Nog steeds niemand die het weet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:45 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen, ik zoek de titel van een film:
Het gaat over Amerikaanse gangs/straattuig die in de Tweede Wereldoorlog tegen ieders verwachting de Duitse troepen goed weerstand bieden. Volgens mij speelt het zich af in de Ardennen, maar dat weet ik niet meer zeker.
Weet iemand misschien welk film dit is?
Ja dat is de goede!!! thanxquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Odyssey_(TV_series)
?
Je omschrijving doet me sterk denken aan The Lost Battalion, maar dat speelt zich wel af in de 1e wereldoorlogquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:45 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen, ik zoek de titel van een film:
Het gaat over Amerikaanse gangs/straattuig die in de Tweede Wereldoorlog tegen ieders verwachting de Duitse troepen goed weerstand bieden. Volgens mij speelt het zich af in de Ardennen, maar dat weet ik niet meer zeker.
Weet iemand misschien welk film dit is?
O my god, jaren gezocht en jij geeft me gewoon zo het antwoord. Mijn dank is groot!!!!quote:
Ik was echt bang dat niemand het zou begrijpen, soms dacht ik zelfs dat ik die serie had verzonnen ofzo!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je had het wat eerder moeten vragen.
nee maar inmiddels heb ik hem alquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:33 schreef Feeeeble het volgende:
House of 9?
Een van m'n favoriete miniseries.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:21 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
[..]
Ik was echt bang dat niemand het zou begrijpen, soms dacht ik zelfs dat ik die serie had verzonnen ofzo!
Nu blijken er hele hordes mensen de serie te kennen...
Nee dank voor je poging maar die is het niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat klinkt vaagjes als Wings of the Dove, maar daar was de relatie niet tussen de 2 vrouwen. Ben je daar zeker van?
Thirteen?quote:Op maandag 2 februari 2009 06:59 schreef Paul het volgende:
Ik zag bij de sportschool zo een aparte film op film1 ( of 2,3)
Ging over 2 meisjes van 12 oid die elkaar gingen ontdekken ofzo en hele tijd gingen zoenen en een ander meisje die werd verkracht door een man![]()
Hele aparte film, iemand een idee welke dit was?
Was vorige week in de namiddag op film1,2,3
My Summer of Love?quote:Op maandag 2 februari 2009 06:59 schreef Paul het volgende:
Ik zag bij de sportschool zo een aparte film op film1 ( of 2,3)
Ging over 2 meisjes van 12 oid die elkaar gingen ontdekken ofzo en hele tijd gingen zoenen en een ander meisje die werd verkracht door een man![]()
Hele aparte film, iemand een idee welke dit was?
Was vorige week in de namiddag op film1,2,3
Nee de meisjes zijn jonger in de film die ik zagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |