?
[..]
ik stop geen tulpstekkers in m'n pc
Ik ben minder computernerd dan je denkt...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaja, het leven van een computernerd gaat niet over tulpstekkers
De show is steengoed, alleen komen er nu wat meer serieuze onderwerpen voorbij dan voorheen gezien zijn persoonlijke omstandigheden, maar daar steekt 'ie vervolgens wel weer de draak mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Finkers vind ik echt geweldig maar deze show schijnt niet zo goed te zijn
truequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben al blij als deze ronde gewoon uitgespeeld wordt
ah okquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wel, aan de voorkant zit zo'n Soundblaster bay.
daar was ik ook bang voor, heb er nog niks van gezien thoughquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Finkers vind ik echt geweldig maar deze show schijnt niet zo goed te zijn
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben minder computernerd dan je denkt...
[..]
De show is steengoed, alleen komen er nu wat meer serieuze onderwerpen voorbij dan voorheen gezien zijn persoonlijke omstandigheden, maar daar steekt 'ie vervolgens wel weer de draak mee.
Ik miste alleen z''n broer Wilfried en de vreemde gadgets.
Maar als je een gitaar pakt, op de ook aanwezige vleugel gaat zitten, wat noten speelt op de gitaar en vervolgens zegt: 'Ik begeleid mijzelf bij het volgende lied op de vleugel', dan is dat wel degelijk Finkers-humor...
Dat klinkt wel Finkers jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef MadMaster het volgende:
De show is steengoed, alleen komen er nu wat meer serieuze onderwerpen voorbij dan voorheen gezien zijn persoonlijke omstandigheden, maar daar steekt 'ie vervolgens wel weer de draak mee.
Ik miste alleen z''n broer Wilfried en de vreemde gadgets.
Maar als je een gitaar pakt, op de ook aanwezige vleugel gaat zitten, wat noten speelt op de gitaar en vervolgens zegt: 'Ik begeleid mijzelf bij het volgende lied op de vleugel', dan is dat wel degelijk Finkers-humor...
Ja mooi toch?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Voor MM: Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Etcetera het volgende:
gortdroogquote:
gelijk heb je hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dames en heren AKQ SC,
Ik heb enige tijd reeds toegegeven dat ik mevrouw Wijnhuis in haar huidige hoedanigheid niet echt meer kan waarderen. Lijdzaam lees ik het nieuws over het aftakelproces waarin mevrouw Wijnhuis zich helaas heeft gestort. Doodzonde, maar kennelijk wil ze niet anders...
Groet,
MM
Whehe, die had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Dat is geen kwestie meer van willen hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dames en heren AKQ SC,
Ik heb enige tijd reeds toegegeven dat ik mevrouw Wijnhuis in haar huidige hoedanigheid niet echt meer kan waarderen. Lijdzaam lees ik het nieuws over het aftakelproces waarin mevrouw Wijnhuis zich helaas heeft gestort. Doodzonde, maar kennelijk wil ze niet anders...
Groet,
MM
Herman Brood wilde ook niet meer en voegde de daad bij het woord.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geen kwestie meer van willen hoor
Dat is overmacht en uitzichtloze situaties.
En spontaan meldt jij je weerquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedenavond.
Ik zie dat de afdeling drugsverslaving weer aan bod is.
Hulde aan de nieuwsposterquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Etcetera het volgende:
'lo!quote:
Verwachtingen naar beneden bijgesteld.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben weer beter
En met school... Sorry jongens, de plannen zijn weer veranderd
Het wordt toch l'Amerique. Ben vanochtend bij een speciaal counseling bureau (fulbright) geweest dat me gaat helpen along the way en daar gaan de parentes best wat geld in investeren, dus dan moet het er ook echt van komen. Maar voor het eerst heb ik een beetje zin in volgend jaar, ipv dat ik alleen maar ongelukkig wordt van het idee
Eigenlijk is het ook psychotherapie, maar dan toegespitst op ADD. Dan helpen ze je met plannen en dergelijke. Maar dat vind ik op dit moment niet echt mijn belangrijkste issuequote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij lt je boodschappen doen? Toe maar....![]()
MaJo, wat houdt dat ADD coaching eigenlijk in? Nooit van gehoord. En psychotherapie lijkt me inderdaad beter om het probleem aan te pakken.
Ik had er 7quote:Op woensdag 26 november 2008 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2 fout is prima, beter dan wat ik had
Whehehe, doet me denken aan Frasier. Ben erachter gekomen dat het 's avonds laat op Comedy Central komt. Best kut, want ik wil eens op tijd slapen.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:31 schreef MaJo het volgende:
Wat het ook vooral was was dat die coach alleen maar zelf zat te praten en ik er nauwelijks tussen kwamOok had ze steeds in haar hoofd wat ZIJ wilde zeggen en niet andersom.
Ik 1quote:
Whehe ja Frasier is echt geweldig en geweldig hypocriet.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whehehe, doet me denken aan Frasier. Ben erachter gekomen dat het 's avonds laat op Comedy Central komt. Best kut, want ik wil eens op tijd slapen.
quote:
De vraag is natuurlijk: maar wat was het?quote:Net terug van een vet concertHad er niet echt hoge verwachtingen van maar het was echt heel tof
De zanger was wel een beetje eng af en toe, hij gooide zijn gitaar op de grond en ging het met zijn voet bespelen, sloeg drumstokjes kapot en vertelde de bewaker 'to fuck off' omdat die steeds stagedivers van het podium trok. Op een gegeven moment sprong hij het publiek in met een koprol
Vette shit
Sorryquote:
Foalsquote:De vraag is natuurlijk: maar wat was het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |