Ja, was hier met die polsbandjes. Moet meer hebben, dus als iemand er af wil, bring it on!quote:Op zondag 23 november 2008 14:53 schreef brother52 het volgende:
Ik heb wel een portemonee van JD voor je Dean, die kreeg je bij 2 Jack&coke's op Hurricane. Of je kreeg een pet, maar die had ik niet nodig.
Hangt er vanaf wat je het noorden noemt, hier net al een dikke [natte] sneeuwbui hoorquote:Op zondag 23 november 2008 15:16 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hier in het noorden sneeuwt het nog niet, en hier lekker wel alles in huis
.
En hier valt het al helemaal met bakken uit de luchtquote:Op zondag 23 november 2008 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je het noorden noemt, hier net al een dikke [natte] sneeuwbui hoor
Dit is ook heul geen slowchat manquote:Op zondag 23 november 2008 15:26 schreef Skaff-a het volgende:
het woord ''slow'' in slowchat hoef je niet zo serieus te nemen hoor
Hier ligt drie meter sneeuwquote:Op zondag 23 november 2008 15:27 schreef Aresdreams het volgende:
Hier blijft het zelfs een beetje liggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
2 posts in een kwartier...quote:Op zondag 23 november 2008 15:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit is ook heul geen slowchat man
maak hier dan lekker een SC vanquote:Op zondag 23 november 2008 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dit is het Gitaristentopic, geen Gitaar SC
Moet toegeven, sommige dagen lijkt het er wel op...
Wel eens een aparte SC gestart door iemand, maar was geloof ik geen groot succes [onder de mods]...
Volgens mij heb ik die weggegeven, maar dat weet ik niet zeker. Mocht ik ze ooit tegenkomen dan zal ik even aan je denken.quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Jongens, ik zoek van die Jack Daniels zweetbandjes [deelden ze uit op Pinkpop]. Heeft iemand die, en zo ja, wil je ze kwijt?
Dezen:
[ afbeelding ]
Zo eens kijken ;pquote:Op zondag 23 november 2008 15:40 schreef Aresdreams het volgende:
Radar love natuurlijk
dat vind ik 1van de leuskte nummers om op bas te spelen eigenlijk
Linkje en tijd heb ik nog niet... maar vanaf morgen op uitzendinggemist... en vanavond vanaf 18.00 elk heel uur op Omrop Fryslânquote:Op zondag 23 november 2008 16:08 schreef Jorikjet het volgende:
vet! staat het op uitzendinggemist? zoja, linkje + tijd wanneer
Yeah, we gotta take the power backquote:Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo eens kijken ;p
Doenu Take The Power Back van RATM
Dat had ik toen gedaanquote:Op zondag 23 november 2008 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dit is het Gitaristentopic, geen Gitaar SC
Moet toegeven, sommige dagen lijkt het er wel op...
Wel eens een aparte SC gestart door iemand, maar was geloof ik geen groot succes [onder de mods]...
Waarom slotje?quote:Op zondag 23 november 2008 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat had ik toen gedaanVoor Brian....
Slowchattopic voor Guitarist.nl
Nee, sneeuw ftw!quote:
Het houdt hier maar niet op, ik voorspel weer zo'n complete chaos morgenvroegquote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, sneeuw ftw!![]()
Lag al wel een klein laagje hooguit cm, op mijn auto's![]()
Meer! MEER!
Dan had je gisteravond rond een uur of 7 even richting Harderwijk moeten gaan. Ik kwam in een heftige sneeuwbui terecht en ben maar weer omgedraaid. Ik gleed alle kanten op en kon niet harder dan 40 rijden.quote:Op zondag 23 november 2008 19:37 schreef Daantke het volgende:
Hier sneeuwt het al twee dagen maar sinds een uurtje geleden blijft het eindelijk op straat enzo liggenop auto's lag sowieso al een laagje
Ik ging gisteravond naar Emmeloord met de bus, die ging idd ook niet al te hardquote:Op zondag 23 november 2008 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je gisteravond rond een uur of 7 even richting Harderwijk moeten gaan. Ik kwam in een heftige sneeuwbui terecht en ben maar weer omgedraaid. Ik gleed alle kanten op en kon niet harder dan 40 rijden.
Ongelofelijk vind ik dan altijd dat er toch mensen voorbij komen vliegen dan met 100 alsof ze onsterfelijk zijn...quote:Op zondag 23 november 2008 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je gisteravond rond een uur of 7 even richting Harderwijk moeten gaan. Ik kwam in een heftige sneeuwbui terecht en ben maar weer omgedraaid. Ik gleed alle kanten op en kon niet harder dan 40 rijden.
Ja, dat soort gekken heb je er altijd bij. Ik was eerst zelf ook wel een beetje zo, totdat ik een paar niet al te prettig in aanraking heb zien komen met een vangrail.quote:Op zondag 23 november 2008 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
Ongelofelijk vind ik dan altijd dat er toch mensen voorbij komen vliegen dan met 100 alsof ze onsterfelijk zijn...
Zoveel geld heb ik niet. ( Sterker nog, ik heb nu even niks.quote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef The_Dean het volgende:
Standaard een neerzetten
Opgelost, slotje.
Ik heb zelf ook een keer een aanrijding gehad dankzij gladheid (niet mijn schuld overigens) maar dan helpt dus echt niets meer.quote:Op zondag 23 november 2008 19:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat soort gekken heb je er altijd bij. Ik was eerst zelf ook wel een beetje zo, totdat ik een paar niet al te prettig in aanraking heb zien komen met een vangrail.
Phaserquote:Op zondag 23 november 2008 20:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik kreeg ook drumles vandaag. Volgens onze drummer heb ik aanleg..
Hèhè..eindelijk werken we aan een nummer waar ik een phasergeluid kan gebruiken..
Harmonizer heb ik niet...quote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef Witchfynder het volgende:
Synth kan ik niet zoveel mee. Ik kan echt niks verzinnen om hem in te gebruiken. Phaser, delay, reverb, chorus..allemaal gaaf. Harmonizer (bah, Amerikaanse spelling) is ook wel tof soms.
Een Zoom B2quote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Harmonizer heb ik niet...
Wat voor iets heb jij dan? (of heb je stompboxes?)
Rackquote:Op zondag 23 november 2008 20:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een Zoom B2. Niet alle effecten zijn even goed, maar eigenlijk alles zit er in dus je kunt mooi proeven wat je wel en niet tof vindt. Ik zocht eigenlijk een tunerpedaal, maar kocht toen voor 10,- meer de B2. Had ik een tuner + tig effecten.
.
Maar ik ga nu overstappen op all rack. Ik ben nu een deal aan het sluiten met een kerel op MP voor de aanschaf van een Rocktron compressor (heb ik nml ook als pedaal en Rocktron heerscht!). Moet ik uiteindelijk nog een effectenunit + midi-controller hebben en gaan met die banaan..
Vet!quote:Op zondag 23 november 2008 20:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een keer een aanrijding gehad dankzij gladheid (niet mijn schuld overigens) maar dan helpt dus echt niets meer.
Zo ziet het er momenteel hier uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit: zo, nu werken ze...
Doel je dan op die aanrijding of op de foto's?quote:
Makkelijkste is hem in de terts spelen en hem dan op gehoor het loopje erbij zoeken omdat je hem niet hetzelfde speelt.quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef KaMo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je bepaald welke noot bij de andere noot past bij een harmonized solo?
Gek, hier ook.quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Daantke het volgende:
bij ons ook 5-10 cm ofzo :p mja zal morgen wel niks meer van over zijn...
Ok, en weet iemand hoe het zit met een 2e stem? (zang)quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Makkelijkste is hem in de terts spelen en hem dan op gehoor het loopje erbij zoeken omdat je hem niet hetzelfde speelt.
Je bedoelt dat je zelf met twee instrumenten dat uitvogelt en niet het effect?quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef KaMo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je bepaald welke noot bij de andere noot past bij een harmonized solo?
Min of meer hetzelfde als wat Dribbel en ik net vertellen, maar dan moet je twee verdomd goede zangers hebben, willen ze in exact dezelfde interval t.o.v. elkaar blijven.quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ok, en weet iemand hoe het zit met een 2e stem? (zang)
Positiespelen is dan het makkelijkst.quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Makkelijkste is hem in de terts spelen en hem dan op gehoor het loopje erbij zoeken omdat je hem niet hetzelfde speelt.
Aha, dus gewoon 7 frets hogerquote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zelf met twee instrumenten dat uitvogelt en niet het effect?
Wij gaan vaak in de kwint zitten. De terts kan ook, maar dan wek je een andere sfeer op. Ga je een beetje voor het Iron Maiden whooohoohooo effect (om het zo maar uit te leggen), dan kun je het beste de kwint nemen. En deze is ook makkelijk te vinden, mocht je geen theoreticus zijn, want de tweede noot in een power chord is de kwint van de grondtoon.
. Let wel op wanneer de één op de g-snaar speelt en je zoekt de kwint op de b-snaar
.
Ja dan heb je redelijk de basis, maar vanaf daar moet je hem toch ff op gehoor uitzoeken, omdat bepaalde tonen net een fret opgeschoven kunnen zitten.quote:Op zondag 23 november 2008 23:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Aha, dus gewoon 7 frets hoger
Over het algemeen dan neem ik aan?
Ok, dank je voor de tipzorquote:Op zondag 23 november 2008 23:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan heb je redelijk de basis, maar vanaf daar moet je hem toch ff op gehoor uitzoeken, omdat bepaalde tonen net een fret opgeschoven kunnen zitten.
Foto's natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2008 23:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doel je dan op die aanrijding of op de foto's?
Hele en halve toonjetsers enzo.quote:Op zondag 23 november 2008 23:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan heb je redelijk de basis, maar vanaf daar moet je hem toch ff op gehoor uitzoeken, omdat bepaalde tonen net een fret opgeschoven kunnen zitten.
ik denk er serieus over om me'n rack weg te doen,. die engl eindtrap die erinzit weegt een vermogen, en al met al is het echt een log beest, we hebben nu een vaste ruimte waar ik em laat staan, dus dat scheelt weer, maar ik ben nog altijd aan het zoeken naar het "perfecte" geluid, daar is een rack wel weer handig voor, je kunt eindeloos combineren. heb nu een mesa studio preamp teleen van onze andere giatarist, en ik moet zeggen dat er een aardig geluid uitkomt,. alleen is het cleane kanaal onbruikbaar met de settings die ik voor mijn lead gebruik, dat is dan weer jammer,. misschien toch eens gaan sparen voor een triaxis.quote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Witchfynder het volgende:
Zwaarheid valt mee. Hoop van de effecten zijn vooral 19" breed en maar 10 cm diep ofzo. Enige in mijn rack wat iets weegt is mijn amp (duh). En een rackcompressor kopen voor 95,- is ook ok.
.
"Don't eat the yellow snow" past beter bij vandaagquote:
Buizenamp lijkt mij wel idioot zwaar ja, maar dat is die van mij niet echt. Ik heb werkelijk geen idee wat voor effectunit te kopen. Die Intelliflex zie je veel te koop staan (maar is te beperkt denk ik) of een Xpression van Rocktron. Maar ja, dan heb je ook nog eens TC Electronics met iets als de G-Major. Daar zit dan ook weer een tuner is, want 1 HE zou schelen. Maar ook veel andere features die ik wellicht niet gebruik (heb vooral chorus, delay, reverb en flanger nodig). Maar als ik een tuner koop en daarbij een G-Sharp of een Xpression, zit ik nagenoeg aan hetzelfde bedrag, maar heb meer ruimte nodig. Dan heb je ook nog eens de Line 6 Bass POD XT Pro. Veel te uitgebreid ding, maar zit wel alles in; de gewenste effecten en een tuner. Maar ook tig amp models, cab simulation... wat moet ik daar mee?quote:Op maandag 24 november 2008 01:14 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik denk er serieus over om me'n rack weg te doen,. die engl eindtrap die erinzit weegt een vermogen, en al met al is het echt een log beest, we hebben nu een vaste ruimte waar ik em laat staan, dus dat scheelt weer, maar ik ben nog altijd aan het zoeken naar het "perfecte" geluid, daar is een rack wel weer handig voor, je kunt eindeloos combineren. heb nu een mesa studio preamp teleen van onze andere giatarist, en ik moet zeggen dat er een aardig geluid uitkomt,. alleen is het cleane kanaal onbruikbaar met de settings die ik voor mijn lead gebruik, dat is dan weer jammer,. misschien toch eens gaan sparen voor een triaxis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ik maar een Dean kopen voor in m'n homo bandje?quote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef Witchfynder het volgende:
Yesss! Weer iemand die zijn Tele dumpt!.
Een roze/lila sunburst MLquote:Op maandag 24 november 2008 09:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zal ik maar een Dean kopen voor in m'n homo bandje?
Ruilen tegen mijn rode Epi LP Special?quote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Squier Vintage Modified Tele kopen? Prima gitaar, niks mis mee. Maar hij is het toch niet helemaal voor in de band.
http://squierguitars.com/products/search.php?partno=0301235525
[ afbeelding ]
Kies de volgende keer een toonsoort uit waarin je gaat spelenquote:Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef KaMo het volgende:
Click here to watch Poging-tot-metal-iets-xD
Sja... Sommige delen klinken best cool xD
En een clicktrack.quote:Op maandag 24 november 2008 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kies de volgende keer een toonsoort uit waarin je gaat spelen
Ik ben niet echt een LP fan, maar pics?quote:Op maandag 24 november 2008 12:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ruilen tegen mijn rode Epi LP Special?
Even in V&A kijken. Zit op de telefoon nuquote:Op maandag 24 november 2008 14:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een LP fan, maar pics?
Ik he het ingespeeld met metronoom xDquote:
'xD' rechtvaardigt niet alles he...quote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik he het ingespeeld met metronoom xD
Was eigenlijk meer een record test xD
Ow, shitquote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef Moozze het volgende:
[..]
'xD' rechtvaardigt niet alles he...
quote:Op maandag 24 november 2008 17:38 schreef The_Dean het volgende:
Vind xD eigenlijk maar dom. Het is hier geen gamerstopic...
Die heb ik gisteren gekochtquote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef Moozze het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Waar hebben we het dan de hele tijd over??
Je kunt wel een metronoom aan hebben staan, maar dan moet je er wel naar luisteren.quote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef Moozze het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Waar hebben we het dan de hele tijd over??
Shredden!quote:Op maandag 24 november 2008 19:45 schreef Ewout1 het volgende:
[..]
Powerchords?
lurk hier al een tijd, dus dat weet ik wel
quote:
Ik hoop voor je dat ze dan weer compleet zijn.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vet! Die moet ik ookquote:
Ja, ik zit ook te denken om'm te bestellen.quote:
Ruilen tegen een yamaha pacifica?quote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Squier Vintage Modified Tele kopen? Prima gitaar, niks mis mee. Maar hij is het toch niet helemaal voor in de band.
http://squierguitars.com/products/search.php?partno=0301235525
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
Link?quote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te denken om'm te bestellen.Volgens mij een Zwitserse site.
Cool is gelukkig een heel subjectief iets gelukkig..quote:Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef KaMo het volgende:
Click here to watch Poging-tot-metal-iets-xD
Sja... Sommige delen klinken best cool xD
Jazeker wel.quote:Op maandag 24 november 2008 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ze hebben hem trouwens toch wel in niet-girlie formaat he =D
nice wat gaat dat kosten inc verzenden +quote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jazeker wel.
http://shop.3plus.tv/shopping/shirts/detail.asp?ID=13914
Ze moeten jou je effecten weer afpakken!quote:Op maandag 24 november 2008 21:45 schreef KaMo het volgende:
Click here to watch Harmonized-75
Ghehe xD
Ik denk een euro of 30, als ik het zo zie. Maar ik heb geen idee of ze naar het ausland shippen, Zwitserse xenofobie and all.quote:Op maandag 24 november 2008 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nice wat gaat dat kosten inc verzenden +
Laat ff weten als het je gelukt isquote:Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik denk een euro of 30, als ik het zo zie. Maar ik heb geen idee of ze naar het ausland shippen, Zwitserse xenofobie and all.
quote:
Zou jij je niet inhouden?quote:Op maandag 24 november 2008 21:45 schreef KaMo het volgende:
Click here to watch Harmonized-75
Ghehe xD
Die peoples roeleren!quote:Op maandag 24 november 2008 22:47 schreef SNArky het volgende:
Ik hoorde net op Net 5 (:')) een heel bekend deuntje voorbijkomen, maar dan akoestisch gespeeld. Ik ben ff gaan zoeken op youtube en holy shit, die gasten rocken aardig moet ik zeggen!
Gabrielaquote:Op maandag 24 november 2008 22:47 schreef SNArky het volgende:
Ik hoorde net op Net 5 (:')) een heel bekend deuntje voorbijkomen, maar dan akoestisch gespeeld. Ik ben ff gaan zoeken op youtube en holy shit, die gasten rocken aardig moet ik zeggen!
Ik heb nog wel een Squier Bronce Bas te koop!quote:
niet zo gemeen doen he, jijbent ook ooit ergens mee begonnenquote:Op maandag 24 november 2008 22:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze moeten jou je effecten weer afpakken!
Dat is geen effectquote:Op maandag 24 november 2008 22:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze moeten jou je effecten weer afpakken!
Sporen van wat?quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is geen effect
Dat is met sporen opgenomen
Dan rij jij een verkeerde autoquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:19 schreef Aresdreams het volgende:
WOEHOE, gratis auto reparaties roeleren
(of iig gratis remvloeistof, zo stom... kan je aan de buitenkant niet goed zien of ie vol genoeg zit... wie verzint dat nou?)
ach de auto is goed genoegquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan rij jij een verkeerde auto
Periodieke beurten
Daar moet verandering in komen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:56 schreef The_Dean het volgende:
Ken het wel, maar kijk het eigenlijk nooit... weet niet eens wanneer het er voor komt
En nee, we zijn er nog niet in geweest...
Paddestoelen denk ik.quote:
Je zei 'amp'quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:09 schreef Maisnon het volgende:
Verbind er hier iemand z´n ipod wel eens aan z´n amp?
Arme ik kom er niet uit
iPod verbinden met Roland Cube versterker
Mini - mini jack geen big!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:22 schreef Moozze het volgende:
[..]
Je zei 'amp'![]()
En dat kan gewoon met een jack kabel toch? Een mini jack to big jack?
Dat maakt verder niet uit toch?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet even nog navragen welk model cube het precies is
Damn dat is echt tofquote:Op maandag 24 november 2008 23:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gabriela![]()
Ik heb ze op hurricane gezien. Geweldig optreden. Een paar akkoordjes en 25000 man staan Wish you were here te zingen.
Ik ga niet eens proberen wat zij allemaal kan.
vrouwen zijn altijd wel welkom in dit topicquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bijna goed
Is er in het Gitaristentopic ook plaats voor ukelele spelers trouwens?
*meldt*quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bijna goed
Is er in het Gitaristentopic ook plaats voor ukelele spelers trouwens?
Contrabasquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*meldt*
Ik vond het wel een lollige combinatie, basgitaar en ukulele.. Mijn opa maakte het bonter. Hij speelde ukulele en contrabas.
.
Wel ergens op uitzendinggemist of omropfryslan.nlquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef Jorikjet het volgende:
oja dean, waar staat die tv uitzending van jou nou ergens?
Zoek ik morgen voor je op.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef Jorikjet het volgende:
linkje? tijd?
Ze zouden mij moeten betalen als ik met die Jack Daniels propagandagitaar mijn megagigs zou doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:46 schreef allsystemshalt het volgende:
Trouwens effe een jacobus danielszoon halen bij de dirkII
[ afbeelding ]
Kan je een Squire strat winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Wie 'm wint nav mijn post moet een liedje voor me schrijven![]()
Veeeeeeet!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:46 schreef allsystemshalt het volgende:
Trouwens effe een jacobus danielszoon halen bij de dirkII
[ afbeelding ]
Kan je een Squire strat winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Wie 'm wint nav mijn post moet een liedje voor me schrijven![]()
En Kasabianquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Search & Destroy is een nummer van Iggy Pop.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Search & Destroy is een nummer van Iggy Pop the Stooges.
ahha, maar ze hadden het daarvoor over metallicaquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Search & Destroy is een nummer van Iggy Pop.
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:24 schreef Deansensitized het volgende:
Ook nog... koukleum!
En brother, Witch en Ares:
Wâldrock 2009
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
Dat zou een leuke studie zijn, Metaltuigbouwkunde..
Ga je een Rammstein imitatie doen?quote:Op donderdag 27 november 2008 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb net een vlammenwerper in m'n gitaa ringebouwd
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:07 schreef Aresdreams het volgende:
waarom kunnen fietsbanden lek geraken? gvd... wou ik een keer sportief doen, gaat het niet
gelukkig zitten er geen fietsbanden op me gitaar, zou die ook nog lek kunnen raken
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen Finale van Local Heroes, wie heeft er ff wat geld over om de jury om te kopen
In Almere toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen Finale van Local Heroes, wie heeft er ff wat geld over om de jury om te kopen
Ja baas boycot onsquote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Almere toch?
Waarom nou weer op een dag dat ik tot laat moet werken? Kan ik weer niet komen kijken.![]()
Succes in elk geval.
Gefeliciteerdquote:
Moet je een Dean kopen kan je 2 pizzapunten meenemen in de headstockquote:Op donderdag 27 november 2008 15:44 schreef Cynic het volgende:
Dingen in je gitaar inbouwen klinkt best als een goed idee trouwens, daar moet ik eens over nadenken.
Een koelkast ofzo zou wel handig zijn.
Is er iemand op deze planeet die deze "grap" niet gehoord heeft toen hij/zij het het examen gehaald heeft?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarschuw ons dan ff als je de weg op gaat, dan blijf ik iig binnen!
Dat moet met mijn washburn ook lukken dan...quote:Op donderdag 27 november 2008 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je een Dean kopen kan je 2 pizzapunten meenemen in de headstock
Dat scheelt mij weer een regel typenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is er iemand op deze planeet die deze "grap" niet gehoord heeft toen hij/zij het het examen gehaald heeft?
Gefeli Drib!!
Ja, ik.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef -Menn0- het volgende:
Is er iemand op deze planeet die deze "grap" niet gehoord heeft toen hij/zij het het examen gehaald heeft?
Nee, die hoort er gewoon bij. Net als Sinterklaas en de Paashaas!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gefeli Drib!!
Ik heb mijn rijbewijs alweer zo lang dat ik hem volgend jaar moet laten verlengen!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, die hoort er gewoon bij. Net als Sinterklaas en de Paashaas!
Dan pas?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef Cynic het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs alweer zo lang dat ik hem volgend jaar moet laten verlengen!
Toe maar...
Mijn jeugdige voorkomen doet anders vermoeden, ik weet het.quote:
Gefeliciteerd man!quote:
Vind de mijne eigenlijk wel lang genoeg...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs alweer zo lang dat ik hem volgend jaar moet laten verlengen!
Toe maar...
Prima budget dingetjequote:Op donderdag 27 november 2008 20:58 schreef Moozze het volgende:
Ik vind de ME 50 van Boss er ook wel mooi uitzien!
Dat valt mee, hij wordt al een tijdje niet meer gemaakt dus vooral tweedehands te vinden.quote:
Nou... *jaloers*quote:Op donderdag 27 november 2008 15:11 schreef GoodGawd het volgende:
Morgen komt mijn lieve Fender Telecaster ^^
De ME20 is een budget dingetje. De ME50 is het kleine broertje van...quote:
Maar nog steeds niet heel duurquote:Op donderdag 27 november 2008 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
De ME20 is een budget dingetje. De ME50 is het kleine broertje van...
Ik weet niet wat zo'n ding tegenwoordig kost maar ik heb er destijds iets van 275 euro voor betaald.quote:
240 ofzo, zal misschien nog wel goedkoper kunnen ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zo'n ding tegenwoordig kost maar ik heb er destijds iets van 275 euro voor betaald.
Maar toen was hij ook nog niet zo lang uit.
140? voor Bass, Amp, pedaal en dergelijke?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:44 schreef Daantke het volgende:
http://link.marktplaats.nl/210624098
wat zouden jullie geven voor die epiphone en dubmachine ofzo ?
hij wil er 140 voor maar ik weet niet of ik daar een goede deal aan doe.
Nee amp niet, wel bas, effect, hoes en kabelquote:Op donderdag 27 november 2008 22:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
140? voor Bass, Amp, pedaal en dergelijke?
Superdeal, mits er niks mis met de apperatuur is.
Dat valt me nog behoorlijk mee. Hij is dat geld op zich wel waard.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:49 schreef Moozze het volgende:
240 ofzo, zal misschien nog wel goedkoper kunnen ook.
Hmmm, heb je een amp die bass proof is?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nee amp niet, wel bas, effect, hoes en kabel
mwah wel bass proof amp opzich.. Ik kan mn strat er als n bas mee laten klinkenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hmmm, heb je een amp die bass proof is?
Dan zou het wel een goede deal kunnen zijn
Ik zal hem wel eens proberen als ik jou was, het kan zijn dat hij je totaal niet ligt.
Hij heeft geen amp staan waarop je het kan proberen?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef Daantke het volgende:
[..]
mwah wel bass proof amp opzich.. Ik kan mn strat er als n bas mee laten klinken![]()
Probleem is afstand, kan m dus niet versterkt proberen.
Denk juist dat de afstand te groot is om heen te reizen en te spelen en hij hem op wil laten sturen...quote:Op donderdag 27 november 2008 23:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hij heeft geen amp staan waarop je het kan proberen?
En zoiezo, epiphones klinken wel ok, je moet kijken of je het model fijn vind.
Sweetquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:03 schreef Witchfynder het volgende:
Had ik al verteld dat ik een rackcompressor heb gekocht van MP? Een Rocktron 300G. Heb er zulke goede recensie over gelezen. Hoop hem zaterdag te halen..
GT-8quote:Op donderdag 27 november 2008 20:56 schreef Daantke het volgende:
boss me8 van aresdreams of zo, ik wilde m eigenlijk maar heb nu andere prioriteiten![]()
En gefeliciteerd dribbelmans.
nice dudequote:Op vrijdag 28 november 2008 00:03 schreef Witchfynder het volgende:
Had ik al verteld dat ik een rackcompressor heb gekocht van MP? Een Rocktron 300G. Heb er zulke goede recensie over gelezen. Hoop hem zaterdag te halen..
Mij verwarren met langharig tuig als Aresquote:Op donderdag 27 november 2008 20:56 schreef Daantke het volgende:
boss me8 van aresdreams of zo, ik wilde m eigenlijk maar heb nu andere prioriteiten![]()
Mwah, voor een paar tientjes meer dan de prijs van een ME-50 had ik toen een GT-8... Dan weet ik de keuze wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |