Momenteel lig je op ramkoers met het eiland..quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:04 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
![]()
Noch heb ik geen idee van de gemiddelde leeftijd waar jou zoekrange ligt
In het kader van windverwachtingen rond ik eerst het eilandje wel om vervolgens nog een keertje te steken voor de boei![]()
ik heb geen uitnodigingquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:16 schreef ursel het volgende:
Wil een ieder die de groep nog niet geaccepteerd heeft dit nog ff doen..
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:25 schreef staticdata het volgende:
ik accepteer BoF! niet
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:16 schreef ursel het volgende:
Wil een ieder die de groep nog niet geaccepteerd heeft dit nog ff doen..
Negativequote:Op zaterdag 22 november 2008 15:25 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Heb je de grote klein planeet nou al?
Zowel Cardinal als de soepvloot..quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ga met een gangetje van 31 km/h trouwens ik zit zo tekijken en Sanne staat 33091 en ik 33088lekker dicht bij elkaar
Balonnen..quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:46 schreef Mr_Baus het volgende:
En jongens.. gaan we nog wat opblazen met oud en nieuw>?
Ze hadden me door, alle brievenbussen zijn al verkleindquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Hij heeft geen idee wat ie er mee zou moetenquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:46 schreef ursel het volgende:Je ligt bovenop Sanne..
Ga daar eens heeeel gauw vanaf..
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze hadden me door, alle brievenbussen zijn al verkleind![]()
[..]
Hij heeft geen idee wat ie er mee zou moeten
quote:
Traditie he...quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Sanne dobbert daar ook ergens..quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef cardinalagain het volgende:
Danoontje powerrrr
BugWorks
Foxies
Liggen als een flotieltje dicht bij elkaar. Zouden ze een groepsreis doen
Blijkbaar laten ze maar enkele bootjes in je buurt zien..quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:29 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
![]()
Trouwens Le Corbeau is mij aan het volgen. Kijken of hij ook doorheeft of dat hij het eiland dan maar eerst gaat ronden en dan de boei pakken.
Of dat hij door knalt![]()
Doordat ik dat eilandje moet ronden verlies ik veel posities sta niet meer bij de 1e 10000![]()
@JP gewoon je spulletjes alvast in je boot in pakken. Hoef je die container niet meer te bestellen. Over een half jaar komen we vast in de buurt van Rotterdam / Antwerpen
Pork Scratchingquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Blijkbaar laten ze maar enkele bootjes in je buurt zien..
Pas nadat ik op search had gedaan kwam hij opeens te voorschijn...
Mja, je hebt wel goede tegenwind..quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:50 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Pork Scratching, voert de manouvre uit die ik ook van plan ben
![]()
nu maar kijken waar ons dat na de boei brengt
23 hoor..quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:43 schreef FJD het volgende:
Ik kom eraan Urs, nog 17km en ik heb je weer ingehaald
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:26 schreef cardinalagain het volgende:
Check Rock the boat.
Die neemt zijn naam wel heel letterlijk
Je zou maar met 5-2 een pak slaag gehad hebben van Heerenveen..quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:00 schreef FJD het volgende:
Inco, of je even je broek naar beneden wilt doen en voorover kunt bukken...
Daar wordt gevoetbald..quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:31 schreef Silver_Shark het volgende:
wth
Twente - Heerenveen? wat is daar aan de hand dan
heb ff kruisje geslagenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:55 schreef ursel het volgende:
Cardi, ik hoop maar dat je goed gemikt hebt..![]()
oh je moet dus rechts langs die boei.quote:Op zondag 23 november 2008 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteren deed me internet het niet, kon ik niet meer bijsturen
Nu moet ik tegen de wind in om die klote boei te halen_O-
quote:Op zondag 23 november 2008 10:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh je moet dus rechts langs die boei.
En pas op voor het eilandje. Als je deze raakt krijg je een bonusplaatjequote:Op zondag 23 november 2008 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteren deed me internet het niet, kon ik niet meer bijsturen
Nu moet ik tegen de wind in om die klote boei te halen_O-
quote:Op zondag 23 november 2008 11:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ursel je staat op de frontpage van volvoblabla
Je hebt de beste progress![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 11:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ursel je staat op de frontpage van volvoblabla
Je hebt de beste progress![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb je ingehaald..quote:Op zondag 23 november 2008 14:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hebben ze vandaag mijn auto opgehaald en ik mee naar het depot voor een vervangende auto, vragen ze waar mijn alfa naartoe moet...
Uhm nou gewoon de alfa garaga in apeldoorn...
Die is vrijdag failliet gegaan meneer.
Oh, tja dan weet ik het ook niet. Regel het maar met de leasemaatschappij.
Heb nu een Opel Safira een echte familie auto...
Wat weten zij dat ik niet weet
Vooral het vuurwerk en de lasershows maakte het compleet..quote:jaa ik ben net terug!
was niet op qlimax als feestganger maar als deelnemer aan een act (zong in t monnikenkoor dat als openingsact voor showtek aan kwam)
mijn god, wat was t gaaf om voor 25,000 man te zingen, jezus. echtniet normaal. weet niet zeker of mensen t leuk vonden, maar ik denk t wel want de reactie uit de zaal was heel heel erg gaaf. en ik ging echt dóód backstage voor we op moesten...ben maar een simpel koor-meisje dat normaal in kerken zingt
zag overal mobieltjes en camera's flitsen, ben benieuwd naar de beelden enzo.
daarna nog een uurtje meegefeest en toen ging onze bus weer. dus zit nu net weer thuis, met mn "bakcstage including main" armbandje...die gaat in t fotoalbum
ok excuses voor deze lange post maar ik zit nog steeds te stuiteren op mn stoel van de adrenaline
Jij bent niet de enigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |