Inderdaad....die zilveren 'legging' en die laarzen die deden het 'm.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:23 schreef Ole het volgende:
Mijn god er zijn toch wel stylisten die een dikke vrouw beter kunnen kleden zeg ..
kijk jij naar een andere zender?quote:
na dit commentaar wel jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ging nog redelijk, voorspel een 8,9,9
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef -Peach het volgende:
Hij lijkt wel een beetje de negeruitvoering van Gordon, die Norman!
Nu je t zegtquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef -Peach het volgende:
Hij lijkt wel een beetje de negeruitvoering van Gordon, die Norman!
Hehe, dan kunnen de meeste kandidaten wel eerder stoppen met het liedjequote:Op vrijdag 21 november 2008 22:33 schreef Ole het volgende:
Jammer dat wij niet hiervandaan kunnen drukken
Idd! Dan hadden ze geen 2,5 uur hoeven uittrekken voor dit programmaquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:33 schreef Ole het volgende:
Jammer dat wij niet hiervandaan kunnen drukken
Ik vrees hetquote:
Eensch. Ook de enige die beter wordt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:50 schreef Svensational het volgende:
Norman was veruit de beste idd vanavond.
Ja, of niet natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Naomi of Floor eruit please
God wat kan dat kind vals zingenquote:
Dat had ik vorige keer dusquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:07 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik dacht dat het pas om half negen begon!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:00 schreef starla het volgende:
een fokking 9!!!!!!??????
ah jongens....dit gaat nergens meer over![]()
emoties dikke lul drie bier, het was zo vals als een bejaarde oma die geneukt wordt door een hengst
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze haalde letterlijk de frikandelwóórden uit je mond?
mee eensquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Steffie vind ik zóveel sympathieker en echter overkomen danFloor
of laat een hengst op haar losquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:08 schreef conleche het volgende:
Zij moet gewoon afvallen en gerestyled worden. Ze is niet lelijk of zo, alleen enorm tuttig, maar dat sla je d'r zo uit......
Tuttig met een twist. Niks meer aan doenquote:Zij moet gewoon afvallen en gerestyled worden. Ze is niet lelijk of zo, alleen enorm tuttig, maar dat sla je d'r zo uit......
Ja precies. Al zal dat wel weer not done zijn om te roepen dat ze af moet vallen. Maar het is gewoon zoquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:08 schreef conleche het volgende:
Zij moet gewoon afvallen en gerestyled worden. Ze is niet lelijk of zo, alleen enorm tuttig, maar dat sla je d'r zo uit......
Denk ook dat Naomi naar huis gaat, vond haar eerst de allerbeste, maar het wordt steeds slechter, sneu voor haarquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies. Al zal dat wel weer not done zijn om te roepen dat ze af moet vallen. Maar het is gewoon zo
En wat meer fierce (zou Tyra zeggen) kleding. Hatsekidee, dan is het naast een lief meiske ook nog een lekker wijf!
Naomi gaat er uit vandaag denk ik....
Die leek zo meer veelbelovend tijdens de audities. In de live shows gaat het steeds rotter lijkt wel. Dit is ook weer superslecht
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik gun het Naomi veel meer om door te gaan dan Floor, maar ze zong echt heel erg slecht vanavond.
Die cijfers van de jury nu zijn dan ook gewoon in mijn ogen volledig onterecht hoog. Maar misschien denkt die jury 'laten we haar niet helemaal de grond in trappen want de kijker beslist toch wel'?
Maar tijdens alle liveshows dacht ik bij Naomi 'waar is haar volume gebleven???'quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:17 schreef Tasha het volgende:
Ze kan beter, maar helaas komt ze verdomd slecht uit de verf. Het ontbreekt haar aan power en dat kan niet anders dan funest zijn vanavond.
Ze heeft echt een superfijne stem he, vooral voor Duffy-achtige nummersquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
Als Steffi maar door gaat, maakt het me verder niet zoveel uit.
Da's nog het meest treurig inderdaad.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
Uit duizenden kandidaten zijn dit de tien beste. Schrijnend, echt.
Ik hoop dat het d'r haar was, want anders heb ik geen reden om dit plompe misbaksel iets te misgunnen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Zat Steffie niet te frunniken aan haar oortje Cee?
Heb haar wel een keer heur haar zien opzij schuiven, maar vooral in haar oor zien poeren.
Ja, inderdaad, dat irriteerde de vorige keer ook zo, toen ze Carwash zong, steeds dat gedoe met haar haar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:33 schreef Cee het volgende:
Ik vind ze alledrie niks, ook die Steffie niet. Iemand die optreedt en ondertussen meer bezig is met het fatsoeneren van d'r haar dan met het beleven van de muziek hoort niet op een podium. Naomi mag d'r uit, de rest gun ik het om in een geflopt bandje te zitten.
Ik ook. Lief meiske. Voelt zich diep ongelukkig, heel de avond al.quote:
Ik ook, bij de audities vond ik Naomi met kop en schouders boven de anderen uitsteken, hoe kan dat nu zo afgezakt zijn he? Zouden het allemaal zenuwen geweest zijn?quote:
Was hij er nietquote:
Me agrees big-time. Het enige uitzicht wat de winnaars hebben is optreden op SBS locaties, in een groep, terwijl ze denken dat het om solo-kwaliteiten gaat, waar het dus niet om gaat. Iedereen die er uitvliegt vóór de formering van de Popstars "groep" heeft zich lekker in the picture gezongen en kan solo verder.quote:Snappen die mensen dan echt niet dat ze de dans ontspringen hiermee, als ze weg worden gestemd?
eenschquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:48 schreef Dakota het volgende:
argh meer Floor
hurt verneuken, allejezus en dan die negens
wat een VAKJURY
Ik zie Deon helemaal niet zitten. Geen mooie jongen en geen bijzondere stem.quote:Op zondag 23 november 2008 13:55 schreef Gia het volgende:
Ach, voor Naomi is het misschien maar goed dat ze niet in dit bandje komt. Zij is nu vrij voor elke aanbieding die haar gedaan gaat worden. Degenen die straks in dit domme bandje zitten, zitten een jaar (of twee?) vast aan allerlei contracten. En wat hoor je daarna nog van zo'n bandje? Niks.
Degenen die bij dit soort programma's net niet wonnen, zijn verder gekomen dan de winnaars.
Maar serieus. Stel dat het een band met 5 personen gaat worden, welke 5 zullen dat dan zijn?
Bij de mannen: Sidney vanwege zijn koppie? Die kan dus niet goed genoeg zingen.
Norman zal het niet zo fantastisch doen bij de fans, maar die kan wel weer zingen.
Deon is op beide vlakken wel redelijk. Ziet er aardig uit en kan aardig zingen.
Dus, dat wordt Deon?
En bij de vrouwen? Wat doen we met Rebecca, bijvoorbeeld?
De beste dame vind ik Brandi.
Een duo!! Deon en Brandi. DAT zou ik nog wel zien zitten, eigenlijk.
ja plomp een beetje vormeloos.quote:Op zondag 23 november 2008 16:06 schreef _Arual_ het volgende:
Plomp![]()
Dat meisje dat er gisteren uit is gegaan, was ook echt té saai. Ik ben nu haar naam al kwijt.
En van de jongens vind ik er geen een leuk.
Als je dat nu over één van de andere deelnemers zou zeggen... Ik vind Steffie een mooi figuur hebben.quote:Op zondag 23 november 2008 16:16 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja plomp een beetje vormeloos.
en de band is idd nu al niets waard hoe de samenstelling ook gaat zijn.
Er zit geen 1 echt goede zanger/es bij
quote:Gerard Joling stuurt Rebecca bloemen
AMSTERDAM - „Gerard Joling heeft me bloemen gestuurd. Met een kaartje: Sorry. Heel lief van hem!” Zwaarlijvige Popstar Rebecca heeft na haar tranen van afgelopen vrijdag van alle kanten steun gehad.
„De stomerij zou zo’n jurk weigeren met de mededeling dat ze geen tweepersoonstenten doen.” Gerard Joling was oprecht, maar wel een beetje hard tijdens Popstars. „Toen ik het terugzag, zag ik dat hij gelijk had. Die outfit maakte me inderdaad nog dikker dan ik ben”, geeft Rebecca toe. „Maar in de studio leek het niet zo. Mijn vriend Michael gaf me zelfs nog een compliment. Het is ook het effect van tv. Kilo’s erbij. Het zag er niet uit.”
Rebecca, die tot nu toe niet ontevreden was over de kledingkeus van de styliste, is heel blij met de steun van Jan Aarntzen. „Dat de couturier van mijn grote idool Karin Bloemen mij wil adviseren vind ik te gek. De productie van Popstars regelt deze week een ontmoeting met hem.”
Jan Aarntzen zelf wil niemand voor het hoofd stoten. „Ik vond dat de styliste twee weken geleden die noppenjurk goed had gekozen. Maar wat nu werd gepresenteerd kon echt niet. Onbewust ga je toch nadenken over wat wel goed zou zijn. Ik kan in een gesprek al veel doen.”
Mee eens, qua zang valt het soms nog mee, maar het is toch totaal geen popgroep materiaal, als ik het tenminste over de dames heb, mannen boeit me niet zoquote:Op zondag 23 november 2008 20:07 schreef Dakota het volgende:
en terecht, ze hadden haar vanaf het begin al geen hoop moeten geven.
Ja ze kan enigzins zingen, maar echt goed, neuh.
Lelijk is ze wel ook al zou ze 60 wegen.
en steffie is wel plomp, ze heeft geen taille, een beetje vierkant.
Rebecca is een schot in open doel ..
Wat hebben 'ze' dan allemaal al gedaan om Rebecca te proberen te lozen?quote:Op maandag 24 november 2008 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dus dat zal ook hier niet anders zijn, getuige hoe ze vorige keer al Rebecca hebben proberen te lozen.
Nou wat jij zegt dus, voorheen was Rebecca geweldig en kon het niet stuk, en nu ineens viel iedereen over haar heen, meerdere keren door de jury afgekraakt, gerard met zn kut opmerkingen over SM en haar jurk. Allemaal dingen die toch haar imago erg beinvloeden, en wat ze ook zeker weten bij SBS6, dus vond daarom dat het wel lijkt alsof ze haar doelbewust beetje proberen te 'beschadigen'.quote:Op maandag 24 november 2008 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hebben 'ze' dan allemaal al gedaan om Rebecca te proberen te lozen?
Ik heb dat dan allemaal gemist zeker, want ik vind dat 'ze' Rebecca tot en met vorige week aan toe overdreven aan het ophemelen waren. Kontkusserij van hier tot Tokio. En wat mij betreft volledig onterecht, want zo geweldig vind ik haar niet.
Ik vind Steffi's zang niet bijzonder en ik vond haar ik niet leuk als geheel.quote:Op zondag 23 november 2008 16:01 schreef Dakota het volgende:
floor te weinig pit?
nee, floor kijkt manipulatief zielig de camera in, en ze jankt als een krolse kat als ze zingt
maargoed, je merkt al dat de jury haar in de groep wil hebben want niemand zou haar een negen geven voor dat optreden. vergelijk haar zang met die van Steffie..Steffie steekt met kop en schouders boven haar uit. (jammer dat ze zo'n plomp figuur heeft)
Dan heb jij zeker andere uitzending gekeken, zo goed vond ik Steffie niet, en nu ze eens een keer niet naast rebecca stond werd toch ook wel erg snel duidelijk dat ook zij geen 'popstar' figuurtje heeftquote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef marky het volgende:
Steffi vind ik toch echt wel samen met Brandi de beste zangeres. Als ze Steffi nu eens niet in zo,n vreselijk jurkje hijsen dan hebben we van het wat plompe figuur ook geen last.
Ja sorry hoor, maar ik zie het gezicht van Karin liever dan dat van Rebecca met haar geoefende zwoele kijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nieuwe look Rebecca:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karin Bloemen, pack your bags!
Vind echt niet dat Steffie mooi figuur heeft, ze hoeven van mij echt niet allemaal superslank te zijn, maar bij haar zit er gewoon geen vorm is, ze is plomp. Geen mooie volslanke meid dus...quote:Op woensdag 26 november 2008 16:41 schreef single_queen het volgende:
ugh.. .wat was Steffie slecht afgelopen weekend... wat een knullig basisschool-dansje kwam erbij kijken!
BAH!
(en ik vond haar leuk! Ze heeft goede zangkwaliteiten en zij heeft nou juist een leuk figuur en niet standaard-dun, maar wel gezond!)
Ik zei niet 'mooi', maar leuk: voor de afwisseling tussen al die slanke lijven..quote:Op woensdag 26 november 2008 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vind echt niet dat Steffie mooi figuur heeft, ze hoeven van mij echt niet allemaal superslank te zijn, maar bij haar zit er gewoon geen vorm is, ze is plomp. Geen mooie volslanke meid dus...
Zoals in dat topic van Jojoortje over 'dikke' vrouwen, dat voorbeeld was een mooie gezette meid, maar wat ik er van gezien heb (en dat is idd niet veel) Is Steffie gewoon niet echt mooi in proportie gevormdquote:Op donderdag 27 november 2008 12:09 schreef single_queen het volgende:
[..]
Ik zei niet 'mooi', maar leuk: voor de afwisseling tussen al die slanke lijven..
plomp? weet ik niet hoor... ze verhult alles meestal... met van die tailles gelijk onder haar borsten...
Dus of ze heeft alles mooi in proporties (alleen een maatje meer dan die ana's) of ze heeft hetzelfde lijf als ik (wel gezond, maar met buik)
quote:
Hoi!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:04 schreef Adelante het volgende:
oh, greys en co zijn er weer, nou dan wordt het druk.
Madam van een SM-kasteel!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:36 schreef Karina het volgende:
OMG Rebecca lijkt zo weggelopen uit een bordeel (de madam dan, niet een van de hoertjes).
Balen, ik heb geen laptop meer, kan dus niet lekker Fokken en kijken tegelijkertijd
Zelfs dat breng je diplomatiek!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
Nou, da's ook meteen duidelijk dan, een trio blijft er over.
Het eerste camerashot op Rebecca viel me niet mee
Laten we heur haar ook 'lekker wild' doen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:37 schreef conleche het volgende:
helphelphelphelphelphelphelphelphelphelphelphelphelphelphelp!!!
Nog erger dan op de foto.......
OH HOLY GOD IN HEAVENquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
Het eerste camerashot op Rebecca viel me niet mee
Ah dat vond jij dus ook alquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef dronkeykong het volgende:
Steffie ziet er net zo dik uit als Rebecca in wat ze aanheeft![]()
Goed plan! Meisje mag dan Brandi zijn, die vind ik het bestequote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
... zoals jullie daar met zijn vieren staan.
Rebecca telt voor twee?
Ohjah Brandi, dat ik die vergatquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Goed plan! Meisje mag dan Brandi zijn, die vind ik het beste
Dat vraag ik me ook elke week weer afquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt een hekel aan alles en iedereen die daar aan 't programma meedoet, waarom kijk ik in godsnaam?
Dat zitten wij hier ons op de bank ook af te vragen.... leuk hè, je zo ergerenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt een hekel aan alles en iedereen die daar aan 't programma meedoet, waarom kijk ik in godsnaam?
Eensch...het is omdat me vriendin het wilt zienquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Cee het volgende:
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Eensch...het is omdat me vriendin het wilt zien
Die Patricia met er dat is showbizz, die heeft zich helemaal overal omhoog geneukt
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef Greys het volgende:
Oh deze jurk was dus niet van Jan A? Of begreep ik dat nou verkeerd?
Het klapstuk komt straks?
En die jonge biggetjesGeer. Ik hou d'r van
Heerlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zitten wij hier ons op de bank ook af te vragen.... leuk hè, je zo ergeren
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef conleche het volgende:
Brandi , Norman en Steffi.
27 ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, Jan A. heeft maar liefst 2 'creaties' gemaakt.....Hoe oud is ze eigenlijk, Rebecca?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk.Zonder m'n laptop, oftewel zonder jullie, had ik uit frustratie allang hele nare dingen gedaan, zoals mijn hamster uit het raam gooien, mijn flatscreen als snijplank gebruiken of naar buiten rennen zonder sokken aan.
Ik kan 'm natuurlijk ook op een andere zender zetten maar volgens mij houd ik net als Lollifant van SM.
En - 70 kg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:55 schreef conleche het volgende:
Dat is het met deze jurken: ze maken zo ouwelijk. Volgens mij moet ze helemaal in het zwart, met broek, tuniek en met hoge hak en het haar juist heel strak geknipt in een strenge bob met strakke pony of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |