Okay dan.quote:Op zondag 23 november 2008 15:15 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
- met zulke reacties gaat de discussie niet de goede kant op -
als je anderen geen advies mag geven over internet kun je Fok! net zo goed opdoeken natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2008 17:43 schreef Originele_Naam het volgende:
Kijk jij hebt je ding uiteindelijk gevonden. Maar om anderen via internet te adviseren welke verenigingen leuk zijn of niet, terwijl jij die persoon irl niet kent, gaat mij een beetje te ver. Dus de discussie welke verenging het leukst/beste is via een internetforum voeren is een zinloze discussie.
daar zit een kern van waarheid in, alleen ik vind dat je niet zomaar uit het niets adviezen kan geven. tis veel makkelijker om een advies te geven als de vraagsteller zelf aangeeft wat zijn interesse's zijn ipv gewoon te vragen wat leuker is.quote:Op zondag 23 november 2008 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je anderen geen advies mag geven over internet kun je Fok! net zo goed opdoeken natuurlijk
een ieder vertelt zijn ervaringen, zowel de negatieve als de positieve én zal zeggen dat de hunne leuker is en een andere minder leuk/stom
dat klopt. het moet je wel liggen. of terwijl, de personen moeten je liggen ...quote:Op zondag 23 november 2008 17:51 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
daar zit een kern van waarheid in, alleen ik vind dat je niet zomaar uit het niets adviezen kan geven. tis veel makkelijker om een advies te geven als de vraagsteller zelf aangeeft wat zijn interesse's zijn ipv gewoon te vragen wat leuker is.
>21j is naar mijn idee te oud om te beginnen, maar het kan wel.quote:Op zondag 23 november 2008 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Je bent denk ik nooit te oud voor zoiets, máár je moet er wel het type voor zijn.
Ligt er aan hoe actief jij wil zijn. Ik heb de handen vol aan mijn sportvereniging, zou er niet aan moeten denken ook nog bij een studie- en studentenvereniging actief te zijn. Maargoed, als jij overal zo om de twee weken eens een keer langs wil komen, dan kan het wel.quote:Op maandag 24 november 2008 09:26 schreef Florian_ het volgende:
Oh, en zijn een sportvereniging, studievereniging en studentenvereniging met elkaar te combineren?
Twee topics over precies hetzelfde onderwerp, juist.quote:Op maandag 24 november 2008 09:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Oh, en open je eigen topic, pauper.
Hij wil toch naar LANX?quote:Op maandag 24 november 2008 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ligt eraan Florian_
Als TS van dít topic geen lid wil worden van een corporale vereniging en jij wel, dan zijn het twee héél andere topics
maar gelukkig hebben we van TS nog steeds niet écht antwoord
En ik wil precies hetzelfde wetenquote:Dus mijn vraag is of er mensen zijn die bij een studentenvereniging zitten, en weten of je dan te oud bent? Wat is uberhaupt de gemiddelde leeftijd van de mensen die lid worden bij een vereniging? Ik ben daar wel benieuwd naar maar het lijkt me sowieso supermooi.... Graag reacties!
Jij wil info hebben over Leidse verenigingen. TS over Amsterdamse. Niet hetzelfde dus.quote:Op maandag 24 november 2008 09:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hij wil toch naar LANX?
en dit zijn z'n vragen:
[..]
En ik wil precies hetzelfde weten
21 vind ik de grens. Als je het wil doen, doe het dan dat jaar nog. Als je nog ouder bent is het een stuk minder leuk aangezien de meesten voor het eerst komen kijken en jij al een aantal jaar hebt gestudeerd en de meeste dingen al hebt gezien. Maargoed aangezien jij daarvoor niet hebt gestudeerd en het voor jou ook redelijk nieuw is, zou het nog best kunnen en is 21 een prima leeftijd.quote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Adam4life het volgende:
Onderbouw dat dan is...
Dit jaar is lid worden onmogelijk hè.quote:Op maandag 24 november 2008 13:31 schreef ssebass het volgende:
[..]
21 vind ik de grens. Als je het wil doen, doe het dan dat jaar nog. Als je nog ouder bent is het een stuk minder leuk aangezien de meesten voor het eerst komen kijken en jij al een aantal jaar hebt gestudeerd en de meeste dingen al hebt gezien. Maargoed aangezien jij daarvoor niet hebt gestudeerd en het voor jou ook redelijk nieuw is, zou het nog best kunnen en is 21 een prima leeftijd.
Tegenwoordig met al die bindende studie adviezen begint met toch al iets later.
Er staat dat jaar en dat refereert naar het jaar waarin hij 21 wordt/is. Volgend jaar dus. Leer lezen voordat je iets post.quote:Op maandag 24 november 2008 13:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dit jaar is lid worden onmogelijk hè.
Dan ga je toch bij een studenten roei vereniging. Nereus / skoll / okeanos te a'dam, Leiden heeft Njord en Asopos. De een wat corporaler dan de ander (nereus en njord hebben wat meer tradities dan skoll en asopos). Kan je lekker sporten, ook lekker veel als je wilt (wedstrijdroeien) en lekker bieren.quote:Een avondje sporten in de week is dan denk ik heul niet moeilijk, maar als je fanatiek een sport wilt beoefenen moet je daar wel rekening mee houden dat écht je hele week wordt opgeslokt en je geen echte tijd voor jezelf hebt.
En dat terwijl TS juist zelf aangeeft moet te hebben.quote:Op zondag 23 november 2008 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
wat nou 'moet'
niemand MOET iets, je kunt alleen iemand aanraden om dat te doen.
Volgens mij ben je te lang van de middelbare school af, en haal je VMBO en VWO door elkaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:59 schreef Adam4life het volgende:
Nadat ik de 2 jaren na mijn vwo-examen werkend heb doorgebracht, ben ik dit jaar weer met frisse moet begonnen met de studie economie aan de VU in Amsterdam.
ach, jij bent dan vast weer een standaard voorbeeld van iemand die het helemaal tof vindt en niet ziet dat de meeste vooroordelen gewoon wáár zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 18:15 schreef Koert het volgende:
[..]
Dan ga je toch bij een studenten roei vereniging. Nereus / skoll / okeanos te a'dam, Leiden heeft Njord en Asopos. De een wat corporaler dan de ander (nereus en njord hebben wat meer tradities dan skoll en asopos). Kan je lekker sporten, ook lekker veel als je wilt (wedstrijdroeien) en lekker bieren.
Motorbloempje, wat ben jij een standaard voorbeeld van iemand die fel gekant is tegen corporale verenigingen. Nogal veel vooroordelen heb je...
Over de leeftijd, 21 / 22 kan prima, ken ook eerstejaars van 24/25.
+1 scherpquote:Op maandag 24 november 2008 18:18 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
En dat terwijl TS juist zelf aangeeft moet te hebben.
[..]
Volgens mij ben je te lang van de middelbare school af, en haal je VMBO en VWO door elkaar.
Gepoch met geld wordt binnen de corpora ook niet gewaardeerd, maar dat terzijde. Helaas ben ik niet het standaard voorbeeld van iemand die gebral tof vind, sterker nog, ik ben niet eens lid bij een studentenvereniging. Ik durf daarom ook wel te zeggen dat ik wat objectiever naar de vooroordelen kan kijken. Jij hebt duidelijk je eigen beeld van verenigingen gevormd, wat in mijn ogen het typische schop-tegen-corpora-aan beeld is en dat maar al te graag luid en duidelijk verkondigd.quote:Op maandag 24 november 2008 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, jij bent dan vast weer een standaard voorbeeld van iemand die het helemaal tof vindt en niet ziet dat de meeste vooroordelen gewoon wáár zijn.
wat niet wegneemt dat wat de een negatief is (ik houd écht niet van gebral en gepoch met geld) voor de ander normaal is en dat leuk vindt..
ieder zijn/haar ding, maar ik houd er niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |