Is het te vreemd ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die in de OP in ieder geval niet
Beetje Andy Warhol maar dan postmodernquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
Ik ben helemaal weg van het iconenwerk van Jörg Döring:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deal wacht niet te lang want Cerror gooit mijn topics altijd op slot.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:32 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Magritte, Warren, Sahm en Grey.
Ik post later wel pictures.
God, Magritte... Ik heb daar vroeger wel pagina's over vol geschreven... Depersonalisatie, onheil... Luguber... Erg filosofisch... Sommige werken ervaar ik als intens. Ik kan mijn emotie niet goed omschrijven. Het raakt mij.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deal wacht niet te lang want Cerror gooit mijn topics altijd op slot.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:40 schreef tong80 het volgende:
Onsterfelijkheid ik zie veel foto shope
Niks persoonlijks hij kan goed met een PC werken
Ik begrijp je maar je hebt me niet overtuigdquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:43 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het onderbewustzijn ook. Alles lijkt op elkaar, kleine verschillen.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp je maar je hebt me niet overtuigd
Ik houd ook erg van surrealistische kunst. Of het toegankelijker is dan andere stromingen weet ik niet. Ik denk dat het vooral toegankelijk is van mensen die er van houden. Voor anderen is het denk ik juist weer niet toegankelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 12:34 schreef Xlarge het volgende:
Ikzelf hou erg van surrealistme, waarschijnlijk omdat het imo toegankelijke kunst is, Dali en Rene Magritte vind ik fijn om naar te kijken.
Dat is een waar woord. Ikzelf ervaar ik dat zeer sterk met bepaalde vroeg abstracte werken. Vooral Kazimir Malevich en Franz Kline doen datquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:10 schreef tong80 het volgende:
Je blijft er naar kijken en je vraagt je af wat er nu zo boeiend aan is.
Voor mij kunst in zijn grootste vorm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |