NEE.quote:Op zondag 23 november 2008 18:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
speelt nalbandian nou hierna?
En hoe lang heeft de vierde wedstridj nu geduurd? En als het minder dan vier uur was, wie spelen de vijfde partij?quote:Op zondag 23 november 2008 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, na 3 uur 50 vertelt Kristie voor het eerst wat interessants. Als de vierde partij meer dan 4 uur duurt en het is beslist, hoeft de vijfde partij niet gespeeld te worden.
3 uur 56quote:Op zondag 23 november 2008 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En hoe lang heeft de vierde wedstridj nu geduurd? En als het minder dan vier uur was, wie spelen de vijfde partij?
Jammer, Nalbandian (ik bedoel onze Nalbandian).
quote:
Blijkbaar komt er niks meer,. want ze gaan de prijsuitreiking blijkbaar al doen; althans, ik zag een rode loper op de baan.quote:Maar ik vraag me af of ze nog gaan spelen voor die vijfde match, zou op zich vrij kansloos zijn.
Nee, ik vind dat zoiets sufs. Als je een best-of-five de eerste drie sets wint, speel je toch ook geen twee sets meer.quote:Geen idee wie.
Nee, echt waardeloos. Ik hoopte op een geweldige partij vanavond.quote:
Ik heb ook wel interesse. Hoeveel is dat in euro's?quote:Op zondag 23 november 2008 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het was goed spannend! Jammer van de ´vroege beslissing´, maar waar Acasuso zo nu en dan mee bezig was, jezus :´).
Nalbandian, jij wilde dat jasje toch? Van Argentinie. Ze zijn 300 pesos. Ik kan het eventueel nog wel kopen voor je.
Heel erg tof aangeboden, maar ik maak toch geen gebruik van je aanbod. Niettemin erg tof dat je het hebt overwogenquote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
+- 72 euro momenteel. (www.xe.com).
Ik ben de week voor kerst weer in NL - dus dan moet je maar even PM´en hoe of wat.
Voor de duidelijkheid, ik kan er geen 10-tallen mee nemen :´), maar als ik er iemand echt een plezier mee kan doen, kan ik wel even kijken of ik iets kan fixen.
Jeumig wat tof !quote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben de week voor kerst weer in NL - dus dan moet je maar even PM´en hoe of wat.
Voor de duidelijkheid, ik kan er geen 10-tallen mee nemen :´), maar als ik er iemand echt een plezier mee kan doen, kan ik wel even kijken of ik iets kan fixen.
Ik heb interesse. Ik heb je net ge-PM'd. Maar je moet het alleen meenemen als je het niet lastig vindt hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |