abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63429141
Vervolg van: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#48)

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

Kinderwens
18 september een positieve test! Helaas ging het niet goed. 13-10 curettage.
Afspraak om in december weer in de MMM te gaan, echter: 16-12 weer zwanger en wel SPONTAAN!

Leonieke
PCOS - 4e hormoonstimulatie met Clomid, Menopur, Pregnyl en Utrogestan - als er nu geen resultaat is, wordt er een kijkoperatie uitgevoerd (bezig sinds 02-2008)

sproet-je
Bezig met icsi, 2 terugplaatsingen gehad. Nog 1 rietje in de vriezer.

Vlindur
PCOS, bezig met 4e ronde.

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 18-12-2008 20:36:43 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63429249
ik moest helemaal op een nieuw topic wachten om miss sly te feliciteren. Wat kan het soms toch raar gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63429267
Miss Sly van harte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63429422
Oooh, wat leuk! Gefeliciteerd Miss-Sly!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 22 november 2008 @ 15:44:55 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63429997
Het blijft gewoon leuk om dat berichtje te lezen!
Mén wat moeten jullie door het dolle zijn zeg!
pi_63430193
Oh wat goed!!! Gefeliciteerd Miss Sly... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_63430386
oh ik zie het nu pasa... (even teruggelezen, een paar dagen niet online geweest) maar...
mcLaura, ook jij van harte gelefeliciteerd!!!!!!!!! yes!!!

ps: miss sly.. begrijp ik het nu goed, is dit spontaan gebeurd buiten behandelingen om???
  zaterdag 22 november 2008 @ 16:10:43 #8
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63430538
Miss_sly ik heb overal kippenvel en tranen in mijn ogen van dit ge-wel-dige nieuws!!!! Ongelooflijk fantastsich! Meid wat ben ik blij voor jullie! Gefeliciteerd!!!
pi_63430890
McLaura én Miss_sly!!! GEFELICITEERD!!!
Ohw wat geweldig! Ik kreeg ineens zo'n heel gelukzalig gevoel over me heen, van toen ik mijn beide tests in handen had. Dit gevoel moet vooral voor jou Miss_sly (McLaura 'ken' ik niet zo goed) nog duizend maal sterker zijn! Wat geweldig!
En wat mooi weer om al deze reacties van zoveel 'internetmensen' te zien hier

Geniet ervan en ik wens jullie beiden ontzettend veel gezondheid en geluk
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_63432343
Whaaaaaaaa Miss_sly..... wat geweldig!! Ik zei het toch... er hoeft maar 1 sterke zwemmer te zijn die lekker lang blijft zitten Ik ben echt zo blij voor jullie, ik kreeg helemaal kippevel toen ik het las. Wachten wordt dus tóch beloond! Geniet ervan
pi_63432375
McLaura gefeliciteerd!!!!!!!!

Miss_Sly; wow!!!!!!! Wát een geweldig nieuws Van harte met je positieve test
pi_63432599
wilmadonna, inderdaad, zonder behandeling, alleen het slikken van clomid. De IUI ging niet door.

Lieve meiden, wat is het toch heerlijk om jullie enthousiaste, lieve reacties en felicitaties te lezen Dank jullie allemaal
pi_63432700
Zit ik me twee dagen op te sluiten op onze zolder om isolatie te steken, mis ik al het goeie nieuws.

Van harte gefeliciteerd Miss_sly en McLaura Wat een heerlijk nieuws. Zouden we de stemmen voor de awards nog kunnen wijzigen, miss_sly zodat je de award voor zwangerschap met een sterretje krijgt?

Wilma: wat fijn dat jullie nog een extra poging krijgen

Hier niet zo'n fijn nieuws. De gyn begrijpt niet dat ik nog steeds niet zwanger ben. Alles verloopt zoals het hoort: stimulatie in orde, genoeg eicellen, hormonen na stimulatie heel goed. Het enige wat niet klopt aan alle onderzoeken is het feit dat ik nog steeds niet zwanger ben. Nog één poging (omdat ik ze al opgestart had) waarvan niemand eigenlijk gelooft dat het kan lukken (en nee, ik wil helemaal niet meer rekenen op een wonder) en dan een kijkoperatie omdat de gyn vreest dat er iets erger aan de hand is en we er zo nooit zullen raken (en zo sta je weer met beide voetjes heel hard op de grond)
  Jubileum moderator zaterdag 22 november 2008 @ 18:49:02 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63433800
Ach Leonieke toch Ik hoop zo dat er niets ernstigs aan de hand is, gewoon iets wat ze kunnen oplossen en poef....

McLaura van harte gefeliciteerd

En dan het nieuws waar ik tranen van in mijn ogen kreeg, lieve lieve Miss Sly wat een wonderschoon wonder
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63434224
Miss_Sly, wat een fantastisch sinterklaascadeau voor jullie!!!!!!!! Het is jullie super gegund. Geniet ervan!

Leonieke: ook een dikke voor jou, ik hoop voor jullie dat het allemaal erg mee blijkt te vallen en dat je miss_sly snel achterna kan gaan.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 22 november 2008 @ 19:27:48 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63434778
Hier ook nog even, want ik postte door het slotje

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_63434839
WAUW!!!
Ik las net het slowchat stemtopic en daar stond het eigenlijk al maar ik kon het pas echt geloven toen ik het hier las!
Miss Sly en Fokschaap, van harte!! Het is jullie zoooo gegund!
Zucht..... wordt dat kleine kamertje toch hopelijk gewoon het kinderkamertje .

Mc Laura, ik lees dat jij na je eerste IVF ook zwanger bent, gefeliciteerd ! Heerlijk dat de eerste poging gelijk raak is!

Leonieke, sterkte meid, hopelijk voor jou binnenkort ook goed nieuws.
Ook een voor de andere meiden die hier posten.
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:23:50 #18
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63436119
Super !!MissSly,van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:53:25 #19
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63436979
. . . miss_sly!!!! . . .

Wat goeeeeeeed!!! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:57:27 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63437081
Miss_sly wat een GEWELDIG nieuws!!!

En wat krijgt jullie kindje een leuke mama Alvast gefeliciteerd, kindje_Slyschaap!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 21:23:49 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63437667
wat lees ik nu? miss_sly gefeliciteerd
meid, wat is het jou gegund
en nu broeden maar
pi_63438224

Wat goed!!!!! En zomaar spontaan!!!! GEFELICITEERD!!!

ik werd gisteravond in een keer misselijk en heb overgegeven. En nu lig ik al de hele dag op de bank te ziek zijn
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63438412
Hè bah Vlindur, iets verkeerd gegeten? Misschien is het juist wel een goed teken Hoe lang moet je nog? Een week ongeveer toch?
pi_63438470
Miss_Sly wat gaaf! Ze gaan je vast nooit geloven in het ziekenhuis, maar ach, wat maakt het uit. Gefeliciteerd!

Leonieke: wat rot...pff. Maar he, deze poging is nog niet over...wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik duim voor je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63438577
Volgens mij moet de topicstarterdinges ook nodig eens aangepast worden
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_63438583
Happy, ik heb geen flauw idee. Toen mn vriend tegen mn schoonzus zei dat ik had overgegeven zei ze ook al dat ik zwanger was.

Maar ik geloof er niks van. Denk dat het de gebraden gehakt was.. Maar die smaakte toch wel goed..
Ik heb 29 mijn NOD. Nog 7 daagjes dus.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 november 2008 @ 22:18:50 #27
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63438778
Heee, miss_sly zwanger?!
Gefeliciteerd.
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:19:57 #28
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63438803
Wow Miss Sly, ik ben gewoon sprakeloos.
Wat ongelooflijk prachtig, mooi, geweldig, onverwacht, welkom etc. Ik gun het jullie zo!

Brok in mijn keel...
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 22 november 2008 @ 23:31:50 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63439875
*schiet uit lurkstand*

WOWOWOWOWOWOW!

Toverbabies!!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 00:09:48 #30
163650 Greys
pi_63440369
*ook uit lurkstand*

Ohhhhhhhhhh wat is het je gegund! Miss-Sly!!!!!!
Vanuit mijn tenen: van harte gefeliciteerd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63440767
Miss_sly wat fijn om je eens niet ik de OP te zien staan als wachtende.

Geniet ervan en echt ik hoop met heel mijn hart dat je een geweldige en zorgeloze zwangerschap zal hebben, dat is jullie wel zo van harte gegund.
Mama van Isa en Ties
pi_63440780
Miss_sly gefeliciteerd!!!!
Echt super!!
  zondag 23 november 2008 @ 01:15:44 #33
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_63441369
Wow! Hoera! Gefeliciteerd Miss en Schaap jeetje, wat een fantastisch nieuws! ik ben d'r helemaal stil van; wow! Geweldig! En McLaura ook van harte gefeliciteerd natuurlijk!!!!

Leonieke ik kan het me goed voorstellen dat het ontzettend vervelend is dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent zo sterkte!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63443721
Gefeliciteerd Wat een super nieuws!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_63443869
Gefeliciteerd, sly!
pi_63444061
miss sly gefeliciteerd!! wat geweldig zeg, dat je zo ineens zwanger bent
  Moderator zondag 23 november 2008 @ 10:59:27 #37
5428 crew  miss_sly
pi_63444240
leonieke, ik had je berichtje nog wel gelezen, nog geen tijd gehad om te reageren.

Wat naar dat de gyn het zo negatief inziet en dat ook zo verwoordt. Op zich zijn jullie toch nog niet heel lang bezig, dus heel vreemd is het toch niet dat het nog niet gelukt is, lijkt me? Een kijkoperatie klinkt niet prettig, maar ik vond het reuze meevallen. Ze kunnen dan even alles goed bekijken, eventueel een een beetje doorspuiten om de eileiders goed toegankelijk te maken en het grote voordeel: je bent een aantal maanden wat vruchtbaarder! Mijn arts zei: geen betere vruchtbaarheidsbehandeling dan een kijkoperatie!

Succes en sterkte. Het blijft een nare, lange weg
pi_63444319
Oooo miss_sly wat ontzettend geweldig! Echt! En zo goed dat je vanaf dag één gaat genieten, doen hoor! Met volle teugen. Het is je zo gegund
  zondag 23 november 2008 @ 11:09:26 #39
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_63444383
Gefeiliciteerd Syl!

Roze lammetjes
pi_63444396
Ik denk dat ze het gewoon zo vreemd vindt omdat alles wel juist is en alle hormonen na de eisprong zo zijn dat ze op een zwangerschap zouden moeten wijzen, maar dat die er niet is.
Dat extra vruchtbaarder zijn, zal alleszins niet misstaan. Alle beetjes helpen, hé

Deze keer neem ik trouwens telkens 2 clomids per dag (ipv 1) Wie weet krijg ik dan grotere follikels op het einde van de rit en zit daar dan wel de goede tussen (die verhoging is er op mijn vraag gekomen, ik moest er vroeger ook altijd 2 nemen dus waarom nu niet hé ). Ik ga namelijk voor 28 rijpe follikels deze poging en dan moet er toch wel een goede tussen zitten

[ Bericht 0% gewijzigd door leonieke op 23-11-2008 11:31:14 ]
pi_63444632
Leonieke, wat rot zeg, dat het allemaal zo onduidelijk is. Hopelijk slaat die hogere dosering aan...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 23 november 2008 @ 11:35:15 #42
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63444774
Ben ik een dag niet op Fok, gebeurt er dit.....

Miss Sly en Schaap wat een geweldig, supergeweldig nieuws. Zit met tranen in de ogen en kippenvel op mn armen. Ik gun het jullie zo..... En inderdaad kunnen wij ook nog even samen posten in Z&G Dikke knuffel van mij

Leoniek, wat een gedoe zo zeg.
Make love, not war ☮
pi_63445192
Miss Sly Wat geweldig
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63445632
Wat super, miss_sly Gefeliciteerd.

Ook voor Mc Laura natuurlijk
  zondag 23 november 2008 @ 12:41:00 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63446359
McLaura, het lijstje is aangepast hoor.
pi_63450206
BE, zou je mij ook in het lijstje willen stoppen? Bezig met icsi, 2 terugplaatsingen gehad. Nog 1 rietje in de vriezer.
pi_63450465
BE, plaats je mij er ook bij?

Leonieke
PCOS - 4e hormoonstimulatie met Clomid, Menopur, Pregnyl en Utrogestan - als er nu geen resultaat is, wordt er een kijkoperatie uitgevoerd (bezig sinds 02-2008)
pi_63452014
*valt achterover van stoel*

MISS & Schaap!!!!!

Het is zover!!! Mijn voorbeeld heeft het voor elkaar WAUW!!!
Van harte lieverds!! En het gaat gewoon goedkomen! Ben zo blij!!!!!!!

sorry weinig tijd en amper bijgelezen, maar dit nieuws liet mijn hart een sprongetje maken Mc Laura ook van harte!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  zondag 23 november 2008 @ 17:37:36 #49
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_63454648
miss_sly en McLaura, van harte gefeliciteerd.

leonieke, een collega van mij was al een paar jaar bezig en kreeg toen een kijkoperatie. De eerste cyclus daarna was ze zwanger. Ik hoop dat het jou ook zo mag vergaan.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_63457288
mcLaura van harte

MIss-Sly jippie! van harte gefeliciteerd met dit mooie wonder!

Leonieke
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_63457750
Ik las in het updatetopic dat er goed nieuws van miss_sly was en ging hier eens kijken

Miss_sly gefeliciteerd Wat een prachtig nieuws

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 24-11-2008 15:41:49 ]
pi_63458059
Hiervoor kom ik érg graag uit de kleine lettertjes!!

Wow.. miss-sly!!
Wat geweldig! Wat mooi! Wat bijzonder!
M'n duimen blijven draaien dat het een pracht van een lammetje mag worden.

Wow..!
Mooi he, alles.
  zondag 23 november 2008 @ 20:06:44 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63458233
Jullie staan erbij meiden.
pi_63466656
Miss_Sly Wat geweldig!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63469660
Miss Sly, wanneer ga je de gyn bellen? Ik ben zo benieuwd wat ze gaan zeggen.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  maandag 24 november 2008 @ 08:36:21 #56
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63469800
succes met het geweldige nieuws brengen in het zh, of wil je liever 'sterkte' miss_sly je zal het vast spannend vinden!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 24 november 2008 @ 08:57:37 #57
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_63470053
Ben een paar dagen uit de running geweest (drukdrukdruk ...) en plaats dan maar wat reacties ineens.

Rottdog: heel veel sterkte.

Wilmadonna: Geweldig nieuws, hopelijk zal dat samen met de acupunctuur het juiste resultaat hebben.

McLaura en miss_sly: woorden schieten tekort ...
Goed voorbeeld doet goed volgen, hopen we .

Onze update: sinds vorige week spuit mijn vrouw Decapeptyl (doet pijn bij haar ) en slik ik braaf mijn antibiotica (kwam goed uit, had voor de verandering weer eens een bijholteontsteking ) plus de pietamientjes. Gisteravond had ik weer alle vijf de tabletjes liggen en zei tegen mijn vrouw dat ik me net een ouwe vent vond met al die zooi. Haar antwoord: "Wil je dan niet liever spuiten ?"

Kortom, om een Hebreeuwse uitdrukking te gebruiken: hakol zorréém bebeejt SilkTie (alles "stroomt" in Huize SilkTie ("stroomt" kan ook betekenen "gaat z'n gangetje"; had nog even gedacht het met "kabbelt voort" te vertalen, maar dat zou een te rustig beeld geven )).
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_63470096
Ik ben ook eens een weekend weg zonder internet...

Miss
Ik zit hier te hyperen en te snuffen
Wat ongeloofelijk gaaf.....

Ik ga heel hard duimen dat alles goed gaat...
pi_63475375
Wat zei het ziekenhuis miss_sly???
pi_63475618
Ze deden nog niet heel onaardig, gelukkig. Morgen bloedprikken, morgenmiddag uitslag, en dan een afspraak voor ene echo, en dan kunnen ze pas zien hoeveel het er zijn. Ik hou het op 1

jolene, lieverd

SilkTie, jullie zijn dus aan de IVF-poging begonnen? Heel veel succes, ik zie graag jullie streepjes verschijnen straks
pi_63475795
Misschien heb je wel 6 babies in je buik!!!

Nee hoor, ik duim gewoon voor 1 (maar 2 is ook wel heel leuk).
  maandag 24 november 2008 @ 13:20:22 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63476155
Vergeet het ziekenhuis ook niet te vertellen over mijn sensationeel baby-maak dieet
pi_63476373
2 is zeker leuk, miss_sly ! Ben reuze benieuwd ! En trouwens nog gefeliciteerd !
pi_63476433
En als het er meer zijn moet je die etages onder je er maar bij kopen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63476842
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:20 schreef SHE het volgende:
Vergeet het ziekenhuis ook niet te vertellen over mijn sensationeel baby-maak dieet
Samenvatting?
  maandag 24 november 2008 @ 13:53:46 #66
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_63477122
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]

SilkTie, jullie zijn dus aan de IVF-poging begonnen? Heel veel succes, ik zie graag jullie streepjes verschijnen straks
Afgesproken! .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_63477270
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef leonieke het volgende:

[..]

Samenvatting?
Nou, je kunt het vinden in het Slank-de-herfst-in topic, in de OP.
Het is helemaal niet heel raar of moeilijk. Ik wilde het doen omdat het een suikervrij dieet is. Er is een link tussen PCO, diabetes2 en overgewicht. Ik heb/had wellicht een beetje overgewicht, maar daar ging het me niet om. De invloed van suikers op je hormonen zijn aanwezig en het leek mij wel interessant om eens te kijken of het invloed heeft als ik de suikers uit mijn eten schrap. En tja, of het nou toeval is of niet, ik ben wel zwanger

SHE, ik had het al genoemd toen ik ineens 6 follikels had ipv 1 of 2, en toen werd er gezegd: mja, zou kunnen dat dat er iets mee te maken heeft, maar dat is helemaal niet zeker. Nou, voor mij is het wel zeker

6 babies dan zou ik toch wel echt heel erg moeten slikken. 2 lijkt me nog wel leuk, als je eenmaal gewend bent enzo, maar meer hoeft van mij niet zo nodig En bij 2 ga ik gewoon eers tin de leer bij KP

snoopy, handig een paar extra slaapkamers en ook nog een extra keuken als we dat huis erbij nemen
pi_63477350
JA , als het er 2 (of meer zijn), dan kom ik je persoonlijk feliciteren. Beloofd !
pi_63477415
Ow, daar hou ik je aan Gezellig!
pi_63478567
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:04 schreef miss_sly het volgende:
Ow, daar hou ik je aan Gezellig!
Als het er 6 zijn wil ik er wel eentje "overnemen" Gefeliciteerd nog trouwens!
Leonieke> Ik heb ook eventjes het "dieet" gevolgd. Het valt echt heel erg mee het is alleen dat ik voor twee personen apart koken niet zo goed kan dat ik er mee gestopt ben. Al let ik wel nog op mijn suikerinname.

Nou ja, tot mijn collega vandaag binnenkwam met een reuzepot pindarotsjes. The source of all evil
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63479052
Ik ben een paar dagen weggeweest en ben helemaal ondersteboven van wat ik nu lees. McLaura en miss_sly, wat een geweldig nieuws!!

Brok in mijn keel en tranen in mijn ogen, wat geweldig!! Geniet ervan en van harte!!!!
pi_63487880
Dank je, lieve sombie Ik hoop zo ontzettend dat je ons snel volgt!!
pi_63488295
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, je kunt het vinden in het Slank-de-herfst-in topic, in de OP.
Het is helemaal niet heel raar of moeilijk. Ik wilde het doen omdat het een suikervrij dieet is. Er is een link tussen PCO, diabetes2 en overgewicht. Ik heb/had wellicht een beetje overgewicht, maar daar ging het me niet om. De invloed van suikers op je hormonen zijn aanwezig en het leek mij wel interessant om eens te kijken of het invloed heeft als ik de suikers uit mijn eten schrap. En tja, of het nou toeval is of niet, ik ben wel zwanger
Zo ben ik dus ook nu inmiddels bijna 20kg afgevallen en heb sinds 3 maanden ook weer een normale cyclus met regelmatige eisprong. Er ik nooit PCO geconstateerd maar ik heb wel overgewicht en had geen (of niet altijd, dat weet ik niet precies) een eisprong.

Gelukkig miss_sly, dat je morgen al meer weet! Ik vind het nog steeds onwerkelijk maar zoo gaaf voor je!
  maandag 24 november 2008 @ 21:16:21 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63489772
Happy, Even persoonlijk nieuwsgierig, maar menstrueerde je wel gewoon? Of had je dat ook niet?
pi_63489892
SilkTie, voor jou en je vrouw veel succes met de IVF poging. Decapeptyl deed bij mij ook pijn, en de Puregon ook.... maar zoals je inmiddels weet is het voor een goed doel geweest.
pi_63490832
ik had helemaal geen last van de decapeptyl(als het naaldje niet bot was) , de pregnyl vond ik erg pijnlijk.
pi_63493310
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, Even persoonlijk nieuwsgierig, maar menstrueerde je wel gewoon? Of had je dat ook niet?
Ja, dat wel, en nog behoorlijk regelmatig ook (tussen 30 en 35 dagen), dus vandaar dat ik niet gelijk reden zag om naar de HA te gaan. Al had ik na een maand of 8 ook 2 cyclussen ovu testen gebruikt, maar die werden ook niet echt duidelijk positief, maar deed dat toen af als misschien heb ik de piek net gemist.

Anyway, blij dat ik uiteindelijk toch bij een gyn terecht kwam de eerste onderzoeken heeft gedaan en mij doorverwees naar een diëtiste (al is het natuurlijk nog geen garantie voor succes)
pi_63494694
kan het dieet helaas niet vinden,kan iemand me een link sturen?
pi_63497229
Heb 'm even gekopieerd:

Klik op het kruisje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 25-11-2008 10:35:20 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 07:30:44 #80
145955 Isegrim
pi_63497300
Zwanger dankzij SHE.
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 07:42:11 #81
5428 crew  miss_sly
pi_63497361
Toch is het helemaal niet heel gek, hoor Ise.
  dinsdag 25 november 2008 @ 07:47:26 #82
145955 Isegrim
pi_63497392
Nee hoor, ik vind het alleen geniaal. Niet gek, want ik denk dat SHE's dieet heel wat vage aandoeningen e.d. kan 'genezen'.
  dinsdag 25 november 2008 @ 07:47:39 #83
145955 Isegrim
pi_63497395
SHE de Messias.
  dinsdag 25 november 2008 @ 07:55:32 #84
145955 Isegrim
pi_63497454
Ik hoop trouwens dat het bij mij niet die werking heeft.
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 07:57:07 #85
5428 crew  miss_sly
pi_63497464
Nou, Ise, ik ben ook niet ineens onbevlekt ontvangen, hoor
  dinsdag 25 november 2008 @ 07:57:24 #86
145955 Isegrim
pi_63497467
*pfew*
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:29:59 #87
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_63500051
[lichtelijk off-topic]
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 07:11 schreef happyme28 het volgende:
Heb 'm even gekopieerd:
[Messias-dieet voor de slanke lijn en bevlekte ontvangenis ]

Succes!
Zijn dat niet wat veel eieren?
Wat doet dit dieet met het cholesterol?
OK, alleen 'goede' oliën, geen margarine, geen koolhydraten en zo, maar iedere dag eieren lijkt me ook wat minder.
En zoetstof ipv suiker: al die aspartaam is ook niet je van het.
Zomaar wat vragen van een leek ...

Overigens (welkom in Cuisine SilkTie ), bij ons wordt alleen maar olijfolie gebruikt (zo nu en dan ook wat canola-olie voor koek), frituren doen we niet, alleen roerbakken (geen verse friet meer voor SilkTie , trouwens ook geen niet-verse ...), geen zout, om te zoeten donkere basterdsuiker maar voornamelijk ongezoete Silan (dadelhoning), i.p.v. alleen cacaopoeder mengen we vaak een deel met johannesbrood-poeder (maakt het baksel ook iets vochtiger). Verrekte gezond dus en nog nooit klachten gehad van gasten, integendeel (wie zegt dat Engelsen niet kunnen koken?).

Ik zie nu net ineens dat melk ook niet mag ... voor mij geen probleem, maar als mijn vrouw niet minstens 1 kop koffie (met melk, zonder suiker) per dag drinkt, kan je mij opbergen .

[/lichtelijk off-topic]
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:33:50 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63500128
Het is niet licht off-topic, maar compleet off-topic. Verder hier maar over op het speeltuinbankje, of in het slank-topic of het dieettopic in LIF.
Waarbij ik nog wel wil zeggen dat het hele eieren-cholesterol verhaal achterhaald is SilkTie, dus vandaar dat eieren tegenwoordig weer mogen.

Happy, ik heb je post een beetje aangepast om dat dieet niet zo heel prominent in het topic te laten zijn.
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:04 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, dat wel, en nog behoorlijk regelmatig ook (tussen 30 en 35 dagen), dus vandaar dat ik niet gelijk reden zag om naar de HA te gaan. Al had ik na een maand of 8 ook 2 cyclussen ovu testen gebruikt, maar die werden ook niet echt duidelijk positief, maar deed dat toen af als misschien heb ik de piek net gemist.

Anyway, blij dat ik uiteindelijk toch bij een gyn terecht kwam de eerste onderzoeken heeft gedaan en mij doorverwees naar een diëtiste (al is het natuurlijk nog geen garantie voor succes)
Kijk, hier was ik dus nog wel benieuwd naar.
Ik was/ben zelf ook niet de lichtste (iets lichter dan jij) en heb er dus 16 maanden over gedaan om zwanger te raken, maar wel braaf om de 28-30 dagen ongesteld, dus ik ging er altijd vanuit dat het allemaal wel klopte. Mocht het nou bij een volgende weer langer dan een half jaar gaan duren ga ik toch eens kijken of ik niet ook een bloedtest kan krijgen. Ja, ik weet ook wel dat ik af moet vallen, maar toch, het is dan iig wel prettig om te weten of je een eisprong hebt of niet.
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:35:44 #89
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_63500175
On-topic maar weer.
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:21 schreef McLaura het volgende:
SilkTie, voor jou en je vrouw veel succes met de IVF poging. Decapeptyl deed bij mij ook pijn, en de Puregon ook.... maar zoals je inmiddels weet is het voor een goed doel geweest.
Dank je.
'Goed' te weten dat het bij jou ook pijn deed, is het dus niet iets vreemds waarover we ons zorgen hoeven maken.
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:50 schreef Ticootje het volgende:
ik had helemaal geen last van de decapeptyl(als het naaldje niet bot was) , de pregnyl vond ik erg pijnlijk.
Botte naald?!?!? [emoticon aanvraag: emoticon met uitpuilende ogen zoals bij Skype]
Zou me hier moeten gebeuren .
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:44:32 #90
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_63500404
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet licht off-topic, maar compleet off-topic. Verder hier maar over op het speeltuinbankje, of in het slank-topic of het dieettopic in LIF.
Waarbij ik nog wel wil zeggen dat het hele eieren-cholesterol verhaal achterhaald is SilkTie, dus vandaar dat eieren tegenwoordig weer mogen.

[..]
Ja! Nog een topic-reeks in de gaten gaan houden! Heb het al druk genoeg met dit in OUD en Israel-Palestina in NWS ... dank je .
BTW, soms heb ik het gevoel dat ik geheel achterhaald ben, dus als het alleen bij dat eieren-verhaal blijft, valt het toch nog mee .
  woensdag 26 november 2008 @ 08:42:17 #91
26341 Mariposa
Telt af...
pi_63528016
Miss Sly, wat gaaf. Een tijdje terug keek in nog even in het topic en zag ik dat jullie nog steeds bezig waren en dat de laatste poging niet verder kon gaan. En nu dit nieuws! Geweldig Ik ben heel blij voor jullie. Geniet ervan

En Mc Laura ook gefeliciteerd.

Ik mag weer met de pil stoppen Ik ben afgelopen jaar eerst bezig geweest met uit mijn depressie te komen (dankzij de medicijnen van de vorige keer alsof geen eisprong meer krijgen al hniet genoeg was). En daarna heb ik gewoon een leuk jaar gehad. We zijn nu bezig met verbouwen dus daarom stop ik maar niet direct met de pil.

Het is wel vreemd, maar op de een of andere manier heb ik het idee, het gevoel en het vertrouwen dat het goed komt. Ik hoop natuurlijk dat onze toekomst er met kinderen uitkomt te zien, maar ik denk, dankzij de haptonoom, dat ik er ook mee kan leven als onze toekomst er kinderloos uitkomt te zien. Maar goed even "fingers crossed"

Leonieke, het valt ook niet mee zo lang traject waar jullie of jij al in zit, je weet al zo lang dat je wens er is en je post hier al zo lang mee... Ik hoop dat de gyn zich alleen ongelukkig uitgedrukt heeft naar jullie toe, want het is wel vrij vbot als ik dat zo lees.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 26 november 2008 @ 08:44:22 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63528044
Hey Mariposa!
Wat naar dat je zo depressief geweest bent.
Even voor mijn (zeer slechte) geheugen, jij had toch die bloeddrukproblemen waardoor je evt. medicijnen moet slikken?
  woensdag 26 november 2008 @ 08:56:51 #93
26341 Mariposa
Telt af...
pi_63528264
Hoi BE,

Ik heb inderdaad bloeddrukproblemen, waardoor ik andere medicijnen moet slikken om zwanger te kunnen worden. Vorige jaren (januari is het alweer 3 jaar geleden dat ik de eerste keer de pil uit de deur deed) had ik combinaties die niet zo geschikt waren voor mij en helaas was die depressie een van die dingen.

Nu slik ik iets anders wat in eerste instantie wel wat risico had, ik heb nu een soort van beta-blokker, die zorgt dat je hart langzamer gaat slaan. Maar ik heb van mijzelf al een hele lage hartslag. Ik heb de afgelopen 2 maanden af en toe met een apparaatje om gelopen om te kijken hoe het gaat en het lijkt allemaal goed te gaan. Dus daar ben ik erg blij mee. Gisteren was ik weer bij de dokter, ze zei eigenlijk meteen dat ik de pil er al uit mocht doen, ik moet nog wel een ander medicijn erbij gaan slikken, maar ik denk dat dat goed gaat.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  Moderator woensdag 26 november 2008 @ 08:58:00 #94
5428 crew  miss_sly
pi_63528275
Mariposa, wat fijn dat het zo goed met je gaat! En wat goed dat je mag stoppen met de pil. Ik hoop zo voor je dat het inderdaad nog goed komt en ik ga dan ook zeker voor jullie duimen
  woensdag 26 november 2008 @ 09:12:26 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63528621
Fijn dat het er nu op lijkt dat ze de juiste medicijnen voor je hebben gevonden!
  woensdag 26 november 2008 @ 14:46:26 #96
195481 prinseszondererwt
Dus.
pi_63537021
mariposa, wat fijn dat het zo goed met je gaat.
  woensdag 26 november 2008 @ 20:23:04 #97
225257 sproet-je
pi_63545282
mariposa

Hier is eindelijk weer een ei in zicht. Dus vanavond ook maar weer eens proberen op de ouderwetse manier zwanger te worden Ach ook al is de kans bijna nul, je weet het nooit. In ieder geval is het nu wel bijna zeker dat ik dit jaar geen poging meer kan doen. Ik kom echt net na de sluiting uit met mijn volgende eisprong.
  donderdag 27 november 2008 @ 06:33:28 #98
207100 Basimah
pi_63555975
Ik ben er ook nog. Het is druk met werk vandaar dat ik nogal stil ben. Ik moet vroeg opstaan voor mijn doen en dat valt mij nogal zwaar in de wintermaanden. Inmiddels zit ik nu vandaag/morgen tegen mijn ongesteldheid aan.
Ben nu een jaar bezig met de combi puregon/pregnyl/zelf-klussen en eigenlijk valt mij dat inmiddels redelijk zwaar. Niet dat ik de moed wil opgeven maar het gevoel van -het-werkt-niet overheerst een beetje en dan is het moeilijk om jezelf gemotiveerd te houden vind ik.
  donderdag 27 november 2008 @ 08:34:20 #99
61183 leonieke
Dan toch?
pi_63556811
Hey Basimah wat jammer dat het voor jou zo zwaar valt. Het is ook niet niks natuurlijk
Ik heb hier af en toe hetzelfde gevoel. Zeker omdat ik maar 6 kansen heb en ik nu al aan nummer 4 bezig ben. En aangezien ik nu altijd meer menopur krijg dan eigenlijk mag, heb ik wat schrik dat poging 6 een maat voor niets zal zijn (ik heb recht op 15 ampullen per poging en krijg er altijd 17, die twee die ik nu te veel krijg, zullen dus van mijn laatste poging afgaan ) Ik wil de moed nog niet opgeven, maar het is soms zo moeilijk om te geloven dat het deze keer wel zal lukken.

Hopelijk hebben we hier binnenkort een heel grote leegloop in dit topic en mogen we binnen nu en een paar maand (liefst nu natuurlijk ) allemaal doorschuiven naar het Z&G-topic De sint of de kerstman moeten toch iets brengen, hé
  donderdag 27 november 2008 @ 12:14:29 #100
48000 Vlinder
Vlinder
pi_63562036
Nou. Helaas. Ik ben ook weer es ongesteld. Na 29 dagen dit keer. (vorige keren 32 en 30 dagen)
Op naar ronde 4 dan maar. Een september kindje dan maar?

Het valt me deze ronde niet zo zwaar. De volgende keren had ik echt een dip.. Misschien went het wel..

Basmiah, wanneer komt bij jullie de volgende stap dan? Ik vind een jaar klussen met medicijnen zonder resultaat wel erg lang hoor..

Leonieke, Die leegloop zie ik ook wel zitten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')