Jij bent niet de enigequote:
Anders red je het niet hoor van 9 tot 6 aan 1 stuk door. En dat zou zonde zijn voor een feest als dit wat maar 1x per jaar is.quote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef ursel het volgende:
Snoepjes nodig hebben op een feest.. ')
quote:Op zondag 23 november 2008 17:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Anders red je het niet hoor van 9 tot 6 aan 1 stuk door. En dat zou zonde zijn voor een feest als dit wat maar 1x per jaar is.
Tijdens de danceparade in Rotterdam heb ik overdag in Rotterdam gelopen en toen zijn we 's avonds nog naar een hardcore-achtig feest geweest in de Ministry (toen dat nog bestondquote:Op zondag 23 november 2008 17:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Anders red je het niet hoor van 9 tot 6 aan 1 stuk door. En dat zou zonde zijn voor een feest als dit wat maar 1x per jaar is.
Anders red je niet..quote:Op zondag 23 november 2008 17:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou voor alle 3:quote:Op zondag 23 november 2008 17:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Tijdens de danceparade in Rotterdam heb ik overdag in Rotterdam gelopen en toen zijn we 's avonds nog naar een hardcore-achtig feest geweest in de Ministry (toen dat nog bestond). 's Ochtends om 06:00 terug en ik moest rijden dus was compleet nuchter
Gaat perfect
![]()
Zeg dan gewoon dat je het voor de lol of de kick doet
Oooh.. zeg dan gewoon dat ut smarties waren..quote:Op zondag 23 november 2008 18:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou voor alle 3:
Ik red het niet zonder![]()
En dan bedoel ik niet gewoon de avond doorkomen, dat red ik wel. Maar als je 12 uur lang staat te bewegen dan red ik dat niet van een paar energieblikjes met alcohol + eten oid.
Bovendien is het gewoon normaal spul... xtc en die zooi begin ik niet aan
Herballifequote:Op zondag 23 november 2008 18:17 schreef ursel het volgende:
Oooh.. zeg dan gewoon dat ut smarties waren..
12 uur achter elkaar door dansen red ik natuurlijk ook niet, maar dat wil ik ook niet. Ach als je wil snoepen moet je het zelf weten natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2008 18:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou voor alle 3:
Ik red het niet zonder![]()
En dan bedoel ik niet gewoon de avond doorkomen, dat red ik wel. Maar als je 12 uur lang staat te bewegen dan red ik dat niet van een paar energieblikjes met alcohol + eten oid.
Bovendien is het gewoon normaal spul... xtc en die zooi begin ik niet aan
Ja die refreshed volgens mij niet goed. Heb ik ook last van gehad.quote:Op zondag 23 november 2008 20:41 schreef ursel het volgende:
Volgens mij klopt er ook iets niet met de afstanden
Een uur geleden lag Fer 17 km op mij achter. Kijk ik nu, ligt die 120 km voorop..![]()
![]()
Niet voor een meisje dat normaal in de kerk zingtquote:Op zondag 23 november 2008 20:54 schreef staticdata het volgende:
die quote die je erbij haalt diamond vond ik wel grappig. 25.000 man horen zingen wat gaaf.
Bij elk normaal concert is dat standaard
Ja zoals Jorrit al zei.. kerkmeisje... hooguit 20 manquote:Op zondag 23 november 2008 20:54 schreef staticdata het volgende:
die quote die je erbij haalt diamond vond ik wel grappig. 25.000 man horen zingen wat gaaf.
Bij elk normaal concert is dat standaard
Ik zei nog zo, URSEL is een echte allemans vriendquote:Op zondag 23 november 2008 15:01 schreef ursel het volgende:
Tis niks dat je goed presteerd en op de voorpagina komt, maar ik krijg opeens een heleboel mensen die mij aanmelden als vriend..![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 21:53 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, URSEL is een echte allemans vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |