quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:36 schreef vogelkooi het volgende:
Chicken wings. op zaterdag middag in zon.
quote:Tijd voor een slaapje! / 27-11-2008
Het is winter, koud en nat: kortom het is geen Lowlands...
Daarom is er nu niet zo heel veel te beleven op lowlands.nl
Natuurlijk is er wel iedere week een nieuwe prijsvraag in de Von Prijzenstein waar je tickets, CD's, goodies en andere need to haves kunt winnen. Tonie van Ringelestijn en Walter van den Berg houden je iedere week in LLowbite op de hoogte van het heetste muziek & cultuurnieuws. Reden genoeg om zo af en toe nog eens een kijkje te komen nemen!
Vanaf februari gaan we weer los met nieuwe namen, info, bio's, faq, ticketinfo, foto's en een heleboel nieuwe features!
Pfff, 2 maanden. Hoe hou ik het vol!quote:
Hiermee moet het lukken.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Pfff, 2 maanden. Hoe hou ik het vol!
Dat zou wel heul vet zijnquote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:44 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb alvast maar weer vrij gevraagd voor Lowlands.
Ik vind het ook niet echt geweldig.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:57 schreef peaceman het volgende:
Wat heeft iedereen toch met The Killers? Vind het maar een matige band.
Ik ben de week voor het weekend al vrij.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, en het is nog niet goedgekeurd!
Ik ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:57 schreef peaceman het volgende:
Eensquote:Op woensdag 3 december 2008 19:57 schreef peaceman het volgende:
Oneensquote:
Zo krijgen we die 100 topics voor Kerst nog vol!quote:
Ja ja, het is wat met die Lowlandsgangers!..quote:Lowlands 2008 eindigt pas bij de rechter voor bezoekers met drugs
woensdag 03 december 2008 | 05:55
LELYSTAD/BIDDINGHUIZEN - Drugs en Lowlands is voor menig bezoeker van dit festival in Biddinghuizen een onweerstaanbare mix.
Acht van hen stonden maandag voor de politierechter in Lelystad.
Het meerdaagse festival in augustus wemelt van de politieagenten en beveiligingsmensen. Menig bezoeker wordt gesnapt. De een wordt al bij de toegangscontrole betrapt, de ander pas op het festivalterrein. Bij de 38-jarige R.D. uit Poortugaal werden 5,7 gram cocaïne en 62 xtc-pillen gevonden in zijn caravan, toen hij probeerde het terrein op te komen.
De 25-jarige D.S. uit Sint Odiliënberg had het ook bont gemaakt met 0,3 gram crack, 2,8 gram cocaïne en 54 xtc-pillen. Hij had de drugs ingeslagen in Roermond om een paar dagen los te gaan na een hectische periode. Achteraf noemt hij zijn eenmalige actie 'onbezonnen en heel dom'. "Mijn vriendin was al bij me weg, voordat ik thuis was. Ik verklaar mezelf achteraf ook voor gek. Ik heb te weinig nagedacht over de gevolgen."
Drugsgebruikers op Lowlands lijken een opvallend sociaal volkje, afgaand op wat een paar van hen verklaarden tegenover de rechter. Zo zeiden zij hun drugs te hebben gekregen. Of dat ze zoveel bij zich hadden om te delen met hun vrienden. Niemand die naar eigen zeggen van plan was om het door te verkopen. Lowlands is niet zo sociaal voor bezoekers met drugs. Die worden van het terrein af gezet. Twee verwijderde bezoekers ritselden een kapot toegangsbandje en zetten die weer provisorisch vast. Om zo toch weer bij het festival te komen. Het excuus van S.O. (26) uit Rotterdam en M.S (34) uit Beek en Donk was dat hun vriendin nog op het terrein was en dat ze die niet in de steek wilden laten.
De rechter legde straffen op van 125 euro boete tot 150 uur werken, waarvan de helft voorwaardelijk. S.J. (31) uit Fochteloo werd vrijgesproken van drugsbezit, omdat zijn strafdossier niet compleet was. Maar hij voelt zich toch gestraft, omdat hij een nacht in de politiecel zat. "De laatste dag en nacht van Lowlands heb ik moeten missen. Dat heb ik ervaren als een zware straf."
Bron.
Geweldige quote!quote:"De laatste dag en nacht van Lowlands heb ik moeten missen. Dat heb ik ervaren als een zware straf."
Briljant inderdaad!quote:
Ook geen drugs voor mij.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Briljant inderdaad!Ik ben sowieso veels te braaf voor drugs, maar zou ook het risico niet nemen zóveel mee te nemen...
Ik kon het nummer gratis laten overzetten.quote:En beantwoord jij mijn pm eens even gauw, ja...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |