2 mannen en 3 vrouwen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:27 schreef ElisaB het volgende:
Wat is de samenstelling van de groep?
Dat denk ik ook. Waarschijnlijk ben jij TS met die andere jongen naakt. En de dames zijn nog aangekeeld. Binnenkort een filmpje van 2 naakten mannen die worden uitgelachen door 3 vrouwen. Ik kan haast niet wachten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:06 schreef Wupppie het volgende:
als puntje bij paaltje komt, dan loop jij met die andere gozer aan zijn pik door de kamer te huppelen, die wijven lachen zich krom en geven daarna nul op het rekest,
Dat ziet er interessant uit. Thanks.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:02 schreef Dirtbiter het volgende:
Misbruik gewoon de opdrachten uit SSvES www.spannendspel.nl
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:02 schreef Dirtbiter het volgende:
Misbruik gewoon de opdrachten uit SSvES www.spannendspel.nl
Mag ik de opdrachten die je zelf heb bedacht gebruiken in de volgende versie van SSveSquote:Op maandag 24 november 2008 19:56 schreef Ichiko het volgende:
Met dank aan Dirtbiter en zijn tip van het spel SSvES heb ik inmiddels de volgende opdrachten:
-knip-
Ik wist niet dat de maker van dat spel ook hier op Fok zitquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Mijn spelletje, dank je dat je 'm tipt
[..]
Mag ik de opdrachten die je zelf heb bedacht gebruiken in de volgende versie van SSveS?
Mocht SSveS te laat voor je komen, dan kun je ook 4-play downloaden. Is weliswaar een trialversie dan waar je niet ALLES kunt instellen etc, maar je kunt er al vrij veel mee en er zit een 'opdracht'-editor bij waar je alle opdrachten uit kun pikkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:11 schreef Ichiko het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de maker van dat spel ook hier op Fok zit. Goed initiatief om dat spel te maken!
De opdrachten mag je zeker gebruiken! Hoe meer mensen er plezier van hebben hoe beter, vindt je niet?
niet rechtstreeks uit het spel gekopieerd.quote:Je bent jong, nieuwschiering en zonder
Oops! My bad!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:16 schreef Karina het volgende:
Hopelijk is dit
[..]
niet rechtstreeks uit het spel gekopieerd.
Het lijkt mij trouwens echt helemaal nietsMaar ieder zijn ding.
Oke, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:14 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Mocht SSveS te laat voor je komen, dan kun je ook 4-play downloaden. Is weliswaar een trialversie dan waar je niet ALLES kunt instellen etc, maar je kunt er al vrij veel mee en er zit een 'opdracht'-editor bij waar je alle opdrachten uit kun pikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |