Fobie/extreme heimwee ofsoquote:
Jaja, het leven van een computernerd gaat niet over tulpstekkersquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Drukke dagen geweest, gisteren team-dag in de kou van Haarlem en 's avonds naar Herman Finkers geweest.
Programma gaat grotendeels over zijn ziekte (leukemie) en als een ander de grappen zou maken die hij nu deels over zichzelf en zijn ziekte maakte dan zou je denken van 'Hoe durft 'ie'...
Verder schreeuwenddruk op het werk, denk niet dat ik hier heel veel kan rondhangen de komende periode. Ben blij dat ik 's avonds even niet achter de PC hoef te zitten...
ik stop geen tulpstekkers in m'n pcquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaja, het leven van een computernerd gaat niet over tulpstekkers
Ik ben al blij als deze ronde gewoon uitgespeeld wordtquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef Etcetera het volgende:
ja![]()
maar goed, ben benieuwd wat ik nu voor rol krijg
Ik wel, aan de voorkant zit zo'n Soundblaster bay.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Succes met alles MMwas Finker wel leuk verder?
[..]
ik stop geen tulpstekkers in m'n pc
Ik ben minder computernerd dan je denkt...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaja, het leven van een computernerd gaat niet over tulpstekkers
De show is steengoed, alleen komen er nu wat meer serieuze onderwerpen voorbij dan voorheen gezien zijn persoonlijke omstandigheden, maar daar steekt 'ie vervolgens wel weer de draak mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Finkers vind ik echt geweldig maar deze show schijnt niet zo goed te zijn
truequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben al blij als deze ronde gewoon uitgespeeld wordt
ah okquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wel, aan de voorkant zit zo'n Soundblaster bay.
daar was ik ook bang voor, heb er nog niks van gezien thoughquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Finkers vind ik echt geweldig maar deze show schijnt niet zo goed te zijn
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben minder computernerd dan je denkt...
[..]
De show is steengoed, alleen komen er nu wat meer serieuze onderwerpen voorbij dan voorheen gezien zijn persoonlijke omstandigheden, maar daar steekt 'ie vervolgens wel weer de draak mee.
Ik miste alleen z''n broer Wilfried en de vreemde gadgets.
Maar als je een gitaar pakt, op de ook aanwezige vleugel gaat zitten, wat noten speelt op de gitaar en vervolgens zegt: 'Ik begeleid mijzelf bij het volgende lied op de vleugel', dan is dat wel degelijk Finkers-humor...
Dat klinkt wel Finkers jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef MadMaster het volgende:
De show is steengoed, alleen komen er nu wat meer serieuze onderwerpen voorbij dan voorheen gezien zijn persoonlijke omstandigheden, maar daar steekt 'ie vervolgens wel weer de draak mee.
Ik miste alleen z''n broer Wilfried en de vreemde gadgets.
Maar als je een gitaar pakt, op de ook aanwezige vleugel gaat zitten, wat noten speelt op de gitaar en vervolgens zegt: 'Ik begeleid mijzelf bij het volgende lied op de vleugel', dan is dat wel degelijk Finkers-humor...
Ja mooi toch?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Voor MM: Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Etcetera het volgende:
gortdroogquote:
gelijk heb je hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dames en heren AKQ SC,
Ik heb enige tijd reeds toegegeven dat ik mevrouw Wijnhuis in haar huidige hoedanigheid niet echt meer kan waarderen. Lijdzaam lees ik het nieuws over het aftakelproces waarin mevrouw Wijnhuis zich helaas heeft gestort. Doodzonde, maar kennelijk wil ze niet anders...
Groet,
MM
Whehe, die had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Dat is geen kwestie meer van willen hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dames en heren AKQ SC,
Ik heb enige tijd reeds toegegeven dat ik mevrouw Wijnhuis in haar huidige hoedanigheid niet echt meer kan waarderen. Lijdzaam lees ik het nieuws over het aftakelproces waarin mevrouw Wijnhuis zich helaas heeft gestort. Doodzonde, maar kennelijk wil ze niet anders...
Groet,
MM
Herman Brood wilde ook niet meer en voegde de daad bij het woord.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geen kwestie meer van willen hoor
Dat is overmacht en uitzichtloze situaties.
En spontaan meldt jij je weerquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedenavond.
Ik zie dat de afdeling drugsverslaving weer aan bod is.
Hulde aan de nieuwsposterquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Etcetera het volgende:
'lo!quote:
Verwachtingen naar beneden bijgesteld.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben weer beter
En met school... Sorry jongens, de plannen zijn weer veranderd
Het wordt toch l'Amerique. Ben vanochtend bij een speciaal counseling bureau (fulbright) geweest dat me gaat helpen along the way en daar gaan de parentes best wat geld in investeren, dus dan moet het er ook echt van komen. Maar voor het eerst heb ik een beetje zin in volgend jaar, ipv dat ik alleen maar ongelukkig wordt van het idee
Eigenlijk is het ook psychotherapie, maar dan toegespitst op ADD. Dan helpen ze je met plannen en dergelijke. Maar dat vind ik op dit moment niet echt mijn belangrijkste issuequote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij láát je boodschappen doen? Toe maar....![]()
MaJo, wat houdt dat ADD coaching eigenlijk in? Nooit van gehoord. En psychotherapie lijkt me inderdaad beter om het probleem aan te pakken.
Ik had er 7quote:Op woensdag 26 november 2008 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2 fout is prima, beter dan wat ik had
Whehehe, doet me denken aan Frasier. Ben erachter gekomen dat het 's avonds laat op Comedy Central komt. Best kut, want ik wil eens op tijd slapen.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:31 schreef MaJo het volgende:
Wat het ook vooral was was dat die coach alleen maar zelf zat te praten en ik er nauwelijks tussen kwamOok had ze steeds in haar hoofd wat ZIJ wilde zeggen en niet andersom.
Ik 1quote:
Whehe ja Frasier is echt geweldig en geweldig hypocriet.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whehehe, doet me denken aan Frasier. Ben erachter gekomen dat het 's avonds laat op Comedy Central komt. Best kut, want ik wil eens op tijd slapen.
quote:
De vraag is natuurlijk: maar wat was het?quote:Net terug van een vet concertHad er niet echt hoge verwachtingen van maar het was echt heel tof
De zanger was wel een beetje eng af en toe, hij gooide zijn gitaar op de grond en ging het met zijn voet bespelen, sloeg drumstokjes kapot en vertelde de bewaker 'to fuck off' omdat die steeds stagedivers van het podium trok. Op een gegeven moment sprong hij het publiek in met een koprol
Vette shit
Sorryquote:
Foalsquote:De vraag is natuurlijk: maar wat was het?
Het leven als dubbelspion is maar saai.quote:Op woensdag 26 november 2008 06:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Yuri heeft waargenomen vannacht.
Goedemorgen.
Zo, vandaag weer een dag of wat weg. Valencia dit keer en daarna prive van het weekend door naar Dusseldorf voor het weekend.
Dus tot zondagavond
Texelquote:Op woensdag 26 november 2008 10:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom a.s. weekend niet verder dan Texel...
quote:
Nog tips?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Texel
Alleen is het weer minder.
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog tips?
Ben niet zo bekend met Texel namelijk, maar zit er dus van zaterdag t/m maandag...
Op 5 december mag ik mijn rol van kindervriend weer spelen op een basisschool in Zwanenburg.![]()
Grootste probleem: Ik kan/mag in die rol de hele dag niet roken...
Gezien de weersomstandigheden wil ik de buitenactiviteiten tot een minimum beperken, dus ik denk dat het veel winkelen en café's bezoeken wordt. Eens kijken of ik Ome Joop kan opzoeken...quote:Op woensdag 26 november 2008 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- ga niet fietsen. Op Texel komt de wind ALTIJD van voren. Maakt niet uit of je 180 graden draait.
- Den Burg
- De Koog
- Oudeschild is ook wel even leuk
- wat drinken bij Ome Joop (Paal 18)
- de slufter(mooi wandelen in een heel mooi natuurgebied.
De Cocksdorp is dus geen reet aan.
Eigenlijk is het leukste het eiland rondfietsen. Doe je een dag over. Maar dan moet het echt windstil zijn
huphupquote:Op woensdag 26 november 2008 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al 2 uur weg moeten zijn maar ik heb geen zin
Je hebt nog bijna 13 uur...quote:Op woensdag 26 november 2008 11:04 schreef Soempie het volgende:
En ik wil nog steeds veel doen vandaag.
Volgens mij is het trouwens Paal 17, niet 18.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de weersomstandigheden wil ik de buitenactiviteiten tot een minimum beperken, dus ik denk dat het veel winkelen en café's bezoeken wordt. Eens kijken of ik Ome Joop kan opzoeken...
Nee ken ik nietquote:Heb wel een etentje gereserveerd bij Eetcafé Vincent.
Ken je dat toevallg?
Jaja, ik ga alquote:
quote:Ik was om half 8 klaarwakker. Echt mooi, want ik wilde een hoop doen vandaag. Sven een por gegeven dat hij eruit moest, maar toen draaide hij zich om, gromde van niet en sloeg z'n armen om me heen. Daarna ben ik weer in slaap gevallen en werd om half 11 wakker.
Hoeft die luilak niet te werken?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:03 schreef Soempie het volgende:
Sven een por gegeven dat hij eruit moest, maar toen draaide hij zich om, gromde van niet en sloeg z'n armen om me heen.
Jawel. Ik ben in slaap gevallen en een kwartier later is hij stilletjes uit bed gekropen.quote:
op de Turboquote:Ik heb me vanochtend weer volgegoten met koffie verkeerd en heb geprobeerd te studeren op de uni, maar ik zat te snotteren, mijn BH zat irritant en er zaten twee meiden gezellig hardop hun opdrachten te bespreken. Ik ben dus weer thuis.
Nu maar hopen dat ik nu wel op de Turbo door kan werken, want ik loop twee dagen achter.
Nádat ik heb gegeten.
Haha, ik vond het wel toevallig dat jullie ook een Spinozagebouw hebben, maar je bedoelt natuurlijk die in Nijmegen.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:55 schreef Soempie het volgende:
Wel irritant trouwens als je probeert te werken en andere studenten zitten gezellig te kletsen. Ik zit af en toe achter een computer in het Spinozagebouw en daar is het geen stilte ruimte. Normaal gesproken kan ik me heel goed afsluiten voor geklets van anderen, maar sommige meisjes/ vrouwen hebben zo'n irritante stem of lach
MP3-speler + fijne oordopjes geprobeerd?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:55 schreef Soempie het volgende:
Wel irritant trouwens als je probeert te werken en andere studenten zitten gezellig te kletsen. Ik zit af en toe achter een computer in het Spinozagebouw en daar is het geen stilte ruimte. Normaal gesproken kan ik me heel goed afsluiten voor geklets van anderen, maar sommige meisjes/ vrouwen hebben zo'n irritante stem of lach
Nee, maar dat werkt voor mij ook niet. Wel als ik een boek moet lezen, maar niet als ik heel hard moet nadenken over verslagen.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MP3-speler + fijne oordopjes geprobeerd?
Aan de UB vind ik het weer irritant dat je je spullen in een kluisje moet doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ik vond het wel toevallig dat jullie ook een Spinozagebouw hebben, maar je bedoelt natuurlijk die in Nijmegen.![]()
In de UB kun je trouwens wel goed in stilte werken.
Als je maar niet over je theewater raakt...quote:Op woensdag 26 november 2008 12:10 schreef wyccie het volgende:
Je kunt de spullen die je nodig hebt in een mandje gooien en meenemen.
Meeh, mijn theewater is klaar, maar ik heb nog geen zin.
Grote meid!!quote:Op woensdag 26 november 2008 12:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Môgguh!
Ik heb mijn plantje vermoord
Ik ben waarschijnlijk eerder dan 18.30 uur bij Paradiso.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat maakt het erg aantrekkelijk![]()
Ik ben (toevallig) vanavond om 18:00 voor school om vanaf daar met BV naar Amstelveen te gaan
Eeeeeeehm.... beats mequote:Op woensdag 26 november 2008 15:28 schreef Soempie het volgende:
Het beste in wat? Als in het snelst levelen? PvP?
Er zijn al mensen level 80.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, ik heb even zitten googelen, en volgens mij heb ik wel iets gevonden
Bij zijn rank staat blackthorns... dan nog class: druid, en race: night elf. Ohja en level 70.
Mèn, ik snap er echt niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |