Net zo als een paar jaar geleden een avond van het Nederlandse lied, wat een feest was dat!!! (toen ter ere van de 200 jarige carriere van Dhr Hoes.)quote:Op zondag 30 november 2008 15:20 schreef febster het volgende:
Volgens mij probeert LL wel een afsluiter in de Alpha te plaatsen die niet gericht is op 15 jarige emo's
afgelopen jaar was er sowieso enorm veel op herhalingquote:
NOFX moet daar staanquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weet je wat tof zou zijn in het kader van op herhaling: de reunie-tour van Biohazard op Lowlands. Hebben ze tegenwoordig ook de ouwe lullenspot op de Grolsch weer gevuld.
Neequote:
Fout. 2005 op de zondag met Incubus, Queens of the Stone Age, Dropkick Murphy's en Korn! Damn dat was een toffe dagquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:41 schreef Orbeatle het volgende:
Misschien komen de Foo Fighters wel. Die hebben namelijk nog nooit op Lowlands gespeeld.
Mijn indeling heeft niks met grootte van de band te maken. Je hebt ook Alpha openers nodig. Raconteurs is een typische Grolsch afsluiter naar mijn gevoel. Heel rauw. Terwijl Rifles iets geliktere rock muziek maken die lekker tot zijn recht komt als opener van de Alpha. Maar he, Rifles kunnen ook makkelijk in een India of een Grolsch staan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:47 schreef Mistaken het volgende:
Trouwens nog even terugkomen op het verhaal van Chansadres (spel ik dit goed?)
The Rifles zie je als Alpha-materiaal? En dan The Raconteurs als Grolsch-materiaal beschouwen?
Ik snap em niet
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Fout. 2005 op de zondag met Incubus, Queens of the Stone Age, Dropkick Murphy's en Korn! Damn dat was een toffe dag
iedereen was op Roelio aan het wachten voor het openen van het nieuwe topicquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:10 schreef super-muffin het volgende:
Jullie zijn wel laat met het topic overigens, normaal begint het eerste topic wanneer de speculazen en taai taai poppen weer in de supermarkten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |