Ik heb mijn fuckbuddy vanavond af moeten zeggen vanwege de kouquote:Op zondag 23 november 2008 03:24 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb nu nog steeds geen fuckbuddy. Damn wat duurt dit lang.
quote:Op zondag 23 november 2008 03:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb mijn fuckbuddy vanavond af moeten zeggen vanwege de kou
10 minuten?quote:Op zondag 23 november 2008 03:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Tiz maar 10 minuten rukken dus, dan ben je van deze illusie verlost
hoop ik voor je althans
Ik heb slechte ervaringen met jonge meisjes.quote:Op zondag 23 november 2008 03:21 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Wellicht in PUB proberen?
Is 19 rijp genoeg voor jou?quote:Op zondag 23 november 2008 03:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met jonge meisjes.
Alles vanaf de 16 is ok.quote:Op zondag 23 november 2008 03:36 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Is 19 rijp genoeg voor jou?
Of bedoel je dat jouw meisje ook mentaal minstens 16 moet zijn? Dan begrijp ik het wel.quote:Op zondag 23 november 2008 03:48 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Dan is PUB toch wel geschikt?
Dattes ja. mentaal mag ze best heel wat ouder zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 03:49 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Of bedoel je dat jouw meisje ook mentaal minstens 16 moet zijn? Dan begrijp ik het wel.
Hoi MASDje ik ben geen meisje maar ik wil toch wel.quote:Op zondag 23 november 2008 02:49 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ] HIERBIJ EEN OPROEP [ afbeelding ]
Wegens mijn triestheid zoek ik een fulltime vriendin. Heb niet zoveel eisen, ze moet:
- niet al te lelijk zijn
- mij de illusie geven dat ze om mij geeft
- minimaal eenmaal weeks de liefde bedrijven (of noem het neuken)
Ik wil je best betalen in de vorm van juwelen en kleding, ik wil je uiteraard niet het gevoel geven dat je een hoer bent. PM me.
Niet meer foto's van je tante op Fok! zetten, Z.quote:
Ah zo, hartelijk dank voor de opheldering.quote:Op zondag 23 november 2008 03:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Dattes ja. mentaal mag ze best heel wat ouder zijn.
FOKquote:Op zondag 23 november 2008 02:49 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ] HIERBIJ EEN OPROEP [ afbeelding ]
Wegens mijn triestheid zoek ik een fulltime vriendin. Heb niet zoveel eisen, ze moet:
- niet al te lelijk zijn
- mij de illusie geven dat ze om mij geeft
- minimaal eenmaal weeks de liefde bedrijven (of noem het neuken)
Ik wil je best betalen in de vorm van juwelen en kleding, ik wil je uiteraard niet het gevoel geven dat je een hoer bent. PM me.
Eerste rit gratis.quote:Op zondag 23 november 2008 03:59 schreef Emimich het volgende:
Hoeveel krijgt de gelukkige vinder van een geile vriendin voor je eigenlijk MASD?
Een meet met mij ofzo?quote:Op zondag 23 november 2008 03:59 schreef Emimich het volgende:
Hoeveel krijgt de gelukkige vinder van een geile vriendin voor je eigenlijk MASD?
Interessant, interessant, eigenlijk zou de hele SC (wanneer de helft weer eens unbanned isquote:Op zondag 23 november 2008 04:01 schreef MASD het volgende:
Een meet met mij ofzo?Doe ik er ook een meet met para en red_cat bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |