Ups, te veel betaald dus.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat niemand wat aan.
Tuulk mag datquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
In dat geval kom ik wel even kijken als 't af is, en als dat mag
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:40 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ups, te veel betaald dus.
Leidingwerk doet de papa van Timmetjuh. Die heeft een redelijk groot loodgietersbedrijf in Duitsland.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:44 schreef Nickenator het volgende:
Als je een hoop zelf wilt doen (met/zonder hulp) hoop ik voor je dat je niet alleen in weekendjes gaat werken want dan haal je je 1 jaar echt niet met alleen grond nu. Maar wat is volgens jou ruwbouw? Alleen fundament en muurtjes + dak, of ook leidingwerk en electra? Want 1 jaar is -heel- optimistisch als je met ruwbouw alleen fundament & muurtjes+dak bedoelt. Tenzij je vlakbij woont en er iedere avond paar uur kunt werken. Of in je vakantie iedere dag daarheen gaat en niet weekendjes-weg pakt...
1 jaar is denk ik te optimistisch, maar toch wens ik je veel succes en knutselplezier.
N~
Van kamer 2 gaat nog een stuk af voor de inloopkastquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:02 schreef Rewimo het volgende:
Ehm, de badkamer is groter dan de ouderslaapkamer
Het huis is 10,68 bij 9,18. Dus volgens mij klopt de auto in verhouding met de rest wel. Klein huisje dan maar?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:04 schreef Yi-Long het volgende:
Is dat nou een hele grote auto, of een heel klein huisje?
Anyway, gefeliciteerd
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
Het huis is 10,68 bij 9,18. Dus volgens mij klopt de auto in verhouding met de rest wel. Klein huisje dan maar?
Mjah, groot genoeg hoor!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het huis is 10,68 bij 9,18. Dus volgens mij klopt de auto in verhouding met de rest wel. Klein huisje dan maar?
Ik ken kleinere huizen..quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het ook wel netjes voor mijn/ons eerste huis met mijn 21 jaar oud![]()
.
Die auto in de garage is véél te groot getekend!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:04 schreef Yi-Long het volgende:
Is dat nou een hele grote auto, of een heel klein huisje?
Anyway, gefeliciteerd
Dat idee heb ik ook een beetje. Of ze moeten het over een Q7 hebben, en zelfs dan...quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die auto in de garage is véél te groot getekend!
Ik heb het even nagemeten, en die auto lijkt toch netjes op schaal ingetekend te zijn hoor. Overigens is het wel een grote (hogere) middenklasser, met een lengte van ~4,95m en breedte van ~1,85m. Dat is zeg maar een Audi A6. Auto's lijken in een relatief kleine ruimte altijd ineens een stuk groter te worden... zo ook op de tekeningquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:03 schreef LXIV het volgende:
Je kunt het ook zien wanneer je de auto ziet staan bij het zijaanzicht van het huis. Dan klopt het formaat wel. Maar goed ook, anders zou de woonkamer niet veel groter zijn dan het interieur van een auto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |