Vanaaf weer naar de dietiste geweest, weer 4 kilo kwijt afgelopen maand

lang gesprek gehad over mijn gevoel dat het wachten tot ik het gevraagde gewicht heb mij nogal depri maakt omdat mijn cyclus gewoon keurig is. Zij werkt ook in het ziekenhuis als assistent op de afdeling gyneacologie, dus kent mijn gyn goed. Gaat met haar praten om in januari toch al wat extra testen te gaan doen aangezien ik zo goed ga en zo gemotiveerd ben. Dus als ik in dit tempo doorga met afvallen, gaan ze ws. eind januari een samenlevingstest doen en evt. een HSG. Ik ben erg blij dat we dan toch weer verder kunnen, want dit wachten is killing
Somie, hoop echt voor je dat het volgend jaar eindelijk ook voor jullie mag lukken. Wordt hoog tijd hoor na 3 jaar!!
PZE, fijn dat je nu toch wat meer duidelijkheid hebt en inderdaad goed dat je menstruatie wordt opgewekt. Hopenlijk heb je met de verhoogde dosis Clomid weer goed resultaat!! Je kunt in ieder geval verder.
Saffier, wat lekker dat je al zo redelijk snel terecht kunt! Ik moest destijds 3 maanden wachten voor de eerste intake, echt vreselijk. Nu je toch die stap hebt gezet, laat het dan ook maar komen denk ik dan. Voortvarend begin van 2009!
Vlindur, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wie weet toch nog een laat augustusbabietje. Zo niet, dan kun je in ieder geval nog lekker uit je dak met Oud & Nieuw en een mooi septemberbeebje brouwen