Zal ik maar een Dean kopen voor in m'n homo bandje?quote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef Witchfynder het volgende:
Yesss! Weer iemand die zijn Tele dumpt!.
Een roze/lila sunburst MLquote:Op maandag 24 november 2008 09:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zal ik maar een Dean kopen voor in m'n homo bandje?
Ruilen tegen mijn rode Epi LP Special?quote:Op maandag 24 november 2008 09:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Squier Vintage Modified Tele kopen? Prima gitaar, niks mis mee. Maar hij is het toch niet helemaal voor in de band.
http://squierguitars.com/products/search.php?partno=0301235525
[ afbeelding ]
Kies de volgende keer een toonsoort uit waarin je gaat spelenquote:Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef KaMo het volgende:
Click here to watch Poging-tot-metal-iets-xD
Sja... Sommige delen klinken best cool xD
En een clicktrack.quote:Op maandag 24 november 2008 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kies de volgende keer een toonsoort uit waarin je gaat spelen
Ik ben niet echt een LP fan, maar pics?quote:Op maandag 24 november 2008 12:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ruilen tegen mijn rode Epi LP Special?
Even in V&A kijken. Zit op de telefoon nuquote:Op maandag 24 november 2008 14:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een LP fan, maar pics?
Ik he het ingespeeld met metronoom xDquote:
'xD' rechtvaardigt niet alles he...quote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik he het ingespeeld met metronoom xD
Was eigenlijk meer een record test xD
Ow, shitquote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef Moozze het volgende:
[..]
'xD' rechtvaardigt niet alles he...
quote:Op maandag 24 november 2008 17:38 schreef The_Dean het volgende:
Vind xD eigenlijk maar dom. Het is hier geen gamerstopic...
Die heb ik gisteren gekochtquote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef Moozze het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Waar hebben we het dan de hele tijd over??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |