Blij dat ik te ver weg was en niet naar az kon...
Maar..

QLIMAX
Al om 18.45 in de trein naar Arnhem met wat alcohol en de nodige snoepjes.. daar aangekomen rond 20.30 op het station leek het alsof we de enige Nederlanders waren.. overal Spanjaarden en Duitsers.. en hier en daar nog wat Italianen, Finnen, Zweden, Denen en Polen. Achteraf toch aardig wat Nederlanders gehoord en gesproken.
Na veel geduw en getrek voor de ingangen waren we rond 21.15 eindelijk binnen met ongeveer 1000 mensen

Al snel liep het vol en om 22.00 was eindelijk de opening... Super...!!! Iedereen ging uit zijn stekker toen het begon...geweldig! Ik had nog nooit van de dj gehoord die aftrapte en het was niet heel erg bijzonder maar erna kwam Showtek en die maakte alles goed. De opening was geweldig van hem... Zoals kwakveense in een ander topic al omschreef:
quote:
jaa ik ben net terug!
was niet op qlimax als feestganger maar als deelnemer aan een act (zong in t monnikenkoor dat als openingsact voor showtek aan kwam)
mijn god, wat was t gaaf om voor 25,000 man te zingen, jezus. echtniet normaal. weet niet zeker of mensen t leuk vonden, maar ik denk t wel want de reactie uit de zaal was heel heel erg gaaf. en ik ging echt dóód backstage voor we op moesten...ben maar een simpel koor-meisje dat normaal in kerken zingt
zag overal mobieltjes en camera's flitsen, ben benieuwd naar de beelden enzo.
daarna nog een uurtje meegefeest en toen ging onze bus weer. dus zit nu net weer thuis, met mn "bakcstage including main" armbandje...die gaat in t fotoalbum
ok excuses voor deze lange post maar ik zit nog steeds te stuiteren op mn stoel van de adrenaline
Vooral het vuurwerk en de lasershows maakte het compleet..
Verder draaiden Headhunterz, Technoboy en Tatanka ook hard en heerlijk.
In het begin van de avond leek het geluid wat zacht te staan maar al snel merkte ik daar weinig meer van. Verder lekker met zijn 40'en in de toiletten staan van Vites waar hooguit 8 wc's hangen... Je zeek nog net niet op elkaar en het was zelfs zo erg dat mensen tegen de muur aanzeken en je de plassen op de grond moest ontwijken
Verder was het halen van drank lekker snel en makkelijk geregeld
Rond 6 uur (uur voor het einde) maar weg gegaan voordat het superdruk werd en iedereen eruit moest. Bij de kluisjes nog een stuk of 10 kluissleutels uit de kluisjes gehaald... 1 kluissleutel was 5 euro borg, maar wellicht wisten die Polen etc dat niet

Toch weer 1 qlimax kaartje terugverdiend onderling..
Voor we in de pendelbusjes stapten nog heerlijk met zijn 10'en tegen het Vitesse stadion aangezeken.
Al met al een hele lange avond en nacht maar zeker de moeite waard.. en zometeen lekker ff een paar uurtjes maffen