Aegon daalt harder, vandaag.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Aegon doet toch niets bijzonders? Zakt even hard als ING en alle financials in de hele wereld (vandaag dan).
quote:David7492
Ik heb gekocht op 3,00. Wegwezen nu?
[edit]quote:General Motors Corp. is telling workers that it will make further production cuts at several factories, according to people briefed on the discussions.
The people did not want to be identified because the announcements were still being made Friday morning. The extent of the cuts was unknown.
GM has announced thousands of factory layoffs so far this year and is cutting its salaried staff in order to pare expenses and conserve cash. The company has said it could run out of cash by the end of this year.
GM and its Detroit counterparts are seeking billions of dollars in loans from the federal government. Congress is requiring the automakers to come up with plans to become viable before it will decide on the loans.
hier hebben ze het over nationalisatie/ dan wel overnamequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:38 schreef slap het volgende:
Waarom denkt men dat Aegon VANDAAG uitsterft, laat ik t zo vragen?
haha, sjongejongequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:41 schreef slap het volgende:
Op vanochtend na, deel ik dus die mening. Maar Dave en Lemans denken er mogelijk anders over.
Op IEX is 't ook al zo'n paniek verhaal...
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:51 schreef Dave7 het volgende:
[..]
haha, sjongejongeDeel je welke mening?
Sorry als ik lullig overkwam, was niet zo bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Aegon doet toch niets bijzonders? Zakt even hard als ING en alle financials in de hele wereld (vandaag dan).
quote:Technische analyse: Citigroup ziet krachtige opleving beurskoersen
21/11/2008 07:35
De beurskoersen zijn wereldwijd momenteel ver genoeg gedaald om een forse opleving te laten zien, zelfs al zijn daar op fundamentele gronden op het eerste gezicht geen redenen voor.
Robert Buckland, strateeg bij Citigroup, is van mening dat de markten technisch zwaar oververkocht zijn. Hij is van mening dat de beurskoersen momenteel volledig losgekoppeld zijn van de bedrijfsresultaten.
Daardoor zijn de beurzen een soort schemerzone binnengetreden, van waaruit een technisch herstel kan plaatsvinden. Buckland ziet een soortgelijk patroon als vlak voor het begin van de grote bull market van de jaren 80.
Fundamenteel zijn er echter geen redenen tot juichen. De bedrijfsresultaten kunnen nog 50% dalen alvorens de bodem wordt bereikt. Toch ziet Buckland een opleving in de berenmarkt die zes tot negen maanden kan duren. Herstel van de bedrijfsresultaten zou echter een tot twee jaar kunnen aanslepen.
Heb er even een nieuw topic over gemaakt (dat je niet weer schriktquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef rvlaak_werk het volgende:
Bos: Fortis verzekeringen word ASR, Fortis & ABN worden 1 bank, met als leidende naam ABN, Fortis Verzekeringen (zijn er 2) wordt verkocht.
Alles zal nog even duren voordat het geregeld is, aangezien zowel Fortis als ABN nog in het proces van ontvlechting () zitten. Daarna moeten de banken opnieuw opgebouwd worden.
[edit toevoeging]
Verkoop van de banken zal waarschijnlijk niet eerder gebeuren dan 2011. Verzekeringen kunnen waarschijnlijk eerder.
Like doh. Nog zo'n dag en ze staan op nul.quote:
hmm, oke dat is beter zo!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:53 schreef slap het volgende:
[..]
[..]
Sorry als ik lullig overkwam, was niet zo bedoeld hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |