Bij Lammers in Uedem. Ze hebben ook aluminium kozijnen en deuren, maar volgens mij is het daarvoor al te laatquote:
Zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:31 schreef z80 het volgende:
klopt, maar veel goedkoper voor een aluminium deur zal niet lukken.
het zijn de speciale dingen die ik wil die het duur maken (glas in lood en autolock).
en dat er veel prijs verschil in deuren/kozijnen zit was ik ook achter.
afgelopen woensdag belde het bedrijf op of ze nog even lang mochten komen.
er moest nog even gepraat worden.
komt 's avonds de beste man even langs.
blijkt dat voor het plaatsen van de deur een paar beugels/montage strips in de muur moeten,
en of dat een probleem is.
ze moeten dan namelijk een stukje uit de muur hakken (wat ze daarna ook weer netjes afwerken)
maar dan moet de muur wel opnieuw voorzien worden van behang/verf.
nee natuurlijk niet, het nieuwe kozijn is smaller als wat er nu zit.
de muur moet toch gedaan worden.
Zo, daar hebben wij wel geluk mee dan. De levertijd van onze ramen is maar 2-3 weken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:31 schreef z80 het volgende:
was het maar waar.
de nieuwe deur duurt 4 tot 6 weken, en vorige week vrijdag pas opgemeten.
en schrik niet wat de vulling voor een deur kost.
zeker als je iets wil dat niet standaard is.
en jullie bestellen alles (deuren en kozijnen) en ik alleen 1 deur.
dit scheelt natuurlijk ook in de prijs.
en tussen wat ik nu koop en de duurste (met een standaard glas in lood ruit) zit ook ruim 1500,- Euro.
en wordt alles bij jullie ook geplaatst?
of doet de aannemer dat?
scheelt ook weer een paar honderd euro per deur/raam.
ps
kijk voor de lol eens wat dit in Nederland zou kosten (wel de zelfde kwaliteit kiezen).
zorg wel dat je goed op een stoel zit.
weggerotquote:Op zondag 15 maart 2009 10:02 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Dit soort kozijnen is wel echt spuuglelijk. Waar is toch het mooie houtwerk gebleven.
Lekker belangrijk dat je het spuuglelijk vindt, vanaf afstand heb je geen idee dat je tegen kunststof aan kijkt.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:02 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Dit soort kozijnen is wel echt spuuglelijk. Waar is toch het mooie houtwerk gebleven.
Van een afstand zie je het doorgaans ook als het om aluminium/kunstof kozijnen gaat.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:19 schreef Rekkie het volgende:
Lekker belangrijk dat je het spuuglelijk vindt, vanaf afstand heb je geen idee dat je tegen kunststof aan kijkt.
Houten kozijnen zijn tegenwoordig best moeilijk te krijgen volgens mij. De isolatiewaarde en veiligheid van kunststof kozijnen is veel beter.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind kunststof ook niet mooi, maar het is niet mijn huis dus boeien.
Ik vind het geheel er in ieder geval mooi uitzien! Zo jong en dan al zoiets doen, ik vind het knap. Ik heb samen met Iv gewoon een bestaan huis gekocht, was makkelijker
Hout is zo kut qua kozijnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:02 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Pfff, 'even geen onderhoud plegen'. As je het eens in de 10 jaar goed schildert is er helemaal niets aan de hand. Dat kunstof kozijnen geheel onderhoudsvrij zijn durf ik ook nog te betwijfelen. Je ziet maar wat vaak dat er toch enige verkleuring optreedt in de kleur na verloop van tijd.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
Hout is zo kut qua kozijnen.
Ziet er misschien wel natuurlijker uit, maar als je even geen onderhoud pleegt kun je na 10 jaar de zooi vervangen.
Ziet er puik uit Anne en Tim
Dat is al tijden verbeterd.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:21 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Pfff, 'even geen onderhoud plegen'. As je het eens in de 10 jaar goed schildert is er helemaal niets aan de hand. Dat kunstof kozijnen geheel onderhoudsvrij zijn durf ik ook nog te betwijfelen. Je ziet maar wat vaak dat er toch enige verkleuring optreedt in de kleur na verloop van tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |