Hardhout is ook niet meer wat het geweest is, bij m'n broer in het appartement rotten de kozijnen na 4 jaar al.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef _VoiD_ het volgende:
En als je een goed hardhouten kozijn hebt heb je er bijna helemaal geen omkijken meer naar
Over een jaar lach je ons allemaal uit man, dat weet ik nu al. Jij bent dan klaar en het is zoals jullie willen, de rest is nog aan het klooien met muurtjes zetten en een andere kleur op de muur.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:11 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Houten kozijnen zijn tegenwoordig best moeilijk te krijgen volgens mij. De isolatiewaarde en veiligheid van kunststof kozijnen is veel beter.
Soms heb ik ook wel zoiets van 'Waar zijn we in hemelsnaam aan begonnen?'. Een bestaand huis dat alleen gerenoveerd zou moeten worden was immers allang klaar geweest en dan had ik nu in onze eigen woonkamer op onze eigen bank zitten internetten.
Maar je hebt straks wel iets waar je allebei helemaal achter staat en wat helemaal naar je zin is. Dat is ook veel waard..
Het bed neemt bijna mijn hele kamer in beslag en het is de enige plek waar geen 'rommel' ligtquote:Op zondag 15 maart 2009 17:30 schreef phluphy het volgende:
Waarom heb je de kozijnen op een dekbed gefotografeerd?![]()
Die verhuist absoluut meequote:Op zondag 15 maart 2009 18:22 schreef phluphy het volgende:
![]()
O.K. Het is een leuk dekbedovertrek btw, die verhuist toch wel mee?
![]()
En toffe vorderingen overigens!
zoals paxlie al zei weggerot. Alle nieuwbouw krijgt ook aluminium. WIj in iedergeval ookquote:Op zondag 15 maart 2009 10:02 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Dit soort kozijnen is wel echt spuuglelijk. Waar is toch het mooie houtwerk gebleven.
goed afgewerkt aluminium / kunstof doet niet onder voor een stuk houtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:52 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zoals paxlie al zei weggerot. Alle nieuwbouw krijgt ook aluminium. WIj in iedergeval ookNIets mis mee
Gaat hard trouwens joh! leuk om te zien!!
Deze isoleren beter. Maar bij jullie is dat waarschijnlijk niet nodig omdat er nog omheen gemetseld wordt.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:26 schreef siemi het volgende:
Even een domme vraag tussendoor, maar ik zie dat jullie "holle" rode blokken hebben voor de tussenmuren. Wij (en onze overburen) hebben de bekende witte blokken. Zit daar nog verschil tussen?
Ziet er puik uit trouwens!
Niet omheen metselen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Deze isoleren beter. Maar bij jullie is dat waarschijnlijk niet nodig omdat er nog omheen gemetseld wordt.
Wij heb geen metselwerk neequote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet omheen metselen?
Gaat ze alles stucen dan aan de buitenkant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |