Hier kwam wat ontevredenheid met zijn huidige relatie naar voren. Waarna dit drama zich ontvouwde:quote:Op zondag 23 november 2008 02:49 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ] HIERBIJ EEN OPROEP [ afbeelding ]
Wegens mijn triestheid zoek ik een fulltime vriendin. Heb niet zoveel eisen, ze moet:
- niet al te lelijk zijn
- mij de illusie geven dat ze om mij geeft
- minimaal eenmaal weeks de liefde bedrijven (of noem het neuken)
Ik wil je best betalen in de vorm van juwelen en kleding, ik wil je uiteraard niet het gevoel geven dat je een hoer bent. PM me.
quote:Op zondag 23 november 2008 04:13 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ] UPDATE [ afbeelding ]
De persoon die mij een leuk meisje levert krijgt de tietenfoto's van pluisignijntje. Uiteraard gaan de eisen nu omhoog. Ze moet aantrekkelijk moet en aan mijn aanwezigheid alleen genoeg hebben.
quote:Op zondag 23 november 2008 04:21 schreef MASD het volgende:
Mogen jullie nou denken van: "Maar MASD, hoe weten we nou dat die tieten van haar zijn?".
Nou, er staat best wel kankergroot M A S D op die tieten. Daarom.
Wie gaat Masd een dame bezorgen. Wie zorgt ervoor dat Masd z'n zaad weer kwijt kan en wie zorgt er vooral voor dat PluisigNijntje d'r tieten een .rar hoogtepunt bezorgen die sinds jailbait-ijsmeis niet meer gezien is. Blijf het volgen!quote:Op zondag 23 november 2008 04:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Die foto stuurde ze mij![]()
ik zo "zet eens MASD op je tieten en stuur hem op", zij zo "ik heb hier geen gevoel over", ik zo "Geeft niks schatje". Ik wil best een klein voorbeeld posten maar dan moet je even toestemming aan haar vragen. De grote versie komt er in ieder geval.
Moge de beste baas winnen.
Een vriendin?quote:Op zondag 23 november 2008 01:53 schreef MASD het volgende:
ik vraag mij af of er meer in het leven is naast liefdeloze weekendsex.
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 01:53 schreef MASD het volgende:
Liefdeloze doordeweekse sex.quote:Op zondag 23 november 2008 01:53 schreef MASD het volgende:
Chocolate Chip Cookies van de AH.quote:Op zondag 23 november 2008 01:53 schreef MASD het volgende:
Klinkt als m'n rechterhand tijdens de kerstvakantie.quote:
lolllllllquote:Op zondag 23 november 2008 03:12 schreef Specularium het volgende:
Dat is toch voor mensen die AIDS hebben?
klopt, de partys lopen niet meer zo goedquote:Op zondag 23 november 2008 03:12 schreef Specularium het volgende:
Dat is toch voor mensen die AIDS hebben?
In Groningen?quote:Op zondag 23 november 2008 03:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt, de partys lopen niet meer zo goed
Wellicht in PUB proberen?quote:Op zondag 23 november 2008 02:49 schreef MASD het volgende:
Wegens mijn triestheid zoek ik een fulltime vriendin. Heb niet zoveel eisen, ze moet:
- niet al te lelijk zijn
Ik wil je best betalen in de vorm van juwelen en kleding, ik wil je uiteraard niet het gevoel geven dat je een hoer bent. PM me.
Nouquote:Op zondag 23 november 2008 03:24 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb nu nog steeds geen fuckbuddy. Damn wat duurt dit lang.
Ik heb mijn fuckbuddy vanavond af moeten zeggen vanwege de kouquote:Op zondag 23 november 2008 03:24 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb nu nog steeds geen fuckbuddy. Damn wat duurt dit lang.
quote:Op zondag 23 november 2008 03:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb mijn fuckbuddy vanavond af moeten zeggen vanwege de kou
10 minuten?quote:Op zondag 23 november 2008 03:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Tiz maar 10 minuten rukken dus, dan ben je van deze illusie verlost
hoop ik voor je althans
Ik heb slechte ervaringen met jonge meisjes.quote:Op zondag 23 november 2008 03:21 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Wellicht in PUB proberen?
Is 19 rijp genoeg voor jou?quote:Op zondag 23 november 2008 03:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met jonge meisjes.
Alles vanaf de 16 is ok.quote:Op zondag 23 november 2008 03:36 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Is 19 rijp genoeg voor jou?
Of bedoel je dat jouw meisje ook mentaal minstens 16 moet zijn? Dan begrijp ik het wel.quote:Op zondag 23 november 2008 03:48 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Dan is PUB toch wel geschikt?
Dattes ja. mentaal mag ze best heel wat ouder zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 03:49 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Of bedoel je dat jouw meisje ook mentaal minstens 16 moet zijn? Dan begrijp ik het wel.
Hoi MASDje ik ben geen meisje maar ik wil toch wel.quote:Op zondag 23 november 2008 02:49 schreef MASD het volgende:
- niet al te lelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |