Ja, was hier met die polsbandjes. Moet meer hebben, dus als iemand er af wil, bring it on!quote:Op zondag 23 november 2008 14:53 schreef brother52 het volgende:
Ik heb wel een portemonee van JD voor je Dean, die kreeg je bij 2 Jack&coke's op Hurricane. Of je kreeg een pet, maar die had ik niet nodig.
Hangt er vanaf wat je het noorden noemt, hier net al een dikke [natte] sneeuwbui hoorquote:Op zondag 23 november 2008 15:16 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hier in het noorden sneeuwt het nog niet, en hier lekker wel alles in huis
.
En hier valt het al helemaal met bakken uit de luchtquote:Op zondag 23 november 2008 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je het noorden noemt, hier net al een dikke [natte] sneeuwbui hoor
Dit is ook heul geen slowchat manquote:Op zondag 23 november 2008 15:26 schreef Skaff-a het volgende:
het woord ''slow'' in slowchat hoef je niet zo serieus te nemen hoor
Hier ligt drie meter sneeuwquote:Op zondag 23 november 2008 15:27 schreef Aresdreams het volgende:
Hier blijft het zelfs een beetje liggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
2 posts in een kwartier...quote:Op zondag 23 november 2008 15:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit is ook heul geen slowchat man
maak hier dan lekker een SC vanquote:Op zondag 23 november 2008 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dit is het Gitaristentopic, geen Gitaar SC
Moet toegeven, sommige dagen lijkt het er wel op...
Wel eens een aparte SC gestart door iemand, maar was geloof ik geen groot succes [onder de mods]...
Volgens mij heb ik die weggegeven, maar dat weet ik niet zeker. Mocht ik ze ooit tegenkomen dan zal ik even aan je denken.quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef The_Dean het volgende:
Jongens, ik zoek van die Jack Daniels zweetbandjes [deelden ze uit op Pinkpop]. Heeft iemand die, en zo ja, wil je ze kwijt?
Dezen:
[ afbeelding ]
Zo eens kijken ;pquote:Op zondag 23 november 2008 15:40 schreef Aresdreams het volgende:
Radar love natuurlijk
dat vind ik 1van de leuskte nummers om op bas te spelen eigenlijk
Linkje en tijd heb ik nog niet... maar vanaf morgen op uitzendinggemist... en vanavond vanaf 18.00 elk heel uur op Omrop Fryslânquote:Op zondag 23 november 2008 16:08 schreef Jorikjet het volgende:
vet! staat het op uitzendinggemist? zoja, linkje + tijd wanneer
Yeah, we gotta take the power backquote:Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo eens kijken ;p
Doenu Take The Power Back van RATM
Dat had ik toen gedaanquote:Op zondag 23 november 2008 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dit is het Gitaristentopic, geen Gitaar SC
Moet toegeven, sommige dagen lijkt het er wel op...
Wel eens een aparte SC gestart door iemand, maar was geloof ik geen groot succes [onder de mods]...
Waarom slotje?quote:Op zondag 23 november 2008 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat had ik toen gedaanVoor Brian....
Slowchattopic voor Guitarist.nl
Nee, sneeuw ftw!quote:
Het houdt hier maar niet op, ik voorspel weer zo'n complete chaos morgenvroegquote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, sneeuw ftw!![]()
Lag al wel een klein laagje hooguit cm, op mijn auto's![]()
Meer! MEER!
Dan had je gisteravond rond een uur of 7 even richting Harderwijk moeten gaan. Ik kwam in een heftige sneeuwbui terecht en ben maar weer omgedraaid. Ik gleed alle kanten op en kon niet harder dan 40 rijden.quote:Op zondag 23 november 2008 19:37 schreef Daantke het volgende:
Hier sneeuwt het al twee dagen maar sinds een uurtje geleden blijft het eindelijk op straat enzo liggenop auto's lag sowieso al een laagje
Ik ging gisteravond naar Emmeloord met de bus, die ging idd ook niet al te hardquote:Op zondag 23 november 2008 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je gisteravond rond een uur of 7 even richting Harderwijk moeten gaan. Ik kwam in een heftige sneeuwbui terecht en ben maar weer omgedraaid. Ik gleed alle kanten op en kon niet harder dan 40 rijden.
Ongelofelijk vind ik dan altijd dat er toch mensen voorbij komen vliegen dan met 100 alsof ze onsterfelijk zijn...quote:Op zondag 23 november 2008 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je gisteravond rond een uur of 7 even richting Harderwijk moeten gaan. Ik kwam in een heftige sneeuwbui terecht en ben maar weer omgedraaid. Ik gleed alle kanten op en kon niet harder dan 40 rijden.
Ja, dat soort gekken heb je er altijd bij. Ik was eerst zelf ook wel een beetje zo, totdat ik een paar niet al te prettig in aanraking heb zien komen met een vangrail.quote:Op zondag 23 november 2008 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
Ongelofelijk vind ik dan altijd dat er toch mensen voorbij komen vliegen dan met 100 alsof ze onsterfelijk zijn...
Zoveel geld heb ik niet. ( Sterker nog, ik heb nu even niks.quote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef The_Dean het volgende:
Standaard een neerzetten
Opgelost, slotje.
Ik heb zelf ook een keer een aanrijding gehad dankzij gladheid (niet mijn schuld overigens) maar dan helpt dus echt niets meer.quote:Op zondag 23 november 2008 19:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat soort gekken heb je er altijd bij. Ik was eerst zelf ook wel een beetje zo, totdat ik een paar niet al te prettig in aanraking heb zien komen met een vangrail.
Phaserquote:Op zondag 23 november 2008 20:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik kreeg ook drumles vandaag. Volgens onze drummer heb ik aanleg..
Hèhè..eindelijk werken we aan een nummer waar ik een phasergeluid kan gebruiken..
Harmonizer heb ik niet...quote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef Witchfynder het volgende:
Synth kan ik niet zoveel mee. Ik kan echt niks verzinnen om hem in te gebruiken. Phaser, delay, reverb, chorus..allemaal gaaf. Harmonizer (bah, Amerikaanse spelling) is ook wel tof soms.
Een Zoom B2quote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Harmonizer heb ik niet...
Wat voor iets heb jij dan? (of heb je stompboxes?)
Rackquote:Op zondag 23 november 2008 20:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een Zoom B2. Niet alle effecten zijn even goed, maar eigenlijk alles zit er in dus je kunt mooi proeven wat je wel en niet tof vindt. Ik zocht eigenlijk een tunerpedaal, maar kocht toen voor 10,- meer de B2. Had ik een tuner + tig effecten.
.
Maar ik ga nu overstappen op all rack. Ik ben nu een deal aan het sluiten met een kerel op MP voor de aanschaf van een Rocktron compressor (heb ik nml ook als pedaal en Rocktron heerscht!). Moet ik uiteindelijk nog een effectenunit + midi-controller hebben en gaan met die banaan..
Vet!quote:Op zondag 23 november 2008 20:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een keer een aanrijding gehad dankzij gladheid (niet mijn schuld overigens) maar dan helpt dus echt niets meer.
Zo ziet het er momenteel hier uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit: zo, nu werken ze...
Doel je dan op die aanrijding of op de foto's?quote:
Makkelijkste is hem in de terts spelen en hem dan op gehoor het loopje erbij zoeken omdat je hem niet hetzelfde speelt.quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef KaMo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je bepaald welke noot bij de andere noot past bij een harmonized solo?
Gek, hier ook.quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Daantke het volgende:
bij ons ook 5-10 cm ofzo :p mja zal morgen wel niks meer van over zijn...
Ok, en weet iemand hoe het zit met een 2e stem? (zang)quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Makkelijkste is hem in de terts spelen en hem dan op gehoor het loopje erbij zoeken omdat je hem niet hetzelfde speelt.
Je bedoelt dat je zelf met twee instrumenten dat uitvogelt en niet het effect?quote:Op zondag 23 november 2008 23:11 schreef KaMo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je bepaald welke noot bij de andere noot past bij een harmonized solo?
Min of meer hetzelfde als wat Dribbel en ik net vertellen, maar dan moet je twee verdomd goede zangers hebben, willen ze in exact dezelfde interval t.o.v. elkaar blijven.quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ok, en weet iemand hoe het zit met een 2e stem? (zang)
Positiespelen is dan het makkelijkst.quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Makkelijkste is hem in de terts spelen en hem dan op gehoor het loopje erbij zoeken omdat je hem niet hetzelfde speelt.
Aha, dus gewoon 7 frets hogerquote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zelf met twee instrumenten dat uitvogelt en niet het effect?
Wij gaan vaak in de kwint zitten. De terts kan ook, maar dan wek je een andere sfeer op. Ga je een beetje voor het Iron Maiden whooohoohooo effect (om het zo maar uit te leggen), dan kun je het beste de kwint nemen. En deze is ook makkelijk te vinden, mocht je geen theoreticus zijn, want de tweede noot in een power chord is de kwint van de grondtoon.
. Let wel op wanneer de één op de g-snaar speelt en je zoekt de kwint op de b-snaar
.
Ja dan heb je redelijk de basis, maar vanaf daar moet je hem toch ff op gehoor uitzoeken, omdat bepaalde tonen net een fret opgeschoven kunnen zitten.quote:Op zondag 23 november 2008 23:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Aha, dus gewoon 7 frets hoger
Over het algemeen dan neem ik aan?
Ok, dank je voor de tipzorquote:Op zondag 23 november 2008 23:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan heb je redelijk de basis, maar vanaf daar moet je hem toch ff op gehoor uitzoeken, omdat bepaalde tonen net een fret opgeschoven kunnen zitten.
Foto's natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2008 23:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doel je dan op die aanrijding of op de foto's?
Hele en halve toonjetsers enzo.quote:Op zondag 23 november 2008 23:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan heb je redelijk de basis, maar vanaf daar moet je hem toch ff op gehoor uitzoeken, omdat bepaalde tonen net een fret opgeschoven kunnen zitten.
ik denk er serieus over om me'n rack weg te doen,. die engl eindtrap die erinzit weegt een vermogen, en al met al is het echt een log beest, we hebben nu een vaste ruimte waar ik em laat staan, dus dat scheelt weer, maar ik ben nog altijd aan het zoeken naar het "perfecte" geluid, daar is een rack wel weer handig voor, je kunt eindeloos combineren. heb nu een mesa studio preamp teleen van onze andere giatarist, en ik moet zeggen dat er een aardig geluid uitkomt,. alleen is het cleane kanaal onbruikbaar met de settings die ik voor mijn lead gebruik, dat is dan weer jammer,. misschien toch eens gaan sparen voor een triaxis.quote:Op zondag 23 november 2008 21:10 schreef Witchfynder het volgende:
Zwaarheid valt mee. Hoop van de effecten zijn vooral 19" breed en maar 10 cm diep ofzo. Enige in mijn rack wat iets weegt is mijn amp (duh). En een rackcompressor kopen voor 95,- is ook ok.
.
"Don't eat the yellow snow" past beter bij vandaagquote:
Buizenamp lijkt mij wel idioot zwaar ja, maar dat is die van mij niet echt. Ik heb werkelijk geen idee wat voor effectunit te kopen. Die Intelliflex zie je veel te koop staan (maar is te beperkt denk ik) of een Xpression van Rocktron. Maar ja, dan heb je ook nog eens TC Electronics met iets als de G-Major. Daar zit dan ook weer een tuner is, want 1 HE zou schelen. Maar ook veel andere features die ik wellicht niet gebruik (heb vooral chorus, delay, reverb en flanger nodig). Maar als ik een tuner koop en daarbij een G-Sharp of een Xpression, zit ik nagenoeg aan hetzelfde bedrag, maar heb meer ruimte nodig. Dan heb je ook nog eens de Line 6 Bass POD XT Pro. Veel te uitgebreid ding, maar zit wel alles in; de gewenste effecten en een tuner. Maar ook tig amp models, cab simulation... wat moet ik daar mee?quote:Op maandag 24 november 2008 01:14 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik denk er serieus over om me'n rack weg te doen,. die engl eindtrap die erinzit weegt een vermogen, en al met al is het echt een log beest, we hebben nu een vaste ruimte waar ik em laat staan, dus dat scheelt weer, maar ik ben nog altijd aan het zoeken naar het "perfecte" geluid, daar is een rack wel weer handig voor, je kunt eindeloos combineren. heb nu een mesa studio preamp teleen van onze andere giatarist, en ik moet zeggen dat er een aardig geluid uitkomt,. alleen is het cleane kanaal onbruikbaar met de settings die ik voor mijn lead gebruik, dat is dan weer jammer,. misschien toch eens gaan sparen voor een triaxis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |