Zekers !quote:
Christopher Robin danquote:Op zondag 30 november 2008 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zekers !
Maar 1 kan toch wel een mutsje op
Mag dat meisje ook de kerstman kussen ?quote:Op zondag 30 november 2008 15:20 schreef Noortje. het volgende:
Iemand die iets kerstig met de mijne kan doen?
Ik vind alles best.quote:Op zondag 30 november 2008 15:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag dat meisje ook de kerstman kussen ?
( ff ipv de jongen dus)
Niet dat ik nu meteen aan de slag ga hoorquote:Op zondag 30 november 2008 15:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind alles best.
Of de gozert een kerstmuts op ofzo. Allesch prima!
Ja, mij ookquote:
Smoesjesquote:
Geweldig, enorm bedankt voor het maken van deze leuke avatarquote:Op zondag 30 november 2008 16:20 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2008 15:20 schreef Noortje. het volgende:
Iemand die iets kerstig met de mijne kan doen?
Senk joe!quote:Op zondag 30 november 2008 20:17 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Wow vet dope!quote:Op zondag 30 november 2008 01:23 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op zondag 30 november 2008 14:14 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 01:35 schreef Stali het volgende:
Kan deze avatar een mooi pietenmutsje krijgen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 01:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Zou iemand iets kunnen doen met mijn Palmboom? Iets met sneeuw onderaan. Onder de boom cadeautjes. En slingers in de boom?
[ afbeelding ]
Ik zag je avatar net al in een ander topic, love it.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 09:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kan iemand mijn avatar zodanig aanpassen dat er pepernoten worden gestrooid als B.O. met z'n hand over z'n schouder veegt?
@ stali: Nice!
Niks mee te maken, gewoon deze!quote:Op zondag 30 november 2008 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik haat Kerst
Dus, als iemand van mijn avatar een goede Scrooge-achtig-iets kan maken, graag
Pepernoten van z'n schouders vegen is zeker te veel gevraagd hè?quote:
Ben vandaag een beetje luiquote:Op maandag 1 december 2008 13:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Pepernoten van z'n schouders vegen is zeker te veel gevraagd hè?![]()
Los daarvan, liever niet versneld.
En bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op maandag 1 december 2008 13:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben vandaag een beetje luiOk, no biggie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Fijn !quote:Op maandag 1 december 2008 14:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Top.
Alleen nou zie ik er opeens twee.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind 'm niet beter dan de huidige.
Ik ben wel tevreden met deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door kleinzusje op 01-12-2008 15:43:01 ]All I need is for my man to live up to his role
quote:Op maandag 1 december 2008 14:59 schreef jakkop het volgende:
mogen mijn pacman en mijn spookjes een kerstmutsje?
quote:Op maandag 1 december 2008 15:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat ik er minder aan vind dan m'n huidige is dat straaltje pepernoten dat midden over z'n bovenlijf glijdt.
<<< bij die is dat perfect, de coördinatie / timing van de handen en de animatie.
Knip is mooi wel mooi weggewerkt moet ik zeggen, alleen die man op de achtergrond kun je het aan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Op maandag 1 december 2008 16:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Laatste poging
I'll take itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik voelde me ook al een beetje bezwaard, al die man-uren die je erin hebt gestopt![]()
![]()
en ik zie de knip niet meer (of nog niet)
Super, bedankt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef HuHu het volgende:
Zou iemand voor mij een Sinterklaas en een Kerst icoontje willen maken? Liefst geen bewegende dingen als sneeuw of een knipperende achtergrond, gewoon een stilstaand ding.
Alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:59 schreef Mestras het volgende:
Doe is iets origineels met de mijne zou ik zeggen!!
quote:
quote:
kijk is pagina 6quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met een roequote:Op maandag 1 december 2008 19:16 schreef sigme het volgende:
Wil iemand mijn plaatje opsinten? Iets met een roe ofzo lijkt me het enige toepasselijke..
Aangezien ik mijn avatar wijzig als ik offline ben voeg ik een linkje bij naar het bedoelde te bewerken plaatje: deze dus
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:47 schreef THE_CORE het volgende:
Wie weet mijn avatar om te turnen in een Kerst tune?![]()
Graag binnen de 10KB houden aub.
Top! Harstikkie bedankt! Geweldig! Much Gracias!quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
tuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:46 schreef JJH het volgende:
Laagje sneeuw erover? kan dat bij mij?
Bij voorbaat dank!!
YW!quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:48 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Top! Harstikkie bedankt! Geweldig! Much Gracias!![]()
Jij begrijpt mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Iets met een roe![]()
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
Is dit wat? Heb daar niet zo'n verstand vanquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:09 schreef Prism het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een hete avatar!
Heb alleen niet zo een voorbeeld, moet in ieder geval 1 meesterlijk lekker wijf met een kerstmuts op staan.
Ja, dat kun je inderdaad op meerdere manieren interpreteren.
Dank!
Goed gekeurd!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is dit wat? Heb daar niet zo'n verstand van![]()
en smaken verschilen![]()
[ afbeelding ]
WOWquote:
Tis een webicon, lees even in de OP hoe je dat het beste doetquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
WOW![]()
prachtig
Is alleen te groot als gif bestand![]()
![]()
Hehe hij likt de sneeuwquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef Jo0Lz het volgende:
Hallow!
Is er iemand hier, die mijn likkende beestje van wat sneeuw wil voorzien?
Alvast bedankt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:12 schreef Jo0Lz het volgende:
Hallow!
Is er iemand hier, die mijn likkende beestje van wat sneeuw wil voorzien?
Alvast bedankt.
[ afbeelding ]
Hey, die is iets anders, daar gaat de sneeuw zijwaarts...quote:
De mijne is vanmorgen drastisch misluktquote:Op dinsdag 2 december 2008 02:11 schreef Fir3fly het volgende:
Degene die van die van mij wat feestelijks kan maken....
quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:11 schreef Fir3fly het volgende:
Degene die van die van mij wat feestelijks kan maken....
YWquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
WOW![]()
prachtig
Is alleen te groot als gif bestand![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
YW![]()
Vond hem zelf niet zo geslaagd
als je op die link van jouw quote klikt bovenaan (bij dat bericht dat jij schreef) dan kom je op pagina 6, terwijl die normaal op 11 zit, en hij gaat maar tot 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
buggie bug|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Veel users hebben instellingen op 50 posts per pagina (ik ook) en dan gaat ie tot 7quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
als je op die link van jouw quote klikt bovenaan (bij dat bericht dat jij schreef) dan kom je op pagina 6, terwijl die normaal op 11 zit, en hij gaat maar tot 6
buggie bug
ik heb het op 25 posts per pagina, dan gaat ie tot 12 volle pagina's en nog 1 bericht op 13quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Veel users hebben instellingen op 50 posts per pagina (ik ook) en dan gaat ie tot 7![]()
Probeer maar es uit![]()
Of bedoel je dat niet?
Juist!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
ik snap t denk: als ik op de link met datum en tijd in een quote die jullie maken(#50 paginas)
klik dan krijg ik ook 50 pagina, want als ik op mijn eigen quote datum klik (hierboven) dan
krijg ik er wel gewoon 25
Je gewone Fok icon verwijderen uit je profiel (icon mananager)quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:04 schreef Schanulleke het volgende:
Laat ik na ruim 9 jaar Fok hier eens een enorme NOOB vraag stellen. Nu heb ik een mooie webicon in mijn profiel gezet maar die krijg ik dus niet te zien. Wat moet ik er voor doen zodat hij het wel doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |