dat dus....quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alles anders dan magere melk is briljant.
magere melk
Getting drunk is for suckersquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:55 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil vanavond eens proberen om niet zo tyfushard te zuipen.
Ik denk alleen dat ik ga falen.
drink melkquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:55 schreef eer-ik het volgende:
Ik kan echt niet rustig zuipen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Getting drunk is for suckers
melk is altijd fijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:57 schreef Californium het volgende:
[..]
drink melkMelk is altijd een goede oplossing
![]()
precies.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:59 schreef Californium het volgende:
oe ziet er zeker lekker uitheb nog 2 blikjes tonijn staan die opmoeten voordat ik vis volledig afzweer
kan ik wel zoiets mee maken
makkelijk en lekker
haha, zulks werkt niet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:01 schreef jslavenburg het volgende:
Tip:
Neem geen portomonee mee (Werkt bovenstaande niet, bel dan even, dan naai ik je mond dicht)
echtquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies.
en gezond.
ook wel eens leuk.
tijd geleden dat i kgezond heb gegeten
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:01 schreef eer-ik het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?collection=algemeen&rq=pasta&page=2&id=490872
dit lijkt me nou ook echt lekker.
lees mijn posts in vorige topicquote:
Quitting is for quittersquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:55 schreef eer-ik het volgende:
da's waar.quote:
Ook goed, ik ben alleen niet zo van het donkere tijdperkquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:00 schreef PieterBas het volgende:
Goed hoor.. even een paar series aan het kijken...
Want een van mijn harde schijven begint vol te raken.
en hoe is het met u?
Het is erg genoeg dat het gebeurd.. maar je hebt wel een punt. 4 winterbanden is echt niet genoeg. Ik maak vaak genoeg fouten in het verkeer (ik ben ook maar een mens) Door een slipcursus te volgen, weet ik nu tenminste wat te doenquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:17 schreef eer-ik het volgende:
http://feeds.volkskrant.n(...)n_drie_levens_op_weg
ik vind dit altijd zo'n onzin.
Het kan er best ķets mee te maken hebben, maar nederlanders zijn gewoon niet goed in rijden.
Ook al vinden ze van wel
Niemand hier past zich aan aan het winterweer op de weg, alleen als het regent trappen we massaal op de rem
Aangezien ik door de week geen tijd had.. Is het House, Prison Break, Heroes, Knight Rider (wat steeds beter begint te wordenquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook goed, ik ben alleen niet zo van het donkere tijdperk
Welke series kijk je?
Ik heb net om dezelfde reden house, chuck en lost zitten kijken
Knight Rider?quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aangezien ik door de week geen tijd had.. Is het House, Prison Break, Heroes, Knight Rider (wat steeds beter begint te worden), Spooks, CSI (LV, Miami, NY)
De remakequote:Op zaterdag 22 november 2008 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Knight Rider?
Die oldskool serie?
Of is er een remake van?
(Shelby) Mustangquote:
oh ja.. Kitt kan in alle Amerikaanse hedendaagse Ford modellen transformeren.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:35 schreef eer-ik het volgende:
maar een corvette bijvoorbeeld wel.
die lijkt meer op de oldskool knight rider
whehe.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh ja.. Kitt kan in alle Amerikaanse hedendaagse Ford modellen transformeren.
Zou lachen zijn als Kitt opeens in een nieuwe Ford Ka veranderd
Nja, vind die nieuwe dus echt wel serieus vet hoor!! Mag je gerust bij me op de oprit zettenquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:58 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ] is een mooie wagen.
[ afbeelding ]
Gast, ik dacht dat jij van echte auto's hield en niet van plastic dinkytoysquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, vind die nieuwe dus echt wel serieus vet hoor!! Mag je gerust bij me op de oprit zetten
Eensquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die ouwe is nog een echte amerikaanse wagen, zonder concessies.
Dit is imo 100% bagger.
Ik zal ook niet klagen maar ik zou er zelf nóóit een kopen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
EensIk vind de oude Corvette, Mustangs, Chargers en andere oude muscle cars veel vetter dan die huidige bakken..
Al hoor je me echt niet klagen als ik een nieuwe versie van de Mustang of een Charger zomaar krijg
Ja, wat een kutvolkquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
de koffie kliek is er weer hoor
* OA vertrekt en neemt de koffie meequote:Op zaterdag 22 november 2008 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
de koffie kliek is er weer hoor
Niet zo janken joh, je lijkt net een wijfquote:
Iddquote:
Hier blijvenquote:
Hehe, verstandig...quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:26 schreef Puala het volgende:
Hoi
Vanavond niet uitIedereen is op refo verjaardag en ik weiger netjes
neem een katquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:14 schreef Puala het volgende:
Nu wens ik dat ik ben gegaan
Ik maak van fimo klei sleutelhangers, kettingen ed. En die verkoop ik via marktplaats (althans, deed ik). Nu heb ik vanavond weer 9 dingen gemaakt.. kom ik in de keuken om ze uit de oven te halen.. schiet er een muis achter het dienblad wat daar staat. En ik schijt hem niet voor spinnen, slangen en shit.. maar wel voor muizen. Dus toen heb ik mijn vriend er bij gesleept.. blijkt die ook bang te zijn
.
Uiteindelijk pa maar gebeld (het is tenslotte zijn huis ook al is hij er nooit).. muizenkorrels gestrooid en nu maar afwachten geblazer. Bah
.
Tja.. neem dan niet zo'n luie kat als de mijne...quote:
Daft Punk toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:28 schreef eer-ik het volgende:
Touch it, bring it, pay it, watch it,
Turn it, leave it, start, format it,
...
Technologic.
Gezellig hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
Thuis, na een hele gezellige avond met collega's
Niks bijzonders, avondje wok-restaurant. Hekel aan zo'n restaurant, maar ik zat lekker, had een colaatje en leuke mensen om me heen, dus ik heb me prima vermaaktquote:
Nicequote:Op zaterdag 22 november 2008 23:58 schreef PieterBas het volgende:
Weekendje weggeboekt in september.. Naar Stockholm..*O*
Zuid Amerika toch?quote:Op zondag 23 november 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Nice
We hadden het vanavond ook nog over vakantie, en heb er nu ook echt zin in
Middenquote:
quote:Ik rij mee met mijn ouders (die blijven langer in Zweden) .. en vlieg dan terug.. Heb wel een eigen 2persoons kamer voor mij alleen..
Naar concert geweest, en daarna even paar biertjes gepakt in een kroegjequote:
Joah, verrot moe nu, maar nog geen zin om te gaan liggenquote:
Nicequote:Op zondag 23 november 2008 01:35 schreef The_Dean het volgende:
Naar concert geweest, en daarna even paar biertjes gepakt in een kroegje
Das standaard toch?quote:Op zondag 23 november 2008 01:43 schreef The_Dean het volgende:
Joahwel
Leuke meid gezien, maar was er met zo'n vriend geval ofzo
Té standaard. Zie je eens wat, is het bezet...quote:
En als ze niet bezet was geweest, was het dan ook bij alleen kijken gebleven?quote:Op zondag 23 november 2008 01:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Té standaard. Zie je eens wat, is het bezet...
Je kent me tochquote:Op zondag 23 november 2008 01:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En als ze niet bezet was geweest, was het dan ook bij alleen kijken gebleven?![]()
quote:
Komt wel goed jongenquote:Op zondag 23 november 2008 01:43 schreef The_Dean het volgende:
Joahwel
Leuke meid gezien, maar was er met zo'n vriend geval ofzo
quote:Op zondag 23 november 2008 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren als een dolle chickies geplayed man, eentje uit israel, eentje uit duitsland en eentje uit finland. Mad shit man
quote:Op zondag 23 november 2008 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren als een dolle chickies geplayed man, eentje uit israel, eentje uit duitsland en eentje uit finland. Mad shit man
Ik gein maar wat, toevallig met drie meiden ergens gaan drinken, klinkt allemaal tofeer dan het is hoorquote:
vandaar mijn vorige postquote:Op zondag 23 november 2008 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gein maar wat, toevallig met drie meiden ergens gaan drinken, klinkt allemaal tofeer dan het is hoor
Ah okéquote:Op zondag 23 november 2008 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gein maar wat, toevallig met drie meiden ergens gaan drinken, klinkt allemaal tofeer dan het is hoor
wtf...Studeert rob in wageningenquote:Op zondag 23 november 2008 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen uit wageningen die met Rob studeren
quote:Op zondag 23 november 2008 11:55 schreef Californium het volgende:
[..]
wtf...Studeert rob in wageningen
ik dacht dat hij naar de RU gingquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik dacht dat hij naar de RU gingHou ik toch allemaal niet bij.... Scholen van vrienden
quote:
Vond het een mooie opmerkingquote:Op zondag 23 november 2008 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
tuurlijk hou ik het wel bij... alleen Rob interesseert me stiekem gewoon minder
was het ookquote:
Goed spul iddquote:Op zondag 23 november 2008 13:45 schreef The_Dean het volgende:
Perzikjoghurt
Volle joghurt met stukjes echte verse perzik
Oh, je hebt er zelf perzik doorgedaan?quote:Op zondag 23 november 2008 13:50 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die uit blik zijn ook erg goed te doen
Ja, zelf perzikjes erdoor geknikkerdquote:Op zondag 23 november 2008 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, je hebt er zelf perzik doorgedaan?
Die perzikyoghurt die je gewoon zo kan kopen nml is niet echt vers
Dat geloof ik best..quote:Op zondag 23 november 2008 16:33 schreef nicomart het volgende:
godver wat was dat koud in die kuip...
Ja, ik had toch liever thuis voor de TV gezeten. Hoewel, dan had ik waarschijnlijk AZ - Ajax gekeken en dat was ook kut.quote:Op zondag 23 november 2008 16:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat geloof ik best..
Mijn vader kon ook nog aan kaartjes komen.... was opeens blij dat ie deze toch had doorgegeven.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:41 schreef The_Dean het volgende:
Wat was daar te doen dan? Voetbal zeker?
Zag bij de Expo bij mij in de buurt nog aardig wat Jack Daniels merchandisequote:Op zondag 23 november 2008 17:12 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier iets over?
[GEZ] Jack Daniels spulletjes
Oe! Ook van die zweetbandjes?quote:Op zondag 23 november 2008 17:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zag bij de Expo bij mij in de buurt nog aardig wat Jack Daniels merchandise
Wrom niet?quote:Op zondag 23 november 2008 17:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie moeten mij eraan herinneren dat ik geeeeen!! smilies meer mag gebruiken.
Omdat wanneer ik ze niet gebruik, mensen gelijk DENKEN mijn stemming daarvan af te kunnen lezen.quote:
Je kan ze ook gewoon consequent gebruikenquote:Op zondag 23 november 2008 17:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat wanneer ik ze niet gebruik, mensen gelijk DENKEN mijn stemming daarvan af te kunnen lezen.
tja de ene keer wil je het wat opvrolijken met zo'n geel poppetje.. En soms ook niet.quote:Op zondag 23 november 2008 17:51 schreef eer-ik het volgende:
Je kan ze ook gewoon consequent gebruiken
Of gewoon random door elkaar!! Mindfucken!!quote:Op zondag 23 november 2008 17:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon consequent gebruiken
En telkens stomme vragen krijgen over wat voor bui je nu weer zit. Nee grr.. bagger!quote:Op zondag 23 november 2008 17:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of gewoon random door elkaar!! Mindfucken!!
Nu al?quote:
als je deze PI gebruiktquote:Op zondag 23 november 2008 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En telkens stomme vragen krijgen over wat voor bui je nu weer zit. Nee grr.. bagger!
Moet er eens over nadenken.
over smilies gesprokenquote:
Het is je gelukt hoorquote:Op zondag 23 november 2008 17:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk, leg ff aan cue uit hoe ze werken
Zijn we weer blijquote:
Nice.quote:Op zondag 23 november 2008 18:19 schreef The_Dean het volgende:
Harde bol ham kaas en Italiaanse bol kipkerrie
lmfd.quote:
Bierquote:
Dat kan ookquote:
Snert!quote:
Uiteraard met worst.quote:Op zondag 23 november 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, met worst![]()
En dit is maar als voorafje hč
wie is dat?quote:
heerlijk spul zeg!quote:Op zondag 23 november 2008 19:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ivana Milicevic.
Donders lekkere chick.
quote:Op zondag 23 november 2008 20:10 schreef Puala het volgende:
Hoi trouwens, al uur online, nog niets gepost. Lelijke meid trouwens
ze is niet lelijk.... Er is iets mis met haar ogen ofzoquote:Op zondag 23 november 2008 20:10 schreef Puala het volgende:
http://puala.nl/2008/11/23/paula-vs-de-muis/![]()
Hoi trouwens, al uur online, nog niets gepost. Lelijke meid trouwens
Of wat cali zegt, er klopt iets niet in der gezichtquote:
euhm, jawel, jij? Nog meiden gescoord?quote:Op zondag 23 november 2008 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker weekend gehad? (Op het muisverhaal na)
Ze houdt d'r ogen een beetje rarig.quote:Op zondag 23 november 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
ze is niet lelijk.... Er is iets mis met haar ogen ofzoiig iets in haar gezicht klopt niet
Idd. En zo'n buikje en die borsten kan ook nietquote:Op zondag 23 november 2008 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
ze is niet lelijk.... Er is iets mis met haar ogen ofzoiig iets in haar gezicht klopt niet
hoezo kan dat niet?quote:Op zondag 23 november 2008 20:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Idd. En zo'n buikje en die borsten kan ook niet
quote:Op zondag 23 november 2008 20:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Pff, geen idee... hoe kom je daar zo ineens bij?quote:Op zondag 23 november 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
He meneer meister,
waar komt jouw username eigenlijk vandaan?
Het is niet in verhouding in mijn ogen.quote:Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo kan dat niet?
ze zitten er toch?
omdat ik het eigenlijk niet zo goed snap waar ie op slaat.quote:Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff, geen idee... hoe kom je daar zo ineens bij?
jawel hoorquote:Op zondag 23 november 2008 20:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is je idd niet gelukt om mijn reflectie in je spiegel te krijgenquote:
Dat jij het niet kan wil niet zeggen dat het uberhaupt niet kan.quote:Op zondag 23 november 2008 20:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is niet in verhouding in mijn ogen.
Je kan trainen wat je wilt, maar of ze zijn nep of die meid klopt niet in verhoudingen
Ik heb ook geprobeerd dat figuur te krijgen.. missie gefaald
aan deze kant een soort van missie geslaagd.... Als ik zo'n buikje krijg... Behoud ik mijn tieten.... Ik kan trainen wat ik wil...maar ze krimpen nietquote:Op zondag 23 november 2008 20:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is niet in verhouding in mijn ogen.
Je kan trainen wat je wilt, maar of ze zijn nep of die meid klopt niet in verhoudingen
Ik heb ook geprobeerd dat figuur te krijgen.. missie gefaald
quote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
aan deze kant een soort van missie geslaagd.... Als ik zo'n buikje krijg... Behoud ik mijn tieten.... Ik kan trainen wat ik wil...maar ze krimpen niet
Like, ik pwn hosti's ofzoquote:Op zondag 23 november 2008 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat ik het eigenlijk niet zo goed snap waar ie op slaat.
waarom zou je dat uberhaupt willen?quote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
aan deze kant een soort van missie geslaagd.... Als ik zo'n buikje krijg... Behoud ik mijn tieten.... Ik kan trainen wat ik wil...maar ze krimpen niet
quote:Op zondag 23 november 2008 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is je idd niet gelukt om mijn reflectie in je spiegel te krijgen
whehe.quote:Op zondag 23 november 2008 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Like, ik pwn hosti's ofzo
Dunno
hoezo?quote:Op zondag 23 november 2008 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blij dat het weekend bijna voorbij is. Wat een kut-weekeinde was dit zeg
quote:Op zondag 23 november 2008 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blij dat het weekend bijna voorbij is. Wat een kut-weekeinde was dit zeg
Aah oke.. dan snap ik hetquote:Op zondag 23 november 2008 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen via het internet playen is zo 2006
Ik zou het niet eens durven, jou te playenquote:
Waarom niet dan?quote:Op zondag 23 november 2008 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens durven, jou te playen
* Cuegirllie doet rits van vest open en zwaait naar tietenquote:
Omdat ik jammerlijk zou falen, jij valt niet voor goedkope zinnetjes en ik moet mijn repetoire nodig uitbreidenquote:
Dus je valt nu alleen voor goedkope meisjes?quote:Op zondag 23 november 2008 20:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik jammerlijk zou falen, jij valt niet voor goedkope zinnetjes en ik moet mijn repetoire nodig uitbreiden
Is dat een avance?quote:Op zondag 23 november 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie doet rits van vest open en zwaait naar tieten
quote:
koplamp van mijn auto kapot geredenquote:
* PieterBas neuriet... Starkoo's schut je tieten heen en weer...quote:Op zondag 23 november 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie doet rits van vest open en zwaait naar tieten
Nee dat was gewoon een mededelingquote:
nu? Iets anders ligt niet in mijn bereik johquote:Op zondag 23 november 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus je valt nu alleen voor goedkope meisjes?
Aahh voetbalquote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
koplamp van mijn auto kapot gereden![]()
en vandaag verliest Ajax ook nog eens En dan ook nog eens die kut-sneeuw
Ja oke, 'nu' had er niet moeten staanquote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
nu? Iets anders ligt niet in mijn bereik joh
Laag zelfbeeld..quote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een plat buikje of de tieten kwijt?quote:Op zondag 23 november 2008 20:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom zou je dat uberhaupt willen?
Ach, care.quote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
tieten kwijt lmd.quote:Op zondag 23 november 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Een plat buikje of de tieten kwijt?
soms dan zitten ze welleens in de weg... En probeer maar eens fatsoelijk kleren te vinden als ze te strak zitten om je boezem en goed om je buik of andersom
Ik kan me er zo goed in vinden hequote:Op zondag 23 november 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Een plat buikje of de tieten kwijt?
soms dan zitten ze welleens in de weg... En probeer maar eens fatsoelijk kleren te vinden als ze te strak zitten om je boezem en goed om je buik of andersomdat het bij je tieten prima zit en bij je buik te los
![]()
nee hoorquote:Op zondag 23 november 2008 20:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tieten kwijt lmd.
plat buikje kan ik me goed voorstellen waarom mensen dat willen.
Wil het zelf ook wel, lukt alleen nog niet zo hard
Btw, jij hebt toch geen dubbel d ofzo...
quote:
Ook bij vrouwen... die het gewicht er niet voor hebben..quote:Op zondag 23 november 2008 20:42 schreef eer-ik het volgende:
gewoon stretchspul kopen
Vind dat sowieso altijdbij vrouwen.
Dat laatste is erg belangrijkquote:Op zondag 23 november 2008 20:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook bij vrouwen... die het gewicht er niet voor hebben..
Tja, ik ben een smooth talker, maar geen lady's manquote:
ik heb ook stretch spul maar ik haaaat dat zuigstof....Jeweetwel... waarbij je elk klein vetrolletje kan zienquote:Op zondag 23 november 2008 20:42 schreef eer-ik het volgende:
gewoon stretchspul kopen
Vind dat sowieso altijdbij vrouwen.
goede vraagquote:Op zondag 23 november 2008 20:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee, maar die moeten sowieso naar huisquote:Op zondag 23 november 2008 20:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ghehe, ja irritant zeker. Of van die shirtjes in one size, passen werkelijk nooitquote:Op zondag 23 november 2008 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoorgodzijdank.... en ik heb ook niet het platste buikje even...maar het probleem doet zich voor
en das best irritant af en toe
Welja.quote:Op zondag 23 november 2008 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, ik ben een smooth talker, maar geen lady's man
En momenteel is het allemaal prima zo
Ik meng me bewust niet in de discussiequote:Op zondag 23 november 2008 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
vrouwen die het over kleren hebben, oppassen dadelijk gaan ze over op supersonisch
Ach ik mag niet klagen, maar het kan altijd beterquote:Op zondag 23 november 2008 20:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Welja.
Gewoon veel de stad in.
Werkt altijd
Eens... Die zitten aan de bovenkant te strakquote:Op zondag 23 november 2008 20:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ghehe, ja irritant zeker. Of van die shirtjes in one size, passen werkelijk nooit
Maar meisje, jij hebt toch ook wel klerenquote:Op zondag 23 november 2008 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik meng me bewust niet in de discussie
Maar geen leukequote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar meisje, jij hebt toch ook wel kleren
quote:
klerenquote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan het best ook over kleren hebben hoor...
Ik heb volgens mij het meest irritante figuur van beidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |