quote:Op zondag 23 november 2008 19:13 schreef pietje008 het volgende:
Hardcore Sven met hardcore dekbed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEEEE, dat zijn ORBS, energie wezens van een andere dimensie. Daar moet je niet mee spotten!quote:Op maandag 24 november 2008 12:09 schreef tinny het volgende:
en nog een voorbeeldje van een amateuristisch fotosjoepende makelaar
[ afbeelding ]
die rondjes er in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook al zou je willen kan hij niet meer open volgens mij.quote:Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef blaatertje het volgende:
Alleen kan de linker deur niet open omdat de ombouw van de radiator er voor staat.
Vind je? Ik vind juist heel veel dubbele foto's uit net een andere hoek of net iets verder in- of uitgezoomd.quote:Op maandag 24 november 2008 15:21 schreef maok het volgende:
97 foto'sEn de meesten ook nog best nuttig om het huis goed te zien. Ik dacht dat er wel ergens max zat bij 20 ofzo.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:07 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt lachen als het Astma Fonds weer voor de deur staat.
En als je opstaat heb je een ei op je voorhoofd zitten.....quote:Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef Gwywen het volgende:
Neemt u maar even plaats in de wachtkamer
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat een vrij normaal effect als je tegen de zon in fotografeert. Los van de kleurbalans lijkt mij hier weinig aan gesoept.quote:Op maandag 24 november 2008 12:09 schreef tinny het volgende:
en nog een voorbeeldje van een amateuristisch fotosjoepende makelaar
[ afbeelding ]
die rondjes er in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 14:07 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt lachen als het Astma Fonds weer voor de deur staat.
Het lijkt anders verdacht veel op het effect 'lens flare'quote:Op maandag 24 november 2008 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een vrij normaal effect als je tegen de zon in fotografeert. Los van de kleurbalans lijkt mij hier weinig aan gesoept.
Lijkt mij een stenenmuur, geen steenstrips.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Gwywen het volgende:
Ha! Paarse steenstrips. Die hadden we nog niet gehad.![]()
[ link | afbeelding ]
Met andere woorden: wat nu nog je vrije uitzicht is, staat binnen een paar jaar vol bebouwing en dikke snobauto's van golfers.quote:De locatie in het buitengebied is reeds fraai, maar straks zal dit helemaal bijzonder zijn als het Belthurepark met nieuwe golfbaan en exclusieve villabebouwing zal zijn gerealiseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |