Anders red je het niet hoor van 9 tot 6 aan 1 stuk door. En dat zou zonde zijn voor een feest als dit wat maar 1x per jaar is.quote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef ursel het volgende:
Snoepjes nodig hebben op een feest.. ')
quote:Op zondag 23 november 2008 17:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Anders red je het niet hoor van 9 tot 6 aan 1 stuk door. En dat zou zonde zijn voor een feest als dit wat maar 1x per jaar is.
Tijdens de danceparade in Rotterdam heb ik overdag in Rotterdam gelopen en toen zijn we 's avonds nog naar een hardcore-achtig feest geweest in de Ministry (toen dat nog bestondquote:Op zondag 23 november 2008 17:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Anders red je het niet hoor van 9 tot 6 aan 1 stuk door. En dat zou zonde zijn voor een feest als dit wat maar 1x per jaar is.
Anders red je niet..quote:Op zondag 23 november 2008 17:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou voor alle 3:quote:Op zondag 23 november 2008 17:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Tijdens de danceparade in Rotterdam heb ik overdag in Rotterdam gelopen en toen zijn we 's avonds nog naar een hardcore-achtig feest geweest in de Ministry (toen dat nog bestond). 's Ochtends om 06:00 terug en ik moest rijden dus was compleet nuchter
Gaat perfect
![]()
Zeg dan gewoon dat je het voor de lol of de kick doet
Oooh.. zeg dan gewoon dat ut smarties waren..quote:Op zondag 23 november 2008 18:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou voor alle 3:
Ik red het niet zonder![]()
En dan bedoel ik niet gewoon de avond doorkomen, dat red ik wel. Maar als je 12 uur lang staat te bewegen dan red ik dat niet van een paar energieblikjes met alcohol + eten oid.
Bovendien is het gewoon normaal spul... xtc en die zooi begin ik niet aan
Herballifequote:Op zondag 23 november 2008 18:17 schreef ursel het volgende:
Oooh.. zeg dan gewoon dat ut smarties waren..
12 uur achter elkaar door dansen red ik natuurlijk ook niet, maar dat wil ik ook niet. Ach als je wil snoepen moet je het zelf weten natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2008 18:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou voor alle 3:
Ik red het niet zonder![]()
En dan bedoel ik niet gewoon de avond doorkomen, dat red ik wel. Maar als je 12 uur lang staat te bewegen dan red ik dat niet van een paar energieblikjes met alcohol + eten oid.
Bovendien is het gewoon normaal spul... xtc en die zooi begin ik niet aan
Ja die refreshed volgens mij niet goed. Heb ik ook last van gehad.quote:Op zondag 23 november 2008 20:41 schreef ursel het volgende:
Volgens mij klopt er ook iets niet met de afstanden
Een uur geleden lag Fer 17 km op mij achter. Kijk ik nu, ligt die 120 km voorop..![]()
![]()
Niet voor een meisje dat normaal in de kerk zingtquote:Op zondag 23 november 2008 20:54 schreef staticdata het volgende:
die quote die je erbij haalt diamond vond ik wel grappig. 25.000 man horen zingen wat gaaf.
Bij elk normaal concert is dat standaard
Ja zoals Jorrit al zei.. kerkmeisje... hooguit 20 manquote:Op zondag 23 november 2008 20:54 schreef staticdata het volgende:
die quote die je erbij haalt diamond vond ik wel grappig. 25.000 man horen zingen wat gaaf.
Bij elk normaal concert is dat standaard
Ik zei nog zo, URSEL is een echte allemans vriendquote:Op zondag 23 november 2008 15:01 schreef ursel het volgende:
Tis niks dat je goed presteerd en op de voorpagina komt, maar ik krijg opeens een heleboel mensen die mij aanmelden als vriend..![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 21:53 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, URSEL is een echte allemans vriend
Maar euh je zit nog steeds niet op het vinketouw als bij het beginquote:Op zondag 23 november 2008 13:29 schreef ursel het volgende:
[..]woei..
En die Cardi mij maar uitlachhen toen ik ff doorging..![]()
Wacht maar, kheb een mooie koers voor de komende 3 dagen klaar liggen..quote:Op zondag 23 november 2008 21:57 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Maar euh je zit nog steeds niet op het vinketouw als bij het begin
Ziet er goed uit Ariequote:Op zondag 23 november 2008 20:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat fotootjes van Qlimax die ik heb genomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de qlimax/showtek intro.. opgenomen met me mobiel maar toch:
En kort stukje:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Arie
Heb je trouwens nog het voetbal meegekregen?![]()
Benieuwd wat foxy van plan is (foxies), gaat hij proberen de piraten bij somalië aan te pakken?quote:Op zondag 23 november 2008 22:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Wacht maar, kheb een mooie koers voor de komende 3 dagen klaar liggen..
moet je rechts van die boei gaan?quote:Op zondag 23 november 2008 23:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Benieuwd wat foxy van plan is (foxies), gaat hij proberen de piraten bij somalië aan te pakken?![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
moet je rechts van die boei gaan?
serieusquote:
Ik heb er wel langer over gedaanquote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
serieusmeen je niet dan ben ik ongeveer 20uurtjes kwijt om bij die boei te komen
Mrakz0rquote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Silver_Shark het volgende:
En een vraagje je de hek is Dikkeboot
die moet even van koers veranderen anders is hij over een jaar nog niet in indiaquote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb er wel langer over gedaan
[..]
Mrakz0r
Letterman
How many Spider-men...
Pff.. was wel koudquote:Op zondag 23 november 2008 14:43 schreef FJD het volgende:
Kampioenen ole ole
In de toto divisie, is het altijd feest...
Daar moet een dildo in....
Tis helemaal wit hiero, sneeuwen als een gek!
Snoepjesquote:Op zondag 23 november 2008 17:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Tijdens de danceparade in Rotterdam heb ik overdag in Rotterdam gelopen en toen zijn we 's avonds nog naar een hardcore-achtig feest geweest in de Ministry (toen dat nog bestond). 's Ochtends om 06:00 terug en ik moest rijden dus was compleet nuchter
Gaat perfect
![]()
Zeg dan gewoon dat je het voor de lol of de kick doet
Nou best wel ja. Gelukkig hadden wij ons goed aangekleed. Hardloopbroek aan en gaanquote:Op maandag 24 november 2008 07:19 schreef Keltie het volgende:
Pff.. was wel koud :'¤
quote:Op maandag 24 november 2008 07:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou best wel ja. Gelukkig hadden wij ons goed aangekleed. Hardloopbroek aan en gaanTenen waren wel ijskoud. Over twee weken gaan we iig meer richting jouw vak toe want in onze hoek was het redelijk doods
Gisteren wilde ik nog thuiswerken, vanochtend was er geen sneeuw te bekennen en op het nieuws was het ook rustig (los v/d std. files) dus ik ga toch naar m'n werk, kom ik bij de oprit van de A15 staat alles direct muurvastNu maar weer lekker thuis met een bakkie
En toen ben je dus weer snel naar huis gevlucht..quote:Op maandag 24 november 2008 09:02 schreef FJD het volgende:
In principe hier ook niet behalve dan die mongolen die tegen elkaar zijn geredenOndertussen alweer 5km
quote:Op maandag 24 november 2008 09:04 schreef ursel het volgende:
En toen ben je dus weer snel naar huis gevlucht..
En hoe zit het met je productiviteit..quote:Op maandag 24 november 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga een beetje in 5km stilstaand verkeer staan om op kantoor precies hetzelfde document te lezen als dat ik nu thuis doe alleen dan met goede koffie en Veronica over de speakersHet heeft wel z'n voordelen dat ik een laptop heb gekregen
Primaquote:
Momentje voor zichzelf gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |