Jaja, het is gister dan toch echt gebeurd!! Wat een ervaring zeg! Al is het niet helemaal volgens plan verlopen. Althans, het is maar hoe je het bekijkt.
Het was gister een kleinschalig feestje bij een vriendinnetje thuis, speciaal voor onze vrienden groep. Eerst hebben we met zijn allen daar gegeten. Daarna is de wijn opengetrokken en werd het een zeer geslaagde avond. Natuurlijk kwam ons 'spel' ook te sprake, waarna de gespreksonderwerpen al snel alleen nog maar met seks te maken hadden. Elkaar een beetje uitdagen, een beetje aanraken....
Uiteindelijk riep 1 van die vrienden dat het nu of nooit was en pakte direct het spel kaarten erbij. Het is denk ik goed geweest dat in ieder geval 1 iemand de stap durfde te nemen om te zeggen dat we het spel gewoon gaan doen, want anders bleef het waarschijnlijk weer bij een hoop grootspraak.
De lichten gingen uit en enkel een klein lampje bleef aan. We zijn zoals we bedacht hadden eerst begonnen met een 'hoger, lager' spelletje om iedereen uit de kleren te krijgen. Enorm spannend om iedereen opeens eens naakt te zien. Eigenlijk verliep dit gedeelte heel soepel. Iedereen vond dit wel heel leuk en ik had niet het idee dat iemand zich ongemakkelijk voelde.
Nadat iedereen uit de kleren was zijn we begonnen met de opdrachten. Dit verliep jammer genoeg wat minder goed. Veel opdrachten zijn niet, of maar half gedaan. Voor sommige waren het toch even iets te gekke spelletjes. Het was natuurlijk al heel wat dat we daar met zijn allen naakt zaten en wellicht een beetje met elkaar zouden rotzooien. Dus misschien was het ook wel iets te veel gevraagd om ook nog eens rare opdrachten te doen.
Toch waren er een paar opdrachten die wel in de smaak vielen. De opdracht dat je twee mensen van het andere geslacht moest verwennen hebben we meerdere keren kunnen herhalen. De opdracht waar je allebei een blinddoek om moest en elkaar ging zoeken en dan aan elkaar mocht zitten hebben we ook een aantal keer gedaan.
Door die opdrachten werd iedereen zo ontzettend opgewonden dat er steeds minder terecht kwam van deze opdrachten. Mensen die niet aan de opdracht meededen gingen ook aan elkaar zitten enzo. Uiteindelijk is er dan ook weinig terecht gekomen van die opdrachten en is iedereen min of meer gewoon met elkaar gaan 'spelen'.
Hoe dan ook, het was een enorm geile ervaring!! Het is heel spannend om naar anderen te kijken, en tevens heel spannend om bekeken te worden. Natuurlijk was het meest spannende om zomaar opeens seks te mogen hebben met deze mensen. Het voelde heel onwerkelijk. Heel bijzonder als je om je heen allemaal mensen ziet die seks hebben en je gewoon naar iemand toe kunt gaan en ook daarmee seks kan hebben.
Natuurlijk was deze avond echt gebaseerd op lust. Gewoon heerlijk 'spelen' met elkaar. Liefde moet je er helemaal los van zien. Wat natuurlijk wél enorm belangrijk is, is een goede vertrouwensband.
Verder kan ik zeggen dat iedereen zich aan de afspraak gehouden heeft en we alleen aan orale seks hebben gedaan. Nou ja, en toen iedereen een beetje klaar was is iedereen even gaan douchen en zijn we naar huis gegaan. Al kreeg ik zojuist een smsje dat 1 meisje bij dat vriendinnetje is blijven slapen en dat zij samen de avond nog wat langer hebben voortgezet.

Het was een unieke ervaring. Voor iedereen die een groepje vrienden heeft die voor dit soort dingen wel in zijn, kan ik het alleen maar aanraden. Werkelijk een fantastische avond!