Zet een oproepje in KPDquote:Op zondag 23 november 2008 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik word er niet minder maagd onder.
Valt wel meequote:
quote:Op zondag 23 november 2008 21:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Behaagd, tedere sex gehad , kankerhard geneukt!
Dus ja.
Conditie heeft niks met schraalheid te maken.quote:Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Valt wel mee![]()
Goede conditie enzo !
ben je weer thuisquote:
Klopt klopt ..quote:Op zondag 23 november 2008 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Conditie heeft niks met schraalheid te maken.
awwhquote:Op zondag 23 november 2008 21:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt klopt ..
Hij is wel een beetje rood enzo nu
pics?quote:Op zondag 23 november 2008 21:15 schreef Meddo het volgende:
aaargh, ik weet niet waar ik dit kwijt moet, nieuw klb topic is het niet waard.. dus hier maar
ik las net een topic in oud: Thijmen verschrikkelijk verhaal natuurlijk maar daar gaat dit niet om.
er staan nu een paar foto's in, en iedereen zegt dat het een lief mooi baby'tje is. maar dat kind lijkt net een alien, bleh
Gezelligheidquote:
Het is dat ik geen stemrechten hebquote:Op zondag 23 november 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze award ga ik dus mooi winnen, hè, mensen.
Kan dat kind niks aan doen.quote:Op zondag 23 november 2008 21:15 schreef Meddo het volgende:
aaargh, ik weet niet waar ik dit kwijt moet, nieuw klb topic is het niet waard.. dus hier maar
ik las net een topic in oud: Thijmen verschrikkelijk verhaal natuurlijk maar daar gaat dit niet om.
er staan nu een paar foto's in, en iedereen zegt dat het een lief mooi baby'tje is. maar dat kind lijkt net een alien, bleh
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 23 november 2008 21:15 schreef Meddo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |