quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:31 schreef Silver_Shark het volgende:
wth
Twente - Heerenveen? wat is daar aan de hand dan
Dan mis je de Jupiler in Indiaquote:Op maandag 24 november 2008 09:52 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik ga langzaam richting Tasmanië. Ik denk dat ik de voor Nieuw Zeeland links ga en julie daar weer tegenkom op de koers richting Zuid-Amerika. Ik zal daar wel even op julie wachten
quote:Op zondag 23 november 2008 12:38 schreef Silver_Shark het volgende:
Wies DikkeBoot? die moet zijn richting even veranderen
Volle flesjes wegen meer dan lege flesjes met als logisch resultaat dat het bier al op is ruim voordat we Tasmanie zullen bereiken.quote:Op maandag 24 november 2008 10:04 schreef Mrakz0r het volgende:
Julie nemen toch een behoorlijke voorraad mee voor onderweg?
Niet nodig. Mijn lading WinterVrunden arriveert morgen..quote:Op maandag 24 november 2008 10:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tegen de tijd dat ik in India ben is mijn Bierboot helemaal leeg en kan ik hem daar weer helemaal vullen
Als ik nog langszij kom, gooi ik wel een kratje over
quote:“In de wintermaanden kruipen Winterkoninkjes dicht tegen elkaar aan en zoeken elkanders warme gezelschap op. Een perfecte manier om het koude seizoen goed door te komen."
quote:Op maandag 24 november 2008 10:47 schreef ursel het volgende:
Uit :
Opmerkelijke foto's van Funda #27 alweer!
[..]![]()
Ja ik ga de mensen die straks inspraak hebben over mn toekomst vertellen hoe een gemiddelde BoF! meet in elkaar steektquote:Op maandag 24 november 2008 11:30 schreef Viro het volgende:
history of BoF?
Je kunt het toch romantiseren en de scherpe randjes eraf laten? Kijk die orgies hoeft inderdaad niet iedereen te wetenquote:Op maandag 24 november 2008 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik ga de mensen die straks inspraak hebben over mn toekomst vertellen hoe een gemiddelde BoF! meet in elkaar steekt
Volgende idee!
Weten ze iig waar ze mee te maken hebben in de toekomst.quote:Op maandag 24 november 2008 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik ga de mensen die straks inspraak hebben over mn toekomst vertellen hoe een gemiddelde BoF! meet in elkaar steekt
Volgende idee!
Met andere woorden: hij moet presenteren over zichzelfquote:Op maandag 24 november 2008 11:53 schreef ursel het volgende:
De dag bezig heden van een eendags vlieg..
Een soort van 24 dus..
En dan ook echt met die geluidjes erbijquote:Op maandag 24 november 2008 11:53 schreef ursel het volgende:
De dag bezig heden van een eendags vlieg..
Een soort van 24 dus..
The Following takes place between 1PM and 2PM: A one-day-fly buzzes around a kitchen, while an angry housekeeper tries to squash him with a newspaper. Will he succeed, or will the plot unfold?quote:Op maandag 24 november 2008 12:19 schreef FJD het volgende:
[..]
En dan ook echt met die geluidjes erbij
Ja, maar die is voorspelbaar..quote:Op maandag 24 november 2008 12:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
The Following takes place between 1PM and 2PM: A one-day-fly buzzes around a kitchen, while an angry housekeeper tries to squash him with a newspaper. Will he succeed, or will the plot unfold?
quote:Op maandag 24 november 2008 12:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
The Following takes place between 1PM and 2PM: A one-day-fly buzzes around a kitchen, while an angry housekeeper tries to squash him with a newspaper. Will he succeed, or will the plot unfold?
Wees der maar zuinig op..quote:Op maandag 24 november 2008 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:Weer terug van een geweldig weekend in Center Parcs!
En dan thuis wetende dat gisteravond 24: Redemption is uitgezonden en die dus vandaag op internet staatIk wacht nog wel ff de HD versie met NL ondertiteling af
24Jack Bauer
Ik heb een hekel aan ondertitels en de HD slet heb ik al gebeld.. Ze belt me binnen 24 uur terug.quote:Op maandag 24 november 2008 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:Weer terug van een geweldig weekend in Center Parcs!
En dan thuis wetende dat gisteravond 24: Redemption is uitgezonden en die dus vandaag op internet staatIk wacht nog wel ff de HD versie met NL ondertiteling af
24Jack Bauer
Ooh.. jij heb liever zo'n Duits nagesynchroniseerde versie??quote:Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan ondertitels en de HD slet heb ik al gebeld.. Ze belt me binnen 24 uur terug.
Oh ja over 24: Redemption, die is in HD uitgezonden in de US.
Gelukkig is seizoen 7 op een paar afleveringen na al helemaal opgenomenquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Wees der maar zuinig op..
Nieuwe Hollywood-staking dreigt
quote:
I knowquote:Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan ondertitels en de HD slet heb ik al gebeld.. Ze belt me binnen 24 uur terug.
Oh ja over 24: Redemption, die is in HD uitgezonden in de US.
maar uhm Frank.. Er zit geen hoesje bij he.. als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 24 november 2008 14:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig is seizoen 7 op een paar afleveringen na al helemaal opgenomen
[..]Woutje
[..]
I knowMaar ik heb lieve wel NL ondertitels dus ik hoop dat Woutje hem vanmiddag of vanavond nog post
Heb hem ook, express gewacht! Vanavond of morgen maar eens aanzwengelen, eindelijk werkt nu me videolibrary via de 360...quote:
Heb de DVD ook al bestelt hoorquote:Op maandag 24 november 2008 14:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
maar uhm Frank.. Er zit geen hoesje bij he.. als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb daarnaast gewoon van allemaal de legale DVD of ga die nog kopen alstie uitkomtquote:Op maandag 24 november 2008 15:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zegt mr. Brein himself...Maar idd, Woutje roeleerd!
Dat vind ik zo'n rotpakket, zo onoverzichtelijkquote:
Weet ik, maar was even melig...quote:Op maandag 24 november 2008 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb daarnaast gewoon van allemaal de legale DVD of ga die nog kopen alstie uitkomt![]()
ligt er ook aan vanaf welke afstand je kijkt uiteraad, en waarop...quote:Op maandag 24 november 2008 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb de DVD ook al bestelt hoorMaar HD is toch wat scherper dan DVD dus kijk ik liever die via m'n Xbox 360
Ik koop 'm op blurayquote:Op maandag 24 november 2008 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb de DVD ook al bestelt hoorMaar HD is toch wat scherper dan DVD dus kijk ik liever die via m'n Xbox 360
1080p @ 37" @ anderhalve meter maxquote:Op maandag 24 november 2008 15:42 schreef staticdata het volgende:
ligt er ook aan vanaf welke afstand je kijkt uiteraad, en waarop...
Nou HD is altijd scherper, op welke afstand dan ook. Het verschil met DVD is echt enorm hoor...quote:Op maandag 24 november 2008 15:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
ligt er ook aan vanaf welke afstand je kijkt uiteraad, en waarop...
kijk jij snapt het Frankie.quote:Op maandag 24 november 2008 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou HD is altijd scherper, op welke afstand dan ook. Het verschil met DVD is echt enorm hoor...
Hmm 24: Redemption WNVHD met NL subs is aangekondigd op FTD maar ze verwachten dat de ondertitels pas woensdag of donderdag klaar zijnDat wordt lang wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |