Nee, dat is geen Afrikaans. Hoogstens een totaal mislukte poging.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:58 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Die text boven dat bad, is dat Afrikaans ofzo?
Sacht als 't can, hart als 't moet
Ik denk roestquote:Op woensdag 19 november 2008 09:50 schreef Crackerjacker het volgende:
Wat voor vlekken zijn dat op de verwarming?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=208de761-3c24-48fc-b073-64bdcf3450a9&objecttype=DetailKoopObject&imgnr=0
Bosjes van Poot is voor een Hagenees niks bijzonders...quote:Op zondag 23 november 2008 12:02 schreef Nint het volgende:
Geen dubieuze foto maar een dubieuze omschrijving:
Grenzend aan het bos wonen … Aan de rand van de Bosjes van Poot
*a dirty mind is a joy forever
quote:Op zondag 23 november 2008 19:13 schreef pietje008 het volgende:
Hardcore Sven met hardcore dekbed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De inhoud van de kasten niet, maar de kast zelf wel. Volgens de omschrijving:quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef jasmine12 het volgende:
http://images.funda.nl/valentinamedia/005/532/400_groot.jpg#geen
Waarom zou dit zijn: de inhoud van de kasten krijg je erbij?
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=7cf2fdf3-01ff-4d38-bffb-389c734a5849&objecttype=DetailKoopObject
Weet je dus meteen hoe de kast eruit ziet/wat je met de kastruimte kan doenquote:1e verdieping:
Overloop, bergruimte, drie slaapkamers ( 7, 16 en 17m2) waarvan één met vaste kastenwand, moderne badkamer met douche, toilet en vaste wastafel, balkon bereikbaar via twee van de slaapkamers.
Zo'n wachtkamerstoel is ideaal als je als man weer eens op je vrouw aan het wachten bent als je weggaatquote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Gwywen het volgende:
Neemt u maar even plaats in de wachtkamer
[ afbeelding ]
Dan zullen we daarna eens een indringend gesprekje voeren
[ afbeelding ]
Link
En hier nog een huis met een rustgevend behangetje
[ afbeelding ]
Nog even terugkomend op dat kapitale grachtenpand in Utrecht met die kermisinrichting. Hebben jullie die keuken gezien?quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:43 schreef k_man het volgende:
In Utrecht vinden we dit grachtenpand met creatieve slaapkamers;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEEEE, dat zijn ORBS, energie wezens van een andere dimensie. Daar moet je niet mee spotten!quote:Op maandag 24 november 2008 12:09 schreef tinny het volgende:
en nog een voorbeeldje van een amateuristisch fotosjoepende makelaar
[ afbeelding ]
die rondjes er in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook al zou je willen kan hij niet meer open volgens mij.quote:Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef blaatertje het volgende:
Alleen kan de linker deur niet open omdat de ombouw van de radiator er voor staat.
Vind je? Ik vind juist heel veel dubbele foto's uit net een andere hoek of net iets verder in- of uitgezoomd.quote:Op maandag 24 november 2008 15:21 schreef maok het volgende:
97 foto'sEn de meesten ook nog best nuttig om het huis goed te zien. Ik dacht dat er wel ergens max zat bij 20 ofzo.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:07 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt lachen als het Astma Fonds weer voor de deur staat.
En als je opstaat heb je een ei op je voorhoofd zitten.....quote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Gwywen het volgende:
Neemt u maar even plaats in de wachtkamer
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een vrij normaal effect als je tegen de zon in fotografeert. Los van de kleurbalans lijkt mij hier weinig aan gesoept.quote:Op maandag 24 november 2008 12:09 schreef tinny het volgende:
en nog een voorbeeldje van een amateuristisch fotosjoepende makelaar
[ afbeelding ]
die rondjes er in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 14:07 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt lachen als het Astma Fonds weer voor de deur staat.
Het lijkt anders verdacht veel op het effect 'lens flare'quote:Op maandag 24 november 2008 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een vrij normaal effect als je tegen de zon in fotografeert. Los van de kleurbalans lijkt mij hier weinig aan gesoept.
Lijkt mij een stenenmuur, geen steenstrips.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Gwywen het volgende:
Ha! Paarse steenstrips. Die hadden we nog niet gehad.![]()
[ link | afbeelding ]
Met andere woorden: wat nu nog je vrije uitzicht is, staat binnen een paar jaar vol bebouwing en dikke snobauto's van golfers.quote:De locatie in het buitengebied is reeds fraai, maar straks zal dit helemaal bijzonder zijn als het Belthurepark met nieuwe golfbaan en exclusieve villabebouwing zal zijn gerealiseerd.
de muren staat diagonaal tov het raamquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:09 schreef Gwywen het volgende:
Okee, stenen, steenstrips, whatever... ik vind 't allebei niet om aan te gluren![]()
Deze badkamer stelt mij voor een raadsel.
Moesten die tegels nou recht of diagonaal? Of kregen ze er ruzie over en hebben ze de gulden middenweg gekozen?
[ link | afbeelding ]
das een bruynzeel keuken van een jaar of 30 oud. Dat was destijds wel een peperduur gevalletje... met de nadruk idd op destijds.quote:Op maandag 24 november 2008 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog even terugkomend op dat kapitale grachtenpand in Utrecht met die kermisinrichting. Hebben jullie die keuken gezien?
[ afbeelding ]
Zoveel geld aan al die tierelantijnen uitgeven en dat een goedkope woningbouwachtige cheap ass shit keuken er in hebben staan?
Of is dit gewoon heeeeeeeeel duur design en is de goedkope look mega hip of zo?
mijn ouders hebben zo'n keuken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
das een bruynzeel keuken van een jaar of 30 oud. Dat was destijds wel een peperduur gevalletje... met de nadruk idd op destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |