Je zou zeggen dat zijn buik wel tegen een stootje kan.quote:David Nalbandian zal zijn ATP-rentree uitstellen. De Argentijn, die sinds mei vorig jaar geen wedstrijd meer speelde vanwege een heupblessure, liep onlangs na een training een buikspierblessure op. Hij heeft zich afgemeld voor het toernooi dat momenteel in Auckland wordt gespeeld.
"Ik ben zwaar teleurgesteld," reageerde een aangeslagen Nalbandian. "Ik had me erg verheugd op mijn comeback in Auckland. Maar ik blijf positief en houd vertrouwen in een spoedig herstel."
GVD, had me er zo op verheugd hem weer in actie te zienquote:
We geloven er toch niks van hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
GVD, had me er zo op verheugd hem weer in actie te zien! Zitten ze vervolgens Nalby ook nog eens af te zeiken over een mogelijke eetstoornis waar hij last van schijnt te hebben
!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is in het Spaans. Ik denk dat weinig mensen hier dat kunnen lezen, ik in elk geval niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 06:06 schreef Tim86 het volgende:
Slecht nieuws en dan weet je eigenlijk al wel genoeg
http://www.fuebuena.com.ar/?p=7077
vertalingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is in het Spaans. Ik denk dat weinig mensen hier dat kunnen lezen, ik in elk geval niet.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 06:06 schreef Tim86 het volgende:
Slecht nieuws en dan weet je eigenlijk al wel genoeg
http://www.fuebuena.com.ar/?p=7077
Dat zie er ernstig uit.quote:
Hij won destijds het toernooiquote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zie er ernstig uit.Vertraagt dit zijn comeback of bleek het achteraf mee te vallen?
haha fat Nalbyquote:
Ondanks die val?quote:
Het is een bikkelquote:Op zondag 31 januari 2010 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ondanks die val?Ongelooflijke dat hij daarvan zo snel herstelde zeg. Want hij maakt een klap zeg.
Sorry, jouw post is me te ingewikkeldquote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb echt te vaak bij die reacties van FF dat ik met een cynische reactie wil komen, maar dat ik dan zie dat het een FF-post is en het dus toch een slechte grap is, ondanks het gebrek aan een PI
Ik begrijp wat je bedoelt. Bedankt dat je me begrijpt. Een knipoog-PI ondergraaft de grap vind ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb echt te vaak bij die reacties van FF dat ik met een cynische reactie wil komen, maar dat ik dan zie dat het een FF-post is en het dus toch een slechte grap is, ondanks het gebrek aan een PI
k snapte hem in 1 keer.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap hem zelf ook al niet meer nu ik hem terug lees.
quote:Q: Which goals do you have for this year?
David: My first goal is to play and feel healthy again. Then, obviously, I want to win the Davis Cup and a Grand Slam.
Si.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:42 schreef wimderon het volgende:
Van een exho paar dagen terug:
[ afbeelding ]
Schiet lekker op met die rain delays daarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:39 schreef Chriz2k het volgende:
Eerste set gewonnen met 6-2. Helaas hebben de top 20 slagen van Nalbandian vervolgens de wolken opengebroken en een regenonderbreking geforceerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Nalbandian op 16-02-2010 19:48:01 ]
Top.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:26 schreef Nalbandian het volgende:
Nalbandian verslaat Starace met 6-2 7-6!
Als David wat wedstrijdritme opdoet, dan staat ie in no-time weer in de top-20!
Vamos David
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |