Whehe, ja ik altijd. Ben ik wel zelfbewust gaat het helemaal mis.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
En nog goddelijk koken tussendoor!
Presentaties vind ik altijd raar. Ik weet dan als ik 'op' moet even helemaal niets en dan hoor ik iemand ineens een onwijs interessant verhaal afsteken. En dat ben ik dan zelf, maar ik doe het voor mijn gevoel helemaal niet, het gebeurt gewoon. Herkent iemand dat?
Kom jij dan ook?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Viking, ga je eigen puppeltjes meet houden of zo
Degenen die er nu niet zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Wie zijn uberhaupt de fantastische vier?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:40 schreef Anosmie het volgende:
Ewelina, Ewelina!
Jij bent nogal van de schoenen en de pumps en dan de wat apartere pumps. Toch?
Ik zag net de meest briljante multifunctionele pumps ooit!!
Tadaaaaaaa:
[ afbeelding ]
Viev, SHE, Conleche en Greys volgens mijquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, ik ben nog lekker de hele avond aan mijn bank gekluisterdMisschien doe ik wild en neem ik zo een wijntje
Ja, lekker inspi opdoen voor je presentatie!quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, ik ben nog lekker de hele avond aan mijn bank gekluisterdMisschien doe ik wild en neem ik zo een wijntje
Klinkt goed, hier:quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, lekker inspi opdoen voor je presentatie!
Mijn fantastische vier:
1. witte wijn
2. pure chocola
3. toastjes brie
4. aflevering Top Chef
Alle 4 present hier vanavond!
Ooo, Popstars, ook leuk! Leedvermaakquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt goed, hier:
1. tia maria
2. witte wijn
3. stokbrood + lekkere dingen erop
4. popstars
Daar kan niets tegenop
God, had ik maar een bad. Dan ging ik er de hele avond in zitten met een goed boek en een glas wijnquote:
Ik ben er tochquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Mijn fantastische vier:
1. pepernoten
2. boswandeling
3. leuk programma op tv
4. leuke vrouw
1 en 2 present; 3 en 4 niet. Gvd.
Nee joh... Lekker in een heet bad en dan straks met badjas, ptoffeltjes en laptoppie in bed of op de bank... heerlijk!!quote:
Ik vraag me soms af of het geluid zo slecht is of dat ze gewoon zo slecht zingenquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ooo, Popstars, ook leuk! Leedvermaak![]()
En Viking, meesterlijke zet met je 'vier'. Dat wordt een slachtpartij natuurlijk straks.Hell has no fury...
Ik heb een twee persoons jacuzziquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
God, had ik maar een bad. Dan ging ik er de hele avond in zitten met een goed boek en een glas wijn.
Hoezo? Omdat het er vijf zijn? Volgens mij zijn ze met z'n vieren hoor!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef Laureline het volgende:
En Viking, meesterlijke zet met je 'vier'. Dat wordt een slachtpartij natuurlijk straks.Hell has no fury...
Vijffffquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat het er vijf zijn? Volgens mij zijn ze met z'n vieren hoor!
Lekker!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb een twee persoons jacuzzi
Oehquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb een twee persoons jacuzzi
Lijkt me best gheyl, seks in badquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Enwil daar altijd in en ik heb daar nooit zin in en dat is eigenlijk best aso
Het is wel grappigquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me best gheyl, seks in bad.
Sst. In mijn fantasie verloopt alles perfectquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:09 schreef vamperotica het volgende:
Jaaaaa geweldig ... Al dat water wat over de badrand klotst!!
Ja, beffen onder water. Tegen de tijd dat dat klaar is ben ik verzopenquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Moet je gewoon wat onderwater werk doen
Net als in eh.. die slechte Nederlandse filmquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, beffen onder water. Tegen de tijd dat dat klaar is ben ik verzopen.
Zuurstoffles mee en gaaaaaaan!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, beffen onder water. Tegen de tijd dat dat klaar is ben ik verzopen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zuurstoffles mee en gaaaaaaan!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:52 schreef Chicolate het volgende:
Viev, SHE, Conleche en Greys volgens mij. En ik dacht dat Kim er ook heen was?
Die moet je ook alleen indoen als je écht, écht, écht zoorstof nodig hebtquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je weet dat je met mondstuk in moeilijk kan beffen?
Zoorstof!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die moet je ook alleen indoen als je écht, écht, écht zoorstof nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |