Samenvatting?quote:Op maandag 24 november 2008 13:20 schreef SHE het volgende:
Vergeet het ziekenhuis ook niet te vertellen over mijn sensationeel baby-maak dieet
Afgesproken!quote:Op maandag 24 november 2008 12:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
SilkTie, jullie zijn dus aan de IVF-poging begonnen? Heel veel succes, ik zie graag jullie streepjes verschijnen straks
Nou, je kunt het vinden in het Slank-de-herfst-in topic, in de OP.quote:
Als het er 6 zijn wil ik er wel eentje "overnemen"quote:
Zo ben ik dus ook nu inmiddels bijna 20kg afgevallen en heb sinds 3 maanden ook weer een normale cyclus met regelmatige eisprong. Er ik nooit PCO geconstateerd maar ik heb wel overgewicht en had geen (of niet altijd, dat weet ik niet precies) een eisprong.quote:Op maandag 24 november 2008 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, je kunt het vinden in het Slank-de-herfst-in topic, in de OP.
Het is helemaal niet heel raar of moeilijk. Ik wilde het doen omdat het een suikervrij dieet is. Er is een link tussen PCO, diabetes2 en overgewicht. Ik heb/had wellicht een beetje overgewicht, maar daar ging het me niet om. De invloed van suikers op je hormonen zijn aanwezig en het leek mij wel interessant om eens te kijken of het invloed heeft als ik de suikers uit mijn eten schrap. En tja, of het nou toeval is of niet, ik ben wel zwanger
Ja, dat wel, en nog behoorlijk regelmatig ook (tussen 30 en 35 dagen), dus vandaar dat ik niet gelijk reden zag om naar de HA te gaan. Al had ik na een maand of 8 ook 2 cyclussen ovu testen gebruikt, maar die werden ook niet echt duidelijk positief, maar deed dat toen af als misschien heb ik de piek net gemist.quote:Op maandag 24 november 2008 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, Even persoonlijk nieuwsgierig, maar menstrueerde je wel gewoon? Of had je dat ook niet?
Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn dat niet wat veel eieren?quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:11 schreef happyme28 het volgende:
Heb 'm even gekopieerd:
[Messias-dieet voor de slanke lijn en bevlekte ontvangenis]
Succes!
Kijk, hier was ik dus nog wel benieuwd naar.quote:Op maandag 24 november 2008 23:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, en nog behoorlijk regelmatig ook (tussen 30 en 35 dagen), dus vandaar dat ik niet gelijk reden zag om naar de HA te gaan. Al had ik na een maand of 8 ook 2 cyclussen ovu testen gebruikt, maar die werden ook niet echt duidelijk positief, maar deed dat toen af als misschien heb ik de piek net gemist.
Anyway, blij dat ik uiteindelijk toch bij een gyn terecht kwam de eerste onderzoeken heeft gedaan en mij doorverwees naar een diëtiste(al is het natuurlijk nog geen garantie voor succes)
Dank je.quote:Op maandag 24 november 2008 21:21 schreef McLaura het volgende:
SilkTie, voor jou en je vrouw veel succes met de IVF poging. Decapeptyl deed bij mij ook pijn, en de Puregon ook.... maar zoals je inmiddels weet is het voor een goed doel geweest.
Botte naald?!?!? [emoticon aanvraag: emoticon met uitpuilende ogen zoals bij Skype]quote:Op maandag 24 november 2008 21:50 schreef Ticootje het volgende:
ik had helemaal geen last van de decapeptyl(als het naaldje niet bot was) , de pregnyl vond ik erg pijnlijk.
Ja! Nog een topic-reeks in de gaten gaan houden! Heb het al druk genoeg met dit in OUD en Israel-Palestina in NWS ... dank jequote:Op dinsdag 25 november 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet licht off-topic, maar compleet off-topic. Verder hier maar over op het speeltuinbankje, of in het slank-topic of het dieettopic in LIF.
Waarbij ik nog wel wil zeggen dat het hele eieren-cholesterol verhaal achterhaald is SilkTie, dus vandaar dat eieren tegenwoordig weer mogen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |