abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63429141
Vervolg van: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#48)

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

Kinderwens
18 september een positieve test! Helaas ging het niet goed. 13-10 curettage.
Afspraak om in december weer in de MMM te gaan, echter: 16-12 weer zwanger en wel SPONTAAN!

Leonieke
PCOS - 4e hormoonstimulatie met Clomid, Menopur, Pregnyl en Utrogestan - als er nu geen resultaat is, wordt er een kijkoperatie uitgevoerd (bezig sinds 02-2008)

sproet-je
Bezig met icsi, 2 terugplaatsingen gehad. Nog 1 rietje in de vriezer.

Vlindur
PCOS, bezig met 4e ronde.

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 18-12-2008 20:36:43 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63429249
ik moest helemaal op een nieuw topic wachten om miss sly te feliciteren. Wat kan het soms toch raar gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63429267
Miss Sly van harte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63429422
Oooh, wat leuk! Gefeliciteerd Miss-Sly!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 22 november 2008 @ 15:44:55 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63429997
Het blijft gewoon leuk om dat berichtje te lezen!
Mén wat moeten jullie door het dolle zijn zeg!
pi_63430193
Oh wat goed!!! Gefeliciteerd Miss Sly... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_63430386
oh ik zie het nu pasa... (even teruggelezen, een paar dagen niet online geweest) maar...
mcLaura, ook jij van harte gelefeliciteerd!!!!!!!!! yes!!!

ps: miss sly.. begrijp ik het nu goed, is dit spontaan gebeurd buiten behandelingen om???
  zaterdag 22 november 2008 @ 16:10:43 #8
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63430538
Miss_sly ik heb overal kippenvel en tranen in mijn ogen van dit ge-wel-dige nieuws!!!! Ongelooflijk fantastsich! Meid wat ben ik blij voor jullie! Gefeliciteerd!!!
pi_63430890
McLaura én Miss_sly!!! GEFELICITEERD!!!
Ohw wat geweldig! Ik kreeg ineens zo'n heel gelukzalig gevoel over me heen, van toen ik mijn beide tests in handen had. Dit gevoel moet vooral voor jou Miss_sly (McLaura 'ken' ik niet zo goed) nog duizend maal sterker zijn! Wat geweldig!
En wat mooi weer om al deze reacties van zoveel 'internetmensen' te zien hier

Geniet ervan en ik wens jullie beiden ontzettend veel gezondheid en geluk
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_63432343
Whaaaaaaaa Miss_sly..... wat geweldig!! Ik zei het toch... er hoeft maar 1 sterke zwemmer te zijn die lekker lang blijft zitten Ik ben echt zo blij voor jullie, ik kreeg helemaal kippevel toen ik het las. Wachten wordt dus tóch beloond! Geniet ervan
pi_63432375
McLaura gefeliciteerd!!!!!!!!

Miss_Sly; wow!!!!!!! Wát een geweldig nieuws Van harte met je positieve test
pi_63432599
wilmadonna, inderdaad, zonder behandeling, alleen het slikken van clomid. De IUI ging niet door.

Lieve meiden, wat is het toch heerlijk om jullie enthousiaste, lieve reacties en felicitaties te lezen Dank jullie allemaal
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63432700
Zit ik me twee dagen op te sluiten op onze zolder om isolatie te steken, mis ik al het goeie nieuws.

Van harte gefeliciteerd Miss_sly en McLaura Wat een heerlijk nieuws. Zouden we de stemmen voor de awards nog kunnen wijzigen, miss_sly zodat je de award voor zwangerschap met een sterretje krijgt?

Wilma: wat fijn dat jullie nog een extra poging krijgen

Hier niet zo'n fijn nieuws. De gyn begrijpt niet dat ik nog steeds niet zwanger ben. Alles verloopt zoals het hoort: stimulatie in orde, genoeg eicellen, hormonen na stimulatie heel goed. Het enige wat niet klopt aan alle onderzoeken is het feit dat ik nog steeds niet zwanger ben. Nog één poging (omdat ik ze al opgestart had) waarvan niemand eigenlijk gelooft dat het kan lukken (en nee, ik wil helemaal niet meer rekenen op een wonder) en dan een kijkoperatie omdat de gyn vreest dat er iets erger aan de hand is en we er zo nooit zullen raken (en zo sta je weer met beide voetjes heel hard op de grond)
  Jubileum moderator zaterdag 22 november 2008 @ 18:49:02 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63433800
Ach Leonieke toch Ik hoop zo dat er niets ernstigs aan de hand is, gewoon iets wat ze kunnen oplossen en poef....

McLaura van harte gefeliciteerd

En dan het nieuws waar ik tranen van in mijn ogen kreeg, lieve lieve Miss Sly wat een wonderschoon wonder
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63434224
Miss_Sly, wat een fantastisch sinterklaascadeau voor jullie!!!!!!!! Het is jullie super gegund. Geniet ervan!

Leonieke: ook een dikke voor jou, ik hoop voor jullie dat het allemaal erg mee blijkt te vallen en dat je miss_sly snel achterna kan gaan.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 22 november 2008 @ 19:27:48 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63434778
Hier ook nog even, want ik postte door het slotje

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_63434839
WAUW!!!
Ik las net het slowchat stemtopic en daar stond het eigenlijk al maar ik kon het pas echt geloven toen ik het hier las!
Miss Sly en Fokschaap, van harte!! Het is jullie zoooo gegund!
Zucht..... wordt dat kleine kamertje toch hopelijk gewoon het kinderkamertje .

Mc Laura, ik lees dat jij na je eerste IVF ook zwanger bent, gefeliciteerd ! Heerlijk dat de eerste poging gelijk raak is!

Leonieke, sterkte meid, hopelijk voor jou binnenkort ook goed nieuws.
Ook een voor de andere meiden die hier posten.
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:23:50 #18
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63436119
Super !!MissSly,van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:53:25 #19
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63436979
. . . miss_sly!!!! . . .

Wat goeeeeeeed!!! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 22 november 2008 @ 20:57:27 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63437081
Miss_sly wat een GEWELDIG nieuws!!!

En wat krijgt jullie kindje een leuke mama Alvast gefeliciteerd, kindje_Slyschaap!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 21:23:49 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63437667
wat lees ik nu? miss_sly gefeliciteerd
meid, wat is het jou gegund
en nu broeden maar
pi_63438224

Wat goed!!!!! En zomaar spontaan!!!! GEFELICITEERD!!!

ik werd gisteravond in een keer misselijk en heb overgegeven. En nu lig ik al de hele dag op de bank te ziek zijn
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63438412
Hè bah Vlindur, iets verkeerd gegeten? Misschien is het juist wel een goed teken Hoe lang moet je nog? Een week ongeveer toch?
pi_63438470
Miss_Sly wat gaaf! Ze gaan je vast nooit geloven in het ziekenhuis, maar ach, wat maakt het uit. Gefeliciteerd!

Leonieke: wat rot...pff. Maar he, deze poging is nog niet over...wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik duim voor je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63438577
Volgens mij moet de topicstarterdinges ook nodig eens aangepast worden
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')