abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 november 2008 @ 16:59:57 #1
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63431470
Zonder OP uiteraard.
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:02:48 #2
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63431521
PuppelTV!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:07:16 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63431602
tvp!

Ik moet een van de gelukkigste mensen zijn op dit moment. Toen ik net m'n vriendje naar de bushalte bracht moest ik even huilen, omdat ik zo blij was! ..

Nu eerst maar eens bijlezen....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63431636
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, nu ik je toch tref: hoe bereken je de inverse van een matrix?
Oef daar vraag je me wat. Ik heb er wel eens iets van gehoord, en het heeft inderdaad te maken met de eenheidsmatrix en de determinant (wat ik al dacht). Je hebt btw wel een vierkante matrix? Anders bestaat er geen inverse .

Van wiki: Inverse = eenheidsmatrix/origineel

Of: http://nl.wikipedia.org/wiki/Inverse_matrix#Voorbeeld

Ik zou voor methode 2 gaan, scheelt weer het berekenen van de eenheidsmatrix. Heb zelf wat moeite met beeldvorming (3D plaatje in hoofd) van de inverse matrix, dus kan niet zeggen of die methodes kloppen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63431739
chico, je maakt iedereen bang
pi_63431743
Ik heb kant-en-klare kebab gekocht bij de Turkse slager en dat rúikt me toch lekker. Ben er nu gehaktballetjes van aan het bakken. Er zitten lekkere verse kruiden in enzo.
pi_63431762
Haha, Chico, het is zelfs maar een 2X2-matrix Maar het is zo lang geleden allemaal. En nu moet ik ook nog gaan bedenken wat een jacobiaan is en waar je die voor gebruikt (foutenanalyse??) maar dat zal ik maar in SES gaan vragen.
pi_63431783
Vivi, niet alleen applepiepussy maar ook applepiepuppeltjes
pi_63431787
Aknynke wat lief!!

Die cola van de AH die vergeloijkbaar is met de zero van coca cola, is dat de "gewone light van AH?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63431816
Cadeau voor vriendje, check
springvorm voor lieve kleine taart, check
grijze legging, check! (al wou ik liever een donkergrijze dat is meer fab)
pi_63431935
Le cadeau
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 17:26:34 #12
163650 Greys
pi_63431976
Ik ben ook weer thuis!
Puppeltjesladies, ik vond het echt superdepuppel gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ai laik joe
Ben alleen wel voorlopig weer even van het openbaar vervoer genezen. Hou je bekkkkk trutttttt!

En kijk nou, ik heb een gedichtje gekregen!
[SHO PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...

En nog eentje
[F&F Prijsvraag] FOK! zat eens te denken...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63431996
Zo blij met mijn nieuwe pannen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 17:29:57 #14
163650 Greys
pi_63432057
* Greys de puppeltjesslofjes weer aantrekt.
Nog onwijs bedankt Viev!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63432061
Yay, weekend. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:30:28 #16
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63432065
M'n verjaardagsfeestje gister was geweldig! Iedereen kwam in zwemkleding, die grap is goed gelukt! Heb gister meer mannen naakt gezien dan in het hele jaar, we gingen in de sauna, en ik was de enige vrouw tussen alle mannen. En ze gingen gewoon naakt.

Na het schoonmaken om een uur of 4 met vriendje naar huis gelopen. Toen begon het heeeeel hard te sneeuwen! Hoewel het steen en steen koud was, was het zo romantisch! Vandaag lekker lui gedaan met vriendje, uitgeslapen, en ik heb hem zonet op de bus naar huis gezet. En toen ging het weer sneeuwen, en daar was ik zo blij om, en om het feit dat ik zo gelukkig ben met m'n leventje hier dat ik even moest huilen...

Oh, er ligt hier nu dus een cm. of 10 sneeuw!
pi_63432111

ik heb zelfs haarmousse gekocht en volumeshampoo!

het is even wennen, maar ik vind 't zelf wel grappig, is weer 's wat anders.
Pony is niet heel kort, maar je moet ergens beginnen... misschien dat ik het de volgende keer wat korter durf
Ja doei.
pi_63432123
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:30 schreef AKnynke het volgende:
M'n verjaardagsfeestje gister was geweldig! Iedereen kwam in zwemkleding, die grap is goed gelukt! Heb gister meer mannen naakt gezien dan in het hele jaar, we gingen in de sauna, en ik was de enige vrouw tussen alle mannen. En ze gingen gewoon naakt.

Na het schoonmaken om een uur of 4 met vriendje naar huis gelopen. Toen begon het heeeeel hard te sneeuwen! Hoewel het steen en steen koud was, was het zo romantisch! Vandaag lekker lui gedaan met vriendje, uitgeslapen, en ik heb hem zonet op de bus naar huis gezet. En toen ging het weer sneeuwen, en daar was ik zo blij om, en om het feit dat ik zo gelukkig ben met m'n leventje hier dat ik even moest huilen...

Oh, er ligt hier nu dus een cm. of 10 sneeuw!
Leuk, maar..
pi_63432133
Hee, van sneeuw word ik ook altijd heel gelukkig! Vanmiddag sneeuwde het hier ook 5 minuten

En zag ik in het vorige topic Chuck Bass voorbijkomen?
pi_63432144
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Pony is niet heel kort, maar je moet ergens beginnen... misschien dat ik het de volgende keer wat korter durf
Ik dacht even dat ik opeens blond was, heb dat shirtje ook en ook een pony
Staat leuk maar wel heel anderss!
pi_63432182
Ik vind het hartstikke leuk, Moblo!

En AKnynke, wat klink je fijn. . Maar noem me preuts, maar ik zou echt niet zomaar naakt tussen een groep kerels gaan staan, hehe.
pi_63432185
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:33 schreef Laureline het volgende:
Hee, van sneeuw word ik ook altijd heel gelukkig! Vanmiddag sneeuwde het hier ook 5 minuten

En zag ik in het vorige topic Chuck Bass voorbijkomen?
Ja de papa van Dan uit gossip girl
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:35:30 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63432196
Moblo! Awesome!

Echt heel leuk! Girly, maar niet té girly

--
Greys! Zei iemand hou je bek tegen jou? *stroopt mouwen op*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63432201
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het hartstikke leuk, Moblo!

En AKnynke, wat klink je fijn. . Maar noem me preuts, maar ik zou echt niet zomaar naakt tussen een groep kerels gaan staan, hehe.
Ik ook niet
pi_63432238
ik ga een taart maken
pi_63432249
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik ook niet
Oh, gelukkig. . Ondergoed doe ik dan weer niet moeilijk over.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 17:40:31 #27
163650 Greys
pi_63432294
MoBlo, het staat je superleuk!!!!

AKnynke, fijn dat het zo goed geslaagd was. En 10 cm sneeuw!

DaD, ik heb even teruggelezen en ik las dat je biefstuk goed gelukt was!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63432304
MoBlo: ik vind het echt een supertof kapsel en het staat je heel goed! Je krijgt er een heel zacht gezicht van!!

Die vent uit het vorige topic die PF had gepost, heb ik gegoogeld en zijn naam was niet rufus , maar matthew in het echt en is veel te oud voor PF, dus pik ik hem maar in, want van mijn leeftijd

De Puppels hebben me laten zitten met veul te veul hapjes, dus ipv het diner ga ik maar hapjesavond houden. Ik ben al begonnen met de zoete zooi.
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:41:43 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63432324
oh, en onder het bijlezen:

voor Viking!

En de meet zag er echt heel gezellig uit!

Heb vannacht voor het eerst in tijden in pyama geslapen, ik had het zooo koud, en kon maar nit warm worden, dus dat was wel lekker!
pi_63432327

yeah! niet mijne Maar wel yeah!
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:42:50 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63432344
Krijgen we nog meer Puppel-foto's te zien?
pi_63432358
Van die hele stapel schoenen zou ik alleen die rood/witte lak nike's antrekken!
pi_63432372
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Krijgen we nog meer Puppel-foto's te zien?
Ik heb er nog een paar, zal ze even uppen!
pi_63432390
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:40 schreef conleche het volgende:
MoBlo: ik vind het echt een supertof kapsel en het staat je heel goed! Je krijgt er een heel zacht gezicht van!!

Die vent uit het vorige topic die PF had gepost, heb ik gegoogeld en zijn naam was niet rufus , maar matthew in het echt en is veel te oud voor PF, dus pik ik hem maar in, want van mijn leeftijd

De Puppels hebben me laten zitten met veul te veul hapjes, dus ipv het diner ga ik maar hapjesavond houden. Ik ben al begonnen met de zoete zooi.
Hij is maar 39
pi_63432409
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:43 schreef conleche het volgende:
Van die hele stapel schoenen zou ik alleen die rood/witte lak nike's antrekken!
Ik zie jou op de een of andere manier niet in rode nikes (Ik heb blauw-gele, ik mag niets zeggen )
pi_63432430
dank jullie

nu snel weer weg

Chinees halen en daarna zandkoekjes bakken en daarna feestje (hier thuis, dus daarna lekker de deur niet meer uit!)

oh, en heb een shitload nieuwe kleren, maat 36 en S allemaal
Ja doei.
pi_63432435
Ik ga zo lekker een biefstukje bakken voor mezelf *zin in*

Pony staat tofjes, Moblo!
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 @ 17:26 schreef Greys het volgende:

Ben alleen wel voorlopig weer even van het openbaar vervoer genezen. Hou je bekkkkk trutttttt!
Watskebeurt?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63432448
Greys, tell us!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 17:47:24 #40
163650 Greys
pi_63432460
quote:
[b]Op zaterdag 22 november 2008 17:35 schreef Greys! Zei iemand hou je bek tegen jou? *stroopt mouwen op*
Ja!
Even een kort verslag van de heenreis per trein gisteren:
Rotterdam Noord naar Rdam Alexander --> prima (4 minuten )
Op Rdam Alexander sprongen alle infoborden op wit met de tekst 'wacht op omroepbericht'. Nou dan weet je eigenlijk al genoeg he? Omroepbericht: "Wegens extreme weersomstandigheden.... ( ) zijn er diverse treinen uitgevallen en zijn er grote vertragingen ontstaan wegens voorwerpen op de rails". Hoppa. SHE maar gebeld dat we de aansluiting op Utrecht naar Hilversum (kim) nooit gingen halen. Vervolgens door de uitgevallen treinen moesten er zóveel mensen in die ene trein naar Utrecht die wel reed, dat we de hele weg als vee tegen elkaar aangedrukt moesten staan. (Ik zal wel verwend zijn, maar dat vond ik vreselijk )
En ik was ook nog zo slim geweest om een beetje open schoenen aan te trekken met blote voeten, dus in Rotterdam waren ze al bevroren
Op Utrecht aangekomen was SHE bijna te laat terwijl ze naast het station woont (ze ging met de taxi omdat ze moeilijk liep met haar enkel, maar de taxi kwam vast te zitten in een file ) en we haalden nog nét de volgende trein naar Hilversum. Daar vonden we k_i_m al snel en met zijn drietjes richting Amsterdam.
Daar ook in Hilversum stapte een ONTZETTENDE griezel in die heel agressief deed (en heel erg lelijk was, maar dat terzijde). Iedereen viel een beetje stil en toen ik iets zei tegen de meiden (gewoon iets, niet over hem) brulde hij van 4 banken verder HOU JE BEKKKKK TRUTTTTTTTTTT! Dat heb ik toen ook maar gedaan. Ik was eerlijk gezegd nogal bang voor hem
En toen kwamen we eindelijk op Amsterdam CS en toen moest SHE nog even haarverf (don't ask.....) kopen op het station en toen belde Viev dat de hapjes al bijna op waren Even over half negen kwamen we aan geloof ik bij Conleche. En ik was om tien over vijf van huis gegaan.

Lang leve het OV
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63432464
En van deze ?
pi_63432467
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik zie jou op de een of andere manier niet in rode nikes (Ik heb blauw-gele, ik mag niets zeggen )
Ik zou ze ook niet kopen, maar als ik ze zou krijgen zou ik ze dragen. Zoiets...
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:48:29 #43
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63432487
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, gelukkig. . Ondergoed doe ik dan weer niet moeilijk over.
ik was ook niet naakt. DAar had ik me ook heel ongemakkelijk onder gevoelen. Ik vond het helemaal niet erg dat zij naakt waren, maar ik was gewoon in m'n ondergoed.

Oh, en Moblo, wat staat je dat ontzettend goed man!
pi_63432519
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:47 schreef Greys het volgende:

[..]

en toen moest SHE nog even haarverf (don't ask.....) kopen op het station en toen belde Viev dat de hapjes al bijna op waren Even over half negen kwamen we aan geloof ik bij Conleche. En ik was om tien over vijf van huis gegaan.

Lang leve het OV
OV !!!

Oh, SHE verft haar hoofdhaar niet, dus of ze heeft een grijze haar gespot Of het is niet voor haar/haar hoofdhaar
pi_63432522
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga zo lekker een biefstukje bakken voor mezelf *zin in*
Oh, ik weet hoe! .
pi_63432531
Wat een eikel zeg, Greys.. Ik zou ook bang zijn
De rest van de reis klinkt akelig herkenbaar, 'extreem weer' Nee, ik ben blij dat ik niet meer meerdere keren per week naar Amsterdam hoef te treinen!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 17:51:14 #47
163650 Greys
pi_63432545
Co, je hapjes waren zalig! Ik heb er anders aardig van zitten schransen
Vooral die grove leverworst, zalig! Die had ik nog moeten kopen vandaag bij je biologische slager!

Ik ben trouwens gewoon gaan lopen hoor, via de Bijenkorf (paarse muts gekocht en 7 (!) brownies) naar het station. Het was best lekker om even fris te lopen. En ik was bang voor enge mannen in de tram
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:51:42 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63432554
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:47 schreef Greys het volgende:

[..]

*treinzakkenverhaal*
!! Zomaar! Wat een....!! Dinges! Gelukkig was je verders omringt met lieve mensen!

Grrr. Mensen die zomaar wat roepen. Bah.
pi_63432560
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 @ 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, ik weet hoe! .

Ik heb het vaker gedaan Maar tis wel lang geleden, dus ik hoop maar dat het goed gaat!
Had je die tip nog gebruikt van het biefstuk in folie verpakken na het bakken?? Werkte dat goed?
Ziggy played guitar
pi_63432561
Ik moet nog boodschappen doen voor vanavond (voor mij alleen) en voor morgen (voor ons samen) en ik weet werkelijk bij god niet waar ik zin in heb.
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:52:56 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63432592
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, ik weet hoe! .
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 17:53:01 #52
163650 Greys
pi_63432595
Oh en Co, Heer C zit toch ook in Amsterdam? Heb je hem nog niet terug uitgenodigd in het huis waar wij aanwezig waren geweest? Kan hij je helpen met de hapjes!
En doe hem de groetjes en een zoen van Kapsalonnetje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63432597
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:51 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb het vaker gedaan Maar tis wel lang geleden, dus ik hoop maar dat het goed gaat!
Had je die tip nog gebruikt van het biefstuk in folie verpakken na het bakken?? Werkte dat goed?
Ik had 'm nog wel verpakt ja, maar iets te lang nog denk ik (vriend was nog niet thuis...) dus hij was alweer een klein beetje afgekoeld. Verder heb ik geen idee of 't iets deed. .
pi_63432625
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 @ 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik had 'm nog wel verpakt ja, maar iets te lang nog denk ik (vriend was nog niet thuis...) dus hij was alweer een klein beetje afgekoeld. Verder heb ik geen idee of 't iets deed. .

Nou ja, dan kijk ik nog wel of ik daar zin in heb, of dat ik hem gelijk opeet
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 17:56:29 #55
163650 Greys
pi_63432697
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63432758
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:53 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, Heer C zit toch ook in Amsterdam? Heb je hem nog niet terug uitgenodigd in het huis waar wij aanwezig waren geweest? Kan hij je helpen met de hapjes!
En doe hem de groetjes en een zoen van Kapsalonnetje
Jawel hij is even geweest en ik heb hem een tas meegegeven met de droge Spaanse worst en de pindasoep en nog wat dingen, maar nog heb ik genoeg. De enige foto op mijn camera nog geschikt voor publicatie:

En PF, van dat 2e rijtje schoenen zou ik er al weer meer aandoen, maar ook lang niet allemaal, ik ben wel een moeilijke met schoenen eigenlijk. Zijn dat jouw schoenen?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 18:00:16 #57
163650 Greys
pi_63432805
Puppelvoetjes!

Waren die andere in bed met ons vieren niet geschikt voor publicatie Co?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63432818
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
chico, je maakt iedereen bang

Zal het niet meer doen.
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Staat je goed! Ik heb een soorgelijk kapsel, en mousse is dan inderdaad wel lekker . Tip: als mousse is 'opgedroogd', nog een keer je haar doorkammen, blijft het lekker soepel vallen.
pi_63432843
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:00 schreef Greys het volgende:
Waren die andere in bed met ons vieren niet geschikt voor publicatie Co?
Nou er is er een bij waar ik aan twijfel, de rest niet. Die moet sws eerst door de ballotage, ik PM 'm wel even....
pi_63432859
quote:
Dank je! Via die link kom ik in dit CUL-topic en er gaat een wereld voor me open
My First Biefstuk
Ziggy played guitar
pi_63432872
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Jawel hij is even geweest en ik heb hem een tas meegegeven met de droge Spaanse worst en de pindasoep en nog wat dingen, maar nog heb ik genoeg. De enige foto op mijn camera nog geschikt voor publicatie:

[ afbeelding ]

En PF, van dat 2e rijtje schoenen zou ik er al weer meer aandoen, maar ook lang niet allemaal, ik ben wel een moeilijke met schoenen eigenlijk. Zijn dat jouw schoenen?
Nee, gewoon via internet
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=508826&page=6
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:06:36 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63432932
Hier waren de puppels mijn spotlight aan het stelen met balletvoetjes.

Het leukste voetje ( de mijne, 2e van rechts ) werd ruw bedolven onder de balletkakken van de attention whore puppels!!!
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:08:36 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63432966
Mo; haar is tof!!!!, maar doe ff wat lipbalsem op wil je, je lijk wel deaud!

Je hebt trouwens wel lekker volume, hebbie buiten uitgewaaid? Ik zou de pony helemaal niet korter doen. Is helemaal perfect zo!
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:10:01 #64
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63432996
Oh god...er gaan mensen zooo boos op mij worden. Maar ik heb er de kracht niet voor weer naar A'dam te gaan

MissB; sms Re ff, dat ik bijna doodga. Als jij het zegt komt het minder hard aan
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:10:18 #65
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63433001
4 op een rij!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 18:10:43 #66
163650 Greys
pi_63433010
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:06 schreef SHE het volgende:

Het leukste voetje ( de mijne, 2e van rechts ) werd ruw bedolven onder de balletkakken van de attention whore puppels!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63433018
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:06 schreef SHE het volgende:

Jaloers op het strekgehalte mede-puppeltje??
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 18:11:41 #68
163650 Greys
pi_63433036
SHE, waar je vanavond heen moest, is dat iets waar Re ook mee te maken heeft dan?
Of heb je het nou over de crewmeet? Of is dat één en hetzelfde?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:12:48 #69
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63433054
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Jaloers op het strekgehalte mede-puppeltje??
Ik zie groen, nog steeds.
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:15:21 #70
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63433103
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
SHE, waar je vanavond heen moest, is dat iets waar Re ook mee te maken heeft dan?
Of heb je het nou over de crewmeet? Of is dat één en hetzelfde?
Ik had 3 dingen op de agenda vandaag, mijn werk, eten en crewmeet.
Waarvan ik er al 1 heb kunnen afzeggen. Nummer 2/3 gaat niet zonder een hoop gedoe en ik durf het niet meer af te zeggen

Maar ik ben sip, knallende koppijn, ontzettend moe, halfdoof en gaar.
pi_63433126
oeh de taart is gesneden

nu jam en botercreme maken
ik ga niet voor de choco omdat de biscuit geen choco is..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 18:16:42 #72
163650 Greys
pi_63433136
Moe kan ik me voorstellen, maar halfdoof (van ons? of zat er een krijsende mongool in je trein? ) en hoezo sip dan? Mis je ons soms al?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63433139
Heiden6 vond mijn eten vandaag niet lekker. Ik had een kikkererwtengerecht met lekker veel korianderblaadjes, maar hij blijkt dus niet zo'n fan van een nadrukkelijke koriandersmaak.

Voel me altijd tot in het diepst van mijn wezen gekrenkt als iemand mijn kooksels niet lekker vindt.
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:17:47 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63433153
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:16 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 vond mijn eten vandaag niet lekker. Ik had een kikkererwtengerecht met lekker veel korianderblaadjes, maar hij blijkt dus niet zo'n fan van een nadrukkelijke koriandersmaak.

Voel me altijd tot in het diepst van mijn wezen gekrenkt als iemand mijn kooksels niet lekker vindt.
Spuug in zijn dessert!
pi_63433181
Mijn mama gaat de gezichtsbruiner voor mij onder het stof vandaan plukken . Ik schijn al een paar weken een bleek bekkie te hebben (ben ook niet heel erg gezond) en nu gaan we proberen er kunstmatig een beetje kleur op te krijgen. Lijkt me zo lekker .

Puppelvoetjes . Ik zou ze bijna ook willen, gelukkig zijn ze roze .
pi_63433184
pi_63433205
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:16 schreef Isegrim het volgende:

Ik vraag tijdens het eten ook altijd minstens een keer of 5: "Vind je het wel lekker? Is het wel genoeg voor je? Is het écht wel lekker?" Best erg eigenlijk.
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:20:20 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63433215
WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

pi_63433217
Mijn restje lasagne is prima te doen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 18:20:41 #80
163650 Greys
pi_63433223
WHOEHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!
Na drie keer kijken zag ik de roze slofjes pas!!!!!! Ik pies in mijn broek hier!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63433351
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:17 schreef SHE het volgende:

[..]

Spuug in zijn dessert!
Er is vandaag geen dessert. Maar hij kan er niks aan doen, ik moet het gewoon niet opvatten als een persoonlijke belediging.
pi_63433363
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vraag tijdens het eten ook altijd minstens een keer of 5: "Vind je het wel lekker? Is het wel genoeg voor je? Is het écht wel lekker?" Best erg eigenlijk.
Heiden6 zegt altijd dat ik een feeder ben.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 18:28:25 #83
163650 Greys
pi_63433369
Co, heb je dat ene gedichtje gelezen van alwaysthebest dat ik onder een linkje op pag. 1 gepost heb?
Jij wordt ook genoemd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63433383
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 @ 18:10 schreef SHE het volgende:
Oh god...er gaan mensen zooo boos op mij worden. Maar ik heb er de kracht niet voor weer naar A'dam te gaan

MissB; sms Re ff, dat ik bijna doodga. Als jij het zegt komt het minder hard aan
Nou vooruit
Dan wil ik je wel snel zien op een meeting hoor!
Ziggy played guitar
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:31:18 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63433436
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:29 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nou vooruit
Dan wil ik je wel snel zien op een meeting hoor! [ afbeelding ]
Mysterieus ben ik he!!!

Doen we:*
pi_63433444
roze terug vind sokjes post
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63433460
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:28 schreef Greys het volgende:
Co, heb je dat ene gedichtje gelezen van alwaysthebest dat ik onder een linkje op pag. 1 gepost heb?
Jij wordt ook genoemd!

Jaaa!! En ik kom helegaar niet zo vaak in SHO en jij ook niet of wel??
pi_63433485
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 @ 18:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Mysterieus ben ik he!!!

Doen we:*
Shmoops vraagt waar je dood aan gaat Shmoops wenst je dood!
Ziggy played guitar
pi_63433530
Ik heb besloten om de paarden toch maar ff over te slaan, want het sneeuwt en/of hagelt en het begon net ook nog te onweren. No way dat ik dan 10 km ga fietsen, maar ik had 't wel beloofd aan de eigenaar van het paard (die zit een weekend in Barcelona).
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 18:37:37 #90
163650 Greys
pi_63433563
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Jaaa!! En ik kom helegaar niet zo vaak in SHO en jij ook niet of wel??
Volgens mij ook niet héél vaak.
Maar ALS we er komen maken we waarschijnlijk een goede indruk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 18:38:27 #91
163650 Greys
pi_63433580
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb besloten om de paarden toch maar ff over te slaan, want het sneeuwt en/of hagelt en het begon net ook nog te onweren. No way dat ik dan 10 km ga fietsen, maar ik had 't wel beloofd aan de eigenaar van het paard (die zit een weekend in Barcelona).
Dan hoorde ik het WEL goed dus, die onweer!
Wij hadden hier net een dikke sneeuw en hagelbui en allemaal sirenes en er ligt een auto in het water hier verderop, van de weg af gegleden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63433600
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
Ga je morgen first thing in the morning. Staan ze wel droog en hebben ze voer en drinken enzo? Anders moet je misschien iemand vragen of tie je met de auto wil brengen?
pi_63433622
Pfffft, zit eindelijk aan een wijntje met nootjes. Straks gasten, maar zou liever onder de dekens met grote en/of kleine film kijken of zoiets. De hele dag wil ik eigenlijk een potje huilen, geen idee waarom, want het leven is niet anders dan anders. We hebben zeker een verkeerde aardstraal door onze chakra in het derde huis van de ascendant, want het is echt helemaal yang hier vandaag.

Mijn kookheld heeft ook de hele dag al pech, bij het uit de bak halen van de flan glibberde het ding de verkeerde kant op, hele tafel onder de witgele natte kwedders. (Hoi Vik ). En bij het keren van de tortilla viel het ding ook in 1000 stukjes uit elkaar. Toen had hij het idee opgevat dat ik de romescosaus niet lekker genoeg vond (vond ik ook niet ) dus die ging hij tien keer opnieuw maken. En ik moest snel nog groene aspergepuntjes halen, want ik was niet naar de markt geweest, en toen kostte één minibakje in onze kakbuurt wel 5,95!!! Eigenlijk had ik bij de groenteafzetter meteen in snikken moeten uitbarsten.

Ben benieuwd of het vanavond nog gezellig wordt.
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:40:44 #94
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63433631
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:33 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Shmoops vraagt waar je dood aan gaat Shmoops wenst je dood!
Ik vind het echt wel kut hoor, als ik er de kracht voor had en niet met de trein hoefde had ik niet geaarzeld. Maar ik ga mezelf niet afmatten voor Schmoop. En ook niet voor haar troostende boezem.

Er komt altijd een revanche
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:42:20 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63433663
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:40 schreef Laureline het volgende:
Pfffft, zit eindelijk aan een wijntje met nootjes. Straks gasten, maar zou liever onder de dekens met grote en/of kleine film kijken of zoiets. De hele dag wil ik eigenlijk een potje huilen, geen idee waarom, want het leven is niet anders dan anders. We hebben zeker een verkeerde aardstraal door onze chakra in het derde huis van de ascendant, want het is echt helemaal yang hier vandaag.

Mijn kookheld heeft ook de hele dag al pech, bij het uit de bak halen van de flan glibberde het ding de verkeerde kant op, hele tafel onder de witgele natte kwedders. (Hoi Vik ). En bij het keren van de tortilla viel het ding ook in 1000 stukjes uit elkaar. Toen had hij het idee opgevat dat ik de romescosaus niet lekker genoeg vond (vond ik ook niet ) dus die ging hij tien keer opnieuw maken. En ik moest snel nog groene aspergepuntjes halen, want ik was niet naar de markt geweest, en toen kostte één minibakje in onze kakbuurt wel 5,95!!! Eigenlijk had ik bij de groenteafzetter meteen in snikken moeten uitbarsten.

Ben benieuwd of het vanavond nog gezellig wordt.
Ik zie dat murphy present is in huize Lau.

Oplossing: heel veel wijn.
pi_63433667
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 @ 18:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik vind het echt wel kut hoor, als ik er de kracht voor had en niet met de trein hoefde had ik niet geaarzeld. Maar ik ga mezelf niet afmatten voor Schmoop. En ook niet voor haar troostende boezem.

Er komt altijd een revanche
Meer boezem voor de rest.

Nu ga ik bakken, wish me luck
Ziggy played guitar
pi_63433681
oke taart staat af te koelen heb alleen nog geen marsepein gemaakt
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:43:05 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63433683
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij ook niet héél vaak.
Maar ALS we er komen maken we waarschijnlijk een goede indruk
Nou niet normaal!

Ze moesten eens weten hoe gemeen jullie IRL zijn!!
pi_63433730
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oke taart staat af te koelen heb alleen nog geen marsepein gemaakt
Ik wil ook weer taart bakken . Nog maar 2 weekjes wachten.
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:46:05 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63433732
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Meer boezem voor de rest.

Nu ga ik bakken, wish me luck
pi_63433846
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik zie dat murphy present is in huize Lau.

Oplossing: heel veel wijn.
Ja, dat is de standaardoplossing hier. Net gluurde mijn man even om de hoek waar ik met glas wijn achter de laptop zat te gnuiven:"O, het gaat alweer zie ik " Balen alleen dat het zo'n tijdelijke oplossing is. Ik bedoel, de dag erna heb je dan dus nog meer wijn nodig.
pi_63433879
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ga je morgen first thing in the morning. Staan ze wel droog en hebben ze voer en drinken enzo? Anders moet je misschien iemand vragen of tie je met de auto wil brengen?
Ja, ze worden gewoon gevoerd enzo, alleen dan staan ze dus vandaag 24 uur op stal en dat is een beetje sneu. Maar morgenochtend gaat er iemand, ik heb haar al even gebeld.
pi_63434028
OT: net zelfgemaakte pompoensoep op
nu staan zelfgemaakte pizza in de oven (met libanees brood en avar)
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:00:39 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63434046
Wat ben je toch vlijtig PF! Heb je je inner Martha gevonden?
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:01:08 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63434057
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:50 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dat is de standaardoplossing hier. Net gluurde mijn man even om de hoek waar ik met glas wijn achter de laptop zat te gnuiven:"O, het gaat alweer zie ik " Balen alleen dat het zo'n tijdelijke oplossing is. Ik bedoel, de dag erna heb je dan dus nog meer wijn nodig.
The circle of life
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:01:09 #106
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63434060
tvp.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63434061
Of inner Stepford Wife.
pi_63434159
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:00 schreef SHE het volgende:
Wat ben je toch vlijtig PF! Heb je je inner Martha gevonden?
Whehe Ja denk het. Voor de pompoensoep gaan de credits naar mama
pi_63434234
Phoee heee mijn kater van gister is nog niet over.. Werd om kwart voor 2 vanmiddag wakker, toen werd het al bijna weer donker!

Wat leuk je nieuwe haar, moblo! Staat erg leuk!

Ik ga maar even boodschappen doen, en een mega pan nasi maken voor morgen en overmorgen.

Lijstje vandaag:

O? (14.00) 2x kiwi, 1 peer
T: spinazie a la creme, heel veel
T: amandelen
T: kommetje tomatensoep
D: Nasi dan maar
T: denk iets lekkers voor op de bank vanavond. koekjes of chipjes, of pepernoten!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63434472
De spinazie slaat aan zie ik.
pi_63434491
Ik heb helemaal geen zin in dat feestje van vanavond. Ik heb überhaupt geen zin om de deur nog uit te gaan.
pi_63434542
Ik heb eigenlijk ook nog een verjaardag, maar wil liever heel de avond lekker binnen blijven,
Weet ook nog niet wat ik ga doen, beslis wel op het laatste moment..
pi_63434547
Ise, er gaat bij mij morgen spinazie door de risotto. Maar het is dan ook een van m'n favo groentes

Zo. Wij gaan zo een leuk restaurantje uitzoeken, en ik heb mij -op z'n vlaams- keurig gekleed voor die gelegenheid. En ik moest m'n rokje 8 cm innemen om te voorkomen dat ie scheefzakte
pi_63434580
Spinazie is bij mij ook favoriet hoor. En dan eigenlijk nog liever diepvries à la crème dan vers.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:21:44 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63434642
8 cm Da's best veel ColdFeet! Goed bezig

Spinazie! Pannekoeken met feta-spinazie-rozijnen-pijnboompitten
Hm waarom zou ik overweight zijn
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:23:50 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63434690
De boom is klaar

pi_63434697
OMG wat een ultiem lelijke en foute boom.
pi_63434734
oh wat een boom srsly

bedankt voor alle complimenten.
Ben nu de hele tijd aan het 'tutten' want het valt natuurlijk nooit meer zoals de kapster het achter had gelaten

Over een half uurtje ofzo komen de gasten voor housewarming #2 en ik ben er eigenlijk wel klaar mee.
Zandkoekjes komen andere keer wel, misschien morgen. Heb ook kruidnoten, dus dat kan ook bij de koffie en bij bier.. en bij alles
Ja doei.
pi_63434786
wat een gedrocht SHE
The way you rock'n'roll
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:28:57 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63434808
Haa, die boom! Goed kitsch is niet fout! Of goed fout is niet lelijk. Ofzoiets

Veel plezier met housewarming versie 2.0 Moblo! Kruidnoten go with anything
pi_63434833
Ik wilde dat het zondagochtend was, dan was ik nu aan het uitslapen. .
pi_63434870
Whoo, die boom. . Dit jaar komt er voor het eerst hier ook een kerstboom! . Andere jaren was ik in de kerstvakantie altijd bij m'n ouders omdat ik daar in de buurt werkte, maar ik ben overgeplaatst dus dat is niet meer zo. De Boom wordt zwart met petrol.
pi_63434906
Oh en wat ik vandaag zag! Een ruimtebesparende kerstboom. Dat is een nepperd door de helft zeg maar, zodat je 'm tegen de muur kunt zetten.
pi_63434917
Omg SHE, die boom . Zo fout dat ie bijna goed wordt.

Ok dit is erg. Ik kan zo ondertussen wel door voor breezersletje, broek die ik nu heb zakt nog net niet van mn heupen af en mn ondergoed (gelukkig geen bjorn bourg, maar wel met merknaamelastiek, uitverkoop he) komt er 5 cm bovenuit steken . Doe wel een lange (wijde) trui aan .
pi_63434973
hallo

ik kom hier toch ook maar eens even posten. Afgelopen maanden heul veul aangekomen (71 kilo ben ik nu!). Het vet hoort er niet en de kleding past niet meer zoals 'ie ooit deed.

Aangezien ik sinds een paar dagen zelfverklaard vrijgezel ben, vond ik dat wel een mooie aanleiding om eens wat aan dat lijf et gaan doen. Oplossing: meer sporten (sinds een paar weken doe ik fitness (4x in de week) en hardlopen (3x in de week). Aangezien ik in de avond les heb is dat mijn zwakke moment...

Dus hallo allemaal

(en ik vind die boom echt zwaar vet )
pi_63434976
Ik vind die boom mooi
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:37:09 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63434994
Jullie zijn allemaal jaloers.

geeft niet.

Ik mag een hondje! Nu alleen nog een naam verzinnen; want we hebben al Poekie de poes, Miyuki ( yuki for short ) dus moet ook iets met uki zijn...en koekie bestaan al.

Helpt u mee verzinnen?
pi_63434996
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:35 schreef Perruche het volgende:
hallo

ik kom hier toch ook maar eens even posten. Afgelopen maanden heul veul aangekomen (71 kilo ben ik nu!). Het vet hoort er niet en de kleding past niet meer zoals 'ie ooit deed.

Aangezien ik sinds een paar dagen zelfverklaard vrijgezel ben, vond ik dat wel een mooie aanleiding om eens wat aan dat lijf et gaan doen. Oplossing: meer sporten (sinds een paar weken doe ik fitness (4x in de week) en hardlopen (3x in de week). Aangezien ik in de avond les heb is dat mijn zwakke moment...

Dus hallo allemaal

welkom en zulks
Ja doei.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:37:57 #129
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63435018
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind die boom mooi
Hij is ook schitterend! en Tof! en origineel!

Het zijn haters! en haten is verlaten!
pi_63435036
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:37 schreef SHE het volgende:

geeft niet.

Ik mag een hondje! Nu alleen nog een naam verzinnen; want we hebben al Poekie de poes, Miyuki ( yuki for short ) dus moet ook iets met uki zijn...en koekie bestaan al.

Helpt u mee verzinnen?
Suzuki
Ja doei.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:38:25 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63435038
quote:
hallo

Dus hallo allemaal

Welkom tjik!
pi_63435041
quote:

geeft niet.

Helpt u mee verzinnen?
ukkie
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:39:06 #133
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63435050
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Suzuki
Gelukkig ben je niet voorspelbaar Mo !
pi_63435055
Welkom perutsjie!
pi_63435063
quote:

geeft niet.

Helpt u mee verzinnen?
Google komt met Suzuki, maar dat zal em niet worden vrees ik . Maar een hondje, wat leuk .

Welkom Perruche .

Edit: spuit 11, en ik had em niet eens zelf verzonnen
pi_63435071
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Gelukkig ben je niet voorspelbaar Mo !
Ja doei.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:40:19 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63435077
Welkom Perruche! Ende succes! Wat een actief sportschema!

SHE: oe leuk! wat voor hondje? Tuki! Offeh. Tambuki (leuk af te korten naar Tambi ^^). Sookie. Wookie!
pi_63435084
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Google komt met Suzuki, maar dat zal em niet worden vrees ik .
en wát is er mis met Suzuki?
Ja doei.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:41:00 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63435090
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whoo, die boom. . Dit jaar komt er voor het eerst hier ook een kerstboom! . Andere jaren was ik in de kerstvakantie altijd bij m'n ouders omdat ik daar in de buurt werkte, maar ik ben overgeplaatst dus dat is niet meer zo. De Boom wordt zwart met petrol.
Zwart met petrol is zoooo koel!

Ik twijfelde dus ook nog of ik de zwarte boom zou nemen, met olijfkleurige ballen
Maar ik kon geen zwartepoes vinden voor de piek.
pi_63435110
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en wát is er mis met Suzuki?
.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:42:00 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63435118
Sambuci!
pi_63435123
woah mn taart is dus af, alleen geen marsepein
of zo

dus wat nu
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:42:18 #143
14746 k_i_m
pi_63435125
In my life
Why do I smile
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:42:25 #144
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63435129
Hey Perruche!

Zit je nu in Mexico?

Zo, ik ben aan m'n avondje greys anatomy begonnen. Ideaal voor brak en lui!
pi_63435136
ik rijd geen Suzuki meer, dus 't zal me werkelijk een zorg zijn, dat dan weer niet

Wookie vind ik wel leuk of Kamabookie ofzo

maar ik ga de flaptop 's opbergen en aan mn eerste biertje beginnen, nádat ik voor 't laatst weer aan mn haar ga knutselen

Ja doei.
pi_63435137
Princess/Prince Lucky
pi_63435145
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sambuci!
alcoholist
Ja doei.
pi_63435161
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:41 schreef SHE het volgende:

[..]

Zwart met petrol is zoooo koel!
I knów! . Vertel het alleen ook nog even aan die kerel hier bij me. Hij noemt de woonkamer (die nog is zoals ik 'm ooit geschilderd heb, als mijn studentenkamer) afkeurend 'de kauwgomballenautomaat'. Petrol had ik hier alleen nog niet, dus er komt nog een kleurtje bij. .
pi_63435173
Rookie!
pi_63435181
Poekie? .
pi_63435191
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
woah mn taart is dus af, alleen geen marsepein
of zo

dus wat nu
Opeten duh.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:45:43 #152
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63435194
Toffe boom!

Mijn biefstukje was heerlijk
Ziggy played guitar
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:45:43 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63435195
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

alcoholist

(zelf drink ik eigenlijk nagenoeg nooit Maar SHE heeft het altijd over wijn! Is er een wijnmerk dat eindigt op oeki/ookie/uki? Hmm...)
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:46:44 #154
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63435217
quote:

geeft niet.

Helpt u mee verzinnen?
Puk! das zonder uki want dat vinnik stom wat voor merk neem je?
pi_63435226
quote:
we hebben al Poekie de poes
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Poekie? .
Arm hondje
pi_63435233
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Opeten duh.
Ja maar nu is ie nog fiessss
pi_63435240
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[..]

Arm hondje
Oh, pardon.
pi_63435280
haha wat gaan jullie snel! spitsuur op fok

Ik vind Rookie leuk

@ AKNynke: yep, zit nu nog in mexico. Nog 2 weken, examens en presentaties en verslagen, daarna nog 10 dagen vakantietje nemen. Nog maar 3 weken voor dit prachtige land... al is het niet goed voor de lijn, haha! binnenkort lekker kerstmis vieren in NL
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:50:02 #159
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63435296
Ik weet nog niet wat voor merk! Maar een soort als conleche heeft, want hij moet kleiner zijn dan de poesies! Anders hebben we heibel in de house.

De buurman kwam polshoogte nemen, omdat hij werd verblind tijdens het tv kijken door mijn boom

gelukkig heeft Ollie hem niet verteld dat ik van de week mijn verlichte rendieren op het dak ga zetten en nog een lallende kerstman wil kopen voor in de bosjes
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:51:35 #160
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63435326
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:49 schreef Perruche het volgende:
haha wat gaan jullie snel! spitsuur op fok

Ik vind Rookie leuk

@ AKNynke: yep, zit nu nog in mexico. Nog 2 weken, examens en presentaties en verslagen, daarna nog 10 dagen vakantietje nemen. Nog maar 3 weken voor dit prachtige land... al is het niet goed voor de lijn, haha! binnenkort lekker kerstmis vieren in NL
en dan naar Ierland, toch?
pi_63435337
Nog een koekie

Ik neem aan dat wij niet gaan samenwonen, dus hij mag ook best Koekie heten!!
Of Boenkie. (naar de Bink )
pi_63435346
quote:
hallo

Dus hallo allemaal

Perruche!

Vetzak.
pi_63435354
Over kerstbomen gesproken. Ik mag er geen van heiden6.
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:53:05 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63435359
Rookie is wel zielig, is een belediging voor het hondje!

Neee geen lallende kerstman! Ik ben getraumatiseerd van toen ik tegenover Marskramer werkte en zij zo'n kerstman buiten hadden staan die begon te zingen en dansen telkens als er iemand langs liep En dan IEDERE KEER "Jingle bell, jingle bell, jingle bell rock... " *wiegt heen en weer met duim in de mond*
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:53:56 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63435369
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:52 schreef Isegrim het volgende:
Maar een kerstboom is nog wel zo heidens!
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:54:02 #166
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63435372
quote:
en terecht! Het is pure godslastering!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 19:54:34 #167
163650 Greys
pi_63435379
Rookie vind ik ook een superleuke naam!

En je moet dus op zoek naar een kruising Shi-Tzu/York, Shi-Tzu/Malthezer of Malthezer/York (Bink is dus de laatste)

En nu krijg ik zin om ook alvast een kerstboom op te tuigen.
Ik twijfel alleen een IETSIE pietsie aan hoe Borie Bengaal daar mee om zal gaan, aangezien die overal op en in klimt en alles dat wiebelt wil aanvallen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63435387
quote:

[..]

Perruche!

Vetzak.
haha ja echt he!

Ise

mag ik mezelf wel nog een keer rond komen eten met jouw goddelijke kookunsten in december? als medicijn tegen het liefdesverdriet, ofzo
pi_63435421
Heiden6 haat alles wat bling is. Maar ik heb een vrijbrief gekregen om de WC in te richten en mijn WC is dus een kitschpaleis, jullie moeten beslist eens mijn WC komen bewonderen. Compleet met gekleurde kroonluchter, Jezus, Maria, een roze varkentje op hoge hakken, een gitaarspelende flamingo en nog veel meer. Vraag maar aan Perruche.
pi_63435426
Schattekes, ik laat jullie alleen op deze koude zaterdagavond; wij gaan een leuk restaurantje zoeken en daarna cocktails drinken ofzo. Lijnen doe ik morgen wel weer

pi_63435433
Welkom Pruikje, je ava lijkt op die van Anosmie op een vreemde manier!!
pi_63435439
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

haha ja echt he!

Ise

mag ik mezelf wel nog een keer rond komen eten met jouw goddelijke kookunsten in december? als medicijn tegen het liefdesverdriet, ofzo
Van mijn eten word je niet dik hoor.

Maarreh... Heb je hem gedumpt of vice versa? Wij vonden hem nog wel zo leuk!
pi_63435440
greygreys: popstars zo!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 19:57:26 #174
163650 Greys
pi_63435445
Heel veel plezier ColdFeet! Lekker genieten!

Ik heb een brownie van de Bijenkorf in mijn snavel

Co!!! Co!!! Popstars!!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 19:57:43 #175
163650 Greys
pi_63435450
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63435457
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
Schattekes, ik laat jullie alleen op deze koude zaterdagavond; wij gaan een leuk restaurantje zoeken en daarna cocktails drinken ofzo. Lijnen doe ik morgen wel weer

HF, drink een Peach Dream voor me.
pi_63435472
Co en Greys .

Ik ga er ook maar vandoor, tot morgenavond .
pi_63435476
whewhehwehwehwhehwe!
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:58:30 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63435477
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:56 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 haat alles wat bling is. Maar ik heb een vrijbrief gekregen om de WC in te richten en mijn WC is dus een kitschpaleis, jullie moeten beslist eens mijn WC komen bewonderen. Compleet met gekleurde kroonluchter, Jezus, Maria, een roze varkentje op hoge hakken, een gitaarspelende flamingo en nog veel meer. Vraag maar aan Perruche.
Hahaha ik dacht dat je mij vermanend toesprak "Jezus, Maria!" oids

Die wc klinkt tof! Ik moest hardop lachen om het mental image van de gitaarspelende flamingo Foto?
pi_63435501
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:50 schreef SHE het volgende:
Ik weet nog niet wat voor merk! Maar een soort als conleche heeft, want hij moet kleiner zijn dan de poesies! Anders hebben we heibel in de house.

De buurman kwam polshoogte nemen, omdat hij werd verblind tijdens het tv kijken door mijn boom

gelukkig heeft Ollie hem niet verteld dat ik van de week mijn verlichte rendieren op het dak ga zetten en nog een lallende kerstman wil kopen voor in de bosjes
Ohnee! Ik fietste laatst door een wijk heen waar ze ook echt vanalles aan gekleurde, bewegende lichtgevende kerstmeuk buiten hadden staan! Het was echt hysterisch!

Ik ben blij dat ik er met de kerst niet ben, hoef ik ook geen lampjes/bomen/andere rare fratsen in huis te halen. Ik steek wel gewoon mijn kaarsen aan, dat doe ik het hele jaar door
pi_63435516
De taart was niet luchtig genoeg, en gewoon aardbeienjam en botercreme vind ik saai!
pi_63435592
Isegrim's WC is echt de meest afschuwelijke kitsch verzameling die ik ooit heb gezien, maar zo gaaf!!!!

@ ise - ik hem, maar eigenlijk ook andersom, ik stuur je wel even een PM

ColdFeet - een black russian gaarne...!

Ik ben deze zaterdag gedoemd tot huiswerk
pi_63435600
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:56 schreef conleche het volgende:
Welkom Pruikje, je ava lijkt op die van Anosmie op een vreemde manier!!
ja ik dacht eerst ook dat het anos was!
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:08:00 #184
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63435684
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:52 schreef conleche het volgende:
Nog een koekie

Ik neem aan dat wij niet gaan samenwonen, dus hij mag ook best Koekie heten!!
Of Boenkie. (naar de Bink )
Wij vinden cookie wel het leukst, staat leuk bij poekie en yuki
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:08:37 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63435692
Hahaha buffel en muffin KLINKT ook nog bijna hetzelfde Buffin! Of muffel!

Oh trouwens. *luistert Jesus Christ Superstar - Heaven on their minds*
pi_63435744
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hahaha buffel en muffin KLINKT ook nog bijna hetzelfde Buffin! Of muffel!

Oh trouwens. *luistert Jesus Christ Superstar - Heaven on their minds*

JCS en dan Getshemane

Cookie en Koekie Als dat geen neuken wordt!!
pi_63435775
Impressie van Het Toilet

Gitaarspelende flamingo:

Varken op hoge hakken:

Impressie van het geheel:

Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 20:12:27 #188
163650 Greys
pi_63435783
Zeg Co, kan je je even van de neuktalk losrukken en mij vergezellen in het Popstars topic?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63435825
Ik kan geen kerstballen krijgen in de kleur die ik wil. Ik MOET en zal turquoise kerstballen hebben

SHE, je boom is wel ultiem fout. Zeker in combinatie met alle lichtjes en een lallende kerstman

MoBlo, leuk haar!

Verder ga ik vanavond niks leuks doen. Bah.
pi_63435828
Ik vind het eigenlijk wel leuk, behalve alles op de witte tegels..Lijkt me ook niet erg hygiënisch??
pi_63435843
Isegrim, wat een geweldig toilet! Zoiets wil ik ook, maar dat mag niet van mijn vriend
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:15:13 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63435848
Jaaa Gethsemane is ook mooi En Blood Money

Ise! Die WC! Geniaal! Ik mag alleen denk ik niet van mn vriend, daar kwam iets in de trant van "Oh. Mijn. God." uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 20:15:24 #193
163650 Greys
pi_63435854
Ise, het is vreselijk, maar toch ook weer ge-welllll-dig!!!!

Oh en over JCS gesproken dames...
De Nederlandse JCS, Dieter Troubleyn ( ) zong tijdens een Robert Long tribute waar ik aanwezig was het nummer Kalverliefde. Potverjezus wat was dat mooi zeg! Luistert en huivert! (En kijk, eyecandy! )
Of vinden jullie hem niet aantrekkelijk?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63435856
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk, behalve alles op de witte tegels..Lijkt me ook niet erg hygiënisch??
Volgens mij pist er niemand tegen de muur aan op anderhalve meter hoogte.
pi_63435870
Ik doe ook niks deze avond want ik heb geen vrienden meer
pi_63435881
SHE's boom valt best mee in het licht van mijn toilet.
pi_63435916
SHE's boom is heel rein.
pi_63435964
Over foute kitsch gesproken: moet je eens gaan kijken op de kerstafdeling van de Bijenkorf Echt ultiem foute glitterbloemen, kerststalletjes en weet-ik-wat-voor-rotzooi hebben ze daar.
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:19:22 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63435973
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:16 schreef Isegrim het volgende:
SHE's boom valt best mee in het licht van mijn toilet.
Maar in het licht van SHE's boom kan niemand jouw toilet zien!
pi_63436009
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:19 schreef Ewelina het volgende:
Over foute kitsch gesproken: moet je eens gaan kijken op de kerstafdeling van de Bijenkorf Echt ultiem foute glitterbloemen, kerststalletjes en weet-ik-wat-voor-rotzooi hebben ze daar.
Ik vind de kerstafdeling van de Bijenkorf altijd helemaal geweldig, ik wil álles wel kopen daar. Het is alleen zo schreeuwend duur allemaal. Misschien dat ik nog iets ga halen voor op de WC. Er kan altijd nog iets bij.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 20:23:12 #201
163650 Greys
pi_63436095
Bijenkorf?
Hoor ik daar BIJENKORF?????

* Greys nog een Bijenkorf-brownie in haar waffel propt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63436099
Ik vind het ook leuk, maar mijn vriend vind het echt verschrikkelijk Ik denk dat ik er nog een paar zwarte glittertakken ga halen ofzo, die ik dan in een heel grote vaas in mijn huis zet.
pi_63436131
De WC is de enige plek waar ik mijn voorliefde voor gruwelijke kitsch mag uitleven, dus het is een vorm van overcompensatie zeg maar.
pi_63436157
Ik heb nu nog een eigen woning, dus daar kan ik me ook uitleven. Maar ik kan je zeggen dat het niet leuk is als heel de tijd "gadverdamme" zegt bij de dingen die je in je huis wilt doen
pi_63436167
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Wij vinden cookie wel het leukst, staat leuk bij poekie en yuki
Dookie kan ook nog. Zo heet mijn katje.
pi_63436182
Ik vind Cookie ook het leukste Al vind ik Koekie nog beter.
pi_63436191
Dookie vind ik leuk. Of Rookie.
pi_63436203
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Ise, het is vreselijk, maar toch ook weer ge-welllll-dig!!!!

Oh en over JCS gesproken dames...
De Nederlandse JCS, Dieter Troubleyn ( ) zong tijdens een Robert Long tribute waar ik aanwezig was het nummer Kalverliefde. Potverjezus wat was dat mooi zeg! Luistert en huivert! (En kijk, eyecandy! )
Of vinden jullie hem niet aantrekkelijk?
dat is wel eyecandy...!!!
ik wil ook kerstmis... hier schijnt de zon elke dag en overdag s het nog iets van 20 graden, als ik hier in de walmart die bewegende en zingende kerstmannen zie geeft me dat toch niet echt een kerstgevole zeg maar
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:27:15 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63436205
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 18:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik had 3 dingen op de agenda vandaag, mijn werk, eten en crewmeet.
Waarvan ik er al 1 heb kunnen afzeggen. Nummer 2/3 gaat niet zonder een hoop gedoe en ik durf het niet meer af te zeggen

Maar ik ben sip, knallende koppijn, ontzettend moe, halfdoof en gaar.
Zeg nu maar dat je gewoon je haar wilt verven..en fohnen, en krullen .

Ga je ook niet naar je feestje?
pi_63436207
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb nu nog een eigen woning, dus daar kan ik me ook uitleven. Maar ik kan je zeggen dat het niet leuk is als heel de tijd "gadverdamme" zegt bij de dingen die je in je huis wilt doen
Stop dan met het vragen van zijn mening

Ik vraag het wel aan die van mij, want hij heeft een goede smaak
pi_63436225
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:26 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind Cookie ook het leukste Al vind ik Koekie nog beter.
Ik noem mijn Dookie ook weleens koekie. Hij is dan ook om op te vreten.

Dookie is trouwens Amerikaanse slang voor drolletje, schatje, een koosnaampje.
pi_63436244
Hebben ze in Mexico ook de Wal-Mart?
pi_63436252
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

dat is wel eyecandy...!!!
ik wil ook kerstmis... hier schijnt de zon elke dag en overdag s het nog iets van 20 graden, als ik hier in de walmart die bewegende en zingende kerstmannen zie geeft me dat toch niet echt een kerstgevole zeg maar
ruilen ??
pi_63436264
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Stop dan met het vragen van zijn mening

Ik vraag het wel aan die van mij, want hij heeft een goede smaak
Ik vraag zijn mening niet, die uit hij sowieso wel
pi_63436287
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik noem mijn Dookie ook weleens koekie. Hij is dan ook om op te vreten.

Dookie is trouwens Amerikaanse slang voor drolletje, schatje, een koosnaampje.
Maar bij Cookie/Koekie heb ik positievere associaties!!!
pi_63436306
En Rookie betekent 'nieuweling'.
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:30:26 #217
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63436318
Het wordt een malthezer leeuwtje

en ik ga morgen of maandag halen

(puppie raszuiver)
pi_63436322
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vraag zijn mening niet, die uit hij sowieso wel
Erg storend, van die mensen die zomaar ongevraagd hun mening uiten.
pi_63436350
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef SHE het volgende:

(puppie raszuiver)
Is het niet een beetje impulsief allemaal? Of was dat plan er al langer? En waar haal je die zo snel vandaan dan?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 20:31:59 #220
163650 Greys
pi_63436372
quote:

(puppie raszuiver)
Sorry, ik moet me er vast niet mee bemoeien, maar loop je nou niet ineens veel te hard van stapel?
En hoezo nou ineens weer toch een raszuivere? Je moet het zelf weten hoor, maar het klinkt zo een beetje als een impuls-aanschaf
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:33:27 #221
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63436411
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:10 schreef conleche het volgende:

[..]

JCS en dan Getshemane

Cookie en Koekie Als dat geen neuken wordt!!
Het wordt een mannetje want volgens de meneer waren de mannetjes leeuwtjes zachtaardiger

of koekie moet gay willen worden? ( de meneer van de leeuwtjes is gay, dus het kan! )
pi_63436417
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Erg storend, van die mensen die zomaar ongevraagd hun mening uiten.
Ik kan moeilijk zijn mond dichtplakken.

Bovendien is meneer altijd èrg overtuigd van zijn eigen gelijk
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:34:17 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63436437
quote:

(puppie raszuiver)
Aaah tof! En ze kunnen nog vliegen ook:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63436443
Ik denk dat SHE er wel tot in den eindigheid voor blijft zorgen! Eigenlijk.
pi_63436449
Hoi en welkom Perruche.

Ik vind je nieuwe haar geweldig, Moblo!
leuke poezel op de achtergrond ook.

Hoe was het bij je ouders, Vik?
Heb je een beetje uit kunnen huilen / van je af kunnen schelden bij je moeder en voel je je nu al wat beter?
Hebben ze je wel volgepropt met allemaal lekkers en gooit Mark straks nog een hoop drank bij je naar binnen?

@She: Dieettechnisch is misschien Adzuki wel een passende naam.
Maar dan krijgt 'ie waarschijnlijk wel een verschrikkelijk karakter.
Ik vind Pojke voor een hondje wel leuk.
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:35:12 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63436453
Ise, kan je geen kerstboom in de toiletpot planten als verrassing?

En nu moet ik ook een Koekieverwant, ik voel me buitengesloten .
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:35:37 #227
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63436463
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry, ik moet me er vast niet mee bemoeien, maar loop je nou niet ineens veel te hard van stapel?
En hoezo nou ineens weer toch een raszuivere? Je moet het zelf weten hoor, maar het klinkt zo een beetje als een impuls-aanschaf
Omdat ik altijd al een leeuwtje wilde en de leeuw de enige is die Ollie ook mooi vind.

De shitzu's vond ie lelijk

En jouw boris was ook geen 5 jaren plan, dat vind ik echt onzin.
Dieren blijven hier tot in den doet, dus je puppelt weer tegen de verkeerde

*schopt Greys naar F&F*
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:35:39 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63436467
Trouwens, Greys, die Nederlandse JCS is idd niet verkeerd (ook al ben ik technisch gezien tegen het vertalen van coole musicals). Het liedje was, voor een NL liedje, ook best nice! (wow ik val hier zomaar op twee fronten van mn geloof )
pi_63436470
quote:

(puppie raszuiver)
Die zijn wel cute

Bedenk alleen wel dat je bij de betere fokkers echt wel een tijdje moet wachten voordat je een pup/kitten mee naar huis kan nemen. Iets zegt me dat deze 'fokker' niet zo erg zorgvuldig is.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 20:35:49 #230
163650 Greys
pi_63436475
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dáár twijfel ik ook niet over.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63436481
Nog een baby maken die je koekie noemt ?
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:36:11 #232
14746 k_i_m
pi_63436484
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Het wordt een mannetje want volgens de meneer waren de mannetjes leeuwtjes zachtaardiger

of koekie moet gay willen worden? ( de meneer van de leeuwtjes is gay, dus het kan! )
Die zijn na een bepaalde leeftijd wel weer erg bevattelijk voor hartkwalen he? .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:36:55 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63436506
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Greys is wat dat betreft onverbeterlijk. Die zou haar moer nog een preek geven als het op dieren aankomt
pi_63436531
Liever te overbezorgd dan laks..
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:38:11 #235
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63436541
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die zijn wel cute

Bedenk alleen wel dat je bij de betere fokkers echt wel een tijdje moet wachten voordat je een pup/kitten mee naar huis kan nemen. Iets zegt me dat deze 'fokker' niet zo erg zorgvuldig is.
Het is geen fokker, maar een liefhebber. Mijn moeder kent'm . Zit wel snor.
Zogenaamd slipnest ( ze hebben 2 leeuwtjes die hebben gewipt )
pi_63436562
Of noem hem nookie
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:39:27 #237
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63436579
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nog een baby maken die je koekie noemt ?
DAT zou pas een impuls aanschaf zijn

*negeert hormonale buien*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 20:39:39 #238
163650 Greys
pi_63436587
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:35 schreef SHE het volgende:

[..]

Omdat ik altijd al een leeuwtje wilde en de leeuw de enige is die Ollie ook mooi vind.

De shitzu's vond ie lelijk

En jouw boris was ook geen 5 jaren plan, dat vind ik echt onzin.
Dieren blijven hier tot in den doet, dus je puppelt weer tegen de verkeerde

*schopt Greys naar F&F*
Ik puppel niet weer tegen de verkeerde en ik laat me niet naar F&F schoppen.
Sorry

Ik viel je ook nergens aan dus schiet niet zo enorm in de verdediging.
Boris was overigens dan geen vijf- maar wel een vierjarenplan, want sinds ik Heer G ken wil hij al een kat. Maar wel eentje die uit het asiel kwam en eentje die met een hondje kon. Dus we hebben heel lang gezocht tot we onze ideale huisgenoot vonden.

Ik twijfel echt geen seconde aan het feit dat je er ultiem goed voor zult zorgen en dat de pup zielsgelukkig bij jullie zal zijn. Maar... nou misschien kan ik het beter per PM zeggen wat ik eigenlijk wil zeggen en het er hier op houden dat het allemaal nogal snel lijkt te gaan. En dat mag ik toch best zeggen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63436636
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:35 schreef Vivi het volgende:
Te weinig ruimte.
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:43:15 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63436695
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:35 schreef Vivi het volgende:
!! Da's iig zeker een verrassing
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:43:30 #241
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63436704
MoBlo, dat haar staat je harstikke leuk Knap dat je het hebt aangedurft!

SHE, die boom, leuk al vind ik zwart met paars altijd nog leuker maar dat is weer het andere uiterste

Net nog 5.5 km gerend, nu gedouched en nu ga ik lekker weekend vieren met vriend en zijn kinderen, samen met een glas cola berenburg en een stukje pure choco.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_63436707
Ohhh in de toiletPOT. Niet zo handig.
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:44:56 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63436746
Tuurlijk mag je dat zeggen, maar ik heb altijd honden gehad. De enige reden dat er geen nieuwe is gekomen, is omdat ik eerst de katten samen moest voegen en dat harmonieus moest zijn en ik voorheen niet vaak genoeg thuis was om voor een hond te kunnen zorgen. Zoals je weet heb ik tegenwoordig meer tijd dan goed voor me is en dus kan er volop gewandeld en gerend worden.
Het is niet dat ik ineens bedenk dat ik een hond wil ofzo; hetzelfde als jij met Boris.

En ik stoorde me alleen aan de term impuls aankoop; dat klinkt zo naar. Een hondje is geen zak pepernoten in de afprijsbak.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 20:45:43 #244
163650 Greys
pi_63436776
SHE. Zie je PM. Ik denk dat je het verkeerd opvat wat ik bedoel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:46:31 #245
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63436793
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:43 schreef Isegrim het volgende:
Ohhh in de toiletPOT. Niet zo handig.
Dus dan zal ie moeten verplaatsen, naar de woonkamer. Et voila!
pi_63436817
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:44 schreef SHE het volgende:

En ik stoorde me alleen aan de term impuls aankoop; dat klinkt zo naar. Een hondje is geen zak pepernoten in de afprijsbak.
Ja, maar er zijn helaas nog teveel mensen die dat wel zo zien (jij niet, dat weet ik wel). En dan blijkt dat hondje toch wel erg veel nadelen te hebben.
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:48:05 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63436834
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

That's a plan so cunning that if it had a tail it would be a weasel . </Blackadder>
pi_63436841
@ PF je bent meer dan welkom, maar ruilen, nee

het is allee zo koud in mn huis en ik heb geen verwarming en nu wil ik warme chocomel maar ik heb al cake op.... aaaaaargh
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:49:15 #249
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63436868
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn helaas nog teveel mensen die dat wel zo zien (jij niet, dat weet ik wel). En dan blijkt dat hondje toch wel erg veel nadelen te hebben.
Oh, maar ik stuur gewoon Greysie op die mensen af. Dat zal ze leren
pi_63436938
Oh ja, en heeft iemand nog leuke decoratie ideeën? Mijn studio heeft als basis zwartbruine meubels en vloer, witte muren, 1 turquoise muur en dan nog een hoop turquoise accessoires zoals dekbedovertrek, kussentjes en kaarsjes. Mijn katten vreten elke soort van vegetatie op en slopen bijna alles dus wie heeft ideeën?
pi_63436942
Ik ben misselijk van:

alle (!) zoete zooi van gisteren, een bakkie eiersalade met crackers en een frikandel.

En ik heb m'n moeder beloofd dat ik haar zou bellen, maar ik heb er de kracht niet meer voor.

Toch maar eerst een wodkaatje drinken dan.......
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:52:47 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63436966
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:36 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Die zijn na een bepaalde leeftijd wel weer erg bevattelijk voor hartkwalen he? .
Da's hartruis idd; maar dat hoeft niet fataal te zijn.
Zo heeft elk ras wel zijn makken. Ik wil dan ook expres geen hond van een fokker.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 20:53:08 #253
163650 Greys
pi_63436972
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:49 schreef SHE het volgende:

[..]

Oh, maar ik stuur gewoon Greysie op die mensen af. Dat zal ze leren
Ohhhhh wat ben ik een lieve user
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63436973
Toch vreemd dat een stel dames wat graag slanker wil worden, in gezelschap van elkaar zoveel zoete troep opvreet
pi_63436976
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:52 schreef conleche het volgende:
En ik heb m'n moeder beloofd dat ik haar zou bellen, maar ik heb er de kracht niet meer voor.
* Dizzy-Miss-Lizzy schudt je de hand

Ik wil eeeecht niet bellen
The way you rock'n'roll
pi_63436982
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie dan verplaatst wordt het raam uit ofzo.
pi_63436994
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:52 schreef Ewelina het volgende:
Oh ja, en heeft iemand nog leuke decoratie ideeën? Mijn studio heeft als basis zwartbruine meubels en vloer, witte muren, 1 turquoise muur en dan nog een hoop turquoise accessoires zoals dekbedovertrek, kussentjes en kaarsjes. Mijn katten vreten elke soort van vegetatie op en slopen bijna alles dus wie heeft ideeën?
pi_63437014
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie dan verplaatst wordt het raam uit ofzo.
Ik gok op een enkele reis vuilnisbak.

Maar goed. Ik neem wel een kerstboom. 't Is tenslotte mijn huis, al spendeert daar meer tijd dan in zijn eigen optrekje.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 20:54:57 #259
163650 Greys
pi_63437020
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:48 schreef Perruche het volgende:
@ PF je bent meer dan welkom, maar ruilen, nee

het is allee zo koud in mn huis en ik heb geen verwarming en nu wil ik warme chocomel maar ik heb al cake op.... aaaaaargh
Geen verwarming?
*dekent toewerpt*

Heb je geen warme thee? Zonder suiker?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63437045
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:53 schreef Ewelina het volgende:
Toch vreemd dat een stel dames wat graag slanker wil worden, in gezelschap van elkaar zoveel zoete troep opvreet
Correctie, de andere dames namen niet, of een heel klein stukkie, ik heb de rest helemaal alleen opgegeten
pi_63437048
quote:

[..]
Koop geen Nintendo Wii.
Die heb ik sinds gisteravond en mijn katten kunnen er niet vanaf blijven
The way you rock'n'roll
pi_63437066
Of een kersenpit kussentje!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 20:57:55 #263
163650 Greys
pi_63437091
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Correctie, de andere dames namen niet, of een heel klein stukkie, ik heb de rest helemaal alleen opgegeten
Ik heb drie stukjes zoet op! *trots*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63437100
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Gij snoepkont!!!!

Overigens sloeg het niet alleen op de minimeet van gister. Zo zaten MoBlo en ik al samen aan de chocoladetaart icm chocolademelk met slagroom op de pre-winkel-meet, en Liejannuh en Pandorah ook al En daarna nog bittergarnituur
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:59:08 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63437116
quote:
Of ze zijn stiekem allemaal al zo dun dat ze bij moesten vreten omdat ze anders hier niet meer mogen posten!
pi_63437118
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Koop geen Nintendo Wii.
Die heb ik sinds gisteravond en mijn katten kunnen er niet vanaf blijven
Die van mij lopen alles omver, ze zeggen dat katten elegant zijn, nou de mijne blinken uit in lompheid!!
pi_63437158
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Gij snoepkont!!!!

Overigens sloeg het niet alleen op de minimeet van gister. Zo zaten MoBlo en ik al samen aan de chocoladetaart icm chocolademelk met slagroom op de pre-winkel-meet, en Liejannuh en Pandorah ook al En daarna nog bittergarnituur
Alleen PFje dronk alleen maar wijn, en heeft 1 stukje vlees gegeten. en twee stukjes brood. WOAH!
Oja en alle paprika!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 21:00:36 #268
163650 Greys
pi_63437159
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Of ze zijn stiekem allemaal al zo dun dat ze bij moesten vreten omdat ze anders hier niet meer mogen posten!
Uhuh.... wat denk je zelf?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63437164
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat ook natuurlijk!
  zaterdag 22 november 2008 @ 21:01:21 #270
14746 k_i_m
pi_63437181
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:52 schreef SHE het volgende:

[..]

Da's hartruis idd; maar dat hoeft niet fataal te zijn.
Zo heeft elk ras wel zijn makken. Ik wil dan ook expres geen hond van een fokker.
Dat maakt niet zoveel uit hoor. Het hondje van mijn ouders kwam ook niet bij een broodfokker vandaan en die is uiteindelijk wel 14 jaar geworden, maar had daarvan al 6 jaar last van zijn hart. En zijn zusje (zat bij een vriendin van mijn moeder) idem. Die viel af en toe gewoon om, helemaal out. Dat zijn toch geen leuke dingen. In ieder geval voor mij dermate niet leuk dat ik zelf nooit een maltheser leeuwtje meer zou kopen.
In my life
Why do I smile
pi_63437182
Maar dat was omdat PFje toen thuis al aardappelen/groenten had gegeten ( )
  zaterdag 22 november 2008 @ 21:01:40 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63437185
Gewoon zoals Conleche doen Greys! Mij gelijk geven!

Maar ich gehe gamen! Viel spass! En geef Viking ene knuffel van moi als ze haar neus het topic insteekt
pi_63437206
Ik denk dat de kwaliteit van het eten aldaar er ook wel debet aan was
pi_63437214
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen verwarming?
*dekent toewerpt*

Heb je geen warme thee? Zonder suiker?
nops normaal is het warm in mexico, alleen is puebla ee van de koudste steden haha, snachts iets van 4 graden, overdag 20... maar mn huis warmt niet echt op

Nu lekker aan de thee zometeen maar ff naar buiten en hardlopen ofzo, da warm ik wel op
pi_63437237
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:02 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk dat de kwaliteit van het eten aldaar er ook wel debet aan was
Nou het vlees zag er niet lekker uit dus ik heb het niet gegeten. En toennnnnn ging iedereen het wel eten en was het inderdaad niet lekker
pi_63437533
Who, die tieten van Nance. Je zou er bijna zwanger van willen worden.

* DevilsAndDust gluurt nog eens naar d'r bescheiden cupje. .
pi_63437572
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

nops normaal is het warm in mexico, alleen is puebla ee van de koudste steden haha, snachts iets van 4 graden, overdag 20... maar mn huis warmt niet echt op

Nu lekker aan de thee zometeen maar ff naar buiten en hardlopen ofzo, da warm ik wel op
Net zoiets als mijn slaapkamer dus aangezien ik alleen een gaskachel in de woonkamer heb.
Vierseizoenen dekbed is de tip
The way you rock'n'roll
pi_63437606
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Who, die tieten van Nance. Je zou er bijna zwanger van willen worden.

* DevilsAndDust gluurt nog eens naar d'r bescheiden cupje. .
Denk aan de rugpijn, aan de vele gluurders en aan de ongemakken
pi_63437626
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Kun je niet ergens een kacheltje vandaan ritselen? (vandaag zal niet lukken, maar misschien van de week wel?)

Anders skisokken aan, warme thee, muts op en een lekkere dikke deken om je heen slaan.
pi_63437664
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Denk aan de rugpijn, aan de vele gluurders en aan de ongemakken
Mijn nieuwe mantra. .

Ja, dat moet echt vreselijk zijn zeg. Zelfs ík heb al meerdere malen kerels bij het uitgaan een klap moeten verkopen omdat ze aan m'n borsten zaten! .
pi_63437781
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
Zelfs ík heb al meerdere malen kerels bij het uitgaan een klap moeten verkopen omdat ze aan m'n borsten zaten! .
Dat heb ik nog nooit gehad, dat ze zomaar aan mijn borsten zaten Wat een hufters

Mijn kont daarentegen is wel leuk om aan te zitten.

Ik vermoed dat m'n decolleté nogal intimiderend is
pi_63437826
Ik dacht altijd dat mannen per ongeluk aan je bil zaten/dicht langs je liepen als het druk was.

.....en toen liep ik door een drukke straat tijdens de gay pride... drie keer raden !!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 21:30:44 #283
163650 Greys
pi_63437863
Ik heb het ook nog nooit gehad dat er mannen ongevraagd aan mijn boobs zaten. Thank god!
Wel een keer een opmerking er over gehad in de sauna. Van een vrouw
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63437884
Co die luidkeels verkondigde dat je fantastische tieten hebt!

Ik vind het trouwens grappig dat heel veel vrouwen wel opmerkingen maken over m'n borsten, maar mannen niet (of ze doen het waar ik niet bij ben, dat kan natuurlijk ook ) Maar vooral vrouwen reageren er echt op.

Ook wel eens gehad dat iemand wilde voelen
pi_63437893
whewhewhewhehwhewhehwhe
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 21:33:20 #286
163650 Greys
pi_63437918
Ik vond trouwens dat alle Puppels geweldige tieten hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 november 2008 @ 21:34:56 #287
14746 k_i_m
pi_63437951
.
In my life
Why do I smile
pi_63437953
Kim en ik staken schraal bij jullie 3 af hoor!! Jullie waren echt impressive!!!
  zaterdag 22 november 2008 @ 21:35:32 #289
14746 k_i_m
pi_63437969
Idd.
In my life
Why do I smile
pi_63437978
Hoera voor tieten!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 21:37:16 #291
163650 Greys
pi_63438009
Ho ho! Je hoeft geen enorme tieten te hebben om gewellllllllldige tieten te hebben!
Ik zou zó met jullie ruilen!

Die jurkjes die we vanmiddag in de etalage zagen die kunnen jij en Kim dus wel aan en bij de big-boobed-chicks zou het er weer niet uit zien juist.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63438031
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Ho ho! Je hoeft geen enorme tieten te hebben om gewellllllllldige tieten te hebben!

Die jurkjes die we vanmiddag in de etalage zagen die kunnen jij en Kim dus wel aan en bij de big-boobed-chicks zou het er weer niet uit zien juist.
O ja das waar
pi_63438071
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:37 schreef Greys het volgende:

Dat is wel erg irritant. Ik had vandaag een paar beeldige jurkjes gepast, maar die waren allemaal berekend op cup A

Buiten dat, heel veel spul ziet er bij mij ordinair uit. En bij de oversized look zie ik eruit als een Michelinmannetje
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 21:40:50 #294
163650 Greys
pi_63438081
Wij Puppels adoreren elkaars tieten!
How gay!

Vik, kom d'r maar in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63438118
Ik keek wat oude foto's terug, had een puppeltjes meet met een vriendin vorig jaar !!!
En ik vond blije sexy foto's, bruin met dunne benen!! Ik dacht meteen, woah hier is mijn motivatie foto
SPOILER
En ik vond hem ook een beetje obsceen
  zaterdag 22 november 2008 @ 21:43:19 #296
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63438129
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat maakt niet zoveel uit hoor. Het hondje van mijn ouders kwam ook niet bij een broodfokker vandaan en die is uiteindelijk wel 14 jaar geworden, maar had daarvan al 6 jaar last van zijn hart. En zijn zusje (zat bij een vriendin van mijn moeder) idem. Die viel af en toe gewoon om, helemaal out. Dat zijn toch geen leuke dingen. In ieder geval voor mij dermate niet leuk dat ik zelf nooit een maltheser leeuwtje meer zou kopen.
Ik kan mijn leeuwtje voorlopig sowieso op mijn buik schrijven
Belt die gaymeneer net op dat zijn vriend dat reutje al gereserveerd had. Ze hadden blijkbaar nog niet met elkaar de dag doorgenomen tussen al het kontebonken door

Ik ga wel voor het asiel liggen met een bordje ' puppel voor puppie , ik aai op commando'

damn, wat slordig van die klojo.
pi_63438137
Legs & shoes
pi_63438152
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:43 schreef SHE het volgende:

[..]

Belt die gaymeneer net op dat zijn vriend dat reutje al gereserveerd had. Ze hadden blijkbaar nog niet met elkaar de dag doorgenomen tussen al het kontebonken door

Ik ga wel voor het asiel liggen met een bordje ' puppel voor puppie , ik aai op commando'

Bah, da's balen
pi_63438163
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:43 schreef SHE het volgende:

[..]

Pfff.... Vervelend!!
pi_63438187
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:43 schreef Ewelina het volgende:
Legs & shoes
Ik heb die schoenen weg gedaan, omdat ze niet zo lekker zaten

pi_63438195
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gehad, dat ze zomaar aan mijn borsten zaten Wat een hufters

Mijn kont daarentegen is wel leuk om aan te zitten.

Ik vermoed dat m'n decolleté nogal intimiderend is
Ik ben zelfs wel eens in m'n kruis gegrepen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')