Fuckin Fall Out Boy als afsluiterquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:16 schreef chansadres het volgende:
Soms mogelijk, soms hopen. Mijn lijst van gegadigden:
Alpha afsluiters: No Doubt, The Prodigy, Fall Out Boy
Alpha materiaal: Arctic Monkeys, Snow Patrol, Kings of Leon, Keane, Hoobastank, The Rifles, Reel Big Fish, Eagles of Death Metal, Glasvegas, Placebo, The Fray, The Strokes, The Klaxons
Grolsch afsluiters: The Cure, Blur en Sonic Youth
Grolsch materiaal: The Decemberists, Pet Shop Boys, Von Bondies, All-American Rejects, Raconteurs
India/Charlie materiaal: Fleet Foxes, Andrew Bird, Antony And The Johnsons, The Postal Service, Patrick Wolf, Ray Lamontagne, OK Go, Ben Lee, Friendly Fires, The Gaslight Anthem
Bravo materiaal: BPA, The Avalanches, Lily Allen, Basement Jaxx,
Lima materiaal: Trainwreck (nieuwe band van Kyle Gass (Tenacious D) volgend jaar cd)
quote:Op maandag 24 november 2008 18:23 schreef rubbereend het volgende:
ik wil weer mijn everzwijnhammetjes terug
Naast het feit dat het nieuwe album erg goed word, verkoop je met Fall Out Boy wel uit. Commercieel gezien gewoon een goede naam. En ze hebben vorige tour alle Nederlandse festivals overgeslagen. Kunnen ze ook op Pinkpop belanden maar mijn gevoel zegt dat ze op Lowlands komen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:06 schreef febster het volgende:
[..]
Fuckin Fall Out Boy als afsluiter? You've gotta be kiding me
En waarom dan geen Arctic Monkeys/The Strokes als afsluiter? Lijkt me logischer dan Fall Out Boyquote:Op zondag 30 november 2008 11:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Naast het feit dat het nieuwe album erg goed word, verkoop je met Fall Out Boy wel uit. Commercieel gezien gewoon een goede naam. En ze hebben vorige tour alle Nederlandse festivals overgeslagen. Kunnen ze ook op Pinkpop belanden maar mijn gevoel zegt dat ze op Lowlands komen.
The Strokes vind ik niet afsluitwaardig. Arctic Monkeys zijn ook een kandidaat maar zou ook als één na laatste kunnen... Daarom staat hij daar ook in die lijst.quote:Op zondag 30 november 2008 11:20 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
En waarom dan geen Arctic Monkeys/The Strokes als afsluiter? Lijkt me logischer dan Fall Out Boy
Ikzelf vind Fall Out Boy niet lager staan dan een Anouk, Placebo, Marilyn Manson en de Kaiser Chiefs. Allemaal headliners. Daarnaast zijn ook acts langsgekomen in hetzelfde genre zoals Panic at the Disco etc. Ik zou dus niet weten waarom Lowlands een band als Fall Out Boy niet zou plaatsen. Muzieksmaak buiten gelaten natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2008 15:20 schreef febster het volgende:
Volgens mij probeert LL wel een afsluiter in de Alpha te plaatsen die niet gericht is op 15 jarige emo's
in de magneetbar dan hopenlijk...quote:Op zondag 30 november 2008 15:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Rick Astley.
Ik zeg niet dat ze niet op LL kunnen staan. Maar ik zie geen 40.000 LL bezoekers (gemiddeld toch wel ouder dan 15quote:Op zondag 30 november 2008 15:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ikzelf vind Fall Out Boy niet lager staan dan een Anouk, Placebo, Marilyn Manson en de Kaiser Chiefs. Allemaal headliners. Daarnaast zijn ook acts langsgekomen in hetzelfde genre zoals Panic at the Disco etc. Ik zou dus niet weten waarom Lowlands een band als Fall Out Boy niet zou plaatsen. Muzieksmaak buiten gelaten natuurlijk.
Mee eensch!quote:Op zondag 30 november 2008 15:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet op LL kunnen staan. Maar ik zie geen 40.000 LL bezoekers (gemiddeld toch wel ouder dan 15) naar de Alpha gaan om Fall Out Boy te zien afsluiten.
Tja dan weet iedereen met verstand van muziek waar hij niet moet zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 15:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet op LL kunnen staan. Maar ik zie geen 40.000 LL bezoekers (gemiddeld toch wel ouder dan 15) naar de Alpha gaan om Fall Out Boy te zien afsluiten.
quote:Op zondag 30 november 2008 11:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
The Strokes vind ik niet afsluitwaardig.
Kees van hond heb ik ook wel weer zin in voor een uurtje. In een prullebak crowdsurfen was echtquote:Op zondag 30 november 2008 16:43 schreef Longmen het volgende:
Van mij mogen zZz en Kees van Hondt komen
Ik zie Fall Out Boy nog niet een genre tot leven brengen en een meesterlijk debuutalbum releasen, met nog twee ontzettend goeie platen erachteraan. The Strokes is een begrip, FOB is niet meer dan een band die meeprofiteert van de indie/emo hype. IMHO.quote:Op zondag 30 november 2008 11:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
The Strokes vind ik niet afsluitwaardig.
Over FOB, dat is natuurlijk geen afsluiter, maar je lofzang voor The Strokes is ook tamelijk overdreven. Ja, de 1e plaat was lekker, maar de 2e was toch echt een forse teleurstelling. De derde kan ik niet beoordelen, want ik ben al gehaakt. Misschien wel ten onrechte, maar ach...quote:Op zondag 30 november 2008 17:03 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik zie Fall Out Boy nog niet een genre tot leven brengen en een meesterlijk debuutalbum releasen, met nog twee ontzettend goeie platen erachteraan. The Strokes is een begrip, FOB is niet meer dan een band die meeprofiteert van de indie/emo hype. IMHO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |