Dat vind ik heel goed verwoord.quote:Op zondag 23 november 2008 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Tja..Chucho heeft gevochten voor wat hij waard was, helaas is dat vrij weinig.
Lichtblauw-wit gestreept. Heb hier geen foto's. In het vorige topic staan er genoeg.quote:
die vijfde partij moeten ze sowieso afschaffen als het al beslist is, dat is zoo dom..quote:Op zondag 23 november 2008 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En hoe lang heeft de vierde wedstridj nu geduurd? En als het minder dan vier uur was, wie spelen de vijfde partij?
Jammer, Nalbandian (ik bedoel onze Nalbandian).
Maar als je op gravel gaat spelen weet je sowieso dat je al 2 punten verliest.. Dus dat is al helemaal niet slim...quote:Op maandag 24 november 2008 01:01 schreef wimderon het volgende:
Ik vraag me af hoe er in Argentinië gereageerd wordt. Waarom is er bijvoorbeeld geen echte dubbelspeler geselecteerd. Acasuso zou zelfs oorspronkelijk de dubbel spelen, als je dan ziet dat zo'n beetje al zijn volleys 3 meter uitgingen en zijn smashes onderin het net eindigden![]()
En dan de laffe keuze om indoor te gaan spelen, dieze in feite de das om gedaan heeft, op gravel had Lopez bijvoorbeeld waarschijnlijk niet eens gespeeld.
Tja maar wat moet je dan? Op gravel spelen betekent sowieso 2 wedstrijden verliezen, als Nadal meedoet. Op Hardcourt hadden ze principe in elke partij kans.quote:Op maandag 24 november 2008 01:01 schreef wimderon het volgende:
En dan de laffe keuze om indoor te gaan spelen, dieze in feite de das om gedaan heeft, op gravel had Lopez bijvoorbeeld waarschijnlijk niet eens gespeeld.
Del Potro is outdoor minstens net zo sterk denk ik. En op gravel heeft hij op mij meer indruk gemaakt dan indoor, zeker in de eerdere DC-ontmoeting, waar hij Davy en Andreev compleet belachelijk maakte. De Argentijnen spelen al sinds jaar en dag hun thuiswedstrijden in een outdoor-arena op gravel, als je dan iets anders doet moet je ook winnen, zo niet dan moet je nu op de blaren zitten. De keuze was begrijpelijk, daar niet van.quote:Op maandag 24 november 2008 01:08 schreef Tim86 het volgende:
Nalbandian en Del Potro zijn beide op hun sterkst indoor. Er werd natuurlijk uitgegaan van een spelende Nadal, die daarmee al 2 singles in de pocket zou hebben op gravel...vrij simpele keuze lijkt me. Spanje heeft er meer recht op, zeker als je het aantal spelers in de top bekijkt. Bij beide teams viel 1 belangrijke speler weg maar bij Argentinië is er dan nog maar 1 volwaardige speler over, dat is gewoon het verschil. Zelfs Granollers had nog van Chucho kunnen winnen volgens mij.
Ongelofelijk inderdaad. De Giro, de Vuelta en die vijf keer goud op de Spelen had ik me nog niet eens gerealiseerd en dan vond ik het al veel.quote:Op maandag 24 november 2008 09:45 schreef Leatherface het volgende:
Wat een sportjaar ook voor Spanje.
EK Voetbal., Giro, Tour, Vuelta, Roland Garros, Wimbledon, 5 keer goud op de Spelen en nu de Davis Cup.
Nou ja, op de Spelen eindigden 'wij' nog boven Spanje met 7 goud, dus dat is op zich nog niet eens zo bijzonder.quote:Op maandag 24 november 2008 09:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ongelofelijk inderdaad. De Giro, de Vuelta en die vijf keer goud op de Spelen had ik me nog niet eens gerealiseerd en dan vond ik het al veel.
beetje oude generatie he. Kijk eens naar de net-niet generatie van NU. Elke keer in de finale verliezen van de Copa America tegen een minder tegenstander, uitgeschakeld worden op het WK op penalties, tennissers die altijd in de halve finale of de finale sneuvelen, als ze al niet geblesseerd zijn of mentaal in de war, of gepakt met doping!quote:Op maandag 24 november 2008 09:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de voetballers van '78 of '86, of J.M. Fangio, of Guillermo Vilas.
Ok, daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 24 november 2008 10:19 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
beetje oude generatie he. Kijk eens naar de net-niet generatie van NU. Elke keer in de finale verliezen van de Copa America tegen een minder tegenstander, uitgeschakeld worden op het WK op penalties, tennissers die altijd in de halve finale of de finale sneuvelen, als ze al niet geblesseerd zijn of mentaal in de war, of gepakt met doping!
Las Leonas die altijd in de finale van Nederland verliezen, de Gouden Generatie van basketbal die steeds tegen Spanje! of in de finale verliezen. F1 hebben we al decennia niemand meer, rugby is ook net niet.
Als de jeugd-elftallen niet altijd goed presteerden was er echt niets om af en toe over te juichen..
You are right, die basketbalmedaille was wel super! Jammer dat ik die niet live heb kunnen zienquote:Op maandag 24 november 2008 10:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ok, daar heb je wel een punt.
Maar die gouden generatie basketballers won wel de olympische titel in Athene. Dat was toch een knappe prestatie.
Bij tennis was het vaak net niet, hoewel er een aantal jaar geleden op RG nog een volledig Argentijnse finale was.
Maar ik kan goed begrijpen dat de laatste jaren frustrerend waren.
Die finale destijds (Roland Garros dus) wees ook wel uit dat Gaudio en Coria mentaal niet de sterkste tennissers zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 10:43 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
You are right, die basketbalmedaille was wel super! Jammer dat ik die niet live heb kunnen zien
En R.G. dat ging nog net goed voordat Nadal zijn intrede deed
Wel typisch dat beide finalisten nu wegens totale mentale instorting niet meer meedoen
Ik vond het toe wel jammer dat Coria niet won.quote:Op maandag 24 november 2008 10:43 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
You are right, die basketbalmedaille was wel super! Jammer dat ik die niet live heb kunnen zien
En R.G. dat ging nog net goed voordat Nadal zijn intrede deed
Wel typisch dat beide finalisten nu wegens totale mentale instorting niet meer meedoen
Nah, ik heb hem nooit echt gemogen. Beetje theatraal tiepje als Djokovic. Gaudio is veel meer likeable, en heeft die prachtige backhand.quote:Op maandag 24 november 2008 10:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond het toe wel jammer dat Coria niet won.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |