quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
quote:Hee, ik heb geen probleem
ik heb alles gefixt
kwou nog iets zeggen maar ik weet niet meer
dan was het zeker niets
de dag is nog jong, ze trilt in de zon
ik tel de echo's in het trappenhuis
k hoor iemand zingen
hee.. ik wil alleen maar zwemmen
hee (hee) de stad houdt zich dom
ze tikt als een bom, en als je omkijkt
zie je net nog iets wat niemand had gezien
de stad kleed zich uit
ze zuipt als een bruid
ik hoor haar zingen
hallelujah
hee.. ik wil niet horen wat de dokter dacht
of wat je doet als het zo door blijft gaan
ik wil niet weten wat dat geintje nou uiteindelijk nog heeft opgebracht..
ik wil alleen maar zwemmen
nananana..
hee (hee) ik heb geen probleem
en ik vind niemand raar
alleen maar zien hoe je de trap oploopt
ik zit simpel in elkaar
de man in de straat zegt
het is nooit te laat
ik ben nog geen soldaat maar ik weet hoe je de trekker overhaalt
Hee.. ik kan niet vechten en ik wil het niet
K hoef niks te eten k heb geen antwoord klaar
Ik heb ook geen plannen verder
hee.. je wou mn auto lenen hou 'm maar
Hee.. ik weetniet wat ik in jou plaats zou doen
of wat je zegt als iemand weg wil gaan
ik heb geen mening over autocross hollywood poloshirts
of hoe de winkel loopt
ik zeg hee (hee) ik wil alleen maar zwemmen
hee.. (hee) ik wil alleen maar zwemmen
Jippiejajee
De stad staat in brand
en ik hoor het alarm
ik tel de echo's in het trappenhuis...
Illegaal zwemmen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil alleen maar zwemmen! Zullen we zwemmen IQM?
Ja, hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil alleen maar zwemmen! Zullen we zwemmen IQM?
Brilfuckingjant.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
Spinvis – Ik wil alleen maar zwemmen full track Listening now
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:00 schreef McFearless het volgende:
Zal ik m'n zaad nog even lozen voordat ik achter de minderjarige meisjes aan ga?
Nee joh, des te meer heb je om over hun heen te spuiten!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:00 schreef McFearless het volgende:
Zal ik m'n zaad nog even lozen voordat ik achter de minderjarige meisjes aan ga?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
Spinvis – Ik wil alleen maar zwemmen full track Listening now
Spinvis – Ik wil alleen maar zwemmen full track 4 minutes ago
Spinvis – Ik wil alleen maar zwemmen full track 11 minutes ago
Spinvis – Eva 22 minutes ago
Spinvis – Ik wil alleen maar zwemmen full track 25 minutes ago
Spinvis – Ik wil alleen maar zwemmen full track 31 minutes ago
Spinvis – Bijt mijn tong af full track 36 minutes ago
Spinvis – Ik wil alleen maar zwemmen full track 42 minutes ago
Spinvis – De talen van mijn tong 44 minutes ago
Spinvis – Limonadeglazen wodka 50 minutes ago
Spinvis – Limonadeglazen wodka 55 minutes ago
Maar in die nauwe kutjes kom je vrij snel.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, des te meer heb je om over hun heen te spuiten!
Hm ja moeilijk moeilijk. Dan zou ik het maar wel even doen jaquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar in die nauwe kutjes kom je vrij snel.![]()
Niet alles wat gezegd wordt, hoeft een letterlijke betekenis te hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:07 schreef BigKahuna het volgende:
SpinvisGezwets in de ruimte is het.
Ja had ik ookquote:
Bij Spinvis zitten daar juist een paar briljantjes tussen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja had ik ookMaar toen mn schijf volraakte heb ik alle live footage van artiesten verwijderd, aangezien ik daar toch niet zo vaak naar luister
Idd, en dan zeggen ze "Nouhouhou, kom je nu al?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar in die nauwe kutjes kom je vrij snel.![]()
Mn hometownquote:
Whehe, dan weer lekker bier gaan drinken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Idd, en dan zeggen ze "Nouhouhou, kom je nu al?Het werd net lekker"
Ik zal de eerste zijn om je daar gelijk in te geven, maar kijk dit nou. Ik klikte een willekeurige Spinvis nummer aan en dit is de tekst:quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet alles wat gezegd wordt, hoeft een letterlijke betekenis te hebben.
quote:ik zal je zeggen dat ik tien uur gelopen heb
ik zal je zeggen dat ik woon op een zeilboot
dan zal ik zeggen dat ik neergestoken ben toen ik een jaar of twaalf was
het is nooit gebeurd maar dat is geen bezwaar
het is evengoed een soort van waar
je hoort me zingen waar ik ga
na na na na na na na
in alle talen van mijn tong
in de auto van de week
zag ik een wolk die op Arafat leek
ik zal je zeggen dat ik van je hou
als je niet kijkt gaat de klok soms achteruit
hee dat is grappig zeg
het lijkt wel of je huilt
je hoort me zingen waar ik ga
na na na na na na na
in alle talen van mijn tong
Dat is wel een mooi nummer hoor!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zal de eerste zijn om je daar gelijk in te geven, maar kijk dit nou. Ik klikte een willekeurige Spinvis nummer aan en dit is de tekst:
[..]![]()
Qua muziek vind ik Spinvis ook wel goed, maar die teksten, ik moet ervan kotsenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi nummer hoor!
Nee, ik had al andere plannen. Is er nog wat bijzonders te doen in Den Helder? Ik heb geen zin om naar Alkmaar of Schagen te gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mn hometowngisteravond nog naar Stereofreakz geweest?
Ik niet, kon wel gratis heen en VIP zijn enzo maar geen zin!
Sowieso moet je zijn teksten niet los zien van de muziek.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zal de eerste zijn om je daar gelijk in te geven, maar kijk dit nou. Ik klikte een willekeurige Spinvis nummer aan en dit is de tekst:
[..]![]()
vind ik gewoon mooi. Niet alledaags.quote:in de auto van de week
zag ik een wolk die op Arafat leek
We hebben sletjesfeest pur sang: Summervibes, op Cape Holland van 22:00 tot 4:00!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik had al andere plannen. Is er nog wat bijzonders te doen in Den Helder? Ik heb geen zin om naar Alkmaar of Schagen te gaan.
Ik woon vlakbij schagenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik had al andere plannen. Is er nog wat bijzonders te doen in Den Helder? Ik heb geen zin om naar Alkmaar of Schagen te gaan.
Kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Sowieso moet je zijn teksten niet los zien van de muziek.
En er zit een verhaal achter. Soms wordt dat niet altijd even duidelijk, soms wel. En soms legt hij het een en ander tijdens een interview uit of een optreden. Maar het gaat hem er niet zozeer om wat hij ermee bedoeld heeft, belangrijker vindt hij dat mensen er hun eigen draai aan geven.
Zo kan je bovenstaande zien als een liefdesliedje, maar eigenlijk - zoals Spinvis het bedoeld had - gaat het over een jongen die altijd maar leugens vertelt. En als hij dan tegen het meisje zegt dat hij van haar houdt, weet zij niet meer wat te geloven...
En tsja, natuurlijk is het allemaal afhankelijk van smaak.
Maar zo'n absurd aandoend zinnetje als
[..]
vind ik gewoon mooi. Niet alledaags.
Sletjes.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hebben sletjesfeest pur sang: Summervibes, op Cape Holland van 22:00 tot 4:00!
Maar daar zal ik in ieder geval niet te vinden zijn
Ik ook!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik werk wel eens in Schagen. In het centrum.
Woon jij in de buurt van Alkmaar?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Sletjes.Die heb je hier ook wel.
Ja sorry, dat is het enige dat we te bieden hebbenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Sletjes.Die heb je hier ook wel.
Nee way!~111!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik werk wel eens in Schagen. In het centrum.
Ciaos!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga, fijne avond mensen!
Je moet deze kopenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een cadeaubon gehad van 50eu voor bij Douglas.
Ja.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Woon jij in de buurt van Alkmaar?
Ik zal binnenkort eens kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet deze kopen
[ afbeelding ]
Of Sun Men van Jil Sander
Van hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
Bijna nooit, ben er twee of drie keer geweest.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook
Jij gaat zeker altijd pimpen in de Joeys
Ik ben al jaren een groot bewonderaar van hem.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:22 schreef BigKahuna het volgende:
Luister hier eens naar, Spinvisliefhebbers.
Bel d'r even op. Als ze ongesteld is blijf je gewoon lekker FOK!kenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:25 schreef Devvie het volgende:
Door de kou naar vriendinnetje vanavond gaan of pp fok baggeren?
moeilijk, moeilijk
Heb in Alkmaar gewoond, nu Bergenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bijna nooit, ben er twee of drie keer geweest.Waar woon je dan? En jij, BP?
Door de kou naar je batsvrouw.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:25 schreef Devvie het volgende:
Door de kou naar vriendinnetje vanavond gaan of pp fok baggeren?
moeilijk, moeilijk
Hm, ik wil weten welke akkoorden hij daar speelt.quote:
Assendelft. Ook wel ASOdelft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bijna nooit, ben er twee of drie keer geweest.Waar woon je dan? En jij, BP?
Ik ookquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben al jaren een groot bewonderaar van hem.
Kijk eens boven je.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ookIk heb elk nummer waar hij ook maar iets mee te maken heeft
![]()
![]()
Kijk ook eens naar Jason Mraz (Live High is geweldig), Donavon Frankenreiter, Matt Costa en Pete Murray!
Ik zou een matige garp kunnen maken maar dat is niet erg liev tegenover oudere mensen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb in Alkmaar gewoond, nu Bergen
C, G, Am, F als ik het goed heb zo uit mn hoofd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm, ik wil weten welke akkoorden hij daar speelt.
Niet ongesteld, ze wil doorgesmeerd worden want alweer een week geledenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bel d'r even op. Als ze ongesteld is blijf je gewoon lekker FOK!ken
Ik ben één en al oorquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou een matige garp kunnen maken maar dat is niet erg liev tegenover oudere mensen.
Doorsmeren dus en daarna fokken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Niet ongesteld, ze wil doorgesmeerd worden want alweer een week geleden
Want? Is ook een mooi nummer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jamaar dat is I'm Yours, dat telt niet.
Whehe, Bergen, heb ik nog twee jaar op school gezeten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb in Alkmaar gewoond, nu Bergen
ja, het is zo vertieft koud.. daarom wil ik niet daarheen, maar ik wil dr ook niet hier hebbenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Door de kou naar je batsvrouw.
En dan fokken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhuh!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:29 schreef BigKahuna het volgende:
Ken je dat nummer van Jason Mraz en Colbie Caillat![]()
![]()
![]()
![]()
???
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb in Alkmaar gewoond, nu Bergen Belsen
Jamaar als ik je gelijk geef, heb ik geen gelijk meer. Dus je hebt ongelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Is ook een mooi nummer.
Maar ik ken de artiesten die je noemde. Allemaal goed!
Hoezo wil je niet dat ze bij jou thuis is?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, het is zo vertieft koud.. daarom wil ik niet daarheen, maar ik wil dr ook niet hier hebben![]()
Een baas!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef Devvie het volgende:
Kanker het wordt alleen maar moeilijk, nu is steven segall ook nog eens op tv
Welke? BSG, PCC, vrije schoolquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, Bergen, heb ik nog twee jaar op school gezeten.
Let's agree to disagree.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jamaar als ik je gelijk geef, heb ik geen gelijk meer. Dus je hebt ongelijk.
Omdat ze dan gaat huilen dat ze wil slapen hierquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo wil je niet dat ze bij jou thuis is?
Ik ben veel zieligerquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, het is zo vertieft koud.. daarom wil ik niet daarheen, maar ik wil dr ook niet hier hebben![]()
Pwnd door je bitch.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben veel zieligerMoest vanochtend om 5 uur 's ochtends terugfietsen naar huis met keiharde tegenwind en hagel terwijl ik een beetje te veel bier achter m'n kiezen had
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Omdat ze dan gaat huilen dat ze wil slapen hieren sochtends stinkt die flamoes dan zo
Je vriend heeft je veraoden!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik noemde dr ooit neukpop in een smsje naar een vriend, vond ze niet zo leuk
dr blijven altijd restjes zittenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]_!
Als ik em heb volgeblaft gaat mn vriendin gewoon altijd even naar de badkamer, tip?
Ik hoop dat je een garp macht.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Omdat ze dan gaat huilen dat ze wil slapen hieren sochtends stinkt die flamoes dan zo
Neuh, ze ging mn smsjes lezenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je vriend heeft je veraoden!
Route Heemskerk gefietst?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Was niet naar m'n bitch. Fietsen naar assendelft is niet zo chill
Stad, jwz
Hoe heb je d'r gestraft?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neuh, ze ging mn smsjes lezende hoer
eigenlijk moet ik zeggen dat ze lelijk en dik is he?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een garp macht.
Pics.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik zeggen dat ze lelijk en dik is he?
kutquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:36 schreef Florian_ het volgende:
Eigen moeten we nu even de hvyes van die vriendin achterhalen en de link naar dit topic posten
Maak is een topic, gewoon om te kijken of je het kanquote:
Swaffelen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
de specht op haar voorhoofd gedaan
PM!quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:38 schreef Florian_ het volgende:
Ik ging laatst swaffelen en toen kreeg ik zo de vraag: "eeh, wat ben je aan het doen?"
ok even zoekenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PM!
NB heeft een foto van Mirre naar me gePMd en die heb ik ook niet gepost dus je kunt me vertrouweren.
Haha!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"eeh..dat heet swaffelen"
En toen ging ik maar wat anders doen
Mwah niet echt. Ze is redelijk braafquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha!Heeft ze ook wel is vage shit bij jou gedaan?
![]()
Toen stak je hem even in d'r oogkas?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"eeh..dat heet swaffelen"
En toen ging ik maar wat anders doen
HET IS HEUL MN VRIENDIN NIETquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
IK HEB PICS VAN DE VRIENDIN VAN DEVVIE
Neenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Toen stak je hem even in d'r oogkas?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:43 schreef BigKahuna het volgende:
Naar aanleiding van mn Schoolleiding schorst me-topic: Ik krijg net een smsje met daarin: "WHAAA!!! YES YES IK HEB HEM!! DE MOOISTE GALAJURK DIE JE OOIT HEBT GEZIEN!!! =D =D =D ".
maar je komt naar de meetquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan is het mysterie of ik een man of vrouw ben weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop hier altijd tegen jou aan te praten omdat je er altijd bent, en ik weet niet eens hoe je eruit zietquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan is het mysterie of ik een man of vrouw ben weg.
In between dreams is mijn favoquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:45 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind het zo zonde dat Jack Johnson die cd Sleep Through the Statich heeft gemaakt. Die andere cd's waren zoveel beter![]()
.
Maar Angel is wel prachtig
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar je komt naar de meet
toch?
toch!Misschien, pa geeft die avond een presentatie over de Subaru STI, ook erg leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik loop hier altijd tegen jou aan te praten omdat je er altijd bent, en ik weet niet eens hoe je eruit ziet
Van mij ookquote:
Zelf ben ik niet dik, maar niet vrijwillig. Ik eet me scheel maar het komt er niet aan.quote:
ja dat wisten we alquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien, pa geeft die avond een presentatie over de Subaru STI, ook erg leuk.
en je hebt goedgevormde tetten?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zelf ben ik niet dik, maar niet vrijwillig. Ik eet me scheel maar het komt er niet aan.
Deze plotselinge verandering van gespreksonderwerp beangstigd mij een beetje...quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jouw bitch woont in Assendelft toch?
het wordt te warm onder zijn voetenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Deze plotselinge verandering van gespreksonderwerp beangstigd mij een beetje...
Jammer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen
En op welke school zat je nou
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
PCC, daarna drie jaar Alkmaar en toen nog twee jaar Schagen.
Er is zoiemand hier die een wijfie vlak bij het pompstation heeft wonen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Deze plotselinge verandering van gespreksonderwerp beangstigd mij een beetje...
Hoi.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er is zoiemand hier die een wijfie vlak bij het pompstation heeft wonen.
Woensdag avond weer de snackbar bezoeken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef Florian_ het volgende:
Moet je niet even gaan pimpen bij de snackbar of Janz BP
Bwoh dat weet ik niet hoor. Bertrand klinkt wel wat bekender in de orenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
Zat of zit ze op het TRIAS of Bertrand?
Samequote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zelf ben ik niet dik, maar niet vrijwillig. Ik eet me scheel maar het komt er niet aan.
Ik ken d'r toch niet. Ik ken alleen ene Bonnie die vlakbij de pomp woont, heel vroeger mee in de klas gezeten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh dat weet ik niet hoor. Bertrand klinkt wel wat bekender in de oren
Heuj.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:59 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Same![]()
Een goedenavond trouwens
Weet nog nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe ga je het vanaaf nou regelen met je mokkel?
Half 11.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Weet nog niet
ze geeft me tot half11 om te beslissen
20/30minutenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Half 11.En hoe lang is het fietsen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
20/30minuten
ligt eraan hoe hard ik fietszal met dit weer wel 45minuten worden
We hebben geen relatiequote:Op zaterdag 22 november 2008 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klinkt als een goede relatie, hoe lang hebben jullie al?
Kanker, 3kwartier fietsen of kloten om je auto kwijt te kunnen. Zeker dat ik met de auto gegaan was.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
We hebben geen relatie![]()
en ja ik heb mijn rijbewijs, maar de automobiel kan ik niet kwijt in die pauperstraat.. veul te druk daar
Jupquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker, 3kwartier fietsen of kloten om je auto kwijt te kunnen. Zeker dat ik met de auto gegaan was.![]()
Maar het is een fuckbuddy?
Haha, pooiert.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jupmaar ze is zwaar verliefd op me
ze weet dat ik dat niet ben
![]()
en dat is de reden dat ik dr niet hier wil hebben
als ik dr wegkick is het de laatste keerquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:20 schreef gers het volgende:
devvie waarom laat je haar niet bij jouw komen
kan je der ook zo weg kicken naar het neuken
want je moet nog werken
Ze weet dat je d'r gebruikt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
als ik dr wegkick is het de laatste keerze word altijd al gek als ik dr neuk en me aankleed en wegga.. hihi
zoiets moet je doen met beleidquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat heb ik ook al een keer geprobeerdmaar daar trapte ze niet in
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat heb ik ook al een keer geprobeerdmaar daar trapte ze niet in
Ja, I knowquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze weet dat je d'r gebruikt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, I knowdaar was ze boos over en ik kwam om het goed te praten
Mocht toen alleen met mn vinger roeren
maar ze lag kleddernat op dr bed
en ik heel sneaky mn broek uitdoen en paal erin steken.. toen was alles weer ok
Anders zou ik dr niet komenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Maar ze is wel lekker neem ik aan?
Doe is een pic posten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Anders zou ik dr niet komen![]()
![]()
Oh en ze is 16als ze wat ouder is wil ze trio-tje proberen
wel met 2 wijven anders is het gayquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Anders zou ik dr niet komen![]()
![]()
Oh en ze is 16als ze wat ouder is wil ze trio-tje proberen
GHBquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja,zoals ansswa het zou doen
maar ik ben niet zulks hendig gespierd
Ook hoi.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:28 schreef Cypress_Hill het volgende:
DIKKE TIETEN in t shirts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze het niet doen, heb ik hier de link waar ze vandaan komen (staan er nog een paar btw).
mag je op meerdere mensen stemmen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:33 schreef Biogarde het volgende:
[STEMTOPIC PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken....
Stemmen bitches
Ja. Top 3 moet je maken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
mag je op meerdere mensen stemmen?
Ik zal zo even kijken mede bitch.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:33 schreef Biogarde het volgende:
[STEMTOPIC PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken....
Stemmen bitches
Leuk je gekend te hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:34 schreef McFearless het volgende:
Lieve jongens en meisjes,
Tot mijn grote spijt moet ik u melden dat ik jullie ga verlaten.
Het was gezellig,
McFearless
ciaoooquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:45 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik ga (uit in amsterdam)![]()
Ik voorspel dik een half uur rijden voor een hoop lopen omdat we geen idee hebben waar we heen gaan.![]()
Latahr
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:45 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik ga (uit in amsterdam)![]()
Ik voorspel dik een half uur rijden voor een hoop lopen omdat we geen idee hebben waar we heen gaan.![]()
Latahr
Geil.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:45 schreef Devvie het volgende:
IK heb een iPod touch, die kan ook internetten :$
Nee, anders komt m'n nummer op fok! En weet je of ik een man of vrouw ben.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Bwoh verkapte 'ik ben kk vet met mn iphone' post
Wat is je nummer, dan ga ik je ff bellen
ORLY?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, anders komt m'n nummer op fok! En weet je of ik een man of vrouw ben.
IK HEB GVD GEEN PICquote:
ze moet gewoon dichterbij wonenquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
ze wacht maar tot het weer wat warmer is
ik ookquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:09 schreef gers het volgende:
die zou ik best wel even willen aandouwen
quote:
dus bt 2x die stem ontvangen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:12 schreef Emimich het volgende:
Ze hebben die reactie van BT op Sackboy's gedicht als een paar gedicht geteld !:')
ga in het westen wonen, daar hebben we dat nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, stroom viel weer eens uit.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
Emimich, ik sta in de top 500. Dat is wel een kaste punt waard hm?
Ciaos!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Maar ik ben ervandoor, ciao pimps!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Maar ik ben ervandoor, ciao pimps!
quote:
Ananas.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:18 schreef gers het volgende:
WTF DE GEDICHTEN VAN KLB-GEDACHTEGOED TELLEN NIET MEE
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja
ik heb besloten maandag wel even langs te gaan 14.gif
GA DER SNEL HEEN EN NEUK DER DOOR HET MATRASquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef gers het volgende:
[..]
GA DER SNEL HEEN EN NEUK DER DOOR HET MATRAS
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:38 schreef Devvie het volgende:
[..]heb ik ook al meegemaakt in dr bed idd..
we lagen ineens 10cm dieper
Bij dezelfde persoon?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:38 schreef Devvie het volgende:
[..]heb ik ook al meegemaakt in dr bed idd..
we lagen ineens 10cm dieper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |