Whehe, ja ik altijd. Ben ik wel zelfbewust gaat het helemaal mis.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
En nog goddelijk koken tussendoor!
Presentaties vind ik altijd raar. Ik weet dan als ik 'op' moet even helemaal niets en dan hoor ik iemand ineens een onwijs interessant verhaal afsteken. En dat ben ik dan zelf, maar ik doe het voor mijn gevoel helemaal niet, het gebeurt gewoon. Herkent iemand dat?
Kom jij dan ook?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Viking, ga je eigen puppeltjes meet houden of zo
Degenen die er nu niet zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Wie zijn uberhaupt de fantastische vier?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:40 schreef Anosmie het volgende:
Ewelina, Ewelina!
Jij bent nogal van de schoenen en de pumps en dan de wat apartere pumps. Toch?
Ik zag net de meest briljante multifunctionele pumps ooit!!
Tadaaaaaaa:
[ afbeelding ]
Viev, SHE, Conleche en Greys volgens mijquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, ik ben nog lekker de hele avond aan mijn bank gekluisterdMisschien doe ik wild en neem ik zo een wijntje
Ja, lekker inspi opdoen voor je presentatie!quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, ik ben nog lekker de hele avond aan mijn bank gekluisterdMisschien doe ik wild en neem ik zo een wijntje
Klinkt goed, hier:quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, lekker inspi opdoen voor je presentatie!
Mijn fantastische vier:
1. witte wijn
2. pure chocola
3. toastjes brie
4. aflevering Top Chef
Alle 4 present hier vanavond!
Ooo, Popstars, ook leuk! Leedvermaakquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt goed, hier:
1. tia maria
2. witte wijn
3. stokbrood + lekkere dingen erop
4. popstars
Daar kan niets tegenop
God, had ik maar een bad. Dan ging ik er de hele avond in zitten met een goed boek en een glas wijnquote:
Ik ben er tochquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Mijn fantastische vier:
1. pepernoten
2. boswandeling
3. leuk programma op tv
4. leuke vrouw
1 en 2 present; 3 en 4 niet. Gvd.
Nee joh... Lekker in een heet bad en dan straks met badjas, ptoffeltjes en laptoppie in bed of op de bank... heerlijk!!quote:
Ik vraag me soms af of het geluid zo slecht is of dat ze gewoon zo slecht zingenquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ooo, Popstars, ook leuk! Leedvermaak![]()
En Viking, meesterlijke zet met je 'vier'. Dat wordt een slachtpartij natuurlijk straks.Hell has no fury...
Ik heb een twee persoons jacuzziquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
God, had ik maar een bad. Dan ging ik er de hele avond in zitten met een goed boek en een glas wijn.
Hoezo? Omdat het er vijf zijn? Volgens mij zijn ze met z'n vieren hoor!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef Laureline het volgende:
En Viking, meesterlijke zet met je 'vier'. Dat wordt een slachtpartij natuurlijk straks.Hell has no fury...
Vijffffquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat het er vijf zijn? Volgens mij zijn ze met z'n vieren hoor!
Lekker!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb een twee persoons jacuzzi
Oehquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb een twee persoons jacuzzi
Lijkt me best gheyl, seks in badquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Enwil daar altijd in en ik heb daar nooit zin in en dat is eigenlijk best aso
Het is wel grappigquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me best gheyl, seks in bad.
Sst. In mijn fantasie verloopt alles perfectquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:09 schreef vamperotica het volgende:
Jaaaaa geweldig ... Al dat water wat over de badrand klotst!!
Ja, beffen onder water. Tegen de tijd dat dat klaar is ben ik verzopenquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Moet je gewoon wat onderwater werk doen
Net als in eh.. die slechte Nederlandse filmquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, beffen onder water. Tegen de tijd dat dat klaar is ben ik verzopen.
Zuurstoffles mee en gaaaaaaan!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, beffen onder water. Tegen de tijd dat dat klaar is ben ik verzopen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zuurstoffles mee en gaaaaaaan!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:52 schreef Chicolate het volgende:
Viev, SHE, Conleche en Greys volgens mij. En ik dacht dat Kim er ook heen was?
Die moet je ook alleen indoen als je écht, écht, écht zoorstof nodig hebtquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je weet dat je met mondstuk in moeilijk kan beffen?
Zoorstof!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die moet je ook alleen indoen als je écht, écht, écht zoorstof nodig hebt
Oe.... krijg je er geen vaatwasser bij ofzo???quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:22 schreef Ewelina het volgende:
En ik heb zojuist een wasmachine besteld. Plus een condensdroger.
Nee, helaas niet. Een vaatwasser in een studentenstudioquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe.... krijg je er geen vaatwasser bij ofzo???
Die moet ik nog 1 maar heb geen zin om uit te zoeken welke en daarom staan we (lees ze) elke avond weer te vloeken in de keuken!!
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Seks in bad wil helemaal niet joh.
Of ligt dat aan mij?.
Ja joh.... quote 'm ook ff lekker zodat ik 'm niet kan edittenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:18 schreef Laureline het volgende:
En dag allemaal, ik ga de mini in bed leggen![]()
Vandaag alweer fase 3 in de Sint-desillusie: "Ja mama, want in de gang op school staan allemaal pakjes als versiering, en toen ging ik kijken door een scheurtje in het papier, en toen was het gewoon een DOOS! Van een PRODUCT! * spuit vuurstralen uit oogjes*
Nou je hebt ook 1persoonsvaatwassers heur ( of iig kleintjes)quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Een vaatwasser in een studentenstudio
Hier hetzelfde voornemenquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben veel te veel aan het snoepen deze week.Nou heb ik weer een chocoladeletter gekregen van mijn werk.
Na dit weekend is het gebeurd met de snoeperij en ga ik weer gewoon netjes eten anders zit ik straks in no time weer op mijn oude gewicht.
Ja, maar daar heb ik geen ruimte voor. En geen geld. Wasmachines en condensdrogers zijn ook al vrij prijzig.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou je hebt ook 1persoonsvaatwassers heur ( of iig kleintjes)
Ja, inderdaad... Ik vind dat je er gewoon 1 had moeten krijgen....Koop 2 dingen en krijg 1 lief klein vaatwassertje kado...quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen ruimte voor. En geen geld. Wasmachines en condensdrogers zijn ook al vrij prijzig.
Ja, maar helaasquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... Ik vind dat je er gewoon 1 had moeten krijgen....Koop 2 dingen en krijg 1 lief klein vaatwassertje kado...
Nee, ik heb alleen maar IKEA-meukquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oproepheeft iemand of iemands oma dit kastje over/ te koop?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi! Lief dat je me zo fantastisch vindt Viking, maar ondanks mijn dubbele persoonlijkheid (i-net, irl) ben ik toch echt maar alleen hoor![]()
Je hebt kleintjes die in een keukenkastje passen. Voor 50 euro haal je er al een van marktplaats. Wil je een A-klasse, dan moet je voor een tweedehands ongeveer 150 aftikken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Een vaatwasser in een studentenstudio
Ik heb daar nu gewoon geen geld voor. Later misschien. Ik wil ook nog een nieuw bed en een nieuwe bank.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt kleintjes die in een keukenkastje passen. Voor 50 euro haal je er al een van marktplaats. Wil je een A-klasse, dan moet je voor een tweedehands ongeveer 150 aftikken.
Ik zou het omgekeerd doen; je uberchille bed op je kamer, waar je toch vaker zal zijn dan bij je ouders neem ik aanquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben al helemaal aan het bedenken dat ik mijn huidige bed (140) naar mijn eventueel nieuwe kamer wil verhuizen
en dan hier het zelfde bed maar dan 160x210 en dan met een uuuberchill matras en zo
Just like mequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
*burp*
Ik was ook af met de hand, maar dan wel vóór het eten
Dit bed wat ik nu heb is ook uberchill maar is maar 140 en ik wil groootquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou het omgekeerd doen; je uberchille bed op je kamer, waar je toch vaker zal zijn dan bij je ouders neem ik aan
Moet je wel eerst een kamer vinden.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:04 schreef Ewelina het volgende:
Iew, wat een verschrikkelijke kamer
PF, waarom niet dan meteen 200 x 200cm, of 200 x220.
Omdat mijn kamer ook niet super groot is !quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:04 schreef Ewelina het volgende:
Iew, wat een verschrikkelijke kamer
PF, waarom niet dan meteen 200 x 200cm, of 200 x220.
Yeah maar dan maak ik het wit! Want alles in mijn kamer is wit!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:07 schreef MissBliss het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n kastje, PF, maar dat willen ze vast niet kwijt, dus daar heb je niks aan...
Ik vind het oerlelijk trouwens
Ik zal het voor de zekerheid vragen of ze er vanaf willenquote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 22:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah maar dan maak ik het wit! Want alles in mijn kamer is wit!
(Dekbedovertrek is omdat mijn witte in de was zit)
Thanksquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal het voor de zekerheid vragen of ze er vanaf willen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:19 schreef Isegrim het volgende:
De bovenbuurman ligt weer eens te krikken of te rukken.Ik hoor dat via de mechanische ventilatie-openingen.
Wat een leuke kamerquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
histerisch druk, maar i like een voetenbankje voor je bed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd fijn als je kunt meegenietenquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:19 schreef Isegrim het volgende:
De bovenbuurman ligt weer eens te krikken of te rukken.Ik hoor dat via de mechanische ventilatie-openingen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:22 schreef Isegrim het volgende:
Mijn bovenbuurman heeft blijkbaar nogal vaak seks. Ik hoor hem zeker een paar keer per week. En het geluid dat hij maakt is... walgelijk, vooral.
LOLquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:22 schreef Isegrim het volgende:
Mijn bovenbuurman heeft blijkbaar nogal vaak seks. Ik hoor hem zeker een paar keer per week. En het geluid dat hij maakt is... walgelijk, vooral.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een keer een geluidsopname kan maken.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een keer een geluidsopname kan maken.
Hehe, ik weet zijn mailadres niet. Misschien kan ik het op een USB-stick bij hem in de bus droppen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]En dan de link naar 'm toe sturen via een anoniem emailadres
ahh ik wil echt een vrijstaandhuisquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]![]()
Ik moet mijn oude buurman overigens wel nageven dat ie wel een sociale buur was, hij deed altijd heel zachtjes. Maar dan hoorde je het nog.
p.s. de usb kun je weer terug geven aan je benedenbuurvrouw. ze heeft er niks mee te maken hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hehe, ik weet zijn mailadres niet. Misschien kan ik het op een USB-stick bij hem in de bus droppen.
CD'tje fikken, kost minder.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hehe, ik weet zijn mailadres niet. Misschien kan ik het op een USB-stick bij hem in de bus droppen.
DAT vind ik dan wel weer leuk. Die andere kamer was te druk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Woaah gertjeee! Ik wil dit !!
Nou, dat red je niet met een 40-uur-per-week-baan... Of je moet in Belgie willen wonen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ahh ik wil echt een vrijstaandhuis
Ja!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en deze deed mij een beetje aan ewelina denken! niet precies 't zelfdeBut i like it!
[ afbeelding ]
Nou 2x een 40 uur per week baan moet toch wel lukken in sommige plaatsen, maar niet in de komende 2 jaar neequote:Op vrijdag 21 november 2008 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, dat red je niet met een 40-uur-per-week-baan... Of je moet in Belgie willen wonen.
Wij hoorden trouwens in Den Haag onze bovenburen weleens. Moet zeggen dat ik er niet erg onder leed: ze waren altijd vrij snel klaar
Ik weet niet wat je vriend studeert, maar met pedagogiek (dat doe jij toch?) zou ik niet rekenen op topsalarissen en vette bonussen enzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:33 schreef Miss_S het volgende:
Nou 2x een 40 uur per week baan moet toch wel lukken in sommige plaatsen, maar niet in de komende 2 jaar nee
Informatica, en waar ik nu werk (zonder diploma) verdien ik al de meer dan de meeste met een uni diploma in een andere richting dus maak me niet echt zorgen eigenlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je vriend studeert, maar met pedagogiek (dat doe jij toch?) zou ik niet rekenen op topsalarissen en vette bonussen enzo
Ach, het boeit mij allemaal eigenlijk niet zo. Op 't moment huren we (particulier) een appartement, echt een mooie loft-achtige, zeg maar. Nul geluidsoverlast. En als we hier weggaan, wie weet waar we dan gaan wonen... Ik hoef voorlopig nog geen koophuis
Lianne, ga jij iets nieuws kopen?
quote:grindvloer is met name geschikt als afwerking
van vloeren in:
• showroomsGrindvloer Computerlocaal computerleslokaal
• entreepartijen
• verkoopruimtes
• representatieve ruimtes
• expositieruimtes
• kerken
etc
Maar jij woont in Almerequote:Op vrijdag 21 november 2008 22:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn ouders krijgen ook niet echt bonussen, maar wij wonen in een groot twee onder een kap huis, met buren die nooit geluid maken (iedereen is of 50+ of sowieso 65+)
Die website!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Ja, daar is het ook geschikt voor ja. Maar het is ook prachtig in een woning. Het is een egale, superslijtvaste vloer die bestand is tegen water.
http://www.poxy.nl/Grindvloeren-part.html
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah, so. Miss s woont in schubbekutjeveen. Daar kan dat al helemaal!
Is mijn leverancier. Ze leveren goede kwaliteit, verder zal het me een worst wezen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die website!Ideaal voor tweeverdieners???
Koophuizen kun je verkopen. En als dat écht niet lukt, kun je ze altijd nog verhuren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja. Ik wil voorlopig nog geen koophuis omdat je dan zo vastzit. Huren is zo fijn flexibel
Ja hoor, een grindvloer is niet 'kil', zeker niet als 'ie geseald is. En dan kunnen er dus ook geen viesjes tussen komen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:20 schreef vamperotica het volgende:
Oe..... Zo'n vloer wil ik ook! Maar dan licht en ik ben toch bang dat er allemaal viesjes tussen gaan ziiten...
En ik heb een vrij koud (koop)huis, met nu lelijke groene tegels en die zijn dus ook stervenskoud.... En en en ...
Is die proxyvloer een beetje te doen zónder vloerverwarming?
Over een tijdje zal je daar zeker blij mee zijnquote:Op zaterdag 22 november 2008 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Ok, het grote nieuws. Wees allemaal trots op mij: het is definitief over en uit met mijn dame.
Gisteren het laatste conflict gehad (over niks, naar mijn mening) en toen zei ze dat ze ging stoppen. "Dag meiske, dank voor de fijne herinnering" en weg was ze. Idioot als ik ben heb ik haar vanochtend / vannacht nog gemaild om haar op andere gedachten te brengen, maar ik kreeg net een sms van haar en ze was overtuigd van haar besluit. Ik heb haar net uit m'n foon gegooid, uit m'n mailadressenboek en uit mijn msn. Nu de chatlogs verwijderen en alles hier wat me nog aan haar doet denken. Het zal even duren voor ik eroverheen ben, maar ik denk dat ik nog blij ga zijn dat ik van zo'n vreselijk moeilijk mens af ben.
Lijkt me een goede zaak.quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Ok, het grote nieuws. Wees allemaal trots op mij: het is definitief over en uit met mijn dame.
Gisteren het laatste conflict gehad (over niks, naar mijn mening) en toen zei ze dat ze ging stoppen. "Dag meiske, dank voor de fijne herinnering" en weg was ze. Idioot als ik ben heb ik haar vanochtend / vannacht nog gemaild om haar op andere gedachten te brengen, maar ik kreeg net een sms van haar en ze was overtuigd van haar besluit. Ik heb haar net uit m'n foon gegooid, uit m'n mailadressenboek en uit mijn msn. Nu de chatlogs verwijderen en alles hier wat me nog aan haar doet denken. Het zal even duren voor ik eroverheen ben, maar ik denk dat ik nog blij ga zijn dat ik van zo'n vreselijk moeilijk mens af ben.
Dat is altijd prettigquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:22 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag heeft de HEMA 25% korting op een artikel naar keuze en ik moet nodig een nieuwe wok hebben, dus die ga ik vandaag ff halen. Ik had van de week ook al nieuwe bakpannen gekocht bij Lidl en die zijn echt supergoed. Ik heb echt een fetisj voor fijne pannen.Een soeppan moet ik ook nog hebben, dus misschien dat ik twee keer naar HEMA ga (je mag maar één artikel er klant met 25% korting
).
Vik.... Neem je tijd, geef het een plekkie en ga heerlijk genieten van al het moois om je heen!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:51 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vik.... Neem je tijd, geef het een plekkie en ga heerlijk genieten van al het moois om je heen!!
owh meisquote:Op zaterdag 22 november 2008 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Pfoei, maar goed ook want anders krijg je later zo'n grindtegelgezichtquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb echt iets van tien jaar lang vrij ernstige acné gehad. Toen heb ik de dokter om Roaccutane gevraagd. Dat had ik echt veel eerder moeten doen. Puisten zijn echt funest voor je zelfvertrouwen. Ik voelde me altijd zó lelijk.
Thanks iedereenquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
owh meis
wat naar dat 't zo gegaan is![]()
*knuffel* succes met het verwerken en afsluiten, maar dat gaat je helemaal lukken, écht waar
Ik heb er gelukkig geen littekens aan over gehouden. Het waren niet van die enorme suckers bij mij, maar het waren er veel. Ik spendeerde elke dag tijd voor de spiegel met het uitknijpen van pukkels. Mijn god, wat werd ik ongelukkig van die klotepukkels.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pfoei, maar goed ook want anders krijg je later zo'n grindtegelgezichtIk heb er meestal maar 1
maar dan precies op de rand van je lip of op je neus ofzo
Ik denk dat het te maken heeft met teveel aan dierlijke vetten.
Ik dacht wel dat het zo zou eindigen idd. Ik kan dat zelf ook niet goed hoor, er een punt achter zetten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thanks iedereen. Tja, het móest wel zo gaan, want zelf had ik niet de ruggegraat om er een eind aan te maken
.
En nu heb ik echt zo'n gevoel van: "Zo, wat nu?", want nu begint de rest van mijn leven zonder haar en ik had allemaal plannen enzo. Alles is anders geworden.
Wat zij zegt! En een HEEL dikke knuffel voor Viking! Jammer dat het zo moest gaan, maar nu is het dan ook écht klaarquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
je mag nu nog even lekker simpen, snotteren en schelden, helemaal terechten dan kun je straks ándere plannen gaan maken, waarin je zélf centraal staat, want je mag best aan jezelf denken hoor, want je bent het waard
Finallyquote:Op zaterdag 22 november 2008 08:51 schreef Viking84 het volgende:
dat kastje hebt ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oproepheeft iemand of iemands oma dit kastje over/ te koop?
[ afbeelding ]
Ja, ik.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Is er hier iemand die wel eens naar de Xenos gaat zónder thuis te komen met spullen die je helemaal niet van plan was te kopen?
Nee, ik ben echt niet van het terugkijken, maar van control alt deletequote:Op zaterdag 22 november 2008 11:05 schreef Laureline het volgende:
Gezellige foto's! Conleche tussen 2 van die pronte borstendamesEn draagt SHE altijd zwarte coltruien? Heel dominatrix. Kim heeft een lief gezicht. En een mooie erker zie ik ook!
![]()
Ach VikIk wou voor jou dat het al over 3 maanden was. Misschien niet alles vernietigen? Later kan je er best nog eens naar willen kijken
.
WTF?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:04 schreef Laureline het volgende:
Net keek ik uit het raam, want ik hoorde fanfaremuziek (of famfare moet je op fok zeggen, toch?). Komt er door mijn straat een enorme optocht met 50 pieten, politiebegeleiding, koetsen, paarden en Sinterklaas aangemarcheerd. En er staat verder echt niemandEn ze leken ook allemaal dronken.
Oeh ik zou daar ook wel heen willenquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:33 schreef Liejannuh het volgende:
De Xenos is geweldig, maar de 100 yen winkel is nog veel toffer.![]()
Een illustratie van Maaike Hartjes:
[ afbeelding ]
LOL ik was laatst bij xenos om zo'n lampionnetjessnoer te kopen maar ze waren opquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:33 schreef Liejannuh het volgende:
De Xenos is geweldig, maar de 100 yen winkel is nog veel toffer.![]()
Een illustratie van Maaike Hartjes:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben al in geen 20 jaar bij de kapper geweest
Heb gisteren een BK Balance + koekenpan gekocht, jezus dat bakt fijn!!
Ow en ook nog een keukenweegschaal van Soehne, die moest ik gewoon hebben anders kan ik straks geen pepernootjes bakken
Vik: dikke knuffel
Nope,de bikinilijn heb ik nog nooit bij de kapper laten doenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
en je bikinilijn werk je ook niet bij ofwa?
Ik ga om de 3 weken
In Japan weten ze niet eens wat een bikinilijn is, daar hangt 't tot op de knieën somsquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope,de bikinilijn heb ik nog nooit bij de kapper laten doen
ik heb een hele fijne kapper, die niet met me praat, tien minuten mn hoofd masseert in de lounge-wasstoel en mn haar als enige in aren fatsoenlijk heeft weten te knippen.... ga er nooooooit meer weg. voorlopig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank u Kaasplankje, voor dat geweldige mental image![]()
![]()
Verders vraag ik altijd lief of mn tante wil knippen, of de mamma van een vriend! Veel relaxter dan kapsalons waar ze altijd óf over je hoofd heen met hun collega's roddelen, óf een gesprek proberen aan te knopen over niks
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn hairstylist probeert niet eens meer een gesprek aan te knopen
Je hairstylistquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn hairstylist probeert niet eens meer een gesprek aan te knopen
Foto's! natuurlijkquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een pony![]()
en het staat best grappig![]()
fotoooooooquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een pony![]()
jeuj! spannend! zien!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een pony![]()
Wat een moeilijke naam voor een gerechtquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:20 schreef kwakveense het volgende:
morgen ga ik voor mcbath koken
ik wil pasta aglio e olio maken, met erbij kipfilet uit de oven met pancetta eromheen, en een groene salade. toetje chocolade fudge-pudding-cake (engels toetje)
en nu ben ik helemaal nerveus, terwijl ik wéét dat ik dit goed kan kokenstom he?
samenvatting: TS gaat koken en is nerveus
klacht: TS wordt ineens een huilie over haar kookkunst nu ze een date heeft
bestel dan gewoon een pizzaquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:20 schreef kwakveense het volgende:
morgen ga ik voor mcbath koken
ik wil pasta aglio e olio maken, met erbij kipfilet uit de oven met pancetta eromheen, en een groene salade. toetje chocolade fudge-pudding-cake (engels toetje)
en nu ben ik helemaal nerveus, terwijl ik wéét dat ik dit goed kan kokenstom he?
samenvatting: TS gaat koken en is nerveus
klacht: TS wordt ineens een huilie over haar kookkunst nu ze een date heeft
Dat kan je geen kerel noemen hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Over leuke kerels gesproken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij komt hier niet helemaal tot zijn recht
Vrouwelijkquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar zo vrouwelijk.......en bij een 'kerel' denk ik toch aan iets anders
Ik denk dat daar je antwoord is, PF.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar zo vrouwelijk.......en bij een 'kerel' denk ik toch aan iets anders
Jaquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:05 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw, die linkerfoto van AragornWat een deceptie
Wie is dat?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh deze is ook leuk trouwens!
[ afbeelding ]
rufus humphrey uit gossip girlquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Wie is dat?
Zo dahlings, dat was een gezellig puppelfeestje, ik ben nu wel een beetje brak!
Vikje: dikke kus en hoop dat je je snel weer ietsje beter zal voelen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan halen!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik wil diegene met de Hema-25% korting tip nog even bedanken, want nu heb ik voor 15 euro zwarte leren handschoenen gescoord
Nee, maar je moet wel opschieten, is alleen vandaag.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je daar nog een speciaal bonnetje voor nodig?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh dan kan ik daar eenGa je vandaag nog? Ik moet eigenlijk nog naar de stad, binnen een uur (daarna eten), maar heb niet zo'n zin om alleen te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan halen!.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Niet die in centrum? Jammerquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh het is alleen vandaag! Uhm... Ja maar ik ga denk ik bij die bij mij
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige nieuwe wok voor 30 i.p.v. 40 euro.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben mezelf nu al moed aan het inpraten om naar die bij die van mij te gaan
Jij kon toch prima koken?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:19 schreef kwakveense het volgende:
pizza is vies!! ik wil lekker koken, lekker koken voor andere mensen maakt me blij!
heb alleen nog nooit voor een date gekookt (alleen heel simpel eten mét een date)
t was ook geen serieuze klacht ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |