Geweldig! Dank je!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:23 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:34 schreef Olep het volgende:
Ik wil graag een kerstava. Zolang het kratje maar blijft is alles goed. Dank u![]()
Nu wel als het goed isquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat oranje randje aan de zijkant krijg ik niet weg![]()
Whouwie, Top !quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nu wel als het goed is![]()
[ afbeelding ]
Frames stonden op 'do not remove', dan blijft er bij sommige gifjes wat hangenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Whouwie, Top !![]()
Hoe doe je dat ?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nu wel als het goed is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2008 00:50 schreef Sattyagraha het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand hier een kerstmuts op kunnen plakken?
/beg
Zag het in de wizard, thx!quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Frames stonden op 'do not remove', dan blijft er bij sommige gifjes wat hangen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Kleinzusje en nachtzuster mijn dag kan niet meer stuk, ik ben heel blij. xx
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 02:00 schreef Red_Cat het volgende:
Iemand die wat leuks met de mijne wil doen?
Fijnquote:Op zondag 30 november 2008 14:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben heel gauw tevreden omdat ik het zo waardeer wat jullie hier doen,
maar je hebt gelijk , ietsje minder snel knipperende kerslichtjes is beter.
Bedankt, ze zijn echt mooi en leuk.![]()
Wat een schattig plaatje ( om iets leuks van te makenquote:Op zondag 30 november 2008 14:18 schreef Ho-hum het volgende:
Zou iemand misschien mijn avatar willen aanpassen naar een Kerst versie? De hele achtergrond mag in ieder geval vervangen worden en ik zou het erg leuk vinden als het een bewegend plaatje wordt![]()
![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 14:18 schreef Ho-hum het volgende:
Zou iemand misschien mijn avatar willen aanpassen naar een Kerst versie? De hele achtergrond mag in ieder geval vervangen worden en ik zou het erg leuk vinden als het een bewegend plaatje wordt![]()
![]()
Wow, wat snel en leuk gedaan! De eerste en de 3e vind ik het leukst (al komt die slee wel erg snel achter elkaar voorbij lol)quote:Op zondag 30 november 2008 14:46 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2008 14:49 schreef Ho-hum het volgende:
[..]
Wow, wat snel en leuk gedaan! De eerste en de 3e vind ik het leukst (al komt die slee wel erg snel achter elkaar voorbij lol)
Bedankt voor het maken
Hier wat nieuwe probeerseltjes:quote:Op zondag 30 november 2008 14:58 schreef Ho-hum het volgende:
Eigenlijk weet ik het nog niet helemaal. Hun hoofd is nu wel slecht zichtbaar en het groen is wel erg groen. Sorry, ik weet, dat ik ontzettend lastig ben. Misschien lever ik ook wel een te klein plaatje?
[ afbeelding ]
Woohoo, die zijn mooi. Thanksquote:Op zondag 30 november 2008 15:17 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Hier wat nieuwe probeerseltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |