Musicals dus...quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik ben weer benieuwd, wat is het thema eigenlijk?
Meneer bananenface.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:36 schreef Liquidootje het volgende:
Wat haat ik mr flapoor toch. Dat was ik alweer even vergeten.
Tooskequote:Op vrijdag 21 november 2008 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Een of andere B-musical om mee te beginnen
Tooske ziet er wel goed uit!
staat niet erg goed afgesteld allemaalquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:42 schreef Liquidootje het volgende:
Holy shit, wat is er mis met het volume, muziek en stemmen van de zangers en zangeressen?
Bij jou ook al nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:43 schreef Ole het volgende:
[..]
staat niet erg goed afgesteld allemaal
Ow... sidney is een jongen....quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Bij jou ook al niet
Waar is floortje eigenlijk, want blijkbaar is floortje sidney zoals paay dat meisje net noemde.
Zat meer te denken aan Fat Bottomed Girls uit die Queen musicalquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:50 schreef -Peach het volgende:
Gaat de lollifant een liedje uit Tarzan doen?
Dat dacht ik nou ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:05 schreef Svensational het volgende:
Oh, twee weken vrij gehad en ze zijn 'moe'.
Precies. Daar gaat popstarshow toch over.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:04 schreef Cee het volgende:
Oh we kijken vooral naar het plaatje want de vocalen kan je toch nog bijdraaien in de studio.
Naaaaaais Geerquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Zal Geer nog wat zeggen over Lollifants hobby's
Ja dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Zal Geer nog wat zeggen over Lollifants hobby's
T laagste cijfer, ze word idd weggebonjourd deze uitzending, wellihcht was die SM shit en deze outfit toch een beetje too much?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:08 schreef Karina het volgende:
Die kleren van RebeccaIk snap niet dat ze haar dat aan laten doen, ziet er toch niet uit? Okay ze is dik, maar dit accentueert het alleen maar.
Dat van die SM heb ik helemaal gemist, maar al is het zo, dat heeft er toch niets mee te maken?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
T laagste cijfer, ze word idd weggebonjourd deze uitzending, wellihcht was die SM shit en deze outfit toch een beetje too much?
ik dacht dat ze meer een slaafje wasquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:08 schreef Cee het volgende:
Hoe graag willen ze dominatrix eruit hebben?
http://webpiraat.nl/wp/list_message/9829774quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat van die SM heb ik helemaal gemist, maar al is het zo, dat heeft er toch niets mee te maken?
Klopt, maar tis gewoon politiek spelletje natuurlijk, ze verkoopt vast slechter als ze als een of andere SM slet online staat, dus is dr imago beschadigd, tel daar bij op dat t sowieso geen popgroep type is, denk ik dat ze haar toch eerdaags lozen en dan wellicht solo met haar aan de slag gaat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat van die SM heb ik helemaal gemist, maar al is het zo, dat heeft er toch niets mee te maken?
Hoort toch bij een echte popstar, dat soort dingen? En SBS is ook niet vies van wat sensatie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
http://webpiraat.nl/wp/list_message/9829774
SM + popstar:![]()
Vorige week?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:21 schreef Fuente het volgende:
Ik vond haar echt wel goed vorige week, ben benieuwd naar hoe ze het nu doet!
Ik dacht eerst dat het Norman was inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Toch leuk dat ze Norman's broer ook een baantje hebben bezorgd
Heipaal?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
Als Brandi als een rietje trilt, hoe trilt Rebecca dan?
Ik hou wel van een stevige meid hoor...quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Die Steffie is ook gewoon lelijk, lelijke huid en rare bekken trekken hele tijd...
En dr figuur is nou ook niet echt
A-ritmisch bewegen. Ook een kunst.quote:
Tis iig een kut-accent, zie haar er wel uitgaan, ze is te gemiddeld en heeft niets bijzonders, geen lekkere meid of iets, Sidney word nog iedere keer gered door breezahs, maar denk dat er weinig op Steffie gestemd word omdat ze zo'n chick is ofzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:44 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou echt niet dat dit Amsterdams is ouwe
Kut accent ben ik met je eens. Maar zeker niet amsterdamsquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis iig een kut-accent, zie haar er wel uitgaan, ze is te gemiddeld en heeft niets bijzonders, geen lekkere meid of iets, Sidney word nog iedere keer gered door breezahs, maar denk dat er weinig op Steffie gestemd word omdat ze zo'n chick is ofzo
Jammer hequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:50 schreef Svensational het volgende:
Zowaar een redelijk optreden van Sidney.
Niet? Ik wel!! Rebecca moet eruit, da's toch wel duidelijk!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:50 schreef -Peach het volgende:
Oh mên. Ik snap echt NIKS van de jury.
Ja maar daar gaat toch iedereen keihard op stemmen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet? Ik wel!! Rebecca moet eruit, da's toch wel duidelijk!!
Ja t lijkt nu idd wel een lekkere set-up ofzo, Rebecca was slecht, maar Sidney ook weer, totaal niet lekker gezongen, en dan nog zo'n positieve juryquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet? Ik wel!! Rebecca moet eruit, da's toch wel duidelijk!!
Precies mijn reactiequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:51 schreef Antal het volgende:
Dit vinde ze goed >>> ?? OMG.. wat hoor ik dan dat zij niet horen ?
De jury is de weg een beetje kwijt. Ze baseren de prestatie van iemands optreden op diens voorgaande optredens. Dus als iemand je reinste bagger is en nu 'gewoon' slecht, dan is dat een hele vooruitgang en moet dat beloond worden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:51 schreef Antal het volgende:
Dit vinde ze goed >>> ?? OMG.. wat hoor ik dan dat zij niet horen ?
Die wist het nog van twee weken terug?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zelfs mn kat ging voor de TV staan te mauwen toen Sidney moest zingen
Inderaad ja, dan was Rocknation toch een stuk beter qua niveau.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:55 schreef Fuente het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ze uit al deze zooi een popgroep gaan maken..
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:56 schreef dronkeykong het volgende:
[ afbeelding ]
Wat o wat zal ik moeten zingen??
Ik denk t, normaal gesproken komt er amper geluid uit dat beest, maar nu kwam t aan waggelen en volgde er een lange maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwwwwwwquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Die wist het nog van twee weken terug?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:56 schreef dronkeykong het volgende:
[ afbeelding ]
Wat o wat zal ik moeten zingen??
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk t, normaal gesproken komt er amper geluid uit dat beest, maar nu kwam t aan waggelen en volgde er een lange maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwwwwww
Pas maar op, dalijk lokt ze je haar SM kelder in!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ze schijnt trouwens bij mij in Deflt ergens te wonen
Waarom zijn mensen toch altijd zo lief voor onze dikkere medemensquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh wagelijke jurk weer, voorheen maskeerden ze haar pens e.d. nog een beetje, vorig setje ook al, die Cup Z van haar over een riem en daaronder die super vadsige pens die eruit bulkt
Voorheen had ik niks tegen haar, maar mn mening is toch beetje bijgesteld, en als je haar in dit soort pakjes ziet is gewoon niet echt smakelijk. Vorige keren hielden ze veel meer rekening met haar omvang, en stond haar kleding stukken beterquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen toch altijd zo lief voor onze dikkere medemens
Je zou bijna denken dat ze het expres doen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voorheen had ik niks tegen haar, maar mn mening is toch beetje bijgesteld, en als je haar in dit soort pakjes ziet is gewoon niet echt smakelijk. Vorige keren hielden ze veel meer rekening met haar omvang, en stond haar kleding stukken beter
Je hoeft jezelf niet te verontschuldigen hoor, ze verdienen 'tquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voorheen had ik niks tegen haar, maar mn mening is toch beetje bijgesteld, en als je haar in dit soort pakjes ziet is gewoon niet echt smakelijk. Vorige keren hielden ze veel meer rekening met haar omvang, en stond haar kleding stukken beter
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:14 schreef dronkeykong het volgende:
Zat Maurice nou al nee te schudden?
Ja, vrij jammer iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:15 schreef Cee het volgende:
Toch wel balen dat ze de enige is met enigszins nog een goed om aan te horen stem.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:17 schreef dronkeykong het volgende:
Ze zijn gewoon nu echt aan het zoeken naar negatieve shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |