Oef daar vraag je me wat. Ik heb er wel eens iets van gehoord, en het heeft inderdaad te maken met de eenheidsmatrix en de determinant (wat ik al dacht). Je hebt btw wel een vierkante matrix? Anders bestaat er geen inversequote:Op zaterdag 22 november 2008 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, nu ik je toch tref: hoe bereken je de inverse van een matrix?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, maar..quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:30 schreef AKnynke het volgende:
M'n verjaardagsfeestje gister was geweldig! Iedereen kwam in zwemkleding, die grap is goed gelukt! Heb gister meer mannen naakt gezien dan in het hele jaar, we gingen in de sauna, en ik was de enige vrouw tussen alle mannen. En ze gingen gewoon naakt.
Na het schoonmaken om een uur of 4 met vriendje naar huis gelopen. Toen begon het heeeeel hard te sneeuwen! Hoewel het steen en steen koud was, was het zo romantisch! Vandaag lekker lui gedaan met vriendje, uitgeslapen, en ik heb hem zonet op de bus naar huis gezet. En toen ging het weer sneeuwen, en daar was ik zo blij om, en om het feit dat ik zo gelukkig ben met m'n leventje hier dat ik even moest huilen...
Oh, er ligt hier nu dus een cm. of 10 sneeuw!
Ik dacht even dat ik opeens blond was, heb dat shirtje ook en ook een ponyquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb zelfs haarmousse gekochten volumeshampoo!
het is even wennen, maar ik vind 't zelf wel grappig, is weer 's wat anders.
Pony is niet heel kort, maar je moet ergens beginnen...misschien dat ik het de volgende keer wat korter durf
Ja de papa van Dan uit gossip girlquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:33 schreef Laureline het volgende:
Hee, van sneeuw word ik ook altijd heel gelukkig! Vanmiddag sneeuwde het hier ook 5 minuten![]()
En zag ik in het vorige topic Chuck Bass![]()
voorbijkomen?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het hartstikke leuk, Moblo!
En AKnynke, wat klink je fijn.. Maar noem me preuts, maar ik zou echt niet zomaar naakt tussen een groep kerels gaan staan, hehe.
Oh, gelukkig.quote:
Ik heb er nog een paar, zal ze even uppen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Krijgen we nog meer Puppel-foto's te zien?
Hij is maar 39quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:40 schreef conleche het volgende:
MoBlo: ik vind het echt een supertof kapsel en het staat je heel goed! Je krijgt er een heel zacht gezicht van!!
Die vent uit het vorige topic die PF had gepost, heb ik gegoogeld en zijn naam was niet rufus , maar matthew in het echt en is veel te oud voor PF, dus pik ik hem maar in, want van mijn leeftijd![]()
De Puppels hebben me laten zitten met veul te veul hapjes, dus ipv het diner ga ik maar hapjesavond houden.Ik ben al begonnen met de zoete zooi.
![]()
Ik zie jou op de een of andere manier niet in rode nikesquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:43 schreef conleche het volgende:
Van die hele stapel schoenen zou ik alleen die rood/witte lak nike's antrekken!
Watskebeurt?quote:Op zaterdag 22 november 2008 @ 17:26 schreef Greys het volgende:
Ben alleen wel voorlopig weer even van het openbaar vervoer genezen. Hou je bekkkkk trutttttt!
Ja!quote:[b]Op zaterdag 22 november 2008 17:35 schreef Greys! Zei iemand hou je bek tegen jou?
*stroopt mouwen op*
Ik zou ze ook niet kopen, maar als ik ze zou krijgen zou ik ze dragen. Zoiets...quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zie jou op de een of andere manier niet in rode nikes(Ik heb blauw-gele, ik mag niets zeggen
)
ik was ook niet naakt. DAar had ik me ook heel ongemakkelijk onder gevoelen. Ik vond het helemaal niet erg dat zij naakt waren, maar ik was gewoon in m'n ondergoed.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.. Ondergoed doe ik dan weer niet moeilijk over.
OVquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
en toen moest SHE nog even haarverf (don't ask.....) kopen op het station en toen belde Viev dat de hapjes al bijna op warenEven over half negen kwamen we aan geloof ik bij Conleche. En ik was om tien over vijf van huis gegaan.
Lang leve het OV![]()
Oh, ik weet hoe!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga zo lekker een biefstukje bakken voor mezelf![]()
*zin in*
quote:
quote:
Ik had 'm nog wel verpakt ja, maar iets te lang nog denk ik (vriend was nog niet thuis...) dus hij was alweer een klein beetje afgekoeld. Verder heb ik geen idee of 't iets deed.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gedaanMaar tis wel lang geleden, dus ik hoop maar dat het goed gaat!
Had je die tip nog gebruikt van het biefstuk in folie verpakken na het bakken?? Werkte dat goed?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 @ 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had 'm nog wel verpakt ja, maar iets te lang nog denk ik (vriend was nog niet thuis...) dus hij was alweer een klein beetje afgekoeld. Verder heb ik geen idee of 't iets deed..
Jawel hij is even geweest en ik heb hem een tas meegegeven met de droge Spaanse worst en de pindasoep en nog wat dingen, maar nog heb ik genoeg. De enige foto op mijn camera nog geschikt voor publicatie:quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:53 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, Heer C zit toch ook in Amsterdam? Heb je hem nog niet terug uitgenodigd in het huis waar wij aanwezig waren geweest? Kan hij je helpen met de hapjes!![]()
En doe hem de groetjes en een zoen van Kapsalonnetje
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
chico, je maakt iedereen bang
Staat je goed! Ik heb een soorgelijk kapsel, en mousse is dan inderdaad wel lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb zelfs haarmousse gekochten volumeshampoo!
het is even wennen, maar ik vind 't zelf wel grappig, is weer 's wat anders.
Pony is niet heel kort, maar je moet ergens beginnen...misschien dat ik het de volgende keer wat korter durf
Nou er is er een bij waar ik aan twijfel, de rest niet. Die moet sws eerst door de ballotage, ik PM 'm wel even....quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:00 schreef Greys het volgende:
Waren die andere in bed met ons vieren niet geschikt voor publicatie Co?
Dank je! Via die link kom ik in dit CUL-topic en er gaat een wereld voor me openquote:Op zaterdag 22 november 2008 @ 17:56 schreef Greys het volgende:
MB, het maakt echt veel verschil!
http://startgoogle.startpagina.nl/?start=0&q=biefstuk+rusten+folie
Nee, gewoon via internetquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel hij is even geweest en ik heb hem een tas meegegeven met de droge Spaanse worst en de pindasoep en nog wat dingen, maar nog heb ik genoeg. De enige foto op mijn camera nog geschikt voor publicatie:
[ afbeelding ]
En PF, van dat 2e rijtje schoenen zou ik er al weer meer aandoen, maar ook lang niet allemaal, ik ben wel een moeilijke met schoenen eigenlijk. Zijn dat jouw schoenen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:06 schreef SHE het volgende:
Hier waren de puppels mijn spotlight aan het stelen met balletvoetjes.
Het leukste voetje ( de mijne, 2e van rechts ) werd ruw bedolven onder de balletkakken van de attention whore puppels!!!
Jaloers op het strekgehalte mede-puppeltje??quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:06 schreef SHE het volgende:
Hier waren de puppels mijn spotlight aan het stelen met balletvoetjes.
Het leukste voetje ( de mijne, 2e van rechts ) werd ruw bedolven onder de balletkakken van de attention whore puppels!!!
Ik zie groen, nog steeds.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaloers op het strekgehalte mede-puppeltje??
Ik had 3 dingen op de agenda vandaag, mijn werk, eten en crewmeet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
SHE, waar je vanavond heen moest, is dat iets waar Re ook mee te maken heeft dan?
Of heb je het nou over de crewmeet? Of is dat één en hetzelfde?
Spuug in zijn dessert!quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:16 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 vond mijn eten vandaag niet lekker.![]()
Ik had een kikkererwtengerecht met lekker veel korianderblaadjes, maar hij blijkt dus niet zo'n fan van een nadrukkelijke koriandersmaak.
Voel me altijd tot in het diepst van mijn wezen gekrenkt als iemand mijn kooksels niet lekker vindt.![]()
Ik vraag tijdens het eten ook altijd minstens een keer of 5: "Vind je het wel lekker? Is het wel genoeg voor je? Is het écht wel lekker?" Best erg eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:16 schreef Isegrim het volgende:
Voel me altijd tot in het diepst van mijn wezen gekrenkt als iemand mijn kooksels niet lekker vindt.![]()
Er is vandaag geen dessert.quote:
Heiden6 zegt altijd dat ik een feeder ben.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vraag tijdens het eten ook altijd minstens een keer of 5: "Vind je het wel lekker? Is het wel genoeg voor je? Is het écht wel lekker?" Best erg eigenlijk.
Nou vooruitquote:Op zaterdag 22 november 2008 @ 18:10 schreef SHE het volgende:
Oh god...er gaan mensen zooo boos op mij worden. Maar ik heb er de kracht niet voor weer naar A'dam te gaan
MissB; sms Re ff, dat ik bijna doodga. Als jij het zegt komt het minder hard aan
Mysterieus ben ik he!!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou vooruit
Dan wil ik je wel snel zien op een meeting hoor! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:28 schreef Greys het volgende:
Co, heb je dat ene gedichtje gelezen van alwaysthebest dat ik onder een linkje op pag. 1 gepost heb?
Jij wordt ook genoemd!
Shmoops vraagt waar je dood aan gaat Shmoops wenst je dood!quote:
Volgens mij ook niet héél vaak.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaaa!! En ik kom helegaar niet zo vaak in SHO en jij ook niet of wel??
Dan hoorde ik het WEL goed dus, die onweer!quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb besloten om de paarden toch maar ff over te slaan, want het sneeuwt en/of hagelt en het begon net ook nog te onweren.No way dat ik dan 10 km ga fietsen, maar ik had 't wel beloofd aan de eigenaar van het paard (die zit een weekend in Barcelona).
Ga je morgen first thing in the morning. Staan ze wel droog en hebben ze voer en drinken enzo? Anders moet je misschien iemand vragen of tie je met de auto wil brengen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb besloten om de paarden toch maar ff over te slaan, want het sneeuwt en/of hagelt en het begon net ook nog te onweren.No way dat ik dan 10 km ga fietsen, maar ik had 't wel beloofd aan de eigenaar van het paard (die zit een weekend in Barcelona).
Ik vind het echt wel kut hoor, als ik er de kracht voor had en niet met de trein hoefde had ik niet geaarzeld. Maar ik ga mezelf niet afmatten voor Schmoop. En ook niet voor haar troostende boezem.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Shmoops vraagt waar je dood aan gaat Shmoops wenst je dood!
Ik zie dat murphy present is in huize Lau.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:40 schreef Laureline het volgende:
Pfffft, zit eindelijk aan een wijntje met nootjes. Straks gasten, maar zou liever onder de dekens met grote en/of kleinefilm kijken of zoiets. De hele dag wil ik eigenlijk een potje huilen, geen idee waarom, want het leven is niet anders dan anders. We hebben zeker een verkeerde aardstraal door onze chakra in het derde huis van de ascendant, want het is echt helemaal yang hier vandaag.
Mijn kookheld heeft ook de hele dag al pech, bij het uit de bak halen van de flan glibberde het ding de verkeerde kant op, hele tafel onder de witgele natte kwedders. (Hoi Vik). En bij het keren van de tortilla viel het ding ook in 1000 stukjes uit elkaar. Toen had hij het idee opgevat dat ik de romescosaus niet lekker genoeg vond (vond ik ook niet
) dus die ging hij tien keer opnieuw maken. En ik moest snel nog groene aspergepuntjes halen, want ik was niet naar de markt geweest, en toen kostte één minibakje in onze kakbuurt wel 5,95!!!
Eigenlijk had ik bij de groenteafzetter meteen in snikken moeten uitbarsten.
Ben benieuwd of het vanavond nog gezellig wordt.
Meer boezem voor de rest.quote:Op zaterdag 22 november 2008 @ 18:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel kut hoor, als ik er de kracht voor had en niet met de trein hoefde had ik niet geaarzeld. Maar ik ga mezelf niet afmatten voor Schmoop. En ook niet voor haar troostende boezem.
Er komt altijd een revanche
Nou niet normaal!quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet héél vaak.
Maar ALS we er komen maken we waarschijnlijk een goede indruk
Ik wil ook weer taart bakkenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oke taart staat af te koelenheb alleen nog geen marsepein gemaakt
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Meer boezem voor de rest.
Nu ga ik bakken, wish me luck
Ja, dat is de standaardoplossing hier. Net gluurde mijn man even om de hoek waar ik met glas wijn achter de laptop zat te gnuiven:"O, het gaat alweer zie ikquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie dat murphy present is in huize Lau.
Oplossing: heel veel wijn.
Ja, ze worden gewoon gevoerd enzo, alleen dan staan ze dus vandaag 24 uur op stal en dat is een beetje sneu. Maar morgenochtend gaat er iemand, ik heb haar al even gebeld.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga je morgen first thing in the morning. Staan ze wel droog en hebben ze voer en drinken enzo? Anders moet je misschien iemand vragen of tie je met de auto wil brengen?
The circle of lifequote:Op zaterdag 22 november 2008 18:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat is de standaardoplossing hier. Net gluurde mijn man even om de hoek waar ik met glas wijn achter de laptop zat te gnuiven:"O, het gaat alweer zie ik" Balen alleen dat het zo'n tijdelijke oplossing is. Ik bedoel, de dag erna heb je dan dus nog meer wijn nodig.
Whehequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:00 schreef SHE het volgende:
Wat ben je toch vlijtig PF! Heb je je inner Martha gevonden?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:35 schreef Perruche het volgende:
hallo
ik kom hier toch ook maar eens even posten. Afgelopen maanden heul veul aangekomen (71 kiloben ik nu!). Het vet hoort er niet en de kleding past niet meer zoals 'ie ooit deed.
Aangezien ik sinds een paar dagen zelfverklaard vrijgezel ben, vond ik dat wel een mooie aanleiding om eens wat aan dat lijf et gaan doen. Oplossing: meer sporten (sinds een paar weken doe ik fitness (4x in de week) en hardlopen (3x in de week). Aangezien ik in de avond les heb is dat mijn zwakke moment...
Dus hallo allemaal
(en ik vind die boom echt zwaar vet)
Suzukiquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:37 schreef SHE het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers.
geeft niet.
Ik mag een hondje! Nu alleen nog een naam verzinnen; want we hebben al Poekie de poes, Miyuki ( yuki for short ) dus moet ook iets met uki zijn...en koekie bestaan al.
Helpt u mee verzinnen?
Welkom tjik!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:35 schreef Perruche het volgende:
hallo
ik kom hier toch ook maar eens even posten. Afgelopen maanden heul veul aangekomen (71 kiloben ik nu!). Het vet hoort er niet en de kleding past niet meer zoals 'ie ooit deed.
Aangezien ik sinds een paar dagen zelfverklaard vrijgezel ben, vond ik dat wel een mooie aanleiding om eens wat aan dat lijf et gaan doen. Oplossing: meer sporten (sinds een paar weken doe ik fitness (4x in de week) en hardlopen (3x in de week). Aangezien ik in de avond les heb is dat mijn zwakke moment...
Dus hallo allemaal
ukkiequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:37 schreef SHE het volgende:
geeft niet.
Ik mag een hondje! Nu alleen nog een naam verzinnen; want we hebben al Poekie de poes, Miyuki ( yuki for short ) dus moet ook iets met uki zijn...en koekie bestaan al.
Helpt u mee verzinnen?
Google komt met Suzuki, maar dat zal em niet worden vrees ikquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:37 schreef SHE het volgende:
geeft niet.
Helpt u mee verzinnen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet voorspelbaar Mo !
en wát is er mis met Suzuki?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Google komt met Suzuki, maar dat zal em niet worden vrees ik.
Zwart met petrol is zoooo koel!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whoo, die boom.. Dit jaar komt er voor het eerst hier ook een kerstboom!
. Andere jaren was ik in de kerstvakantie altijd bij m'n ouders omdat ik daar in de buurt werkte, maar ik ben overgeplaatst dus dat is niet meer zo. De Boom wordt zwart met petrol.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en wát is er mis met Suzuki?
I knów!quote:
Opeten duh.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
woah mn taart is dus af, alleen geen marsepein
of zo
dus wat nu
quote:
Puk! das zonder uki want dat vinnik stomquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:37 schreef SHE het volgende:
geeft niet.
Helpt u mee verzinnen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:37 schreef SHE het volgende:
we hebben al Poekie de poes
Arm hondjequote:
en dan naar Ierland, toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:49 schreef Perruche het volgende:
haha wat gaan jullie snel! spitsuur op fok![]()
Ik vind Rookie leuk![]()
@ AKNynke: yep, zit nu nog in mexico. Nog 2 weken, examens en presentaties en verslagen, daarna nog 10 dagen vakantietje nemen. Nog maar 3 weken voor dit prachtige land... al is het niet goed voor de lijn, haha! binnenkort lekker kerstmis vieren in NL
Perruche!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:35 schreef Perruche het volgende:
hallo
Dus hallo allemaal
Maar een kerstboom is nog wel zo heidens!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:52 schreef Isegrim het volgende:
Over kerstbomen gesproken. Ik mag er geen van heiden6.![]()
![]()
![]()
en terecht! Het is pure godslastering!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:52 schreef Isegrim het volgende:
Over kerstbomen gesproken. Ik mag er geen van heiden6.![]()
![]()
![]()
haha ja echt he!quote:
Van mijn eten word je niet dik hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
haha ja echt he!
Ise
mag ik mezelf wel nog een keer rond komen eten met jouw goddelijke kookunsten in december? als medicijn tegen het liefdesverdriet, ofzo
HF, drink een Peach Dream voor me.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
Schattekes, ik laat jullie alleen op deze koude zaterdagavond; wij gaan een leuk restaurantje zoeken en daarna cocktails drinken ofzo. Lijnen doe ik morgen wel weer
Hahaha ik dacht dat je mij vermanend toesprakquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:56 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 haat alles wat bling is.Maar ik heb een vrijbrief gekregen om de WC in te richten en mijn WC is dus een kitschpaleis, jullie moeten beslist eens mijn WC komen bewonderen. Compleet met gekleurde kroonluchter, Jezus, Maria, een roze varkentje op hoge hakken, een gitaarspelende flamingo en nog veel meer. Vraag maar aan Perruche.
Ohnee!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:50 schreef SHE het volgende:
Ik weet nog niet wat voor merk! Maar een soort als conleche heeft, want hij moet kleiner zijn dan de poesies! Anders hebben we heibel in de house.
De buurman kwam polshoogte nemen, omdat hij werd verblind tijdens het tv kijken door mijn boom![]()
gelukkig heeft Ollie hem niet verteld dat ik van de week mijn verlichte rendieren op het dak ga zetten en nog een lallende kerstman wil kopen voor in de bosjes
ja ik dacht eerst ook dat het anos was!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:56 schreef conleche het volgende:
Welkom Pruikje, je ava lijkt op die van Anosmie op een vreemde manier!!
Wij vinden cookie wel het leukst, staat leuk bij poekie en yukiquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:52 schreef conleche het volgende:
Nog een koekie![]()
Ik neem aan dat wij niet gaan samenwonen, dus hij mag ook best Koekie heten!!
Of Boenkie. (naar de Bink)
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hahaha buffel en muffin KLINKT ook nog bijna hetzelfdeBuffin! Of muffel!
Oh trouwens. *luistert Jesus Christ Superstar - Heaven on their minds*
Volgens mij pist er niemand tegen de muur aan op anderhalve meter hoogte.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk, behalve alles op de witte tegels..Lijkt me ook niet erg hygiënisch??
Maar in het licht van SHE's boom kan niemand jouw toilet zien!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:16 schreef Isegrim het volgende:
SHE's boom valt best mee in het licht van mijn toilet.
Ik vind de kerstafdeling van de Bijenkorf altijd helemaal geweldig, ik wil álles wel kopen daar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:19 schreef Ewelina het volgende:
Over foute kitsch gesproken: moet je eens gaan kijken op de kerstafdeling van de BijenkorfEcht ultiem foute glitterbloemen, kerststalletjes en weet-ik-wat-voor-rotzooi hebben ze daar.
Dookie kan ook nog. Zo heet mijn katje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Wij vinden cookie wel het leukst, staat leuk bij poekie en yuki
dat is wel eyecandy...!!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Ise, het is vreselijk, maar toch ook weer ge-welllll-dig!!!!![]()
Oh en over JCS gesproken dames...
De Nederlandse JCS, Dieter Troubleyn () zong tijdens een Robert Long tribute waar ik aanwezig was het nummer Kalverliefde. Potverjezus wat was dat mooi zeg!
Luistert en huivert! (En kijk, eyecandy!
)
Of vinden jullie hem niet aantrekkelijk?
Zeg nu maar dat je gewoon je haar wilt verven..en fohnen, en krullenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik had 3 dingen op de agenda vandaag, mijn werk, eten en crewmeet.
Waarvan ik er al 1 heb kunnen afzeggen. Nummer 2/3 gaat niet zonder een hoop gedoe en ik durf het niet meer af te zeggen![]()
Maar ik ben sip, knallende koppijn, ontzettend moe, halfdoof en gaar.
Stop dan met het vragen van zijn meningquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb nu nog een eigen woning, dus daar kan ik me ook uitleven. Maar ik kan je zeggen dat het niet leuk is alsheel de tijd "gadverdamme" zegt bij de dingen die je in je huis wilt doen
Ik noem mijn Dookie ook weleens koekie. Hij is dan ook om op te vreten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:26 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind Cookie ook het leuksteAl vind ik Koekie nog beter.
ruilen ??quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
dat is wel eyecandy...!!!
ik wil ook kerstmis... hier schijnt de zon elke dag en overdag s het nog iets van 20 graden, als ik hier in de walmart die bewegende en zingende kerstmannen zie geeft me dat toch niet echt een kerstgevole zeg maar
Ik vraag zijn mening niet, die uit hij sowieso welquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Stop dan met het vragen van zijn mening
Ik vraag het wel aan die van mij, want hij heeft een goede smaak
Maar bij Cookie/Koekie heb ik positievere associaties!!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik noem mijn Dookie ook weleens koekie. Hij is dan ook om op te vreten.
Dookie is trouwens Amerikaanse slang voor drolletje, schatje, een koosnaampje.
Erg storend, van die mensen die zomaar ongevraagd hun mening uiten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vraag zijn mening niet, die uit hij sowieso wel
Is het niet een beetje impulsief allemaal? Of was dat plan er al langer? En waar haal je die zo snel vandaan dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef SHE het volgende:
Het wordt een malthezer leeuwtje![]()
en ik ga morgen of maandag halen![]()
(puppie raszuiver)
Sorry, ik moet me er vast niet mee bemoeien, maar loop je nou niet ineens veel te hard van stapel?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef SHE het volgende:
(puppie raszuiver)
Het wordt een mannetjequote:Op zaterdag 22 november 2008 20:10 schreef conleche het volgende:
[..]
JCS en dan Getshemane![]()
![]()
Cookie en KoekieAls dat geen neuken wordt!!
Ik kan moeilijk zijn mond dichtplakken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Erg storend, van die mensen die zomaar ongevraagd hun mening uiten.
Aaah tof! En ze kunnen nog vliegen ook:quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef SHE het volgende:
(puppie raszuiver)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Omdat ik altijd al een leeuwtje wilde en de leeuw de enige is die Ollie ook mooi vind.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, ik moet me er vast niet mee bemoeien, maar loop je nou niet ineens veel te hard van stapel?
En hoezo nou ineens weer toch een raszuivere? Je moet het zelf weten hoor, maar het klinkt zo een beetje als een impuls-aanschaf
Die zijn wel cutequote:Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef SHE het volgende:
(puppie raszuiver)
Dáár twijfel ik ook niet over.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk dat SHE er wel tot in den eindigheid voor blijft zorgen! Eigenlijk.
Die zijn na een bepaalde leeftijd wel weer erg bevattelijk voor hartkwalen he?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Het wordt een mannetjewant volgens de meneer waren de mannetjes leeuwtjes zachtaardiger
![]()
of koekie moet gay willen worden? ( de meneer van de leeuwtjes is gay, dus het kan! )
Greys is wat dat betreft onverbeterlijk. Die zou haar moer nog een preek geven als het op dieren aankomtquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk dat SHE er wel tot in den eindigheid voor blijft zorgen! Eigenlijk.
Het is geen fokker, maar een liefhebber. Mijn moeder kent'm . Zit wel snor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die zijn wel cute
Bedenk alleen wel dat je bij de betere fokkers echt wel een tijdje moet wachten voordat je een pup/kitten mee naar huis kan nemen. Iets zegt me dat deze 'fokker' niet zo erg zorgvuldig is.
DAT zou pas een impuls aanschaf zijnquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nog een baby maken die je koekie noemt?
Ik puppel niet weer tegen de verkeerde en ik laat me niet naar F&F schoppen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Omdat ik altijd al een leeuwtje wilde en de leeuw de enige is die Ollie ook mooi vind.
De shitzu's vond ie lelijk
En jouw boris was ook geen 5 jaren plan, dat vind ik echt onzin.
Dieren blijven hier tot in den doet, dus je puppelt weer tegen de verkeerde
*schopt Greys naar F&F*
Te weinig ruimte.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:35 schreef Vivi het volgende:
Ise, kan je geen kerstboom in de toiletpot planten als verrassing?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:35 schreef Vivi het volgende:
Ise, kan je geen kerstboom in de toiletpot planten als verrassing?
Dus dan zal ie moeten verplaatsen, naar de woonkamer. Et voila!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:43 schreef Isegrim het volgende:
Ohhh in de toiletPOT.Niet zo handig.
Ja, maar er zijn helaas nog teveel mensen die dat wel zo zienquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
En ik stoorde me alleen aan de term impuls aankoop; dat klinkt zo naar. Een hondje is geen zak pepernoten in de afprijsbak.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus dan zal ie moeten verplaatsen, naar de woonkamer. Et voila!
Oh, maar ik stuur gewoon Greysie op die mensen af. Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn helaas nog teveel mensen die dat wel zo zien(jij niet, dat weet ik wel). En dan blijkt dat hondje toch wel erg veel nadelen te hebben.
Da's hartruis idd; maar dat hoeft niet fataal te zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die zijn na een bepaalde leeftijd wel weer erg bevattelijk voor hartkwalen he?.
Ohhhhh wat ben ik een lieve userquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh, maar ik stuur gewoon Greysie op die mensen af. Dat zal ze leren
* Dizzy-Miss-Lizzy schudt je de handquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:52 schreef conleche het volgende:
En ik heb m'n moeder beloofd dat ik haar zou bellen, maar ik heb er de kracht niet meer voor.![]()
Ik denk dat 'ie dan verplaatst wordt het raam uit ofzo.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus dan zal ie moeten verplaatsen, naar de woonkamer. Et voila!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:52 schreef Ewelina het volgende:
Oh ja, en heeft iemand nog leuke decoratie ideeën?Mijn studio heeft als basis zwartbruine meubels en vloer, witte muren, 1 turquoise muur en dan nog een hoop turquoise accessoires zoals dekbedovertrek, kussentjes en kaarsjes. Mijn katten vreten elke soort van vegetatie op en slopen bijna alles
dus wie heeft ideeën?
Ik gok op een enkele reis vuilnisbak.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie dan verplaatst wordt het raam uit ofzo.
Geen verwarming?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:48 schreef Perruche het volgende:
@ PFje bent meer dan welkom, maar ruilen, nee
![]()
het is allee zo koud in mn huis en ik heb geen verwarming en nu wil ik warme chocomel maar ik heb al cake op.... aaaaaargh
Correctie, de andere dames namen niet, of een heel klein stukkie, ik heb de rest helemaal alleen opgegetenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:53 schreef Ewelina het volgende:
Toch vreemd dat een stel dames wat graag slanker wil worden, in gezelschap van elkaar zoveel zoete troep opvreet
Koop geen Nintendo Wii.quote:
Ik heb drie stukjes zoet op! *trots*quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Correctie, de andere dames namen niet, of een heel klein stukkie, ik heb de rest helemaal alleen opgegeten
Gij snoepkont!!!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Correctie, de andere dames namen niet, of een heel klein stukkie, ik heb de rest helemaal alleen opgegeten
Of ze zijn stiekem allemaal al zo dun dat ze bij moesten vreten omdat ze anders hier niet meer mogen posten!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:53 schreef Ewelina het volgende:
Toch vreemd dat een stel dames wat graag slanker wil worden, in gezelschap van elkaar zoveel zoete troep opvreet
Die van mij lopen alles omver, ze zeggen dat katten elegant zijn, nou de mijne blinken uit in lompheid!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Koop geen Nintendo Wii.
Die heb ik sinds gisteravond en mijn katten kunnen er niet vanaf blijven![]()
Alleen PFje dronk alleen maar wijn, en heeft 1 stukje vlees gegeten. en twee stukjes brood. WOAH!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gij snoepkont!!!!
Overigens sloeg het niet alleen op de minimeet van gister. Zo zaten MoBlo en ik al samen aan de chocoladetaart icm chocolademelk met slagroom op de pre-winkel-meet, en Liejannuh en Pandorah ook alEn daarna nog bittergarnituur
Uhuh.... wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of ze zijn stiekem allemaal al zo dun dat ze bij moesten vreten omdat ze anders hier niet meer mogen posten!
Dat ook natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of ze zijn stiekem allemaal al zo dun dat ze bij moesten vreten omdat ze anders hier niet meer mogen posten!
Dat maakt niet zoveel uit hoor. Het hondje van mijn ouders kwam ook niet bij een broodfokker vandaan en die is uiteindelijk wel 14 jaar geworden, maar had daarvan al 6 jaar last van zijn hart. En zijn zusje (zat bij een vriendin van mijn moeder) idem. Die viel af en toe gewoon om, helemaal out. Dat zijn toch geen leuke dingen. In ieder geval voor mij dermate niet leuk dat ik zelf nooit een maltheser leeuwtje meer zou kopen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Da's hartruis idd; maar dat hoeft niet fataal te zijn.
Zo heeft elk ras wel zijn makken. Ik wil dan ook expres geen hond van een fokker.
nopsquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen verwarming?
*dekent toewerpt*
Heb je geen warme thee? Zonder suiker?
Nou het vlees zag er niet lekker uit dus ik heb het niet gegeten. En toennnnnn ging iedereen het wel eten en was het inderdaad niet lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:02 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk dat de kwaliteit van het eten aldaar er ook wel debet aan was
Net zoiets als mijn slaapkamer dus aangezien ik alleen een gaskachel in de woonkamer heb.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
nopsnormaal is het warm in mexico, alleen is puebla ee van de koudste steden haha, snachts iets van 4 graden, overdag 20... maar mn huis warmt niet echt op
![]()
Nu lekker aan de theezometeen maar ff naar buiten en hardlopen ofzo, da warm ik wel op
Denk aan de rugpijn, aan de vele gluurders en aan de ongemakkenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Who, die tieten van Nance. Je zou er bijna zwanger van willen worden.
* DevilsAndDust gluurt nog eens naar d'r bescheiden cupje..
Kun je niet ergens een kacheltje vandaan ritselen? (vandaag zal niet lukken, maar misschien van de week wel?)quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
nopsnormaal is het warm in mexico, alleen is puebla ee van de koudste steden haha, snachts iets van 4 graden, overdag 20... maar mn huis warmt niet echt op
![]()
Nu lekker aan de theezometeen maar ff naar buiten en hardlopen ofzo, da warm ik wel op
Mijn nieuwe mantra.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Denk aan de rugpijn, aan de vele gluurders en aan de ongemakken
Dat heb ik nog nooit gehad, dat ze zomaar aan mijn borsten zatenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelfs ík heb al meerdere malen kerels bij het uitgaan een klap moeten verkopen omdat ze aan m'n borsten zaten!.
O ja das waarquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Ho ho! Je hoeft geen enorme tieten te hebben om gewellllllllldige tieten te hebben!
Ik zou zó met jullie ruilen!![]()
Die jurkjes die we vanmiddag in de etalage zagen die kunnen jij en Kim dus wel aan en bij de big-boobed-chicks zou het er weer niet uit zien juist.
Dat is wel erg irritant. Ik had vandaag een paar beeldige jurkjes gepast, maar die waren allemaal berekend op cup Aquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Ho ho! Je hoeft geen enorme tieten te hebben om gewellllllllldige tieten te hebben!
Ik zou zó met jullie ruilen!![]()
Die jurkjes die we vanmiddag in de etalage zagen die kunnen jij en Kim dus wel aan en bij de big-boobed-chicks zou het er weer niet uit zien juist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vond hem ook een beetje obsceen![]()
Ik kan mijn leeuwtje voorlopig sowieso op mijn buik schrijvenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit hoor. Het hondje van mijn ouders kwam ook niet bij een broodfokker vandaan en die is uiteindelijk wel 14 jaar geworden, maar had daarvan al 6 jaar last van zijn hart. En zijn zusje (zat bij een vriendin van mijn moeder) idem. Die viel af en toe gewoon om, helemaal out. Dat zijn toch geen leuke dingen. In ieder geval voor mij dermate niet leuk dat ik zelf nooit een maltheser leeuwtje meer zou kopen.
Bah, da's balenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kan mijn leeuwtje voorlopig sowieso op mijn buik schrijven
Belt die gaymeneer net op dat zijn vriend dat reutje al gereserveerd had. Ze hadden blijkbaar nog niet met elkaar de dag doorgenomen tussen al het kontebonken door
Ik ga wel voor het asiel liggen met een bordje ' puppel voor puppie , ik aai op commando'
damn, wat slordig van die klojo.
Pfff.... Vervelend!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kan mijn leeuwtje voorlopig sowieso op mijn buik schrijven
Belt die gaymeneer net op dat zijn vriend dat reutje al gereserveerd had. Ze hadden blijkbaar nog niet met elkaar de dag doorgenomen tussen al het kontebonken door
Ik ga wel voor het asiel liggen met een bordje ' puppel voor puppie , ik aai op commando'
damn, wat slordig van die klojo.
Ik ben zelfs wel eens in m'n kruis gegrepen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad, dat ze zomaar aan mijn borsten zatenWat een hufters
Mijn kont daarentegen is wel leuk om aan te zitten.
Ik vermoed dat m'n decolleté nogal intimiderend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |