Dat is ook zo, vind t ook niet onwijs erg ofzo, maar af en toe... Ik ben iig al lang blij dat hij kinderen wil tzt.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:11 schreef prinseszondererwt het volgende:
Rammelen kan heel fijn zijn Sonnetje, maar het is natuurlijk nog fijner als jullie binnenkort samen aan de rammel kunnen gaan... Maar soms is het voor een van beiden gewoon nog te vroeg.
Is inderdaaad voor het goede doel. Doe mijn kinderen ook geen plezier door ze nu te krijgen. En dat is een goede (de beste) reden om nog even te wachten, en idd te genieten van die mooie koppies in het fototopicquote:Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef becky27 het volgende:
balen dat je nog moet wachten maar als het voor een goed doel is.........en oh als ik hier op het kinderfototopic kijk rammel ik nog veel erger!
ik vind 't eigenlijk nog wel meevallen (En da's maar goed ook....anders zou het een erg lange zit wordenquote:
Nog gefeliciteerd met je huwelijk!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:35 schreef kaatjejannie het volgende:
Leonieke, ik wil toch nog even zeggen dat ik het o leuk en fijn voor je vind!!!!
Ik rammel nog volop, van de week getrouwd en krijg nu van alle kanten opmerkingen erover. Hoe graag ik ook wil, het kan gewoon nog niet. .....Denk dat het december/januari gaat worden.
Dank je!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je huwelijk!![]()
En wat Marjolein al zegt: echt het is zo december, heus...
Lief en ik kennen elkaar nog niet zo lang, pas een paar maanden. En als versgebakken moeder wil ze haar kind ook nog niet delen, met niemand, dus ook niet met mij. Dus ik mag meehelpen, maar ben op dit moment geen mama, en ook geen "mee-mama". Ik zou het wel willen, maar moet haar gevoelens respecteren. En momenteel heeft ze dus alleen maar heeeeeeeel veel gevoelens voor B, en de prille gevoelens die ze voor mij had (en ik voor haar), ook al waren ze nog zo diep en heftig, liggen daar dus ver onder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar effe serieus he... waarom wil je er dan 1 helemaal alleen van jezelf terwijl (correct me if I'm wrong) degene van wie je het allermeest houdt hier op de wereld er net 1 heeft. Dat is dan toch ook gevoelsmatig van jezelf?
Voel je jaloezie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |