Ik denk het wel jahquote:Op zondag 23 november 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij het meest irritante figuur van beidenMaargoed, boeie
Ja een heel bekend probleemquote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Eens... Die zitten aan de bovenkant te strak![]()
Ik moet ook vaak als ik een shirt wil hebben...deze in 2 maten naar de paskamer nemen omdat ik nooit weet hoe ze aan de bovenkant uitvallen.... Bekend probleem?
aha, kom ze maar eens showen bij mijn grote spiegel danquote:
En met wintertruien heb je er ook minder last vanquote:Op zondag 23 november 2008 20:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja een heel bekend probleem.
2 maten de paskamer in nemen vertik ik alleen, pa of mijn vriend loopt maar een keertje. Moet ook zeggen dat nu ik nettere kleding aan heb voor mijn stage (blouses, giletjes, truitjes met blouse er onder enz) ik er minder last van heb.
quote:Op zondag 23 november 2008 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
aha, kom ze maar eens showen bij mijn grote spiegel dan
quote:Op zondag 23 november 2008 20:57 schreef nicomart het volgende:
waarom mis ik nou weer de tietengesprekken?
Omdat je nu eenmaal slechte timing hebtquote:Op zondag 23 november 2008 20:57 schreef nicomart het volgende:
waarom mis ik nou weer de tietengesprekken?
Ik ook... en dan ga ik binnenkort ook nog naar de H&M... Wordt dan gelijk door naar de Ikea.. voor een nieuwe klerenkast...quote:Op zondag 23 november 2008 20:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik koop echt belachelijk veel kleren de laatste tijd.
Ik draag geen wintertruien, enkel vestenquote:Op zondag 23 november 2008 20:55 schreef Californium het volgende:
[..]
En met wintertruien heb je er ook minder last vandie zijn toch vaak wat lomper enzo
Maar ik ga vaak alleen winkelen... en soms dan vertik ik het ook en dan past het niet en dan hang ik het terug en dan ga ik weg want dan wil ik niet meer ... Maar als een shirt Echt heeeeel leuk is
![]()
En blousjes
Welke idioot zei nou dat playen op internet uit 2006 isquote:
Playen op internet is een grote uitdagingquote:Op zondag 23 november 2008 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welke idioot zei nou dat playen op internet uit 2006 is
Ik heb een beetje een te dure smaak vooralquote:Op zondag 23 november 2008 20:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook... en dan ga ik binnenkort ook nog naar de H&M... Wordt dan gelijk door naar de Ikea.. voor een nieuwe klerenkast...
quote:Op zondag 23 november 2008 20:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook... en dan ga ik binnenkort ook nog naar de H&M... Wordt dan gelijk door naar de Ikea.. voor een nieuwe klerenkast...
quote:Op zondag 23 november 2008 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat je nu eenmaal slechte timing hebt
Kijk zo kan het ookquote:
Ik heb je toch op hyves of niet?quote:Op zondag 23 november 2008 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Playen op internet is een grote uitdaging
Nou oke, goed playen wel
quote:Op zondag 23 november 2008 21:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook
dat ik die gesprekken gemist hebt, wordt ruimschoots goedgemaakt door die naaktfoto's van jou Cali![]()
![]()
Zow wat een kunst.../ Een oud opatje van m'n oude muziekvereniging heeft mij ook op z'n hyvesquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 21:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
of mocht ik dat niet zeggen hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zondag 23 november 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zow wat een kunst.../ Een oud opatje van m'n oude muziekvereniging heeft mij ook op z'n hyves
quote:Op zondag 23 november 2008 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]haha.. grappen zijn toch juist mijn handelsmerk, schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja kloptquote:Op zondag 23 november 2008 21:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha.. grappen zijn toch juist mijn handelsmerk, schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Maak het nou niet te moeilijk, anders haak ik afquote:Op zondag 23 november 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zow wat een kunst.../ Een oud opatje van m'n oude muziekvereniging heeft mij ook op z'n hyves
quote:
geen wonder dat je het zo 2006 vindt, je kan het gewoon niet (meer?)quote:Op zondag 23 november 2008 21:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maak het nou niet te moeilijk, anders haak ik af
Pff, ben al een tijdje uit the game geweest, opstart problemen enzoquote:Op zondag 23 november 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
geen wonder dat je het zo 2006 vindt, je kan het gewoon niet (meer?)
Oefen maar eens goed dan, dan hoor ik daarna wel weer van jequote:Op zondag 23 november 2008 21:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff, ben al een tijdje uit the game geweest, opstart problemen enzo
quote:Op zondag 23 november 2008 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik wilde even dat internet player theme doorzetten hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oohhhh..... had ik niet doorquote:Op zondag 23 november 2008 21:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik wilde even dat internet player theme doorzetten hier
Fail.quote:Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
[ [url=
afbeelding]http://www.jannie4711.com/met/5-31-03/greengirl.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Houquote:
Internet playen is zo awesomequote:Op zondag 23 november 2008 21:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet? Oh sorry, je werd echt verliefd op me? Het gaat mij alleen om de sex.
en leer me eens hoe dat moet Nico, Cue valt er namelijk niet voorquote:Op zondag 23 november 2008 21:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Internet playen is zo awesome
quote:Op zondag 23 november 2008 21:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet? Oh sorry, je werd echt verliefd op me? Het gaat mij alleen om de sex.
Mag ik geenquote:
Nee, uitermate kansloos. Gewoon recht voor zijn raap.quote:Op zondag 23 november 2008 21:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Internet playen is zo awesome
Johquote:Op zondag 23 november 2008 21:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, uitermate kansloos. Gewoon recht voor zijn raap.
quote:
Dat mag zeker wel, had het alleen niet verwacht van uwe kantquote:Op zondag 23 november 2008 21:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mag ik geenin combi met uwe nick gebruiken?
deze post is gebaseerd op basis van uwe pi dame
Post Icoon.quote:Op zondag 23 november 2008 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat mag zeker wel, had het alleen niet verwacht van uwe kant
mijne pi? wat is dat?
Is ook veel slimmer natuurlijk, maar ik ben maar een kansloos mannetje dat zijn keldertje nooit uitkomtquote:
Aah dat wist ik welquote:
Diequote:Op zondag 23 november 2008 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is ook veel slimmer natuurlijk, maar ik ben maar een kansloos mannetje dat zijn keldertje nooit uitkomtZit alleen maar achter mijn pc, en verder moet ik niets hebben van andere mensen
quote:Op zondag 23 november 2008 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah dat wist ik wel
En het verklaard alles
Had ik niet eens bij nagedachtquote:Op zondag 23 november 2008 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Dieimpliceert een Tong80 kloon
We komen er welquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ik niet eens bij nagedacht
Preciesquote:
Geil manquote:
Een goede chick om...? op te rukken?quote:Op zondag 23 november 2008 21:35 schreef eer-ik het volgende:
wie weet er nog een goeie chick?
Liefst brunette.
Nee, gewoon, om te kijkenquote:Op zondag 23 november 2008 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een goede chick om...? op te rukken?
hoezo?quote:Op zondag 23 november 2008 21:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Om te kijken? Ik snap dat dus echt niet. Ga er dan op rukken, anders is het zo zinloos
Nee ik snap ook wel dat je er gewoon naar kan kijken. Maar snap het nut er niet echt van om een stel foto's van lekkere chicks te hebben, puur om af en toe doorheen te bladeren.quote:Op zondag 23 november 2008 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo?
ik kan toch prima naar een paar goeie pics kijken van een donders lekkere chick?
hoef me daar echt niet per se op te rukken hoor
haha, ok...quote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee ik snap ook wel dat je er gewoon naar kan kijken. Maar snap het nut er niet echt van om een stel foto's van lekkere chicks te hebben, puur om af en toe doorheen te bladeren.
Zinloos maar het kanquote:
hoezo is dat zinloos dan?quote:Op zondag 23 november 2008 21:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zinloos maar het kan
Maar nee, heb dus ook niks voor je in voorraadsorry
Ja maar er is toch niets mis met af en toe wat self releasequote:Op zondag 23 november 2008 21:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat doen van die kansloze figuren altijd ja
Dat zjin leugens, altijd.quote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar er is toch niets mis met af en toe wat self release
Of ben jij zo iemand die zegt dat ie daar niet aan doet
Ja weet niet, wat heb je er aan? Foto's van lekkere chicks waar je toch nooit iets mee gaat doen, want ze zijn onbereikbaar, laat staan dat ze in nl wonen. Niet op rukken, alleen kijken..quote:
Ow wacht evenquote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef eer-ik het volgende:
Dat zjin leugens, altijd.
Anyway, ik wil niet zeggen dat ik ernooit een slinger aangeef maar wil wel zeggen dat ik niet meteen snoeigeil ben als ik een paar mooie fotos van een chick zie, cue.
That's pretty much it.
Zou lekker worden,dan zou ik de hele dag niet fatsoenlijk kunnen werken
Ik kijk ook naar foto's van wagens die ik nooit zal kunnen betalenquote:Op zondag 23 november 2008 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja weet niet, wat heb je er aan? Foto's van lekkere chicks waar je toch nooit iets mee gaat doen, want ze zijn onbereikbaar, laat staan dat ze in nl wonen. Niet op rukken, alleen kijken..
weet niet, dat soort dingen snap ik op een 1 of andere manier niet. Omdat veel zaken toch een bepaald nut moeten hebben ofzoiets.
Daarvoor zijn er filmpjesquote:Op zondag 23 november 2008 21:50 schreef HostiMeister het volgende:
Ach, soms is het leuk om na iets moois te kijken, ik begrijp eerik wel.. Maar een slinger eraan geven omdat je plaatjes kijkt gaat mij dan ook wel weer ver
quote:Op zondag 23 november 2008 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
en leer me eens hoe dat moet Nico, Cue valt er namelijk niet voor
ik kan het ook nietquote:Op zondag 23 november 2008 21:16 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ik had niet door dat je aan het playen was vanwege de kansloze 'moves'
![]()
nu echt lezen
Ja dat vind ik vaak ook doelloosquote:Op zondag 23 november 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik kijk ook naar foto's van wagens die ik nooit zal kunnen betalen
Iig voorlopig niet.
Nee daar is niets mis mee, maar moet dat dan op van die foto's van andere vrouwen? Het lijkt me toch wel dat dat niet echt nodig is? Althans, ik heb er geen moeite mee zonderquote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar er is toch niets mis met af en toe wat self release
Of ben jij zo iemand die zegt dat ie daar niet aan doet
Ik heb ook wel genoeg aan m'n fantasiequote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee daar is niets mis mee, maar moet dat dan op van die foto's van andere vrouwen? Het lijkt me toch wel dat dat niet echt nodig is? Althans, ik heb er geen moeite mee zonder
Het is nodig als je niet echt kan fantaserenquote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Puala het volgende:
Nee daar is niets mis mee, maar moet dat dan op van die foto's van andere vrouwen? Het lijkt me toch wel dat dat niet echt nodig is? Althans, ik heb er geen moeite mee zonder
Nee dacht ook dat het over afrukken in het algemeen ging bij wijze vanquote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is nodig als je niet echt kan fantaseren
quote:
Afrukken in het algemeen is niets mis me neequote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee dacht ook dat het over afrukken in het algemeen ging bij wijze van
jij bent er ook fan van?quote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Afrukken in het algemeen is niets mis me nee
Tja kan er weinig aan doenquote:
Daarom zei hij het ook wssquote:Op zondag 23 november 2008 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben vrouwelijk, ik kan mezelf niet afrukken
Ja johquote:Op zondag 23 november 2008 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben vrouwelijk, ik kan mezelf niet afrukken
quote:
Vroeger nooit seksverhaaltjes gelezen ofzo? Denk dat dat heel goed was voor mijn fantasie en de vorming ervanquote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja kan er weinig aan doen
En heb ermee leren leven
Hangt er vanaf hoe groot je muur is.quote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh en zou dit mooi zijn voor 1 muur in de slaapkamer? Waarschijnlijk heb ik daar een vrouwenmening voor nodig en nu we het toch over rukken hebben
[ afbeelding ]
whehe, die wist ik vroeger altijd wel te vindenquote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vroeger nooit seksverhaaltjes gelezen ofzo? Denk dat dat heel goed was voor mijn fantasie en de vorming ervan
Hangt er vanaf waar je het mee combineert. Op mij komt het als heel mooi overquote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh en zou dit mooi zijn voor 1 muur in de slaapkamer? Waarschijnlijk heb ik daar een vrouwenmening voor nodig en nu we het toch over rukken hebben
[ afbeelding ]
na het rukken?quote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef eer-ik het volgende:
Nou, het is hier eindelijk ook redelijk wit.
Nee vind het helemaal niks. Dan liever gewoon een mooi kleurtje op de muurquote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genoeg verhaaltjes gelezen in m'n leven en vind ze vaak erg lekkerquote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef HostiMeister het volgende:
Vroeger nooit seksverhaaltjes gelezen ofzo? Denk dat dat heel goed was voor mijn fantasie en de vorming ervan
Mja.. meestal lig ik er toch met mijn ogen dicht. Moet de chickies imponeren..quote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe groot je muur is.
Ik zou er zelf niet voor kiezen, 't is mij te druk.
gewoon 1 kleur verf op je muur, lekker simpel
Daar ben ik nog niet uit.. Misschien de rest wit, zwart of grijs..quote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je het mee combineert. Op mij komt het als heel mooi over
Het moet wel erg mooi zijn wil ik niet zoiets hebben van: hmm vaaaaaaaag... niet mooi..quote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef nicomart het volgende:
Mja.. meestal lig ik er toch met mijn ogen dicht. Moet de chickies imponeren..
quote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik nog niet uit.. Misschien de rest wit, zwart of grijs..
dan kan je ook bij de stichting "zaad voor meisjes"quote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
zou wat zijn als er zoveel uit zou komen
Mneeh, het lijkt me niet echt alles. Ik zou gaan voor een ander behangetje denk ik, iets meer kleur?quote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik nog niet uit.. Misschien de rest wit, zwart of grijs..
hmmm ok..quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het moet wel erg mooi zijn wil ik niet zoiets hebben van: hmm vaaaaaaaag... niet mooi..![]()
Was mijn eerste keuze ookquote:
Hmm... dan moet je lezen icm filmpjes kijkenquote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Genoeg verhaaltjes gelezen in m'n leven en vind ze vaak erg lekker![]()
Maar er zijn dan geen beelden bij of fantasietjes of wat dan ook
Jo. Ik heb geen msn meer op mijn pc'squote:
Filmpjes alleen of lezen alleen is goed genoeg hoorquote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hmm... dan moet je lezen icm filmpjes kijken![]()
Truste Cali en Paula
En nico, mooi behang hoor, maar ik ben dan ook niet het type dat je je slaapkamer in wil hebben
true..quote:Op zondag 23 november 2008 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hmm... dan moet je lezen icm filmpjes kijken![]()
Truste Cali en Paula
En nico, mooi behang hoor, maar ik ben dan ook niet het type dat je je slaapkamer in wil hebben
waarom niet?quote:Op zondag 23 november 2008 22:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jo. Ik heb geen msn meer op mijn pc's.
Ze maken alles traag tegenwoordigquote:Op zondag 23 november 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
Verdomme, wat is die nieuwe intranet website van Inholland megatraag geworden..
Ik had toch mijn pc en laptop opnieuw geļnstalleerd voor een goede beurt. Daarna msn niet meer geļnstalleerd. Ik mis het niet eensquote:
ik mis het ook niet, maar ik wilde even wat vragen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik had toch mijn pc en laptop opnieuw geļnstalleerd voor een goede beurt. Daarna msn niet meer geļnstalleerd. Ik mis het niet eens.
Hoezo dan?
Met veel lawaai roepen, dat alles beter wordt met het nieuwe systeem, maar IE7 loopt constant vast en Mozilla heeft zoiets van.. dat duurt te langquote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze maken alles traag tegenwoordig
Wat ik laatst had
Had geen internet meer hier, keek ik op werk even op de site van ziggo, zeiden ze dat je een programma's moest downloaden, dan kon je dat daarmee verhelpen
doe eens link?quote:Op zondag 23 november 2008 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met veel lawaai roepen, dat alles beter wordt met het nieuwe systeem, maar IE7 loopt constant vast en Mozilla heeft zoiets van.. dat duurt te lang
If it ain't broke.. don't fix it..
hoe dat ammal precies zit met die store van je.quote:
is goed.quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef Houniet het volgende:
Hehe ja man. Ik zal morgen eens msn installeren.
Hou in de lingerie?!?quote:Op zondag 23 november 2008 22:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe dat ammal precies zit met die store van je.
hoe kom je er in godsnaam op om lingerie te gaan verkopen?
Zeker, eigen bedrijf gestart in lingeriequote:
Gaafquote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker, eigen bedrijf gestart in lingerie.
Kun je gewoon een plugin voor installeren tochquote:Op zondag 23 november 2008 22:58 schreef PieterBas het volgende:
En alle documenten worden tegenwoordig op docx aangeboden... Leuk als je even geen Office2007 tot je beschikking heb
Preciesquote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je gewoon een plugin voor installeren toch
Binnenkort komt de webshopquote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
He hou, heb je nog wat leuks in de aanbieding?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 23 november 2008 23:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Binnenkort komt de webshop. Kan je zelf kiezen, ik weet namelijk niet wat je leuk vindt
.
Mijn zoomfunctie gaat niet zo verquote:
Oh ja.. ondanks onze afstand hebben we toch iets gemeen. Die A15 gaat ook langs mijn woonplaatsquote:Op maandag 24 november 2008 08:55 schreef Puala het volgende:
goeiemorgen.
het sneeuwt hier en ze hebben elkaar voor de mieter gereden dus de hele a15 staat vasten dat allemaal voor mijn huis
![]()
tofquote:Op maandag 24 november 2008 09:23 schreef nicomart het volgende:
Oh en mijn stukje is gepubliceerd.
http://www.goal.com/nl/ne(...)edstrijd-in-rotterda
Twee uur lang lullen over virussen ben benieuwd, hopelijk is het interessantquote:
Ze hebben trouwens wel iets veranderd. Natuurlijk wat kleine dingen, maar ook gewoon een zuiver buitenspelgeval wat ze nu betitelen als "op het randje" terwijl het er echt overheen was.quote:
ja maar jij wilt toch alleen maar aandacht van single vrouwen voor zover ik begreep?quote:Op maandag 24 november 2008 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
doe mij maar een portie aandacht aub
quote:Op maandag 24 november 2008 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
ja maar jij wilt toch alleen maar aandacht van single vrouwen voor zover ik begreep?
je bent zo gefocust op het vrouwelijk schoonquote:
Ga herrie makenquote:Op maandag 24 november 2008 10:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
verveling en het is zo stil hier
Serieus, kom ik zo over ja? Waar maak je dat dan uit op, ben ik benieuwdquote:Op maandag 24 november 2008 10:25 schreef Puala het volgende:
[..]
je bent zo gefocust op het vrouwelijk schoon. Maar dat maakt niet uit, heb ik het verkeerd gedacht
Kunnen we het niet gewoon laten rusten? Het was een foutje van mijn kantquote:Op maandag 24 november 2008 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, kom ik zo over ja? Waar maak je dat dan uit op, ben ik benieuwd
Ja mij best hoor, vond het wel grappig om te horen, als blijkbaar mijn posts zo geinterpeteerd worden dan doe ik iets verkeerdquote:Op maandag 24 november 2008 10:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Kunnen we het niet gewoon laten rusten? Het was een foutje van mijn kant
Mwah, je kan ook gewoon wanhopig zijn hequote:Op maandag 24 november 2008 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja mij best hoor, vond het wel grappig om te horen, als blijkbaar mijn posts zo geinterpeteerd worden dan doe ik iets verkeerd
ik bedoelde hier op het forumquote:Op maandag 24 november 2008 10:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga herrie maken. Het is hier ook stil. Ik zit helemaal alleen in dit vet grote huis
vroeg tie niet "Weet u het zeker?" ?quote:Op maandag 24 november 2008 10:33 schreef Puala het volgende:
***!! ***!!![]()
Sluit ik een bestandje met alle teksten van mijn portfolio, vergeet ik het op te slaan. Weg uur werk.
Dank jequote:Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, je kan ook gewoon wanhopig zijn he.
Wie weet ben ik binnenkort ook wel weer vrijgezellig, al weet ik niet of ik er blij mee moet wezen.
Zou de mijne wel altijd moeten doen, maar dan vergeet ie dat stiekem wel eensquote:Op maandag 24 november 2008 10:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik bedoelde hier op het forum
[..]
vroeg tie niet "Weet u het zeker?" ?
Het rommelt in mijn kop. Daardoor rommelt het ook tussen mij en Giel. Ben er niet zo blij mee, wil hem niet kwijt.. maar mijn gevoel mist de vrijheid.quote:Op maandag 24 november 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dank je![]()
En hoezo? Rommelt het een beetje tussen jou en je vriendje?
Nee het was gewoon, ik sluit mijn CV en sla het op.. en gelijk was dat andere document ook wegquote:Op maandag 24 november 2008 10:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik bedoelde hier op het forum
[..]
vroeg tie niet "Weet u het zeker?" ?
Vervelend joh...quote:Op maandag 24 november 2008 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Het rommelt in mijn kop. Daardoor rommelt het ook tussen mij en Giel. Ben er niet zo blij mee, wil hem niet kwijt.. maar mijn gevoel mist de vrijheid.
Die eerst opmerking kwam rottiger over als bedoelt. Hij was niet van jou op toepassing, denkkronkel van mij.quote:Op maandag 24 november 2008 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dank je![]()
En hoezo? Rommelt het een beetje tussen jou en je vriendje?
Heb er zaterdag-zondag over gepraat met hem. Als er misschien een paar dingen verbeteren in de relatie kan het wel veranderen denk ik. Ik hoop het tenminste.quote:Op maandag 24 november 2008 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vervelend joh...
Maarja daar doe je niets aan, soms gaat het het zo met je gevoel.
Oke... Geen probleem, hoor, ik wist alleen niet dat ik zo overkwam op jouquote:Op maandag 24 november 2008 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Die eerst opmerking kwam rottiger over als bedoelt. Hij was niet van jou op toepassing, denkkronkel van mij.
blijft toch moeilijk als het rommelt. Meestal moet je je gevoel respecteren, maar misschien moet je het toch proberen vol te houden en als het dan met jou beter gaat, dat het tussen jullie ook beter gaat. Meestal is erover praten ook moeilijk, omdat de ander dan vrijwel meteen het gevoel heeft dat het over is. Lastig.. lastig..quote:Op maandag 24 november 2008 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Het rommelt in mijn kop. Daardoor rommelt het ook tussen mij en Giel. Ben er niet zo blij mee, wil hem niet kwijt.. maar mijn gevoel mist de vrijheid.
Ja als het niet vanuit jou verandert en niet vanuit hem dan is het natuurlijk vervelend, maar als jullie allebei het idee hebben dat er iets verandert moet worden, En jullie doen er ook wat aan dan moet dat kunnen toch? Succes ermee iigquote:Op maandag 24 november 2008 11:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb er zaterdag-zondag over gepraat met hem. Als er misschien een paar dingen verbeteren in de relatie kan het wel veranderen denk ik. Ik hoop het tenminste.
Nee je komt niet helemaal zo over hoor. Moet je nu niet gaan denken. Die laatste opmerking was meer bedoeld in het algemeen en niet speciaal voor jou. Was echt een foutje van mij.quote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke... Geen probleem, hoor, ik wist alleen niet dat ik zo overkwam op jou
Oke, cool. Zou het namelijk wel vreemd vinden omdat ik momenteel totaal niet met meiden bezig ben, net een lange relatie achter de rug enzoquote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee je komt niet helemaal zo over hoor. Moet je nu niet gaan denken. Die laatste opmerking was meer bedoeld in het algemeen en niet speciaal voor jou. Was echt een foutje van mij.
En op mij kom je wel anders over als alleen maar geil en op meiden belust
Mwah, ik ben altijd geweest van veel zoenen, flirten en alles. Ik heb gepraat en het idee was er ook wel gelijk.. maar ik denk dat ik het maar beter iets kan aankondigen als gelijk.. boem uit. Nu kan hij nog proberen de dingen die ik opnoem waar het fout gaat samen met mij te veranderen..quote:Op maandag 24 november 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
blijft toch moeilijk als het rommelt. Meestal moet je je gevoel respecteren, maar misschien moet je het toch proberen vol te houden en als het dan met jou beter gaat, dat het tussen jullie ook beter gaat. Meestal is erover praten ook moeilijk, omdat de ander dan vrijwel meteen het gevoel heeft dat het over is. Lastig.. lastig..
ach joh.. je moet op fok gewoon aan dat vooroordeel meedoen. Er tegenin gaan is toch geen optie.quote:Op maandag 24 november 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, cool. Zou het namelijk wel vreemd vinden omdat ik momenteel totaal niet met meiden bezig ben, net een lange relatie achter de rug enzo
Maar dat is hier op fok sowieso nogal snel een grijs gebied, veel gasten kwijlen hier als een malloot op alles waar maar tieten aan bengelt
Dat is zeker waar. Maar meestal is dat praten moeilijk, omdat de ander het vaak meteen ziet als een afwijzing en dat verandering niet mogelijk is. Gelukkig is dat blijkbaar bij jullie anders. Dat is in ieder geval positiefquote:Op maandag 24 november 2008 11:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, ik ben altijd geweest van veel zoenen, flirten en alles. Ik heb gepraat en het idee was er ook wel gelijk.. maar ik denk dat ik het maar beter iets kan aankondigen als gelijk.. boem uit. Nu kan hij nog proberen de dingen die ik opnoem waar het fout gaat samen met mij te veranderen..
Van je relatie heb ik net niets meer mee gekregen. Enkel het berichtje dat het uit was eigenlijk. Toen waren vragen niet welkom, dus nooit meer over begonnen.quote:Op maandag 24 november 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, cool. Zou het namelijk wel vreemd vinden omdat ik momenteel totaal niet met meiden bezig ben, net een lange relatie achter de rug enzo
Maar dat is hier op fok sowieso nogal snel een grijs gebied, veel gasten kwijlen hier als een malloot op alles waar maar tieten aan bengelt
Ja enkel heb ik het punt waar ik over val nog niet besproken. Leek me niet zo verstandig gezien we daar net een meningsverschil over hadden gehad.quote:Op maandag 24 november 2008 11:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar meestal is dat praten moeilijk, omdat de ander het vaak meteen ziet als een afwijzing en dat verandering niet mogelijk is. Gelukkig is dat blijkbaar bij jullie anders. Dat is in ieder geval positief
Dat is ook zo, maar zoiets moet je wel uitspreken, mannen kunnen namelijk geen gedachten lezen in tegenstelling tot wat vrouwen vaak denkenquote:Op maandag 24 november 2008 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja enkel heb ik het punt waar ik over val nog niet besproken. Leek me niet zo verstandig gezien we daar net een meningsverschil over hadden gehad.
Maar het zal wel los lopen. We hebben nu ruim 11 maanden.. het is ook zonde om dit zomaar weg te gooien.
Dat is altijd Hostiquote:Op maandag 24 november 2008 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ja maar het is wel zo dat veel volk als een debiel reageert op mede fokkers (mannelijk) en zodra het een fokster betreft is het ineens helemaal *kwijl* *kwijl* *slijm* *slijm* . Nogal kansloos imho, maar dan heb ik het natuurlijk ook niet specifiek over mensen in deze SC
dat voor mij dus ookquote:Op maandag 24 november 2008 11:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach joh.. je moet op fok gewoon aan dat vooroordeel meedoen. Er tegenin gaan is toch geen optie.
Vooral niet te serieus zijn in ieder geval. Ik denk dat van mijn posts 8 op 10 niet serieus zijn
mee eens.. ik voelde me enigszins aangesproken wegens mijnquote:Op maandag 24 november 2008 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ja maar het is wel zo dat veel volk als een debiel reageert op mede fokkers (mannelijk) en zodra het een fokster betreft is het ineens helemaal *kwijl* *kwijl* *slijm* *slijm* . Nogal kansloos imho, maar dan heb ik het natuurlijk ook niet specifiek over mensen in deze SC
11 maanden is al wel lang ja. Maar ideaal zou natuurlijk zijn als je het allemaal zou kunnen bespreken. Maar misschien moet je het eerst eens aankijken en zien hoe het loopt.quote:Op maandag 24 november 2008 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja enkel heb ik het punt waar ik over val nog niet besproken. Leek me niet zo verstandig gezien we daar net een meningsverschil over hadden gehad.
Maar het zal wel los lopen. We hebben nu ruim 11 maanden.. het is ook zonde om dit zomaar weg te gooien.
quote:Op maandag 24 november 2008 11:18 schreef Californium het volgende:
[..]
dat voor mij dus ook![]()
![]()
![]()
goedemorgen
nu weer hard aan het werk
Ja valt me blijkbaar nu ineens op ofzoquote:Op maandag 24 november 2008 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is altijd Hosti. Of je nou in de stad komt, bij een sportvereniging, op een forum.. je hebt altijd van die gasten.
gelukkig weten we dat allebei en doen we het er gewoon om om het zo kansloos mogelijk te makenquote:Op maandag 24 november 2008 11:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
mee eens.. ik voelde me enigszins aangesproken wegens mijn![]()
![]()
posts met Cali.
![]()
Maar kansloos is het zeker
kansloos FTWquote:Op maandag 24 november 2008 11:21 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig weten we dat allebei en doen we het er gewoon om om het zo kansloos mogelijk te maken
Ik zie wel. Heb niet zo heel erg veel besproken eigenlijk, alleen maar aangegeven dat ik met dat probleem zat. Wil wel eigenlijk hem de kans bieden om ook zelf wat te proberen.. En betere seks is natuurlijk nooit weg hequote:Op maandag 24 november 2008 11:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
![]()
posts met Cali.
![]()
[..]
11 maanden is al wel lang ja. Maar ideaal zou natuurlijk zijn als je het allemaal zou kunnen bespreken. Maar misschien moet je het eerst eens aankijken en zien hoe het loopt.
jeeejquote:
Ach ja, zal natuurlijk ook wel een beetje zo zijn maar daar doelde ik dus niet specifiek op ofzo hoorquote:Op maandag 24 november 2008 11:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
![]()
posts met Cali.
![]()
dat is inderdaad nooit wegquote:Op maandag 24 november 2008 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zie wel. Heb niet zo heel erg veel besproken eigenlijk, alleen maar aangegeven dat ik met dat probleem zat. Wil wel eigenlijk hem de kans bieden om ook zelf wat te proberen.. En betere seks is natuurlijk nooit weg he
gelukkig maarquote:Op maandag 24 november 2008 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ja, zal natuurlijk ook wel een beetje zo zijn maar daar doelde ik dus niet specifiek op ofzo hoor
Dankje, we zullen het wel zienquote:Op maandag 24 november 2008 11:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat is inderdaad nooit weg
Ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed komt tussen jullie!
Zo niet, kun je nog altijd hier op fok een nieuw vriendje vindenquote:
dat is niet onze schuldquote:Op maandag 24 november 2008 11:26 schreef Houniet het volgende:
Wat gaan jullie snel. Ben net wakker man
.
Idd. Zo denk ik er dus ook over. En op fok een vriendje vinden? Ik weet niet, ik hoef geen tietenaanbiddend gevalquote:Op maandag 24 november 2008 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo niet, kun je nog altijd hier op fok een nieuw vriendje vinden
Komt vast wel goed en zo niet, dan kun je er toch niets aan doen en was het niet voorbestemd, ik bedoel je bent nog hastikke jong joh
tietenaanbiddend gevalquote:Op maandag 24 november 2008 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Idd. Zo denk ik er dus ook over. En op fok een vriendje vinden? Ik weet niet, ik hoef geen tietenaanbiddend gevalAl zijn er natuurlijk ook de uitzonderingen he
Goeiemorgenquote:Op maandag 24 november 2008 11:26 schreef Houniet het volgende:
Wat gaan jullie snel. Ben net wakker man
.
Die zul je hier op fok minder vinden als borsten denk ikquote:Op maandag 24 november 2008 11:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
tietenaanbiddend gevalIk ben meer van billen
quote:
Dat is waar. Daarom ga ik op fok over het algemeen voor de tieten en doe ik buiten fok om wel aan billenquote:Op maandag 24 november 2008 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Die zul je hier op fok minder vinden als borsten denk ik
Gheghe, ach als je hopeloos wordt weet je iig waar je tercht kan, op fok zijn genoeg gasten te vinden die alleen al bij het zien van een dame helemaal hun stoutste dromen waarmakenquote:Op maandag 24 november 2008 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Idd. Zo denk ik er dus ook over. En op fok een vriendje vinden? Ik weet niet, ik hoef geen tietenaanbiddend gevalAl zijn er natuurlijk ook de uitzonderingen he
Ik zei niet dat jij onder die categorie viel hequote:Op maandag 24 november 2008 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gheghe, ach als je hopeloos wordt weet je iig waar je tercht kan, op fok zijn genoeg gasten te vinden die alleen al bij het zien van een dame helemaal hun stoutste dromen waarmaken
En dank je hoorTietenaanbiddend geval
wat een uitdrukking.
Weet ik, daarom zeg ik ook dankje, blij dat je me niet kansloos vindtquote:Op maandag 24 november 2008 11:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zei niet dat jij onder die categorie viel he.
ik ben niet hopeloos, genoeg jongens hier in de omgeving waar ik best een beschuitje mee wil eten.![]()
Mwah wie weet ook weer wel he, er zitten altijd en overal uitzonderingenquote:Op maandag 24 november 2008 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zeg ik ook dankje, blij dat je me niet kansloos vindt
Maar dan zou ik fok niet als terugval basis gebruiken als ik jou was
Zwaar eens is.quote:Op maandag 24 november 2008 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
Maar dan zou ik fok niet als terugval basis gebruiken als ik jou was
Ik had het wel willen zien.quote:Op zondag 23 november 2008 16:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, ik had toch liever thuis voor de TV gezeten. Hoewel, dan had ik waarschijnlijk AZ - Ajax gekeken en dat was ook kut.
had niet gehoeven hoorquote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik had beloofd hier nog even te posten als AZ zou winnen. Bij dezen.
[..]
Ik had het wel willen zien.
Maar ja, op de platenbeurs lekker rondgekeken, 11 leuke albums mee naar huis genomen. Voortaan wel op tijd naar bed gaan als ik op zondag iets te doen heb. Maar ik was niet de enige die niet helemaal fit was.
Dank je. Die albums zijn overigens veel belangrijker dan de overwinning, ik ben niet zo fanatiek als het om voetbal gaat. Al zou het leuk zijn als AZ mee blijft doen om de titel en misschien ook de komende jaren eens de prijs pakt.quote:Op maandag 24 november 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
had niet gehoeven hoor![]()
Maar gefelicitieerd met de overwinning en de de 11 leuke albums
Ha, ik wist wel dat je in de buurt was.quote:
Hier niet hoor. To live is to die.quote:
Interessantquote:Op maandag 24 november 2008 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Twee uur lang lullen over virussen ben benieuwd, hopelijk is het interessant
Lekker vooruitzich.. dan moet je nu dus maar gaan sparen voor een goede laptopquote:Op maandag 24 november 2008 13:37 schreef Puala het volgende:
laptop gemaakt![]()
Enige negatieve nieuws is dus dat het een veel voorkomend probleem is en dat de moederborden het meestal niet langer als een half jaar uithouden
Ik doe er nog minstens 2 jaar meequote:Op maandag 24 november 2008 13:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Lekker vooruitzich.. dan moet je nu dus maar gaan sparen voor een goede laptop
Ik ben verzekerd voor die 2 jaar.. en ik kan dat echt niet betalen gezien ik nu al aan het "sparen" ben voor mijn rijbewijs.quote:Op maandag 24 november 2008 13:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
ok rustig maar![]()
Moet je alleen nog 4 keer je moederbord laten maken
En 4 moederborden?quote:
quote:
Maakt niet uitquote:Op maandag 24 november 2008 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben nogal goed in het serveren van mosterd na de maaltijd.
Hostiquote:Op maandag 24 november 2008 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
Hallo mensen ik ben er weer
Duf hier zeg
Hoe past dat in je stage dan?quote:Op maandag 24 november 2008 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Hosti![]()
Ja heel duf. Zit mijn hoofd te breken op een opdracht van stage.
"Schrijf een gedicht in winter/kerst sferen"
Schrijf gewoon een willekeurig gedichtje en zeg dat je die gister heb geschreven. Hoe winters/kerstig wil je de sfeer hebbenquote:Op maandag 24 november 2008 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Hosti![]()
Ja heel duf. Zit mijn hoofd te breken op een opdracht van stage.
"Schrijf een gedicht in winter/kerst sferen"
Whaha, zo makkelijk is dat niet. Al mijn gedichten gaan over mijn gevoelquote:Op maandag 24 november 2008 14:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Schrijf gewoon een willekeurig gedichtje en zeg dat je die gister heb geschreven. Hoe winters/kerstig wil je de sfeer hebben
quote:Op maandag 24 november 2008 14:34 schreef Puala het volgende:
Fluisterkou
Groene sprietjes springen op,
terwijl bomen sneeuw waaien,
op de licht bevroren bladeren.
Fluister ik heel zachtjes tegen,
het wit besneeuwde landschap,
dat ze ontzettend prachtig is.
<nog een stukje moet>
Wat vinden jullie? Of hebben jullie absoluut geen verstand van gedichten?
Ik vind het best leuk klinken, maar verder dan sinterklaasrijmpjes kom ik nietquote:Op maandag 24 november 2008 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Whaha, zo makkelijk is dat niet. Al mijn gedichten gaan over mijn gevoel
een sinterklaasrijmpje moet je ook wel vaardigheden voor hebben hoorquote:Op maandag 24 november 2008 14:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het best leuk klinken, maar verder dan sinterklaasrijmpjes kom ik niet
succesquote:Op maandag 24 november 2008 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
een sinterklaasrijmpje moet je ook wel vaardigheden voor hebben hoor.
Ben nog niet tevreden, zie het vannacht wel. Dan komt de inspiratie vast.
Ik ben objectief, maar ondanks dat Tottenham niet best bezig is in de competitie en nu ook Modric moet missen, krijgen ze meer vertrouwen en schat ik de Engelse competitie een stuk hoger in als de Nederlandse. NEC zou toch echt puntjes moeten gaan verzamelen om door te overwinteren. Ik hoop dus op een gelijkspel, maar ik denk dat Tottenham gaat winnen.quote:Op maandag 24 november 2008 15:08 schreef Puala het volgende:
Haha, wat verwacht je dat het gaat worden? Ik wil dat NEC verliest
Ik keek er tot sinds kort ook niet op. Hij is nogal onoverzichtelijjk vind ik, maar als het goed is wordt dat binnenkort vernieuwd.quote:Op maandag 24 november 2008 15:19 schreef Puala het volgende:
Haha, ik kijk werkelijk nooit op die websiteEnkel de website van eredivisie, Vitesse en vak113
Ik ben benieuwd dan. Wie weet dan wel.quote:Op maandag 24 november 2008 15:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik keek er tot sinds kort ook niet op. Hij is nogal onoverzichtelijjk vind ik, maar als het goed is wordt dat binnenkort vernieuwd.
ja ik ben ook benieuwd.. Toch leuk als mensen je stukje lezen enzoquote:Op maandag 24 november 2008 15:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd dan. Wie weet dan wel.
Ik lees meer als enkel Vitesse hoorquote:Op maandag 24 november 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja ik ben ook benieuwd.. Toch leuk als mensen je stukje lezen enzo
Hoewel ik dat van jou als die hard vitesse supporter niet te verwachten als ik niet over vitesse schrijf
Ok ok.. dacht dat je wat meer fanatieker was. Hoewel ik dat knokken ook niet verwachtte hoorquote:Op maandag 24 november 2008 15:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik lees meer als enkel Vitesse hoorEn die hard Vitesse supporter.. ik heb een seizoenskaart ja. Dat maakt niet dat ik ga knokken voor geel-zwart hoor. Ze doen het op het moment zo rampzalig en die Westerhof en alles.. Nee op het moment weet ik het niet.
Ik ben fanatiek in het stadion en op fora. Verder moet ik volgens mij nog veel leren want zo af en toe die kritiek op de tribune.. dan snap ik er geen ruk vanquote:Op maandag 24 november 2008 15:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ok ok.. dacht dat je wat meer fanatieker was. Hoewel ik dat knokken ook niet verwachtte hoor
Maar het is inderdaad een beetje een zooitje. Dat is het trouwens al een hele tijd als ik eerlijk ben, sinds ze bijna failliet gingen is het niet echt rustig geweest.
Sorryquote:Op maandag 24 november 2008 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een gezellig een-tweetje tussen jullie zeg
een-tweetje is ook een voetbaltermquote:Op maandag 24 november 2008 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een gezellig een-tweetje tussen jullie zeg
Haha, ga je er in verdiepen danquote:Op maandag 24 november 2008 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan gewoon niet meepraten omdat ik geen ruk van nederlands voetbal afweet
Dat wil je ook niet.quote:Op maandag 24 november 2008 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan gewoon niet meepraten omdat ik geen ruk van nederlands voetbal afweet
Met een mooie werkende laptop zou ik ook blij zijnquote:Op maandag 24 november 2008 15:56 schreef Puala het volgende:
^_^ ik ben vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |