Als je echt inzoomt zie je wat bootjes bij je in de buurt. Meer dan 1 vriendje tegelijk kan je helaas niet zien nee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kun je eigenlijk meer bootjes op je scherm krijgen? En zo ja hoe? Ik krijg nu alleen maar mijn eigen en 1 vriendje.
Ik zou graag iedereen zien op mijn scherm.
En je zou ook de windvoorspelling moeten kunnen zien, maar waar moet ik dan kijken???
Ja ik heb ze gevondenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Als je echt inzoomt zie je wat bootjes bij je in de buurt. Meer dan 1 vriendje tegelijk kan je helaas niet zien nee.
De windvoorspelling kan je zien rechts bij 12, 24 en 36 uur. De grote van de pijltjes geven de windsnelheid weer
Hmm, beetje jammer dat je nog geen uitsluitsel hebt, maar weer wachtenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:00 schreef FJD het volgende:
20 min verder, 45,- armer en maar weinig echt wijzer maar ik ga nu wel op voor de drukmeting. Duurt wel een paar weken voor dat kan maar ach we zullen zien!
Was wel te verwachten hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, beetje jammer dat je nog geen uitsluitsel hebt, maar weer wachten
Ik ga dat ook proberen, althans in het jaar van de sport wil ik gaan hardlopen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Was wel te verwachten hoorDe enige manier om zekerheid te krijgen is een drukmeting en dat was dan ook een beetje waarvoor ik kwam. Hij ontdekte ook nog iets anders in m'n onderbeen, miss een stressfractuurtje maar dat is dan evt. een tweede blessure. Ergens in de komende weken krijg ik een oproep om voor de drukmeting naar Veldhoven te gaan. Dan is er pas echt zekerheid.
Ow ja en ik weet nu dat normaal gesproken van 0 naar halve marathon in een halve jaar te snel is voor je blijf, ook als je in die tijd geen klachten hebt.
Beetje fysio, beetje speciale lapmiddelen in je schoenen en het gaat denk ik al een stuk beterquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ga dat ook proberen, althans in het jaar van de sport wil ik gaan hardlopen.
Beetje jammer dat ik heb ontdekt dat ik tijdens het hardlopen mijn linkervoet niet goed neerzet. Ik loop te veel op de tenen en kan dus geen mooie afrol maken. Ik weet ook waar het door komt, namelijk door mijn gescheurde enkelbanden van 9 maanden terug
Als 2009 niet het jaar van de Fysio wordt weet ik het ook niet meer
Tja wanneer krijgen we weer een positief dagjequote:Op vrijdag 21 november 2008 17:11 schreef jpjedi het volgende:
Nieuwe shirtsponsor voor Feijenoord. Maar waarschijnlijk wordt ASR weer gekocht door Aegon en daar heeft de beurs niet echt positief op gereageerd.
Ik heb de voorspellingen bekeken en ik zou met een beetje geluk en goeie wind in het weekend weer back on track moeten kunnen komen, maar als blijkt dat dat niet snel genoeg gaat, ga ik met de wind mee omhoog en zie ik later wel hoe ik naar het oosten kom.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:19 schreef cardinalagain het volgende:
Jorrit die een verrassende andere koers vaart, waar leidt dat tot ?
Fer met weinig wind in de zeilen, is volgens mij aan het vissen.
Ursel flink de sokken er in, maar is volgens mij de richting een beetje kwijt
ETA ????
Zou JP ons opwachten
Waarom zou ik hem een bitchslap geven, hij heeft niks verkeerd gedaan. Hij had wel wat kunnen zeggen over het schuren, maar tijdens spitsuren zijn de trams/randstadrail altijd vol. Ik kan het hem dan ook niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:23 schreef FJD het volgende:
Dit wordt weer een bitchslap voor Viro als Bunny wakker wordt
Slaap lekker
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Die zou me vol op de bek gepakt hebben in de tram.
Okay, dan hoef ik je niks meer te vertellenquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit of ze kan er om lachen. Although vrees ik dat een preek krijg over bij anderen op het menu kijken maar thuis eten.
Jij moet wel een kloon zijn, zulke makkelijke vrouwen kom ik nooit tegenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:00 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem een bitchslap geven, hij heeft niks verkeerd gedaan. Hij had wel wat kunnen zeggen over het schuren, maar tijdens spitsuren zijn de trams/randstadrail altijd vol. Ik kan het hem dan ook niet kwalijk nemen.
[..]
![]()
![]()
[..]
Okay, dan hoef ik je niks meer te vertellen
Hoezo kloon? Ik ken Viro langer dan vandaag, veel langer dan jullie hem kennen. Ik ga pas moeilijk doen als hij haar dan ook daadwerkelijk opbelt. Dat doet hij niet want dan draai ik zijn ballen klem tussen een bankschroef.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij moet wel een kloon zijn, zulke makkelijke vrouwen kom ik nooit tegen
Ik bedoel er alleen maar mee, dat vrouwen vrouwen zijn en dat ze normaal gesproken elke gelegenheid aanpakken om hun macht te vergrotenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:35 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hoezo kloon? Ik ken Viro langer dan vandaag, veel langer dan jullie hem kennen. Ik ga pas moeilijk doen als hij haar dan ook daadwerkelijk opbelt. Dat doet hij niet want dan draai ik zijn ballen klem tussen een bankschroef.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik bedoel er alleen maar mee, dat vrouwen vrouwen zijn
quote:en dat ze normaal gesproken elke gelegenheid aanpakken om hun macht te vergroten
ik stem voorquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb al wel een mooie nieuwe titel bedacht voor het volgende topic:
Het grote beren BoFje topic: Op de koffie bij JP.
Beren BoFje => Beren Botje => varen => Volvo Ocean Race
Koffie bij JP => Volvo Ocean Race is onder weg naar India
En
Koffie bij JP => Kogel door de kerk, ze komen terug naar de BeNeLux
Je weet dat ik jou geen verdriet wil aandoen. Maar dat ik haar niet mag bellen is wel een teken dat je jaloers bent.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:35 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hoezo kloon? Ik ken Viro langer dan vandaag, veel langer dan jullie hem kennen. Ik ga pas moeilijk doen als hij haar dan ook daadwerkelijk opbelt. Dat doet hij niet want dan draai ik zijn ballen klem tussen een bankschroef.
Ach, laat ze toch lekker. Is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 22 november 2008 04:47 schreef jpjedi het volgende:
kunnen we alsjeblieft kappen zeg.. Ga msn gebruiken ofzo.
Dat wilde ik net gaan typenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach, laat ze toch lekker. Is weer eens wat anders
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan typenBen vast niet de enige
![]()
Viro Adriana ontmoet op straat???![]()
quote:Vandaag Qlimax
Ik kruip net onder m'n bureau vandaan! Ik flikkerde van m'n stoel van verbazingquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer voor je Diamond, die trouwe Feyenoord fans zijn er niet om te zien dat je meer in je mars hebt
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kruip net onder m'n bureau vandaan! Ik flikkerde van m'n stoel van verbazing
Diamond
Dat wil ik ook, maar meneertje is nooit langer online dan 5 minuten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 04:47 schreef jpjedi het volgende:
kunnen we alsjeblieft kappen zeg.. Ga msn gebruiken ofzo.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kijk nou een post van Diamond die niet over voetballen gaat
Jammer voor je Diamond, die trouwe Feyenoord fans zijn er niet om te zien dat je meer in je mars hebt
[..]![]()
![]()
[..]
Ik kruip net onder m'n bureau vandaan! Ik flikkerde van m'n stoel van verbazing
Diamond
Morgen in vakkie KKeltie, ik heb gister bij een bedrijfsborrel een mede-hooli ontmoet. Hij was door de gasten die bij Nancy waren (toen het zo'n bende werd) uitgenodigd om mee te gaan naar Deportivo
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Morgen zitten de gasten waarmee ik naar Qlimax ga ook in K, gelijk vanuit het Gelredome door.. en ik pak de trein naar AZ - AJAX
Om je dag nog even beter te maken, je weet dat je aan de andere kant van die eilandjes de boei aan de goede kant moet ronden he...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hadden jullie niet even kunnen waarschuwen dat het gesneeuwd had
Doe de gordijnen open, alles wit
Net hele auto sneeuw vrij gemaakt, start ik hem, wil ik wegrijden, geen vermogen
Hoop (witte) rook, ruikt ook niet al te best en een happerend geluid. Zal wel weer een slang loszitten/kapot zijn.
Nu wachten op de hulpdiensten... De eerste afspraak al af moeten zeggen vandaag. Volleybalvriendje gebeld dat ik waarschijnlijk later ben
Zucht, begint weer lekker dit weekend
Ben alleen wel blij dat ik gisteravond besloten heb om niet naar Groningen te gaan, anders had ik nu ergens langs de kant van de weggestaan in de kou
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Om je dag nog even beter te maken, je weet dat je aan de andere kant van die eilandjes de boei aan de goede kant moet ronden he...
Kon je tactische manouvre wel waarderenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Er is precies gebeurd waar ik bang voor was met mijn bootje, namelijk weinig wind achter die eilandjes
Gezien de windvoorspellingen kan ik het wel shaken om dichterbij te komen. De ideale lijn heeft nog steeds super goeie wind
Die soepsloep die haal ik voorlopig niet meer in
[..]
Ik kruip net onder m'n bureau vandaan!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Om je dag nog even beter te maken, je weet dat je aan de andere kant van die eilandjes de boei aan de goede kant moet ronden he...
Waarvoor zou die boei er anders liggen en koerst iedereen er daar omheen??quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:28 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Waar staat dat, dan moet ik ook nog wat koersen gaan aanpassen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarvoor zou die boei er anders liggen en koerst iedereen er daar omheen??Daar gaat je eerste plek..
![]()
![]()
Ik heb het drie keer moeten lezen voor ik het geloofdequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
Hij blijft ons verbazen, hij gaat prive gewoon met Feyenoord fans om
Jij hebt duidelijk geen idee van de gemiddelde leeftijd bij ons op kantoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:27 schreef cardinalagain het volgende:
Was het de secretaresse, de telefoniste, de receptioniste, een collega of misschien je vrouwelijke baas
De komende 24 uur hebben we gelijke wind..quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb het drie keer moeten lezen voor ik het geloofde
Zo, bootje weer de goede koers op gestuurdIk kan maar eens in de 12 uur bijsturen dus ik hoop maar dat t goed blijft gaan
[..]
Jij hebt duidelijk geen idee van de gemiddelde leeftijd bij ons op kantoor
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:59 schreef FJD het volgende:
Jij hebt duidelijk geen idee van de gemiddelde leeftijd bij ons op kantoor
Gooi je wel een paar ridders over als je langs komt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |