Het houdt hier maar niet op, ik voorspel weer zo'n complete chaos morgenvroegquote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, sneeuw ftw!![]()
Lag al wel een klein laagje hooguit cm, op mijn auto's![]()
Meer! MEER!
Dan had je gisteravond rond een uur of 7 even richting Harderwijk moeten gaan. Ik kwam in een heftige sneeuwbui terecht en ben maar weer omgedraaid. Ik gleed alle kanten op en kon niet harder dan 40 rijden.quote:Op zondag 23 november 2008 19:37 schreef Daantke het volgende:
Hier sneeuwt het al twee dagen maar sinds een uurtje geleden blijft het eindelijk op straat enzo liggenop auto's lag sowieso al een laagje
Ik ging gisteravond naar Emmeloord met de bus, die ging idd ook niet al te hardquote:Op zondag 23 november 2008 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je gisteravond rond een uur of 7 even richting Harderwijk moeten gaan. Ik kwam in een heftige sneeuwbui terecht en ben maar weer omgedraaid. Ik gleed alle kanten op en kon niet harder dan 40 rijden.
Ongelofelijk vind ik dan altijd dat er toch mensen voorbij komen vliegen dan met 100 alsof ze onsterfelijk zijn...quote:Op zondag 23 november 2008 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je gisteravond rond een uur of 7 even richting Harderwijk moeten gaan. Ik kwam in een heftige sneeuwbui terecht en ben maar weer omgedraaid. Ik gleed alle kanten op en kon niet harder dan 40 rijden.
Ja, dat soort gekken heb je er altijd bij. Ik was eerst zelf ook wel een beetje zo, totdat ik een paar niet al te prettig in aanraking heb zien komen met een vangrail.quote:Op zondag 23 november 2008 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
Ongelofelijk vind ik dan altijd dat er toch mensen voorbij komen vliegen dan met 100 alsof ze onsterfelijk zijn...
Zoveel geld heb ik niet. ( Sterker nog, ik heb nu even niks.quote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef The_Dean het volgende:
Standaard een neerzetten
Opgelost, slotje.
Ik heb zelf ook een keer een aanrijding gehad dankzij gladheid (niet mijn schuld overigens) maar dan helpt dus echt niets meer.quote:Op zondag 23 november 2008 19:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat soort gekken heb je er altijd bij. Ik was eerst zelf ook wel een beetje zo, totdat ik een paar niet al te prettig in aanraking heb zien komen met een vangrail.
Phaserquote:Op zondag 23 november 2008 20:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik kreeg ook drumles vandaag. Volgens onze drummer heb ik aanleg..
Hèhè..eindelijk werken we aan een nummer waar ik een phasergeluid kan gebruiken..
Harmonizer heb ik niet...quote:Op zondag 23 november 2008 20:33 schreef Witchfynder het volgende:
Synth kan ik niet zoveel mee. Ik kan echt niks verzinnen om hem in te gebruiken. Phaser, delay, reverb, chorus..allemaal gaaf. Harmonizer (bah, Amerikaanse spelling) is ook wel tof soms.
Een Zoom B2quote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Harmonizer heb ik niet...
Wat voor iets heb jij dan? (of heb je stompboxes?)
Rackquote:Op zondag 23 november 2008 20:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een Zoom B2. Niet alle effecten zijn even goed, maar eigenlijk alles zit er in dus je kunt mooi proeven wat je wel en niet tof vindt. Ik zocht eigenlijk een tunerpedaal, maar kocht toen voor 10,- meer de B2. Had ik een tuner + tig effecten.
.
Maar ik ga nu overstappen op all rack. Ik ben nu een deal aan het sluiten met een kerel op MP voor de aanschaf van een Rocktron compressor (heb ik nml ook als pedaal en Rocktron heerscht!). Moet ik uiteindelijk nog een effectenunit + midi-controller hebben en gaan met die banaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |